Dioh Williams jagtet

Forside Fora AGF Dioh Williams jagtet

Viser 24 svartråde
  • Forfatter
      LuckyStrike
      Bruger

Hej derude alle GF fans læste lige denne artikel på bold og ville egentlig gerne hører hvad folk herinde syntes manden er værd.

http://www.bold.dk/nyt/Hollaendere-og-tyskere-jagter-Dioh-Williams

Personligt så jeg gerne at vi fik i omegnen af 20 mil. for ham da vi åbenbart kun får halvdelen af pengene, men ved ikke om det er for højt sat.

Synes Dioh har været kanon i år og vil tro drengen har en markedsværdi på omkring de 15-20 millioner. Det bliver svært for os at få meget mere, hvis man ser i lyset af GF økonomiske situation, Diohs kontrakt og den økonomiske nedtur.

don marisco
      Bruger

Dioh er meget mere værd. Vent med at sælge indtil sommer og vi får min. 30mill for ham.

Han er guld værd for GF

Johansen_kim
      Bruger

Vil mene, at GF skulle hører, hvad det vil koste og købe de sidste 50% og evt. sælge ham for 25-30 mio til sommer. Kunne være klasse!:k

Henrik D
      Bruger

Hvorfor skal vi altid diskutere, hvilke beløb vores bedste spillere skal sælges for? Lad os nu forsøge at udnytte at vi har en spiller som kan væe med til at etablere GF i toppen af dansk fodbold igen.

Alt er selvfølgelig til salg for den rette pris, men hvad er så den rette pris ?

Jeg er meget spændt på hvordan Dioh vil kunne fortsætte sin udvikling under Erik Rasmussen, så han skal, synes jeg, ikke sælges på nuværende tidspunkt.

Omvendt – hvis der pludeslig er en klub der vil skyde 30-35 millioner efter ham på nuværende tidspunkt, så har vi som midterhold ikke råd til at sige nej.

Men hans alder og enorme udviklingspotentiale gør, at han er yderst interessant for større klubber, så hvis han kan fortsætte udviklingen i AGF, så kunne han sagtens få en pris-lap om halsen på 50 mill kr om et års tid, lige som D Fall allerede fået det.

Fremragende spottet Brian Steen !!!! :k

Kan simpelthen ikke se hvordan folk kan tro vi kan få 30 millioner for ham. Dioh er en god spiller, det er helt sikkert. Men klubber har ike penge mere, efter krisen. Agf, er en klub der ikke har råd til at sige nej til 15-20 mill og udover det, er dioh, på en 3 årige kontrakt, hvor de 1½ er gået(til januar). Tag et kig, på hvad spiller rund om i ligaen bliver solgt for. der er vel kun en 3-4 stykker der nogensinde er blevet solgt for 30+ mill (Agger, Poulsen og Zidan). Og vil mene at Dioh ikk er i den klasse.

Johansen_kim skrev:
      Vil mene, at GF skulle hører, hvad det vil koste og købe de sidste 50% og evt. sælge ham for 25-30 mio til sommer. Kunne være klasse!:k

Helt enig! I det lange løb kunne det godt vise sig at være en god handel.

Der er da masser af spillere der bliver solgt dyrt.

Tullberg er et glimrende eksempel. Desuden har FCM betalt over 20 mill kr for en middelmådig fløjspiller med store tænder.

Unge spillere med stort potentiale har det jo med at koste kassen – se bare flere af de sag FCM har gjort de sidste par år.

At sælge Dioh for 15 mill kr. vil være ualmindeligt dumt – intet mindre.

Ja, FCM har solgt mange spillere og Tullberg er solgt for 7.5. Men jeg snakker om folk der er blevet solgt for 30+ klassen. Det sker sjældent. Klubber i udlandet ved at danske klubbber ikke har råd til at sige nej, til beløb i 15-20 klassen. Som sagt, jeg kan ikke nævne andre end de 3 fra før der er blevet solgt for 30+. Og vil sige at Dioh ikke er i nærheden af deres klasse.

Swedex
      Bruger

@Kosmiske Måne

Elmander røg for ca. 40 mio da han blev solgt fra Brøndby og Martin Albrechtsen lå vist omkring 30 da han blev solgt fra FCK.

Tror dog stadigvæk at 20 mio ville være mere end en god pris for Dioh.

volle
      Bruger

sælg ham til en god pris, og skriv under med Grahn…

@volle: Ja, det er perspektivrigt. Vi bør også sælge Nando, Graulund, JP, Jerry og Lumb. For pengene indkøbes Vinnie Jones, Stig Tøfting, Nocko Jokovic, Mads Junker, Joey Barton og Peter Lundin – så har vi et hold der kan slå fra sig!!

Nu skal du huske at de spillere du nævner blev solgt for langt over 30 mill. kr. Agger var vel omkring 60 mill og Poulsen omkring 46-48 så vidt jeg husker.

