Duncan tilbage til Fredensvang??

Forside Fora AGF Duncan tilbage til Fredensvang??

Viser 129 svartråde
  • Forfatter

Jeg har hørt så mange rygter om at Duncan gerne vil tilbage til AGF…
      Hvis det skulle lykkes, vil I så tiljuble ham som i de gamle dage??

Eller har i fået ny mening om efter han har været i Brøndby??

samle
      Bruger

fuck den judas han skal ikke tilbage i hvid. efter hans udtagelser at bæby var hans klub. nåh ja og at han ville blive og hjælpe gf til ikke og rykke ned haha ja lyve er han go til ham HÅNCAN;)

dittmann
      Bruger

han skal NEVER spille i den hvide trøje igen , BLIV LANGT VÆK[censored][censored]

JeppeRC
      Bruger

jamen samle, din intelligens er jo overvældende

JeppeRC
      Bruger

Enig Moro.
      1. Han er velkommen tilbage og han er klasse.
      2. Det er dog urealistisk at han skulle komme
      3. Folk der nu begynder at pive om hans skifte, hold jer nu til fakta og ikke hvad i nu tror. Faktum er at han blev solgt 2-3 mio dyrere end hans klausul, og den eneste der kan tvinge sådan noget igennem, er jo Duncan selv. Derudover så fik han at vide fra ledelsen, at han SKULLE sælges. Hvad fanden skal man så gøre?

jj
      Bruger

Det var jo ikke Duncan, der solgte Duncan til BIF, men derimod AGF. Det skal man lige huske!

Budtz4ever
      Bruger

Duncan!! ÅRHUS SAVNER DIG!! DUNCAN!! ÅRHUS SAVNER DIG!!!:k:k:k

Kom tilbage nu:(:(:( Savner tiden hvor man kunne forvente mål på hovedstød..! Det kan vi jo også nu, men det er ikke så tit at f.eks. Ole Budtz score mere:(:(:(

Duncan.. Elsker OG savnet!

thorsten
      Bruger

Jeg vil da bestemt tiljuble ham lige så meget som jeg vil buhe af ham sålænge han spiller for andre klubber! Gult er og bliver rigtigt grimt, men vil da bestemt juble hvis han valgte at komme tilbage!

Er jo lige præcis den spillertype vi mangler og han har jo flere gange kommet med udtalelser der jo beviser at agf er hans klub (senest i forbindelse med landsholdsudtagelsen).

At jeg så tror det tilgengæld er urealistik at han overhovedet kommer foreløbigt når vi kun har pebernødder at betale for ham er jo så en anden side af sagen!

J
      Bruger

Fuck af gule bøsse og bliv væk! ALDRIG i hvidt igen!!

Werk
      Bruger

Så god er han altså heller ikke…

tussefar
      Bruger

Et skifte fra GF til de pisgule fra pestegnen,vil aldrig blive tilgivet..ALDRIG…
      Så kære Du"m"can, bliv væk,du er en ulykkesfugl..
      Det fodboldhold du spiller på vil aldrig få succes,bare se Bundby nu..:D:D

samle
      Bruger

ja jeg er da rimelig klog men at du kan lide en spiller pisser sine fans op af ryggen er jo dit problem JEPPE RC. måske du er retarderet 😀

Delte meninger[think] Nogle mere bramfri end andre[censored] Jeg mener da helt klart at Ducan ville være en forstærkning. Men om han selv vil, det ved jeg ikke? Hvis han har hjemve, så skal han da være velkommen:k

Budtz4ever
      Bruger

samle skrev:
      ja jeg er da rimelig klog men at du kan lide en spiller pisser sine fans op af ryggen er jo dit problem JEPPE RC. måske du er retarderet 😀

Som andre siger var det jo for fanden ikke Duncan der solgte sig selv vel mester[censored]

samle
      Bruger

nej det er jeg sku godt klar over men HAN kan jo sige nej til et skifte bare se graversen:|[think]

BOND-AGF
      Bruger

nej han kommer sku ikke tilbage foreløbig, bare rolig!

Budtz4ever
      Bruger

Ja, mne hvem vil ikke hellere spille i en dansk topklub of fremme sin karriere end at rykke ned og gøre chancen for at komme til udlnadet markant mindre..

Desuden ville klubben jo også af med ham da de manglede pengene, så smatidig med at han kunne få fremmet sin karriere, kan han altså også gavne klubbens økonomi, og gøre ledelsen glad..!

Ved godt det ikke er rart at tænke sådan men det er sådan verden f.cking er skruet sammen!

Asskicker
      Bruger

Det er simpelhent for tåbeligt at svine manden sådan til, for at dengang tage et skridt op af karriere stigen. Han havde en gylden mulighed, hvorfor dog sige nej til det?
      Han er altid velkommen i AGF..

Alsgaard
      Bruger

@Alle

Jeg skal anmode om at holde en sober debattone. Hvis dette ønske ikke kan efterkommes, må vi ind og se på, hvilke brugere der skal have karantæne fra sitet.

tussefar
      Bruger

Rolig nu Budtz4ever…
      Du"m"can solgte sig selv,han ville MEGET gerne til Bundby,for der mente han, han bedre kunne udvikle sig[think][think]
      At GF ikke kunne sige nej til de mange penge de kunne få for ham, er en anden sag..

tussefar
      Bruger

[i][/i]@Alle

Jeg skal anmode om at holde en sober debattone. Hvis dette ønske ikke kan efterkommes, må vi ind og se på, hvilke brugere der skal have karantæne fra sitet.[i][/i]

HØRT…….

Bergmania2
      Bruger

Karantæne fra mtac 😛 det har jeg ikke hørt om før…

Men god ide 😉

Jeg tror ikke Duncan kommer tilbage, men hvor ville han lige være den vi mangler [jump]

Kong_David
      Bruger

KOMMER Duncan tilbage (GUD FORBYDE DET) vil jeg gøre som FCK gjorde i sin tid ALDRIG kalde ham DUNCAN igen men kun hans ryg nummer….

NEJ Duncan Solgte ikke sig selv, men den kommentar han kom med dagen før han skiftede var: "Jeg vil blive og hjælpe den klub som er i mit hjerte mod nedrykning"

Dagen Efter" JEG HAR ALDRIG været i tvivl om at jeg ville til brøndby"

Så hvis i kan se igennem fingerene med den kommentar og hån mod os fans så værsgo, men manden vil aldrig betyde en skid for mig igen ALDRIG[censored][censored]

Duncan bliv i Bundby du har jo fået så meget succes med dem at de nu ligger nr 11….

