fbpx

En hyldest til AGFs spillere!

Forside Fora AGF En hyldest til AGFs spillere!

Viser 9 svartråde
  • Forfatter
      lortehold
      Bruger

Jeg har været fan i mange, mange år. Og jeg orker ikke mere.

Kære AGF-spillere, denne sang er til jer. Jeg nægter at se jer spille igen, førend I har vundet tre kampe i træk i den bedste række (dvs realistisk aldrig).

(Mel: Fra Engeland til Skotland)

Jeg har kontrakt med GF,
      og hyren den er fin.
      Men når jeg går på banen,
      bliver jeg konstant til grin.
      Og helledusseda,
      vi rykker ned i år.
      Men jeg er ligeglad,
      sålænge jeg min hyre får.

Ja, meget må man lide,
      som fan i Smilets By
      for holdets indsats år for år
      er som et deja-vu.
      Og helledusseda,
      vi rykker ned i år.
      De fans kan få en finger,
      bare jeg min hyre får.

FARVEL, AGF. Jeg ville ønske, det var med sorg i sinde, men det ville være lyv at påstå. Fuck, hvor er jeg træt af jer.

Tudefjæs. Kom nu ind i kampen.

lortehold
      Bruger

Der har jeg været i 25+ år. Det har ikke hjulpet.

Per Leth
      Bruger

På MTAC er der efterhånden mange “tilhængere” fra Brøndby. Ingen rigtig Aarhusianer vil skide i sin egen rede på den måde!

lortehold
        Bruger

@Per Leth: Pis, du har gennemskuet mig. Stik mig lige din adresse, så sender jeg dig en død rotte.

Synes umiddelbart, at spillere og ledere har skidt i den rede selv uden blusel de sidste 20+ år. Så hvorfor må jeg ikke?

Jesboy
      Bruger

Hej lortehold.
      Så har AGF vundet tre kampe itræk, så nu er du vel GF-fan igen? 😉

lortehold
      Bruger

Jeg holder aldrig op med at være AGF-fan.

Men jeg orker bare ikke bruge mere livskvalitet på dem, førend de gider bruge lidt knofedt på at glæde mig.

Og jeg skriver “tre i træk i den bedste række“, nedrykningsgrupper er ikke den bedste række.

Så nej, jeg regner ikke med at skulle se dem spille igen foreløbigt…

Bobbe78
        Bruger

øHH JO Nedrykningspillet er en netop del af den bedste række…

Jeg synes du skal blive helt væk. Det at være AGF’er er noget med at stå sammen og ikke stikke af fordi det går skidt. Synes du skal tage sin grinagtige sang med til en håndboldkamp og more dig der, for AGF’er – det blir du aldrig.

Blah
      Bruger

Nedrykningspulje eller ej, så er det stadig en del af Superligaen, som er den bedste række i DK. PT. spiller AGF så om at undgå at ryge ud af den bedste række, hvilket jo per definition betyder at de dermed netop stadig er med i den bedste række, omend ikke i pulje om mesterskabet.

Men bliv endelig væk med den indstilling. Den vil ikke blive savnet.

lortehold
      Bruger

Der har de sidste 15 år ihvertfald været en fuldstændig syg kultur omkring AGF, hvor det er blevet mere og mere tydeligt, at de eneste, der virkelig gik op i, om det gik godt for klubben eller ej, er klubbens fans.

Klubbens spillere har igen og igen slået op i banen, når det blev svært, og har ærligt talt meget, MEGET sjældent vist den kærlighed til klubben, som VI fans har.

Det sjove er, at når man påpeger dette faktum, så er automat-reaktionen hver gang, at man “ikke er en rigtig” fan. WHATEVER!

Jeg er fan af AGF, og bliver aldrig andet. Jeg ville bare ønske, at klubbens spillere og ledelse OGSÅ var fans. For så ville de ha’ det lige så dårligt med klubbens præstationer, som jeg har det. Men de virker totalt ligeglade, bare de får deres løn.

Og nej, man spiller ikke i bedste række, med mindre man spiller om medaljer (eller ihvertfald har muligheden).

kan du ikke også holde dig fra forumet her i samme periode tak ?

Viser 9 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.