EFB – AGF

Forside Fora AGF EFB – AGF

Viser 28 svartråde
  • Forfatter
      AGF styrer
      Bruger

ganske enkelt:

hvor mange folk kan vi samle i esbjerg, så vi kan overdøve de halv fede fiskere?

ved at de er ved at lave om netop nede i ude bane afsnittet, så hvor skal vi stå henne, og kan vi være der?

og endelig, kommer i eller ej?

Meloveyou
      Bruger

Ja klart vi overdøver dem og klart man kommer derned:k

Lylle
      Bruger

vi overdøver da altid esbjeg.. aldrig imponerende det de har at komme med..
      gætter på en 700 afsted

carpe_diem82
      Bruger

@Lylle

700 AGF'ere en torsdag aften kl.20, og den kommer i tv?! 😮

Gætter på 200

mrvertigo
      Bruger

Kan desværre ikke selv, men håber der kommer mange.

Det var forfærdeligt at sidde og høre fiskerne synge vores sange og kun udskifte AGF med EfB i kampen mod Midtjylland!!! Ussel fanklub.

Har fri torsdag og fredag.. men jeg har ikk rigtig nogle at tage der ned med

Anders K
      Bruger

Hammel @ Jeg kan muligvis sørge for transport, men vender lige tilbage, skal til fagprøve den dag, så ved ikke om jeg kommer tilbage til århus og så away eller drukner mig i gravøl i toget på vej til esbjerg.

Anders K@
      Hvis det er mig du hentyder til ved Hammel så er det ikk så meget transport men en jeg kan have med.. og at jeg ikk ved om jeg kan komme hjem fra århus når vi kommer hjem fra esbjerg

andreas13
      Bruger

nogen der kan køre en fra Galten

/snedker

AGF Horsens
      Bruger

Sidst vi spillede i Esbjerg var en mandag aften kl 19.00, og der var der en400-500, trods tv-kamp.

Det må da også betyde lidt, at når spillerne løber på banen er vi sikret overlevelse, da Viborg 18.30 har fået røvfuld i Parken mod FCK, som skal forsvare sølvmedaljerne.

AGF Horsens
      Bruger

Håber ikke det skræmmer nogen væk, men sådan ser udebaneafsnittet ud i Esbjerg.

Det er da kræs var:
      [img]http://bp0.blogger.com/_2tqG__bIM5M/SCRw_jtMBsI/AAAAAAAAAGc/OcyUy9kZnss/s400/2008_050926040070.JPG[/img]

Vi kommer 3 måske 4, så lidt bliver der da… Og hvis det går galt, kan manm altid synge "så er der mål til Randers FC" hele vejen hjem… Verdens bedste Jingle. Den sidder fast…

AGF styrer
      Bruger

AGF Horsens skrev:
      Håber ikke det skræmmer nogen væk, men sådan ser udebaneafsnittet ud i Esbjerg.

Det er da kræs var:
      [img]http://bp0.blogger.com/_2tqG__bIM5M/SCRw_jtMBsI/AAAAAAAAAGc/OcyUy9kZnss/s400/2008_050926040070.JPG[/img]

de må jo bare åbne for noget mere plads når der er fyldt op i det meget lille afsnit vi har tildelt, ellers er det da rent til grin…

USAUSA
      Bruger

jeg tror sgu desværre ikke der kommer så mange torsdag aften kl 20, men vi overdøver fiskerne alligevel :k

trikker
      Bruger
      Carnevale
      Bruger

mrvertigo skrev:

Det var forfærdeligt at sidde og høre fiskerne synge vores sange og kun udskifte AGF med EfB i kampen mod Midtjylland!!! Ussel fanklub.

Hvilken sang tænker du her på?

Jeg tror vi får en snitter i Esbjerg, de er gode på Hjemmebane for tiden. [think]

andreas13
      Bruger

mener altså også hjemme afsnittet er under om bygning.

mrvertigo
      Bruger

Carnevale skrev:

mrvertigo skrev:

hvilken sang tænker du her på?

"Stolte EfB i hvid og blå" sang de bl.a. og … jeg ved ikke hvad den hedder… den hvor folk sidder ned og rejser sig med 10 sekunders mellemrum og råber "Vi er fra Århus", "Vi elsker GF" osv.