Gult klær dig åbenbart mere en den hvide farve, lidt det du sagde dengang[censored]

Budtz4ever
      Bruger

Men bliver bedre set i en k,lub der spiller med i europa ikke sandt?
      Og på daværende tidspunkt havde de Michael Laudrup som træner og det gik godt for holdet.. Derfor er det da logik at han nemmere kan blive set af de store klubber!

Kong_David
      Bruger

[censored]KOMMER Duncan tilbage (GUD FORBYDE DET) vil jeg gøre som FCK gjorde i sin tid ALDRIG kalde ham DUNCAN igen men kun hans ryg nummer….

NEJ Duncan Solgte ikke sig selv, men den kommentar han kom med dagen før han skiftede var: "Jeg vil blive og hjælpe den klub som er i mit hjerte mod nedrykning"

Dagen Efter" JEG HAR ALDRIG været i tvivl om at jeg ville til brøndby"

Så hvis i kan se igennem fingerene med den kommentar og hån mod os fans så værsgo, men manden vil aldrig betyde en skid for mig igen ALDRIG[censored]

Duncan bliv i Bundby du har jo fået så meget succes med dem at de nu ligger nr 11….[cheers][jump]:k:k

Gult klær dig åbenbart mere en den hvide farve, lidt det du sagde dengang[censored]

Bergmania2
      Bruger

Jeg forstår da godt han tog til brøndby, AGF var i krise og på vej i 1 div..

og han såvel som AGF fik et tilbud man ikke kunne sige nej tak til…

Ja brøndby var da på den internationale scene, og siden da er han blevet udtaget til A – landsholdet….

Budtz4ever
      Bruger

Bergmania skrev:
      Jeg forstår da godt han tog til brøndby, AGF var i krise og på vej i 1 div..

og han såvel som AGF fik et tilbud man ikke kunne sige nej tak til…

Ja brøndby var da på den internationale scene, og siden da er han blevet udtaget til A – landsholdet….

NEMLIG!:k:k:k

thorsten
      Bruger

Jeg mener klubben også har sin del af "skylden" i den her sag! Ved godt at lige præcis i den her sag var det ikke alene op til klubben at forhandle transferen på plads, men mener at det handler om et princip der siger at man ikke sælger sine største talenter til direkte konkurrenter! Så hellere strække sig langt for at få for dem hjulpet afsted til udlandet ligesom man gjorde med Leon.

Vil slet ikke tænke på hvordan Aab-fans har det når de ser fck spille mod dem! Det er sgu at pisse på klubbens fans gang på gang at sælge de største talenter videre til de to københavnerhold og forvandle de største helte til de største skurke! På den måde for vi aldrig for alvor taget kampen op med dem!

samle
      Bruger

thorsten ENIG

Han vil altid være velkommen tilbage. Hans udtalelser omkring at blive hos os og om Brøndby. Indse det nu det er en del af gamet – Vi har også spillere som Elsker os fans, men det vil de jo også sige det næste sted de kommer hen

Kasper
      Bruger

For min skyld ingen alarm, hvis han vender tilbage….
      Vi kunne uden tvivl bruge ham og ved at hente Brøndbys farligste våben i sidste sæson, hjælper vi dem bare på vej – på vej til 1.div! Alene det, er nok for mig…

Bergmania2
      Bruger

Ja hehe, Aab har efterhånden givet mange videre…

Würtz, Silberbauer, Ericsson, Trond Andersen, Solbakken osv osv

Men vi har jo efterhånden også en del gamle brøndbyere…

T.Hansen, Graulund, Foldgast…

De har: Mads og Duncan og? 😛

JaXeGF
      Bruger

Duncan tilbage i den hvide trøje tak!

– Og selvfølgelig kan man ikke sige man er hvid når man spiller i Brøndby, hvad fanden havde i forventet, at Thomas Hansen gik ud og sagde han havde et gult hjerte? Nej vel…

Jeg ser gerne Duncan kommer tilbage, han har de kvaliteter vi leder efter, men jeg tvivler meget stærkt på, at det er realistisk…

Tulberg er den nye Duncan, bare vent og se! Den mand kan nogle tricks 😀

RasmusT
      Admin

Budtz4ever skrev:
      Ja, mne hvem vil ikke hellere spille i en dansk topklub of fremme sin karriere end at rykke ned og gøre chancen for at komme til udlnadet markant mindre..

Helt ærligt så tror jeg sku Leon hellere vil tage et år i 1. div end at spille for en anden dansk klub end os.. Samtidig skal det siges at under min "fulde" snak med Jens Gjesing som jeg har nævnt i en tidligere tråd, der fortalte Gjesing mig at der kun var en klub for ham i Danmark, og at han samtidig har bedt sin agent om at afvise alt der skulle komme fra andre danske klubber.. Det kalder jeg hjerte..

Gjesing jeg elsker dig:k De Hvije jeg elsker også jer:k

Hvad angår Duncan, så vil han være velkommen tilbage, men han skal ikke forvente at mit nuværende had til ham bare lige vil ændre sig med det samme.. Hvis han kommer tilbage må han "undskylde" sit skifte til Brøndby med gode og solide præstationer hver gang..

Alsgaard
      Bruger

Bergmania skrev:
      Karantæne fra mtac 😛 det har jeg ikke hørt om før…

Ikke desto mindre kan det godt lade sig gøre! 😉

anti-fogh
      Bruger

Jeg skal ikke sige om han er den rigtige at få, eller om man kan tilgive at AGF solgte ham til Brøndby – det eneste jeg kan sige er – VI har ikke råd – slet ikke råd endda…!!! Han er næppe blevet billigere siden. Specielt ikke efter et forår hvor han var på landsholdet.

2006
      Bruger

Alsgaard skrev:
      @Alle

Jeg skal anmode om at holde en sober debattone. Hvis dette ønske ikke kan efterkommes, må vi ind og se på, hvilke brugere der skal have karantæne fra sitet.

Endelig !

Sådan en udmelding har jeg ventet længe på…

2006
      Bruger

Tilbage til emnet:

Florerer der egentlig nogle holdbare rygter omkring Duncan´s tilbagevenden?

