EFB – AGF

Forside Fora AGF EFB – AGF

Viser 32 svartråde
  • Forfatter

Ved godt det er i god tid..

Men en opfordring til at allerede nu bytte vagter, ændre aftaler what ever :D.. så vi slipper for undskyldninger som arbejde osv..

Hvis alt går efter planen bliver vi de første til at indvie Esbjergs nye udebaneafsnit.. samtidig med der er lagt i ovnen til point i Esbjerg..

Så få nu byttet jeres aftaler og meld jer til turene.

RaDok
      Bruger

Hvilken uge dag sankker vi om, er det en Søndag / Lørdag=?

Thimse
      Bruger

RaDok skrev:
      Hvilken uge dag sankker vi om, er det en Søndag / Lørdag=?

Søndag den 5. Oktober kl 1400

ofc. kommer jeg ;D

Stoei
      Bruger

Kom så minimum syv point mod Esbjerg, Vejle og FCM 🙂

nicoztar
      Bruger

den kamp skal også bare vindes. håber på feilhaber bliver klar :k:k:k

Jacob-P
      Bruger

vi ses i fiskerbyen!! 😀 :k

ham_der
      Bruger

kan vi ikke næsten stille stærkeste opstilling?

AGFforever
      Bruger

tre stk fra nordjylland kommer;D:k

jo. pånær Dante, men Benny skulle blive klar..

Stoei
      Bruger

Der kan også stadig nå at komme nye skader.. Men det ser godt ud 🙂

http://3.bp.blogspot.com/_2tqG__bIM5M/SNfw5PFRFhI/AAAAAAAACIU/s2nmYkb6gxc/s1600-h/DSCF1339.jpg

Her ses forresten det nye ude afsnit i Esbjerg (ovre i hjørnet) som vi efter planen skal indvie om 13 dage.. Tribunen bliver indviet imod os..

Det ser MEGA fedt ud, og de får VIRKELIG et fedt stadion i det vestjydske.

18.000 pladser heraf 6500 stående..
      Misundelig

Lylle
      Bruger

http://3.bp.blogspot.com/_2tqG__bIM5M/SNfw5PFRFhI/AAAAAAAACIU/s2nmYkb6gxc/s1600-h/DSCF1339.jpg

Her ses forresten det nye ude afsnit i Esbjerg (ovre i hjørnet) som vi efter planen skal indvie om 13 dage.. Tribunen bliver indviet imod os..

Misundelig

Fuck hvor ser det faktisk bare pisse fedt ud .. fedt med et udeafsnit ovre i hjørnet, så kan det virkelig komme til at koge

T-Knogle
      Bruger

Det bliver sgu 3 ualmindeligt svære point, det er en nøglekamp for EFB (sammen med Horsens ugen efter) og de spillede lige Brøndby ud af Brøndby stadion i 1. halvleg i går, selvom det ikke gav nogen point.

Så der skal et helt andet spil frem end det vi så mod SønderjyskE, men vi er jo blevet helt gode til at tage point med hjem fra Esbjerg, så det bliver helt sikkert en spændende kamp.

ptrdel
      Bruger

Vi kommer i hvert fald 3 fra Randers af 🙂 Ses

layjake
      Bruger

Det bliver ikke en let kamp. Esbjerg har spillet dårligt og vinde skal de jo på et tidspunkt.
      Vi må håbe, at Ove får lagt en lige så god strategi som mod AAB – så tror jeg godt vi kan få point. Men jeg synes det vil være forkert, at forvente 3 point bare fordi dem vi møder nu ligger sidst – det er trods alt en udekamp.

bv
      Bruger

Enig. På et tidspunkt vender bøtten for Esbjerg. At dømme på Brøndby-kampen spiller de en god superliga-bold. De har til gengæld rigtig meget stolpe ud for tiden – hvor vi har mere stolpe ind.
      Selvfølgelig skal vi have 3 bananer, men vi får dem næppe gratis.

AGFRasmus2
      Bruger

Kommer!! vi ses i fiskerbyen 😀

Holst
      Bruger

Vi vinder 2-0, esbjerg er hvor AGF har været de sidste 10 år. Hver gang de har haft gode spillere så sælger de dem, for det meste gratis :).

De ligger ned, nu skal vi sparke til dem

andreas13
      Bruger

der k0mmer 3 fra Galten

outlander
      Bruger

layjake skrev:
      Esbjerg har spillet dårligt og vinde skal de jo på et tidspunkt.

