Er Morethanaclub.dk faldet i søvn.?

Forside Fora AGF Er Morethanaclub.dk faldet i søvn.?

Viser 5 svartråde
  • Forfatter
      Xander
      Bruger

Intet bliver opdateret længere.?

Man finder mange mange flere artikler omhandlende AGF andre steder, især efter kampe.

Spillerpræstationer er ikke længere tilgængelige efter kampe, sæsongennemsnittet er stadig for 13/14 sæsonen.? Skadeslisten bliver ikke opdateret.?

Når en kamp udsættes, så ændres nedtællingsuret i højre øverste hjørne ikke.!

Jeg er med på at reklamepenge der vælter ind er fine, især når man ikke yder en indsats samtidigt på siden.. Men please.. Stram lige op.!

Siden har været meget bedre!

GF karma
      Bruger

De har jo travlt med at bruge alle reklamepengene, Xander 😉 (Sarkasme)
      Ta' dig selv sammen og meld dig til at skrive ulønnet.
      Jeg synes, de gør det fint.

Henze05
      Bruger

@Xander

Jeg er ikke helt klar over, hvad det er, du mangler efter kampene? Artikler er der skam stadig, senest mod Lyngby var der live-update, samt interviews med Mate, DC og Jeppe Kjær, som vi selv stod for.

Derudover var der et interview med Jeppe K i går, som vi selv stod for.

Spillerpræstationerne bliver opdateret efter kampene, men det var gået i glemmebogen mod Lyngby, ellers så har de været der.

Sæsongennemsnittet for 13/14 er noget der skal opdateres i back-enden, og vi skal derfor have en programmør til at se på det, men det er i gang.

Nedtællingsuret i øverste hjørne ændres automatisk, når en kamp bliver udsat, og vi har rettet det i kampprogrammet. Der har ingen problemet været her, foruden den første kamp, der blev udsat.

Reklamepengene vælter ikke ligefrem ind, og jeg kan ikke undgå at tage det personligt, når du kritiserer min/vores indsats påsiden.

Vi sidder frivillige og gør en indsats på en side, som er gratis tilgængelig. Det koster intet at besøge MTAC, og det kommer det heller ikke til.

Vores besøgstal er stigende, og har i denne sæson været højere end nogensinde før på trods af 1.Div, så noget må vi jo gøre rigtigt?

Dermed er det ikke sagt, at vores indsats ikke halter af og til. Det vil ske, og det er typisk i de perioder, hvor der næsten intet sker på AGF fronten, og der er udsatte kampe = ingen kampe.

Vi er til stede på stadionet i dag, og vil levere interviews efter kampen, ligesom vi gjorde det, da vi var her i onsdags.

Din kritik er taget til efterretning.

God kamp
      Henze05

Xander
      Bruger

Jeg er udemærket klar over at det ikke er en guldgrube og folk der opretholder siden er herinde af samme grund som mig selv.. Kærligheden til AGF.! Dog ved jeg at der er penge iblandt, for siden har været handlet mindst en gang.!

I disse skodtider hvor man kan sidde og kede sig så meget under en AGF kamp at man opretter debatindlæg siger jo alt, og dermed kan jeg sagtens forestille mig at lysten fra admin's heller ikke er kæmpe stor når man ikke har set mere end 2-3 hjemmesejre i år.!

Det er ikke personligt. Kender ikke admin's, heller ej hvor mange der er… Men er bare glad for at komme igennem med nogle punkter der ærgrer mig lidt.! Nu er de i det mindste i focus.!

Spillerpræstationerne… Hvis ikke de bliver udført efter hver kamp, så bliver det aldrig retvisende over en sæson. Den er vigtig.. Enten gør man det 100% eller slet ikke.! Ingen mellemvej her.

Til sidst en ros.! Det er den ultimativt bedste AGF-side.! Intet når den til sokkeholderne og jeg er hamrende glad for den.! Jeg besøger selv ca 10 gange dagligt for evt. nyheder.!

Havde håbet De Hviiiie ville score imens jeg skrev.. Intet skete :'(

Henze05
      Bruger

Vi tager som sagt også kritikken til os, og det er helt fint, at der kommer sådanne indlæg med fokus på ting, der skal ændres/gøres bedre..

Ting går i glemmebogen som f.eks. præstationerne mod Lyngby, det samme gælder skadeslisten, så det er rart at få hjælp udefra, hvis noget mangler at blive opdateret.

Håbede også en scoring ville komme, mens jeg skrev dette, men forhåbentlig kommer den indenfor de næste 15 min!

Vi skal nok forsøge at oppe os!:)

Luke2000
      Bruger

Jeg syndes de gør det fint, er meget tilfreds med den gratis måde vi kan snakke sammen som fans, ser mere siden som en hvor man snakker med andre fans og høre input end en side hvor man læser nyheder om GF.

Viser 5 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.