Lylle
      Bruger

@Lylle

700 AGF'ere en torsdag aften kl.20, og den kommer i tv?! shock

Gætter på 200

mm, ja det kunne der nu godt.. måske kun 500, men at kampen bliver spillet klokken 8 gør jo at folk har fået fri fra skole, arbejde osv.

torsdag er jo lillefredag .. det skal man heller ikke glemme B)

anderssch
      Bruger

latterligt der kun er plads til 300 hviie. Superligaen længe leve

kguld
      Bruger

Et lille indspark fra det vestjyske – Der bliver lukket omkring 400 ind i det minimale udebaneafsnit, og stadion har til de sidste par kampe kun en samlet kapacitet på lidt over 6000 pladser. Om placeringen er specielt meget dårligere end det normale udeafsnit skal jeg lade være usagt, men det er da heldigt at det er en hverdagskamp mod et AGF-hold, der kun spiller for en 9.plads – havde I været på medaljejagt (en ukendt situation, men hypotetisk), så havde problemet været noget større.

Og så lige en kommentar til nedenstående:

mrvertigo skrev:

"Stolte EfB i hvid og blå" sang de bl.a. og … jeg ved ikke hvad den hedder… den hvor folk sidder ned og rejser sig med 10 sekunders mellemrum og råber "Vi er fra Århus", "Vi elsker GF" osv.

Ikke at det skal ende i sådan en gang "vi gjorde det først", og jeg har også fuld forståelse for at man i Århus ikke interesserer sig synderligt for hvad der sker i en vestjysk marginal-fankultur – men jeg vil gerne lige uddybe en lille smule:-)

"Stolte agf i hvid og blå"-melodien bruger vi som spillersang til den gode Murcy – det er en god melodi, men vi ville ikke rippe den direkte (for den kørte allerede i Århus og andre steder) – derfor bliver den brugt som spillersang:

-En kort overgang var der en gruppe af de unge, der ville synge denne udgave, den har de dog hurtigt skrinlagt igen:

Hvad angår "Vi Elsker Esbjerg – Super Esbjerg fB" – så har den været i brug i Esbjerg siden en gang i 2005:

(det lyder elendigt, men viser chantet i brug – endda i Århus)

Den blev indført som et forsøg på at modificere/ikke direkte kopiere OB/Viborg/Brøndbys "forza XX hold" chant

Vi ses på torsdag på byggepladsen!

Just
      Bruger

Tak for det fine og saglige: indspark fra det vestjyske:-) :k

Når både horsens og esbjerg og sikkert også andre stadions siger:" hvis du ikke er på udebane afsnittet må du ikke have ting på der kan vise at du helder med udeholdet." hvorfor har vi ikke også det??

Bergmania2
      Bruger

Det har vi også egentlig 😛

andreas13
      Bruger

det har vi også. i kampen mod brøndby sad jeg ved siden naf 2 brøndby fans de have brøndby trøje på så de blev smidt ud.

AGF Horsens
      Bruger

Vigtig tilskuerinformation til Esbjerg-kampen

Esbjerg fB – AGF

AGF-fans skal være opmærksomme på følgende i forbindelse med aftenens kamp, der har kick off kl. 20.00.

* Der er kun adgang til udehold-afsnittet med en billet påtrykt ”Ståplads – udehold”.

* Der er max 250-300 billetter til det dedikerede AGF/udehold-fanafsnit.

* Billetter til fanafsnittet kan købes i alle landets Fona-forretninger. AGF-fans skal ved billetkøb gøre opmærksom på, at de ønsker billetter til udeholdssektionen.

* Desuden sælges billetterne fra kl. 18.00 ved billethuset, som er placeret i samme ende, som AGF’s fanafsnit.

* Alm. ”moderate” AGF-tilhængere kan som alle andre købe billet til neutrale områder på Blue Water Arena.

ElskerAGF
      Bruger

De lukker 17:30..

Jeg tager ned nu, og hører om de har flere…

EDIT: Jep, jeg fik 4 biletter..
      ved dog ikke hvor mange der var tilbage

andreas13
      Bruger

sælger du ikke en ElskerAGF[lol][lol][lol][lol][lol]

Viser 28 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?