Det har du sikkert ret i, men det er vel ingen naturlov:o

Don Tomasino
      Bruger

Nej vil også mene, at der ikke er nogen grund til at male fanden på væggen. De hvii'e har spillet fornuftig bold i denne sæson og sådan som EfB's forsvar sejlede mod BIF så ser jeg ikke denne udekamp som sæsonens sværeste. Mindes også en sæson hvor VB overhovedet ikke kom igang i efterårssæsonen – lad bare EfB få denne tvivlsomme ære i årB)

Kom så de hvii'e – hold buret rent og hattrick af Nando – det er vel ikke for meget at forlange[lol]

Doc
      Bruger

Stoei skrev:

Tror der er støj på linien!!
      Jeg sælger gerne de 3 for 5 points! Men giv mi bare 7 eller 9!

zcml
      Bruger

Doc skrev:

Stoei skrev:

Tror der er støj på linien!!
      Jeg sælger gerne de 3 for 5 points! Men giv mi bare 7 eller 9!

Det ville da være rart med pont mod FCM, men vinder vi over Esbjerg og Vejle, så gør det mig mindre, hvis vi taber i Herning (og for den sags skyld 2 uger senere på hjemmebane).

Deter kampe som mod de andre 2 vi, i første omgang, skal vinde. Hvilket vi ikke ha været gode i tidligere, men vi har jo før overrasket mod FCM. Så måske der ligger et par point eller 3 og venter mod midtjyderne.

Tror max på 5 point. Men hvor ville det dog være fedt med 6,7 eller 9 🙂 Så er vi jo så småt ved, at være oppe på hvad vi skal have, for ikke at rykke ned 😀

MBEjsing
      Bruger

Jeg ved ikke hvor mange af jer der så BIF – EFB her i mandags, men jeg nåede lige at fange første halvleg, og for at sige det kort; Brøndby blev spillet ud af banen… ved godt at bif vinder kampen, men der skulle have stået 2-0 eller 3-1 til efb efter 1. halvleg… skidt dommer og heldig bif.

Men lad os ikke undervurdere EFB, de har mange kvalitetsspillere; Jesper Lange, Niki Zimling, Jesper Bech, Søren Rieks, Martin Vingaard osv…
      Men vi har en god historie mod dem, og jeg tror også de 2 sidstnævnte er skadet – derudover ser EFBs tynd ud i de bageste rækker, og Nando og Dioh ville kunne skabe rigtig meget ravage dernede!
      😀

cxclarence
      Bruger

Misundelig

Ja, der er vist ingen tvivl om de får et lækkert stadion, bare drøn ærgligt hvis de skal spille i 1.division næste sæson 🙂

Yurea
      Bruger

Jeg har ventet på den kamp længe… 😀 Svigerfamilien er fra Esbjerg, så en allerede planlagt tur til Esbjerg blev lige forlænget en ekstra dag, så jeg ku komme til bold.

Så må jeg vinke til svigermekanikken fra udebaneafsnittet. 😉

Tror nu ikke det bliver en let kamp. Vi har gode erfaringer fra Esbjerg stadion, men EFB har kniven på struben, så de bliver ikke nemme at slå. Men jeg VIL have håneretten!!! Jeg hører stadig for 0-1 nederlaget til EFB forrige gang på NRGI park. Så den kamp er årets vigtigste for mig.

Saxi
      Bruger

"Men lad os ikke undervurdere EFB, de har mange kvalitetsspillere; Jesper Lange, Niki Zimling, Jesper Bech, Søren Rieks, Martin Vingaard osv…
      Men vi har en god historie mod dem, og jeg tror også de 2 sidstnævnte er skadet – derudover ser EFBs tynd ud i de bageste rækker, og Nando og Dioh ville kunne skabe rigtig meget ravage dernede!"

Rieks og Zimling er begge skadet.. Samt der "fantastiske" islandske angriber ..

Steen6372
      Bruger

Men er det ikke en vanvittig turneringsplanlægning? Mens vejret stadig er nogenlunde tilskuervenligt vælger man at afsætte en søndag til en pokalrunde som trods alt ikke virker specielt ophidsende. Hvorfor ikke have placeret den pokalrunde som onsdagskampe i går f.eks. og så komme videre med turneringen. Efter kampen mod EFB venter der jo ny pause pga. landskamp.

Efter kampen mod Brøndby midt i august og frem til midten af oktober har vi kun spillet 4 kampe i turneringen. Det virker sgu ikke smart!

smd
      Bruger

Det kunne godt gå hen og bliver den kamp der sender Troels Bech videre!

Trolle87
      Bruger

Vi skal bare gøre alt for at få de tre pint i Esbjerg. bliver det kun til et men vi stadig er det hold der spiller bedst er der vil ikke noget at brokke sig over???

Gaius
      Bruger

@Steen:

Jeg og sikkert også alle andre rejsende AGF fans er utroligt glade for den nye pokal-planlægning. Først en lørdag og nu en søndag. DBU har her lavet en genistreg.

Der er stadigvæk kun 33 kampe i suppen, så der er intet der haster. Spillerne får desuden god tid til hvile mellem kampene og der er taget ekstra hensyn til de klubber som deltager i europæiske turneringer i midtugen.

Jeg har svært ved at se det negative og formoder at 90% af de rejsende fans af danske klubber er enige med mig… Måske endda også nogle spillere B)

Viser 32 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?