Hvem søger World Wide Web ? [lol]

jake81
      Bruger

Duncan vil være en klasseforstærkning, og lige den type angriber vi har brug for. Så velkommen til ham!!!!

Budtz4ever
      Bruger

Vil ligesom 2006 gerne vide om der er noget rygte med hold i omkring Duncan?

Bergmania2
      Bruger

http://www.blok4.dk … der var rygter efter FCM kampen ….

Budtz4ever
      Bruger

Spændende.. nogle der måske kan finde tråden?

Bergmania2
      Bruger

jeg kunne forleden, men kan ikke lige se den nu…

De skrev at Duncan gik sur ud i bussen uden at tage bad og snakkede da i mobil

2006
      Bruger

Det rygte på blok4 – var egentlig ikke et rygte… mere en joke.

mallorca
      Bruger

Duncan er mere en velkommen hos de hviiiee. En klasse angriber vi behøver. Tullberg og White er ikke den rigtige løsning sammen med Gravlund. Vi er sårbare over for skader og karantæner.[lol]

Bruusman
      Bruger

han er velkommen…:k

2006
      Bruger

Selvfølgelig er han da velkommen.

Men han skal ud til Speakers inden kampen og gen-indvies i galehuset..

Våd lunken øl… Muhahaha!

mallorca
      Bruger

Brian vil/kan ikke åbne for posen. Men vi skal have en angriber her og nu. Der er Duncan en perfekt løsning. Også selvom han har haft en lorte bluse på. En gang hvid, altid hvid. Min mening. Et eksempel er Martin. Han har haft denne samme trøje på. Og aligevel er han hvid indvendig.[lol]

tmeb
      Bruger

Jeg siger bare velkommen hjem:k:k:k:k:k:k:k:D

2006
      Bruger

Hvis vi brygger længe nok på rygtet, ved vi jo at medierne spørger Duncan direkte! .. SÅ SÆT IGANG.. [yeah]

agfgas
      Bruger

tja om ikke andet – et lejemål for resten af sæsonen med forkøbsret – måske med den ene klausul at Morten Rasmussen ikke må spille imod BIUF – det kunne være løsningen – så sparer man transferen i dette transfer vindue – men kan begynde at spare op til næste og så købe ham, såfremt han slår igennem i den hvide trøje igen, og ikke dummer sig og hopper i vandpytter engang mere 😀

hinge88
      Bruger

Fodboldmæssigt ville han være en forstærkning men mener ikke, som en del andre, at hans "hjerte" stadig er hvidt.

Var det ikke Kurt der fik pengene? han havde da player-sponsorat på ham, havde han ikke? eller fik de købt den tilbage af ham.?

Christian186
      Bruger

DUNCAN!!! kom ……………………. IKKE TILBAGE !!!!!!!!!!!! din NAR!!!!!!!!!!!!

Budtz4ever
      Bruger

!SLET DET BARE!

2006
      Bruger

Men seriøst at folkene bag mtac.nu bør få gjort noget ved sagligheden på forum.

Bergmania2
      Bruger

Ja men han der med det der indlæg

"DUNCAN!!! kom ……………………. IKKE TILBAGE !!!!!!!!!!!! din NAR!!!!!!!!!!!!"

det er for latterligt… forsvind dog

Christian186
      Bruger

@Bergmania

NEJ!! FAKTISK IKKE!! fordi han er en nar!!

Budtz4ever
      Bruger

Christian186@ Tror du ikke du forveksler ham med dig selv?[think][think][think]

Vi kunne lave en byttehandel.
      Thomas hansen (gul) for duncan(hvid) plus en håndfuld penge! brøndby mangler jo seriøse forstærkninger :b

Christian186
      Bruger

nope der var en gang ude på en tank hvor jeg mødte ham, han gik hen til kassen og manglede ca 20 kr. så han spurgte om hun ikke kendte ham hende der stod hved kassen "hun svarede: jo men hvis du havde spillet i i man utd havde jeg ikke givet dig dem" HAN TROR HAN ER GUD !!! har oplevet det flere gange… han kørte igennem byen og spillede så smart den hat!!:k

2006
      Bruger

Christian186 skrev:
      nope der var en gang ude på en tank hvor jeg mødte ham, han gik hen til kassen og manglede ca 20 kr. så han spurgte om hun ikke kendte ham hende der stod hved kassen "hun svarede: jo men hvis du havde spillet i i man utd havde jeg ikke givet dig dem" HAN TROR HAN ER GUD !!! har oplevet det flere gange… han kørte igennem byen og spillede så smart den hat!!:k

Indrøm – du er misundelig og vil gerne være som ham… Men ingen tror på dig, når du prøver at bilde dem ind at du er kendt. [yeah]

Christian186
      Bruger

OMG….

Bow
      Bruger

Håber lidt på at når AGF spiller på hjemme bane mod Bundby så råber fansene: "DU ER OG BLIR ET BRØNDBYSVIN"

Andre der godt kunne finde på at synge med på det?

Aller
      Bruger

Ja da, hvis jeg må stå og råbe "Du er og bli'r en idiot" til dig bagefter så?

Det går vel sådan cirka lige op.

Budtz4ever
      Bruger

Hehe, nemlig Aller[lol]

Castro-AGF
      Bruger

Aller skrev:
      Ja da, hvis jeg må stå og råbe "Du er og bli'r en idiot" til dig bagefter så?

Det går vel sådan cirka lige op.

Jeg er med på dén!

Og til alle jer bonderøve, der STADIG tuder over duncan rejste til brøndby………. KOM NU VIDERE!..- i må da seriøst kede jer for meget.. helt ærligt.. hvis i var proffessionelle fodboldspillere og fik den chance(som det var og ER for morten), ja så var i sgu også smuttet… Han havde seriøst intet valg. Ja jeg så da også helst at han blev og hjalp klubben som han lovede, men GF var som bekendt i seriøse økonomiske problemer, og de "tvang" derfor duncan til at smutte…. Jeg har stadig respekt for manden, der gang på gang viste HVIDT fighterhjerte…. hver kamp han spillede for gf inden han blev solgt, var han blandt de bedste spillere…… blot min mening..

Jeg byder den kære Morten hjertelig velkommen tilbage, men finder det dog urealistisk!..

Og lige en sidste….. – Seriøst…. glem nu det og kom videre… sådan er gamet.. det hele handler om penge og succes.. og det var der åbenlyst mere af i brøndby… hvidt hjerte eller ej!

