En sørgelig statestik.

Forside Fora AGF En sørgelig statestik.

Viser 6 svartråde
  • Forfatter

Har lige kikket lidt i annalerne, og det er ikke opløftende sådan rent statistisk. Vi skal helt tilbage til sæssonen 1996-97 for at oplev en en sæsson hvor AGF præsterer at tabe mindre en 10 kampe (lige med undtagelsen sæssonen i 1 Div.)
      http://agf.co.dk/docs/indhold/default.asp?id=30
      Jeg ved ikke om ledelsen i AGF bruger statestikker, jeg finder det meget opsigtsvækkende og skræmmende.
      Hvad mener i om fremtiden? kommer AGF ud af den "dårlige" statestik, eller fortsætter de uanfægtet de sørlige facts?
      Personligt er jeg meget bekymret for fremtiden, men jeg håber min bekymring bliver gjort til skamme.;)

Andkrogh
      Bruger

Hvem har du kigget i analerne?

Hmm inteligent spørgsmål 😮 😮 😮

Den fede maler skrev:
      Hmm inteligent spørgsmål 😮 😮 😮

Det ved jeg ikke om det er, men mega sjovt; det er det!!! Hahahahahahaha! :k

tjaa det er det vel HA ha ha ha aha hahah

gfaarhus
      Bruger

He He – ja den er god

Men jeg er ligesom dig maler meget bekymret for næste sæson.
      Der skal virkelig nogle meget store andre boller på suppen hvis vi skal overleve næste sæson.
      Som det ser ud lige nu er 2-3 forstærkeninger næppe nok for man kan jo frygte at de andre trækker de nyes niveau ned – og ikke omvendt. Men håber virkelig der sker noget nyt for ellers står den på 1. division om 2 år.

Sloth
      Bruger

jeg kan personligt ikke se hvad der skulle gøre vi kommer op i rækken i næste sæson – Nu har vi ligget dernede i 11 år, og vi har efterhånden prøvet en del.

Jeg kan kun se den eneste løsnings som at være der bliver skudt adskillige millioner ind i klubben til transfers – Hvis AGF ikke snart stiger på toget, så tror jeg aldrig nogensinde det for alvor bliver til noget.

En helt anden ting, det er at få vendt mentaliteten – tilbage i midten af 90´erne var det vigtigste at vinde kampe og være klar til både træning og kamp…………når jeg ser AGF træne syntes jeg mere det ser ud som om at folk går mere op i hvordan de ser ud.

Viser 6 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?