fbpx

DN, den ringeste nogensinde..?

Forside Fora AGF DN, den ringeste nogensinde..?

Dette emne indeholder 9 svar, har 9 stemmer og blev senest opdateret af  Per Leth 1 uge, 5 dage siden.

• Forfatter

jgm88
    Bruger

Jeg må indrømme at jeg efterhånden ikke mindes at have oplevet en dårligere træner i AGF end DN..og der er trods alt nogle stykker at vælge mellem. Jeg synes trods alt at han har et hvis spillerpotentiale, hvilket er mere end man kan sige at så mange andre har haft til rådighed..jeg ved næsten ikke hvor jeg skal begynde, men den konstant, insisterende defensive taktik uden angribere og uden angrebslyst er pinefuldt at se på. At man gang på gang også vælger ikke at benytte sine udskiftere eller nogle af de åbenlyst kæmpestore talenter der render rundt, men bare gang på gang kører videre med de samme knoldsparkere som sana, spelman, kantstrup som alle udmærker sig ved hverken at ville eller kunne noget som helst er fuldstændig uforståeligt og usmageligt. Hvad er det dog der går galt siden manden er den eneste i verden der ikke ser problemet, er vi med i rent fup eller har DN penge på nedrykning eller hvad foregår der egentlig..?

wellop
    Bruger

Du er vist den sidste som skal snakke om hvad der er usmageligt.

russertyv
    Bruger

Jeg vil ikke sige jeg er enig, men vil omvendt heller ikke sige han er den bedste.

spillerpotentialet er så som så. Vi mangler i den grad en skarpretter, der kan sjaske dem ind fra en kant af, som Graulund. Jeg savner ham.

Vores offensiv brænder alt for mange chancer og muligheder. Jeg ville selv spille ret defensivt med den trup. Jeg ved ikke om DN ville ændre på opstillingen hvis vi fik et par stærke angribere i truppen?

Har korttidshukommelsen glemt Riddersholm eller Fredberg? Eller forårsæsonen 2018?

DN gør et udmærket stykke arbejde. Defensiven var på plads i mange kampe og med en god angriber, så lå vi et andet sted i dag. Dér hvor han har fejlet, var da han accepterede at gå en halv sæson uden en 1. angriber!

Holdet skal styrkes på 1. angriberen samt en klasse forsvarspiller. Desuden skal der hentes sub til Dino, der alt for tit mister hovedet og ikke har vist format hele sæsonen.

Jeg er 100 procent enig på nær at Fredberg trods alt nok var ringere. Jeg kan ikke pege på en eneste ting, hvor jeg har tænkt, at her er et eksempel på godt trænerarbejde fra DN, og det gælder alle aspekter i forhold til holdopstilling, indskiftninger, spillernes indstilling, spillernes evne til at spille sammen, indøvede detaljer eller noget som helst andet. Han er derfor absolut dernede blandt de allerringeste.

Fedepeden
    Bruger

Giv nu lige en træner mere end 1½ år denne gang inden vi smider ham af ht.
    Jeg er nu af den holdning at en træner har ca. 3 år til at skabe resultater, GF bliver nødt til at give træneren en fair chance dvs. 3 år. DN har forresten ikke haft det store til rådighed hverken mht. transferbudget eller kvalitet i start 11’eren.

AGF 1974
    Bruger

I rigtig mange kampe, er vi jo kommet frem til et hav af chancer. Det er vel noget der bla. kan tilskrives David eller? At der så bliver brændt den ene chance efter den anden, er jo svært at klandre David for. Kan spillerne ikke score på relativt store chancer falder det tilbage på spillermaterialet og ikke Davids evner. Så synes kritikken er utrolig unuanceret.

Så det er ikke trænerens skyld, at der er valgt midtbanespillere til at spille i angrebet i stedet for angribere?, og at de har svært ved at score på grund af dårlig teknik og uvant position? Jeg forstår ikke logikken. Selvfølgelig kan træneren klandres for det.

Steen6372
    Bruger

Helårsstillingen for superligaen 2018:

https://www.superstats.dk/stilling/helaars

9 nederlag i 37 kampe.

• Dette svar blev ændret 2 uger, 1 dag siden af  Steen6372.

Per Leth
    Bruger

Jeg må indrømme, at jeg er træt af de deltagere, der notorisk misbruger MTAC, som et forum hvor de ved enhver given lejlighed tilsviner AGFs ledelse eller enkelte spillere. Ikke som en konstruktiv kritik. Men mere som det evige klynkeri fra en tidligere forsmået spiller eller træner, der hænger fast i fyringen og tilsyneladene ikke har fået job i andre klubber. Jeg håber at et Århusiansk ejerskab på MTAC vil tage hånd om problembørnene. Der er jo kun tale om nogle få, som allerede er berygtede for deres evige had til byen og klubben.

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Morethanaclub.dk logo

Vind et AGF sæsonkort

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og deltag i konkurrencen om et AGF sæsonkort
Tilmeld dig
close-link