BASTA!! [lol]

Vil ikke skælde ud, blot "åbne" øjne…

/Castro

Christian186
      Bruger

ENIG !!! KOM NU VIDERE HAN ER SAGT HAN ER GUL NU!!!

Castro-AGF
      Bruger

Christian186 skrev:

Smukt sagt, makker!….. – du er nu sådan en velformuleret, fornuftig ung mand;)

Hvordan tror du selv bif's fans havde reageret hvis han havde sagt: "jeg er stadig hvid og vil altid være det. jeg kan på ingen måde blive ægte gul og blå… Aldrig!"?? Helt ærligt…- fodboldspillere har sku da også folk til at fortælle dem hvad de skal sige og hvad de IKKE skal sige!… din papand, selvfølgelig er Morten "duncan" Rasmussen stadig GF'er… UDEN TVIVL…- men kan godt se det var for dårligt af ham at sige til hans nye klub og ikke mindst hans nye fans, at han var glad for skiftet til deres klub….[think]:o

Tag dig sammen, klovn!

Undskyld, men bliver sgu lidt tosset når folk blokerer mentalt, og ikke kan se ud over deres egen næse! argh!…. [shock]

Roy Eagle
      Bruger

Nu må I altså lige styre jer.

Duncan skal aldrig tilbage til Agf. Og jeg er pisseligeglad med hans udtalelser om hvorvidt han ville hjælpe Agf, eller om Bøf var hans klub. Den slags er spin og er en del af moderne fodbold. Det er de færreste prof fodboldspillere, der har et stærkere klubtilhørsforhold end deres pengepung. Så det der med"hvid i hjertet" som nogle herinde påstår at man skal være for at spille i gf – drop det. Hvor naiv kan man være? Kun fans er hvide i hjertet. Spillere er arbejdsmænd, der spiller for dem som yder de bedste betingelser.

Det store problem med Duncan er, at han er en humørspiller og en primadonna. Jeg ser Duncan som en af de væsentligsten årsager til at Gf røg ned i 1. div. Hver eneste gang De hvide kom bagud faldt manden fuldstændig sammen. Hans negative primmadonna attiituder og krav på særbehandling var dybt skadelige for alt, hvad Ove gjorde for at sparke noget moral og selvtillid ind i spillerne dengang.

Bare se hvordan han ter sig i Bundby nu. Både på banen når de er bagud og de udtalelser han kommer med til pressen. han er en af de direkte årsager til at Bif er på vej væk fra toppen af dansk fodbold.

Så Duncan bliv væk.

Et af BSN's vigtigste arbejder for Agf er, at han har luget ud i alle humørspillerne og primadonnaerne, g så skal vi [censored] ikke have den værste af dem alle tilbage.

MikkelB
      Bruger

Helt enig Mr eagle.
      Bare bliv væk judas..

binzers
      Bruger

fuldstændig tåbelig tråd…. Der er jo ingen chance overhovedet, for at han skifter tilbage til GF, så der er ingen grund til at folk hidser sig sådan op eller gør sig tanker om det… Spild af tid og kræfter folkens

Budtz4ever
      Bruger

Selvom han er den bedst tænkelige angriber vi kan få her og nu.. Hvis vi kunne det:p

d0nN
      Bruger

Castro-AGF skrev:

Christian186 skrev:

Smukt sagt, makker!….. – du er nu sådan en velformuleret, fornuftig ung mand;)

Hvordan tror du selv bif's fans havde reageret hvis han havde sagt: "jeg er stadig hvid og vil altid være det. jeg kan på ingen måde blive ægte gul og blå… Aldrig!"?? Helt ærligt…- fodboldspillere har sku da også folk til at fortælle dem hvad de skal sige og hvad de IKKE skal sige!… din papand, selvfølgelig er Morten "duncan" Rasmussen stadig GF'er… UDEN TVIVL…- men kan godt se det var for dårligt af ham at sige til hans nye klub og ikke mindst hans nye fans, at han var glad for skiftet til deres klub….[think]:o

Tag dig sammen, klovn!

Undskyld, men bliver sgu lidt tosset når folk blokerer mentalt, og ikke kan se ud over deres egen næse! argh!…. [shock]

Her bliver jeg nødt til at bryde ind og lige støtte dig en gang Castro, og for at gøre det ganske kort, vil jeg nøjes med at poste et link

http://forza.dk/index.php/news/show/id=134833

Desuden vil jeg lige tillade mig at oprette en afstemning.. Utroligt det ikke er gjort før nu.. Bare kom hjem Duncan.. Du er jo hvid!

Castro-AGF
      Bruger

@donn

Det var nu mig, og ikke christian som skrev det du hentyder til…. 😉

Men ja.. kom hjem duncan.. fortiden er ligegyldig. du er en klasse forstærkning, og alle der forstærker GF er velkomne!.. tak

baryton
      Bruger

Jeg ser meget gerne Duncan tilbage! En klassepiller, der er god for 10-15 mål på en sæson er altid velkommen, men tråden er jo tåbelig, når der intet konkret er. Samtidig skaber tråde med netop Duncan en stemning, der er dybt belastende. Hold nu op med at skabe jer og tilsvine andre debatører og en fodboldspiller der bare passer sit arbejde! Tilslutter mig ønsket om en mere sober tone herinde og gerne sanktioner overfor dem, der ikke kan magte dette!

Razai
      Bruger

Duncan tilbage ville være det bedste, der kunne ske for de hvie :k

– og der er ingen grund til at svine ham til for skiftet til Brøndby. Det var det eneste rigtige at gøre. Han var tre klasser over det daværende GF-mandskab, og havde potentiale og ambitionerne til mere.

Skal vi måske også hade Graulund, Foldgast, Mads Jørgensen og Thomas Hansen blot fordi de har spillet for reservesvenskerne i BIF, eller vores nye centerforsvar fordi han var med til at føre fck til mestre? Så ender der vist kun med at være teenagere tilbage i førsteholdstruppen!!! [cheers]

Don H
      Bruger

Han gjorde det alle andre også ville have gjort. skiftede til en større klub, for at bruge det som udstillingsvindue til udlandet.

Han må da meget gerne komme tilbage. kunne være klasse at have ham som angribsmakker med gravlund

Flevster
      Bruger

@Roy Eagle.
      Var Duncan ikke solgt INDEN Ove kom til?????

