fbpx

Er MTAC død eller under ombygning?

Forside Fora Off-Topic Er MTAC død eller under ombygning?

Dette emne indeholder 22 svar, har 19 stemmer og blev senest opdateret af  Redaktionen 1 år, 8 måneder siden.

• Forfatter

MC
    Bruger

Siden MTAC blev overtaget af nye ejere har der været mange spekulationer omkring hvad hensigten fra de nye ejere er og hvilken tilknytning/interesse de har til AGF.

Jeg syntes i udgangspunktet at vi skulle give de nye ejere tid og mulighed for at lave de ændringer de mener der skal til, men med de ting der er sket herinde de seneste dage ift. ustabilitet, manglende information og nu lukningen af replikboksen, som var det sidste der gav denne side sin berettigelse er jeg selv kommet i tvivl om hvad de reelle hensigter er.

Der er i den grad behov for at de nye ejere kommer på banen med en forklaring på hvad visionen med siden er og hvad der kommer til at ske, ellers er denne side død(hensigt?)

Derudover virker bemærkningen “PS. Vi er rigtig glade for og sætter stor pris på hvor positive og ikke mindst tålmodige I har været – tak. ” som enten meget sarkastisk eller som en stikpille.

Hmm ja siden er godt nok ustabil pt.
    På min ene enhed er replikboksen tilbage i tiden, på den anden er den midlertidigt deaktiveret.
    Skifter jeg over til en anden enhed, så er siden nede pga siden har tabt forbindelse til en SQL server og der skal jeg konstant tømme min cache for overhovedet at komme herind.

Der er noget teknisk setup som der skal fixes.
    Måske noget BuddyPress plugin til WordPress som skal opdateres eller lignende..

Hej 🙂

Vi oplever serverproblemer, som vi beklager meget. Vores skifte af server har vist sig at give flere udfordringer end antaget. Vores programmør arbejder i højtryk på dette og håber snart at have en side, som kører uden udsving. Målet med skiftet af server, er at vi får loadtimen ned, så siden bliver bedre at bruge fremadrettet. Vi beklager meget, at det ikke virker endnu.

@denlillehviie har helt ret. Det er det tekniske, der driller, når vi arbejder med et gammelt website, der er lavet diverse fixes på i løbet af årene.

Siden er på ingen måde vej mod at blive lukket. Hensigten er fortsat at lave den bedste platform til jer.

/MTAC

mathiasl94
    Bruger

Håber lidt de laver en ny hjemmeside. Den er gammel, grim og uresponsiv , og jeg kunne forestille mig den er besværlig at opdatere.

mabee
    Bruger

Som siden har kørt de sidste mange måneder er det uden tvivl et skud i foden at lukke replikboksen. Selvom niveauet ind i mellem er umådeligt lavt, så er det underholdende og det, der sikrer kliks på siden, som vel er det, de nye ejere håber på at generere indtægter ud fra ud over betting-sponsorklik.

Hvis ikke der skrues betragteligt op for nyhederne, så ville jeg ikke, hvad jeg så skulle bruge siden til?

agf8380
    Bruger

Det kan undre, at man vælger at flytte den nuværende side over på en ny server, når man er ved at lave en ny side til den nye server…
    Husk altid – “Never change a winning team” – det gælder også for en hjemmeside og en server…

erling1956
    Bruger

Var det ikke en ide at vente til sæsonen er slut og bruge pausen til disse ændringer? Men ok, det er min mening!!

skytte
    Bruger

Det er jo altså ikke altid nemt at arbejde i højtryk….

Bobbe78
    Bruger

Det er undre mig mest er at er er så mange som har efterspurgt hvem de nye er og hvad de vil osv.. At de ikke vil ud med det er lidt mystisk synes jeg…

@mtac ADMIN vil I ikke nok komme uanset af busken og svare på folks spørgsmål…

AltidHvid
    Bruger

Enig med Bobbe78…..@mtac: I skylder os alle sammen at fortælle lidt om hvem I er og hvad I vil!!

grind88
    Bruger

Jeg frygter, at de finder på noget andet end replikboksen. “Vi arbejder på en bedre løsning”. Hvis de fucker med replikboksen, så fucker de reelt med det eneste, folk besøger siden for. Der er bedre fora og mere pålidelig nyhedsopdatering på andre sites. Mtac er det eneste sted med en replikboks.

Og jeg vil råde dem til at få det fikset hurtigt. I øvrigt er det tåbeligt at man ikke har et test site, hvor man eksperimenterer med den slags. I stedet for at fjerne boksen og komme med slørede udmeldinger. Far er ikke tilfreds!

geer92
    Bruger

Er finten ikke bare at forlade MTAC? Også må vi som fans prøve at gå i kast med at få debatten andre steder, evt. på KSDH.dk?

Jeg ved godt at der ikke er en replikboks, men personligt synes jeg sgu at der er langt mere grobund for det der!