Du mangler også Simon Poulsen og Simon Kjær der begge røg afsted for omkring 30 mill kr.

Pointen er bare, at det ikke er så ualmindeligt længere, at spillere bliver solgt fra den danske liga, til priser vi sjældent så, eller kunne sige nej til for bare 2-3 år siden.

Dioh er meget uortodoks som angriber, og forsvarerne har utroligt svært ved at pille bolden fra ham. 15 mill kr skal han på nuværende tidspunkt ikke sælges for – slet ikke. Vi har en lottokupon med stor chance for gevinst, det vil da være dumt at forære den væk.

@volle

Enig, det er oplagt at hente en transferfri Grahn tilbage til Århus – han vil være perfekt under en træner som Erik Rasmussen, der kan give ham plads til at udvikle det offensive spil ydeligere. Han søger tryghed nu siger han – lad ham bare finde den i Århus igen.

don marisco
      Bruger

T. Grahn i Agf!!! Nej tak. Han er for farlig for kollektivet.

Vedr. Dioh Williams så vil han indenfor de næste 6-8 mdr. udvikle sig i en sådan grad at han vil kunne sælges til 30 mill.

Lad os gå med til 25 mill med en klasse spiller i bytte.

Jeg mener han er utrolig vigitg for fremtidens storhold: AGF

volle
      Bruger

@GraulundforPresident
      Rolig nu, mulle…… Kan ikke lige se sammenhængen mellem Grahn og de typer du nævner….

Jeg mener, at sælger vi Dioh, så vil grahn være et godt alternativ. Han har de samme forcer som Dioh, og er transferfri. Endvidere har Er også praktiseret system med en hængende angriber, Thygesen, så der passer Grahn også godt ind.

så GraulundforPresident, klap lige hesten…

Agent_1908
      Bruger

Dioh forlænger!!! B)

http://onside.dk/node/20736

Olé olé :k

Luke2000
      Bruger

Jeg syndes de skal se seriøs på at få købe de resterne 50% af hans transfersum.

Som jeg får har sagt syndes jeg at det er et spørgsmål om vi kan undværer ham, han har en stor andel i at vi er på vej frem og han er en spillere de andre kan læne sig op af. Tror at han vil spille en stor rolle hvis spillere som Nando skal slå igemmen, og set på den måde er hans værdi i klubben meget mere værd en de 10-12.5 mio. vi ville få i klubkassen ved at sælge ham, vil faktisk sige at vi ikke har råd til at tage imod et tilbud på 25 mio. hvor vi kun får halvdelen.

Men hele problemet er selvføldig den 50/50% aftale AGF har lavet med nogen andre, så få dem til at forstå at spilleren i klubben er mere værd for os som det står nu, så de kan ligeså godt tage nogen penge, det eller ingenting.

Fanoe
      Bruger

Henrik D skrev:
      Hvorfor skal vi altid diskutere, hvilke beløb vores bedste spillere skal sælges for? Lad os nu forsøge at udnytte at vi har en spiller som kan væe med til at etablere GF i toppen af dansk fodbold igen.

Kunne ikke være mere enig!

han har forlænget!!

Hvis Muh Jylland kan få mill. får Simon Poulsen og Femi må det hedde 30-35 mill.

malteba
      Bruger

Lidt til rygtebørser:

Har lige snakket med en ven som var i parken i søndags. Han sad ved siden af et par mænd der ivrigt skrev notater ned på papir med brøndbylogo og diskuterede, hver gang Dioh havde bolden. hmmm hvem ved…?

xhxn
      Bruger

malteba skrev:
      Lidt til rygtebørser:

Har lige snakket med en ven som var i parken i søndags. Han sad ved siden af et par mænd der ivrigt skrev notater ned på papir med brøndbylogo og diskuterede, hver gang Dioh havde bolden. hmmm hvem ved…?

Kan ikke i min vildeste fantasi forstille mig at Brøndby har råd til at købe Dioh Williams. Manden bør efter min mening ikke koste under 25 mill..

Havde nok været mere spændende hvis de havde skrevet på papir med Interlogo, Ajaxlogo eller f.eks. HSV logo.

ForeverAgf17
      Bruger

malteba skrev:
      Lidt til rygtebørser:

Prøver du og give mig et hjertestop?:O

Dioh Williams i BIF, det vil da være for klamt.! Som der er skrevet ovenover så skal han ikke sælges for under 25 mil. Men hvorfor overhovedet sælge vores bedste spiller? Det er jo nu vi har chancen for komme op og det gøre vi ikke ved at sælge de bedste hele tiden!

seiko86
      Bruger

Tak til Tøffe for at videre give informationen om Dioh til GF[lol] synes ikke Dioh skal sælges, mener heller ikke at han vil kunne få bud i den størrelses orden folk herinde snakker om 15 mio top.

Viser 24 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?