Larsen
      Bruger

Forstår ikke at folk gider spilde deres tid på, at diskutere med 15-årige drenge. Da jeg selv var 15, var verden meget sort / hvid, og min tolerance og forståelse kunne ligge på et meget lille sted, det jeg mente var det rigtige, og det kunne slet ikke diskuteres, sådan var det bare.

Derfor er der ingen grund til, at kalde dem idioter og andre grimme ting, de ved bare ikke bedre – Endnu 😉

Masterfuck
      Bruger

@Larsen fuldstændig enig!!!!

Nymark
      Bruger

han kan jo komme og lægge sig på knæ foran speakers,[cheers] så kan vi stemme om det hehe………

Prinz
      Bruger

Var det ikke noget med at BIF købte ham for 40 mill. ??????

Tror sq ikke AGF har midlerne til at købe ham tilbage – desværre!

Larsen
      Bruger

40??????

Galdibaldi
      Bruger

Jeg så også gerne Duncan tilbage i GF. Han er lige den type vi mangler ved siden af PG.

Han lavede det skifte der nok kan bringe enhver GF-fan op i det røde felt, men jeg må ærligt indrømme at jeg er faldet ned siden.

Der gik et rygte dengang om at hvis Duncan forblev i AGF ville han tricke en bonus om et vist antal kampe. Derudover er det spørgsmålet om det var AGF eller Kong Kurt der solgte ham. Jeg tror ikke Duncan havde så meget selv at bestemme. Han vælger selvfølgelig selv hvor han skal hen, men uanset ens mening om klubben var BIF et godt sted for ham. At han så blev skadet og BIF sidenhen har været i krise, kunne han jo ikke vide på det tidspunkt.

FatherDingo
      Bruger

Duncan er uden tvivl en super god angriber. han ville være perfekt oppe ved siden af graulund

Lykke
      Bruger

Jeg har i over 20 år været fan af KLUBBEN – og dermed de spillere som lægger deres sjæl i den hvide trøje.
      Til gengæld bekymrer jeg mig ikke så meget om en tidligere spiller nu fortsat er gul eller brun eller hvid eller…

Fodbold er business og der findes ikke ret mange spillere på topniveau, som bliver i den samme klub hele deres karriere. Hvor mange af vores nuværende helte er f.eks rent "hvide" i hjertet????[think]

Konklusion: Vi mangler en stærk angriber og Duncan passer perfekt på profilen. Hvis han kommer tilbage (hvad han næppe gør) vil jeg juble af ham til han en dag ikke repræsenterer AGF igen.

Roy Eagle
      Bruger

@ Flevster

Du har ret. Ove P. havde første arbejdsdag i AGF 9. januar 2006 og 13. januar blev det offentliggjort at Duncan skiftede til BIF. Så deres samarbejde har nok været minimalt. Godt set 😉

Det ændrer dog ikke mit syn på, at Duncan er en humørspiller med lidt for store stjernenykker. Han kan være fantastisk som angriber, men gennerelt har han en helt forkert indstilling til samarbejde og det at rette ind på et hold. En mand med en negativ attitude kan skade holdet mere end de mål, han scorer, gavner. Derfor skal han ikke være i AGF. Han er simpelthen ikke den teamplayer, som vi har brug for.

d0nN
      Bruger

Castro-AGF skrev:
      @donn

Det var nu mig, og ikke christian som skrev det du hentyder til…. 😉

Men ja.. kom hjem duncan.. fortiden er ligegyldig. du er en klasse forstærkning, og alle der forstærker GF er velkomne!.. tak

Se tidspunktet hvorpå jeg skrev indlægget. Det vil forklare en del.. Men det er rettet nu 😀

Driblekongen
      Bruger

Nu hader jeg godt nok Brøndby overalt på jorden![censored], men selvom han har kommet med de kontroversielle udtalelser om at BIF er hans klub, så er han en klasse forstærkning, og vi ved hvad han står for!

Han er langt mere klasse end alle andre angribere vi har (udover Graulund selvføgelig). De 2 vil være et godt makkerpar. Han har udviklet sig meget i Brøndby, og jeg synes investorene skal slå til, og få ham til Fredensvang med det samme.

Duncan er for min skyld altid velkommen på Fredensvang igen!;):k

binzers
      Bruger

det ska nok lige tages med, at de fleste der ikke vil have noget med Duncan at gøre mere, nok holder sig fra denne tråd, så den afstemning kan ikke bruges til så meget… Det er ihvertfald ikke et realistisk billede af hvad alle GF-fans mener om emnet

mikkel11
      Bruger

fatter jer ik? ..
      nu vil vi ik have duncan tibage?
      tro mig! jeg HADER også Brøndby IF, men manden er en af danmarks bedste angriber! ..

Af alle klubber i danmark er vi den der er mest stolte af vores historie, vi er loyale som bare fanden, kan vi så ikke forlange det samme af spillerne som spiller for os?? Duncan er ikke loyal, derfor kunne han være ligeså god som ronaldinho i min bog og stadig ikke være velkommen. Største dele af os på stadion kommer jo ikke for at se "god" fodbold eller vilde mål, vi kommer for at se AGF. Duncan er ikke en del af AGF mere og bliver det heller aldrig igen. han var iloyal og derfor kan vi ikke bruge ham, ligesom du/i nok heller ikke bryder jer om iloyale fans. Er det okay at skifte favorit holdet ud med brøndby "bare" fordi du så kan få lov at prøve hvordan der er når dit hold bliver mester?? nu vil i skrive at det er ikke det samme, JOV det er det, hvis han mener han er AGF'er så er det sku det samme!

Så duncan bliv væk.

King Kenny
      Bruger

Nu har jeg ikke magtet, at læse alle 4 sider med diverse for og imod. For mit eget vedkommende gider jeg ikke bruge tid på hvordan jeg ville reagere HVIS det skete. Har en formodning om det, men lader det ligge. Det virker meget usandsynligt at det skulle ske, så skal vi ikke tage emnet op igen, såfremt han rent faktisk skifter en dag????

2006
      Bruger

King Kenny skrev:
      Nu har jeg ikke magtet, at læse alle 4 sider med diverse for og imod. For mit eget vedkommende gider jeg ikke bruge tid på hvordan jeg ville reagere HVIS det skete.
      Har en formodning om det, men lader det ligge. Det virker meget usandsynligt at det skulle ske, så skal vi ikke tage emnet op igen, såfremt han rent faktisk skifter en dag????