Hvis replikboksen er væk mere end en uge, så dør siden. Må sige at jeg synes denne “ombygning” umiddelbart virker håbløst. Nogle nye ejere overtager sitet, og der kommer absolut ingen information om hvem de er, hvad man kan forvente og hvornår man kan forvente det. Ved godt at siden er en “gratis” service. Men fra mit tidligere arbejde ved jeg, at brugere er en flygtigt størrelse som man skal passe på. Den værdi, man har købt sig til her, kan meget hurtigt fordufte, som set på AGFFAN.

Negreanu
    Bruger

Måske det bare er tid til at lade MTAC afgå ved døden. Dog træls det skal ske for hånden af en flok rich kids fra Aalborg. Men måske det kunne være meget sundt med et nyt nick og en frisk start for alle 🙂

At lade replikboksen være nede i flere dage vil vise sig at være sidens dødsstød.

De har opkøbt agffan.dk også, og de planlægger sikkert en “ny og bedre side”. Men måden det sker på lige nu er godt nok ikke særligt opløftende…

Hej,

Replikboksen skulle gerne være tilbage senere i dag – en nyere og bedre udgave med flere funktioner, muligheder m.m.
    Vi fjernede den gamle replikboks, da den skabte rigtig store problemer på serveren – hvilket var grunden til at hjemmesiden gik ned forleden.

Venlig hilsen,
    Frederik – IT ansvarlig som lavede en brøler og prøver at råde bod på skaden.

habo95
    Bruger

Fortæl os nu, hvad det er I påtænker, samt en tidsramme. Intet er som en (løbende) information, selv den dårligere af slagsen viser om ikke andet, at der er liv og håb (Letbanen m.fl.)

habo95
    Bruger

Ok, tak Frederik 🙂

Hej igen,

Jeg har skrevet et indlæg om opdateringen, I kan finde det her: http://www.morethanaclub.dk/ny-replikboks-paa-mtac/

Konstruktiv feedback modtages med åbne arme. 🙂

Hej alle,

Mit navn er Emil Just, og jeg skal fungere som den nye ‘tovholder’ her på siden. Jeg vil forsøge at give jer et overblik over sidens fremtid, men vi er stadig tidligt i processen, så håber dette kan hjælpe lidt.

Vi har en klar vision om at løfte siden med origialt og kontinuerligt indhold, så i, de trofaste fans, kan få jeres GF-fix dagligt. Vi arbejder på at kunne skaffe akkreditering til vores skribenter så vi kan reportere live fra stadion og bringe interviews fra spillere og trænere, derudover en direkte kontakt til klubben så vi kan lave originale historier. Derudover har vi en målsætning om 1-2 nyheder om dagen samt gæsteskribenter, udførlige artikler før, under og efter kampene, opdatering på skader og karantæner etc. Jeg kunne personligt være meget interesseret i at høre hvordan siden fungerede før ejerskiftet, og hvad i synes der mangler, skal fjernes og generelt jeres tanker om siden. Så vil jeg forsøge at inkorporere jeres idéer med sidens fremtidige udvikling, det er trods alt en side til jer fans, skrevet af fans, så jeg mener i har den største aktie i siden!

Tak for jeres tålmodighed, jeg håber vi sammen kan løfte siden på ny!

kimBo
      Bruger

Først og fremmest tak for informationen omkring visionerne for siden.
      Det lyder spændende med de nye tiltag i vil bringe i kraft.
      Den gamle side havde, da den fungerede bedst, nyhedsartikler som var eksklusivt her på siden og dybdegående interviews som du selv er inde på.
      Replikboksen har altid været en central rolle på siden og en ‘nerve’ for mange.

Engang var forum delen også meget aktiv og der var mange der skrev virkelig konstruktive indlæg.
      De 3 ting er imo grundstenen i mtac.
      1. Artiklerne: interviews, historie, fungerer facts og lignende.
      2. Replikboksen: gør den så tydelig og brugbar som muligt. Hold øje med omgangstonen og lav nogle klare retningslinjer for hvordan man anvender den for at undgå person angreb o lignende.
      3. Forum delen: kommer via de gode tiltag og så snart der er gang i replikboksen.
      Så hvis i fører nogle af de tiltag ud i livet samt, samt er opmærksom på omgangs tonen på replikboksen så er i godt på vej til at føre siden videre i bedste velgående.
      Siden døde lidt til sidst da der ikke var aktivitet fra administration og der kun blev lavet copy paste artikler samt at der ikke var opdateret på skadeslisten og diverse.

Håber noget af denne information kunne hjælpe. Håber jeg har fået noget af det med og ellers må i andre lige hjælpe mig 😉
      ksdh

Per Leth
    Bruger

Hvad er formålet med at lade den fortsætte. Jeg er i tvivl om hvorvidt den har gjort noget godt for os der er tilhængere af klubben, eller mere har været et medie for dem der gerne vil smide grus i maskineriet.
    Jeg synes at siden her ind imellem minder lidt om Randers-baserede FMH, og den kan alle Aarhusianere vel se, aldrig har gjort noget godt for AGF.

Tak for input, det er en kæmpe hjælp og vil helt klart komme med i det fremtidige arbejde!

//Emil Just

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.