Du er så kryptisk 😀

Kong_David
      Bruger

Larsen skrev:
      Forstår ikke at folk gider spilde deres tid på, at diskutere med 15-årige drenge. Da jeg selv var 15, var verden meget sort / hvid, og min tolerance og forståelse kunne ligge på et meget lille sted, det jeg mente var det rigtige, og det kunne slet ikke diskuteres, sådan var det bare.

Derfor er der ingen grund til, at kalde dem idioter og andre grimme ting, de ved bare ikke bedre – Endnu 😉

der er ingen grund til og bedømme eller nedgøre folk pga. deres alder det er sku da for lavt larsen…

det her forum er til for alle og kan du ikk klare der er nogen der er 15 år SÅ LUK …..[censored] hader folk der synker så dybt og nedgøre folk fordi så de gamle – så de – unge osv osv ta dig sammen….

#Selvom jeg ikk er 15-16 år mere ville jeg ønske jeg var det, det var en dejlig tid#[jump]

King Kenny
      Bruger

@Prinz. De gav 14 mill for ham.

bombdropper
      Bruger

Jeg vil aldrig så meget som klappe af ham efter hans udtalelser om aldrig at skifte til en anden dansk klub inden vi var sikre på ikke at rykke ned.. fuck nu ham.. find noget nyt.. eller sats på Tullberg. Han gjorde det jo ret godt mod Esbjerg. Lige en ekstra fightertype på holdet..

Larsen
      Bruger

@Kong-David – Jeg havde ingen intention om, at være nedladende, jeg drager bare paraleller til hvordan jeg selv var, da jeg var 15-16 år.

Derimod går jeg faktisk ind og forsvarer dem, og beder folk i debatten om ikke, at kalde dem for idioter og andre grimme navne.

Jeg har intet problem med, at der er debatører i alle aldersgrupper herinde, jeg forbeholder mig bare retten til, at undlade, at kommentere deres debat indlæg, da de til tider bærer præg af, at de ikke har så meget livserfaring, som nogle af vi andre efterhånden er ved, at have opnået 😉
      Og det beder jeg andre debatører herinde om at gøre, frem for bruge grimme ord om de "unge" debatører.

Håber dette kan bløde dig lidt op, for min hensigt var aldrig, at provokere nogen – heller ikke dig B)

andstorm
      Bruger

hm nu er jeg jo da nok hverken 15 eller over 40 men snarer såen lidt midt imellem… Jeg har kun ét synspunkt til den her diskution…..

Hvis en spiller vælger at skifte til AGF skal det være fordi han ønsker at spille for netop AGF!!!!! For mig betyder det sku ikke noget om han er sort, hvid eller gul…. om han har spillet i Bundby eller Liverpool…. Bare han giver sig 110% for de Hvide og sørger for at jeg kan tage glad hjem fra match… hvadenten det er på ude eller hjemmebane….

Og vi har da tidligerer tilgivet både Pingel (nu massør i GF) og Rieper (den store) der da vist sidder i GF's bestyrelse og de har da begge været en tur forbi Bundby inden de igen så lyset….

Sååååå ingen synd uden frelse…… 😉

2006
      Bruger

Ja, kan tydeligt huske da pingel skiftede til BØF og en dukke af ham blev "hængt" under taget over den røde siddetribune… 😮

a2mic
      Bruger

En forstærkning på angrebsfronten er altid velkommen i AGF – at han smuttede fra klubben da han så chancen til det syntes jeg er sært at bebrejde ham.

Man kan anklage Duncan for ikke at være supersmart da han udtalte at han var glad for skiftet fordi "Brøndby har DK's bedste fans" – det var lidt at pisse i egen kravlegård. Men jeg kan godt leve med at han ikke er supersmart, hvis han kan score nogle mål.

AGFan2006
      Bruger

duncan er en joke

andstorm
      Bruger

meget muligt en joke…. men hvis han er en joke der kan lave kasser eller pille bolde ned til 11'eren er han nu stadig god nok til mig…..

Det kan da godt være de udtalelser han kom med da han skiftede ikke var verdens smarteste men de kommer vel et eller andet sted ind under det som alle nye spillerer siger i en klub….

"jeg ser store udviklingsmulighedder i den her trup", "stemningen er god i truppen", "der er mange tallenter", "det har altid været en oplevelse at komme til XXXXX for at spille, pga. de medlevende tilskuerer" (selvom den jo nok ikke lige ville gå at sige det i Silkeborg)

Og selvom det duncan sagde i tidernes morgen ikke var så velvalgte så blabre man vel ikke bare ud med at han altid vil være Hvid over for 3000 tåber der er godt og grundigt forvirret i deres tøjsmag.

Han kunne vel heller ikke bare stå og sige i et interview (inden han rejste) at han var på vej til Bundby. Tænk på efterdønningerne af det. Nej lad os nu få knægten tilbage så han kan få lavet nogle kasser og vi kan få ham solgt viderer om et par sæsoner til en UDENLANDSK klub og ikke en eller anden tung mellem vare på Pestegnen

andstorm
      Bruger

glemte forresten helt at jeg har set mange kampe i 1.div i Kbh. området hvor Duncan er kommet forbi…. også selvom det har pisset ned og alt muligt… Så et eller andet sted må han jo da stadig føle et eller andet for klubben….

Har også stået i -10 grader og set træningskamp sammen med Stig Tøfting (og en masse andre :k) og det er vel kun de færreste der ikke et eller andet sted har interresse i klubben der ville kunne finde på det….

RasmusT
      Admin

Kimmoer skrev:
      hvis folk ikke ville ha duncan tilbage hvorfor var der så en hel del der gerne så sennels i agf han har jo os været i bundby?
      jeg synes han skulle være mere end velkommen tilbage

Det er jo for så vidt lige meget om de har spillet i Brøndby eller ej kan man sige.. Men er de skiftet direkte fra AGF til Brøndby er for mig at se det samme som hvis du var Barca fan og en af dine helte skiftede direkte til Real Madrid.. Eller at du tager fra Celtic til Rangers..

At Sennels har spillet i Viborg, og så Brøndby, det er jeg bedøvende ligeglad med..

Det der irretere mig, er at Duncan skiftede til Brøndby.. Havde det været Horsens eller OB eller et andet hold, havde jeg bare grint af ham, hvilket jeg i øvrigt også gør nu, man skifter bare ikke til Brøndby direkte fra AGF og slet ikke hvis du er elsket som Duncan var af os!

Til sidst, som jeg tidligere har skrevet, må Duncan da gerne komme tilbage, men han skal undskylde hvad han har gjort, igennem solide præstationer i hver kamp.. Når han har gjort sig fortjent til at bærer den hvide trøje igen er han tilgivet af mig..

RasmusT
      Admin

andstorm skrev:
      glemte forresten helt at jeg har set mange kampe i 1.div i Kbh. området hvor Duncan er kommet forbi…. også selvom det har pisset ned og alt muligt… Så et eller andet sted må han jo da stadig føle et eller andet for klubben….

Har også stået i -10 grader og set træningskamp sammen med Stig Tøfting (og en masse andre :k) og det er vel kun de færreste der ikke et eller andet sted har interresse i klubben der ville kunne finde på det….

Hehe i vinters mod Viborg hvor der også var mega koldt ude på Fredensvang så jeg da også Morten Brunn..

Morten Bruun var jo også meget tæt på at skifte til AGF i starten af 90'erne. Jeg kan huske en artikel i Stiften, hvor han blev præsenteret som ny AGF'er. Det glippede desværre. Han kunne ellers have været en god spiller på det succesfulde midt-90'er hold:D

young guns
      Bruger

Jeg kan godt se det fra begge sider, jeg vil heller ikk sådan lige have ham tilbage.. men på den anden side så, er han jo rigtig god oppe foran, selv om han har sagt at han er blå og gul.. men det er måske bare fordi han har fået tæsk på banen…!!! fordi han går til den i kampene, og alle skal jo også lige tænke på at han er på stadion rimelig tit, sammen med Leon A.. Der var jo også en anden tidligere spiller der blev kaldt judas, men da han kom tilbage blev han tiljublet som en gud, kan folk huske ham, Tøfting..

så derfor vi mangler en klasse angriber en der banker dem ind hver gang, i stedet for klubben bruger dem på en der laver 2-3 stykker i de første 3-5 kampe og så laver han så først det næste 55 kampe senere..

Så Duncan du skal være velkommen, vi vil have dig tilbage, og så prøver du også hvordan det føles at vinde på ude bane

CasperT
      Bruger

Det der med hvad han har sagt; sådan noget skal en fodboldspiller jo sige, når han skifter klub. Jeg er ikke i tvivl om, at han stadig har AGF som favoritklub i Danmark.

Som young guns er inde på har Tøffe jo lavet det samme nummer flere gange, og han blev alligevel modtaget som en frelser da han vendte tilbage.

Jeg ser gerne Duncan tilbage. Jeg tror han kan være med til at holde os oppe i suppen. Og det er trods alt vigtigere end hvor han har spillet.

Driblekongen
      Bruger

bombdropper skrev:
      Jeg vil aldrig så meget som klappe af ham efter hans udtalelser om aldrig at skifte til en anden dansk klub inden vi var sikre på ikke at rykke ned.. fuck nu ham.. find noget nyt.. eller sats på Tullberg. Han gjorde det jo ret godt mod Esbjerg. Lige en ekstra fightertype på holdet..

Duncan er klasse, og har meget mere superliga erfaring end Tulle. Plus at Tulle ikke er klar til superliga niveau, selvom han gjorde det godt med Esbjerg. Han skal nok komme en dag, men det er sq bare ikke endnu desværre. Derfor vil det være godt med en markant forstærkning i Duncan, men ikke vi skal ofre alle millionerne på. VI skal have Aabech. Han bliver en bomber hvis han kommer her!

Duncan tilbage: Ja, tak
      Realistisk pt: Nej

brille
      Bruger

syntes sgu debatten herinde er lidt barnlig indimellem. det handler da om at vinde og få succes, og ikke om at tude fordi man føler man er blevet trådt lidt over tæerne. hvis jeg fik tilbudt et godt job ville jeg da også sige ja tak selvom jeg er glad for det jeg har.
      så duncan, du er velkommen tilbage.

brille
      Bruger

syntes sgu debatten herinde er lidt barnlig indimellem. det handler da om at vinde og få succes, og ikke om at tude fordi man føler man er blevet trådt lidt over tæerne. hvis jeg fik tilbudt et godt job ville jeg da også sige ja tak selvom jeg er glad for det jeg har.
      så duncan, du er velkommen tilbage.

Budtz4ever
      Bruger

Det er fuldstændig latterligt at koble alder og debat sammen.. Nu er jeg selv 15 år, og jeg er sikker på at der er mange på min alder der er mindst lige så moden som dig![cheers]

Twisty
      Bruger

Hvem er det nu lige ham der Duncan er????????? nogen der kan hjælpe

Nummer 18 – M. Rasmussen – vil jeg gerne ha tilbage.. Morten Rasmussen må gerne komme til AGF for min skyld.. Han ville være en forstærkning til klubben, og han er en angriber af den kaliber som vi har brug for..

Han ville være alletiders at have i front sammen med Graulund..

Så kan det være ligemeget om han var i Brøndby.. Hvis han vælger at skifte til AGF, så ville han få anerkendelse herfra.. Ikke for at han var i Brøndby, men fordi han valgte at komme tilbage.. Indtil da så er han bare Duncan for mig..

Morten Rasmussen – Du ville være velkommen i AGF..

hinge88
      Bruger

Vil sige at hvis vi ikke hader Duncan, så slukker vi lidt "gnisten" i fodbold, hvor man skal hade en spiller når han skifter til ærkerivalerne.

Og jo, Duncan havde skam et valg, se bare Leon, han takkede nej til både Brøndby og FCK.

Det er pengene der har lokket ham, så han kunne få råd til lidt flere flødekager

Andre Jensen
      Bruger

Jeg er 29, og jeg vil heller ALDRIG NOGENSINDE se den Fee hund tilbage i den hvide trøje.

Forstår slet ikke hvorfor denne debat atter engang skal tages, da det på ingen måde er aktuelt.
      Bundbyerne købte ham for 10 millioner og slipper han næppe for mindre, og den slags penge har vi ikke, uanset hvor god en kilopris det så stadig er.

Han er dygtig og har bevist Morten Olsen at han har landsholdklasse…

Så lad være med at opfører jer som pattebørn…

Duncan er en klasse angriber og lige den mand vi mangler, selvom Tulle spillede 1 god kamp imod Esbjerg,1§

ace
      Bruger

En frygtelig tabermentalitet at man ikke kan byde tidligere spillere tilbage på anstændig vis ligegyldigt hvor de sklulle vælge at spille henne. Jeg ville da med glæde byde Dunken tilbage, men er desværre nok urealistisk.

Det er jo præcis én type som ham vi står og mangler.

Emilfu
      Bruger

*Edit af Alsgaard (korrekt kildeangivelse er en god idé 🙂 ):
      Taget fra http://www.bold.dk/nyt/?vis=71823

Ifølge oplysningerne skal uroen i den blå-gule forsamling af topspillere senest være kommet til udtryk, da Morten 'Duncan' Rasmussen åbent kritiserede Per Nielsen i omklædningsrummet efter 0-5-fadæsen mod FC Midtjylland, hvilket udløste et større skænderi mellem anføreren og angrebsprofilen.

Per Nielsen er anfører og om nogen MR brøndby….

Kunne dette mon udløse en duncan transfer?:-D

Stev
      Bruger

Hehe, høj klasse af Duncan!

:k:k:k

Alsgaard
      Bruger

Hælwej Emilfu, jeg skulle til at skrive akkurat det samme! 😀

Andre Jensen
      Bruger

ace skrev:
      En frygtelig tabermentalitet at man ikke kan byde tidligere spillere tilbage på anstændig vis ligegyldigt hvor de sklulle vælge at spille henne.

En frygtelig tabermentalitet at være total ukritisk overfor spillere der er fuldstændige kolde overfor sine fans. (nu x-fans)

Andre Jensen
      Bruger

Emilfu skrev:
      .

Kunne dette mon udløse en duncan transfer?:-D

Ja, for cirka 10 millioner kroner måske. Har du pengene? Århus Elite har ikke.

Dehviii
      Bruger

Kan ikke rigtigt forstå de brugere der nærer et så stærkt had til gamle spillere. For spillerne er det et job og det er da klart at de vælger at få det meste ud af en forholdsvis kort karriere. Hvis jeg kunne få betydeligt mere i løn et andet sted og få større udfordringer, så tog jeg da helt sikkert imod det.

Ud fra denne vurdering om at man nødvendigvis må hade gamle spillere, så skulle man konstant være sur på Tøffe, Thorninger, Duncan, Jørgensen, Grahn, Nørlund, Degn, Rieper og masser af andre. Det må sgu da tage meget af ens energi at hade så meget.

Hvis en spiller kan forstærke vores hold, så er han for min skyld velkommen. Og så er det ligegyldig om han kommer fra Brøndby, Viborg eller har været i AGF før.

Visti2
      Bruger

Der er godt nok nogen der bør få sig et liv – ren tudefjæs over at Duncan spiller for BIF uden at tænke på FAKTA .
      At sige at BIF er hans klub er jo noget han skal sige (ligesom alle spillere siger den slags om deres klub).
      Han skal være meget velkommen ligesom andre spillere – vi har jo nogle ex-bif spillere og dem har vi da ikke noget imod.

Lidt ynkeligt, i mine øjne, at kalde ham for judas – når han blev solgt af GF under pres – BIF kom så åbenbart med det bedste bud.

At det så er urealistisk, at han kommer tilbage (nu) ,er noget helt andet – BIF vil da være for dumme at slippe ham. – selvom han ikke rigtig passer ind. Tror ikke, at BIF er den rigtige klub.

GUNNER
      Bruger

Mange siger, AGF solgte Duncan til Brondby.
      Det er jo forkert. Manden har selv diskuteret det med sin agent, og selv skrevet under p[ et papir, for at erkl;re sig brondbyspiller.
      Men nej, han kommer 100 % ikke tilbage..

Castro-AGF skrev:
      Og til alle jer bonderøve, der STADIG tuder over duncan rejste til brøndby………. KOM NU VIDERE!..- i må da seriøst kede jer for meget.. helt ærligt.. hvis i var proffessionelle fodboldspillere og fik den chance(som det var og ER for morten), ja så var i sgu også smuttet…

Så du var også gladeligt stillet op i en Brøndby-trøje, hvis du så Per Bjerregaard stå og vifte med en fed kontrakt og skide på AGF i nedrykningskampen, fordi dine egne ambitioner gik forud for klubben? Så har vi to en vidt forskellig opfattelse af, hvad det at have et hvidt hjerte indebærer… Duncan har det i hvert fald ikke. Og nej, jeg er ikke bonderøv, men jeg forbeholder mig al mulig ret til at kritisere Duncan for hans skifte.

Selv ser jeg helst at AGF får mest muligt ud af Tullberg. Det er økonomisk fornuftigt, og han kæmper jo 100 % hver gang. Lad bare Duncan hygge sig i fortvivlelsens højborg ude på Vestegnen.

zcml
      Bruger

Det var ikke så meget det, at Duncan skiftede til Brøndy, der pissede mig af, det er self. slamt nok, og ikke noget der ses gladeligt på uanset hvor mange penge det giver i kassen, men det var mere måden det skete på.

Ligesom John Jensen gjorde, så stod han frem og lovede at han ikke forlod en "synkende skude", for så kort tid efter at være væk. John Jensen ventede dog med at skifte til efter sæsonen var spillet færdig, og nedrykningen undgået, så det Duncan gjorde var værre.

Og ligesom med John Jensen og Mads J, så har jeg håbet at Duncan "rådnede op" i Brøndby (SIF for Jensens vedkommende), men skulle han vende tilbage til AGF på et tidspunkt, så ingen problem med mig, såfrem han stadig er god, gode angribere kan man altid bruge.
      Han skal dog ikke forvente en "den fortabte søn" velkomst, som Tøffe fik, og Martin J og Leon givet vil få, når/hvis de vender hjem, men hvis en spiller er god nok, så er jeg sådan set fuldstændigt ligeglad med, hvor han har spillet før.

Ved godt der er mange, som ikke ønsker at se tidligere Brøndbyspillere trække den hviiee trøje over hovedet, men hvor var det lige Graulund spillede inden han tog til Tyskland? Og han er jo nærmest indbegrebet af AGF idag (egenligt mærkeligt at man kan blive det på så kort tid, hvilket også sås med BSN, men det er nok mere et spørgsmål om holdning og attitude end tid).

Viser 129 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?