Dioh Williams fremtid

Forside Fora AGF Dioh Williams fremtid

Viser 12 svartråde
  • Forfatter
      Stoei
      Bruger

Idag meddelte Örebro at de ikke er interesseret i at skrive med Dioh, ligeledes har Søren Berg fået hans nummer 9 hvilket betyder Dioh nok heller ikke selv er interesseret i at blive i AGF mere.
      Jeg mener nu stadig at man burde beholde Dioh (ved godt han var super ringe og en årsag til vi kom i 1 division pga. han manglende scoringer). Det min tanke går på at Peter Sørensen skulle være god til at motivere spillerne i klubben og derfor kunne det være oplagt at give Dioh 1/2 år til at bevise at han kan genfinde sin gamle form. Han er trods alt hamrende god teknisk og har før scoret godt med mål 🙂
      Derudover trækker det nok også lidt i mig at jeg synes han er en underholdende spiller at se på…

Når man ser det her savner jeg ihvertfald både Nando og Dioh 🙂
      http://www.youtube.com/watch?v=OgKogg6Lhso&feature=related

Hvad synes i?

Ceres
      Bruger

Vi har desværre ikke råd til at give Dioh flere chancer, når det koster klubben 2,4 mio. kr. om året.
      .

bangstar
      Bruger

jeg kan KUN give dig ret stoei, og Ceres så må Dioh jo gå ned i løn, hvilket han ikke kan tillade sig andet efter sin præstation det sidste års tid, og så give den en motherfucker skalle og virkelig vise hvor dygtig en fodbold spiller manden er, for det er han satme !!

Anonym

Du får jo ikke en mand til at gå ned i løn når han har kontrakt der giver ham mere – hvilket jo også er helt fair.

Jeg tror ikke det er et spørgsmål om vi har råd – selvom det selvfølgelig også er en vigtig faktor. Jeg tror mere det er et spørgsmål om motivation. PS har ikke tænkt sig at give en spiller spilletid hvis han ikke er den bedste. Dioh er god – men skal bruge tillid og spilletid for at komme op det niveau der kræves for at blive god nok til truppen. Det er et simpelt spørgsmål om principper fra PS side af. Derudover tror jeg ikke Dioh har lyst til at spille i klubben. Nedrykningen har han sikkert taget meget personligt – og jeg tror han har svært ved at finde glæden i at spille i AGF. Det hjælper jo heller ikke ligefrem på situationen. Derfor har man nok vurderet at det er bedst at vejene skilles med en fed videresalgsklausul i kontrakten.

Jeg vil dog erklære mig enig i en ting: Fuck jeg savner Nando!

Jeg ved godt, og har fået det meget at vide, at jeg er alt for glad for Williams, og det indrømmer jeg også gerne..

Men ihvertfald mener jeg at han skal have chancen igen, ikke kun fordi han har potentialet, men mere fordi jeg mener det er retfærdigt at give manden en chance.
      Dioh var ikke den eneste der var skyld i at vi rykkede ned, nej tværdimod.. Der var mange andre som spillede lige så skidt som Williams, men forskellen er at de er blevet tilgivet og har fået en chance for at vise hvad de kan under den nye træner.. Men Dioh er bare blevet kastet væk sammen med træneren..

Det mener jeg ikke er retfærdigt.

grind88
      Bruger

Jeg har aldrig set lyset i ham. En fodbold-akrobat mere end en angriber…

Jonashojriis
      Bruger

Han burde have en ny chance. Han har fået utrolig meget skyld og noget af den er selvfølgelig berettiget. MEN han har et potentiale, spørgsmålet er bare om han er den angriber PS søger. Hvis han ikke passer i systemt bliver det altså bare svært!! Men jeg synes PS burde prøve og ja han bør gå ned i løn, mest af alt for at bevise han har lidt nosser !

Dioh kan ikke spille sig på medmindre han kommer op på det niveau hvor han startede, dengang mod Rendos. Både Graulund, Davit, Sanel og nu også Berg, står foran i køen. Og Dioh er vel lidt for dyr til reserveligaen….!

Sylvester
      Bruger

Problemet med Dioh er, han spiller angriber men kan så absolut ikke afslutte. Han har noget af det dårligste spark jeg har set fra en angriber i dansk fodbold. Han score LANGT fra de mål han burde gøre. Endten skal han omskoles til midtbane/kant ellers skal han væk. Men mener vi har bedre på de pladser.

Til plus siden skal det siges: Manden er sindsyg god på bolden, samt skærme modstanderne af. Selvom han ikke ser så stor ud, kan han næsten altid holde på bolden. Så potentialet til at blive en god angriber er der, men er aldrig blevet indfriet.

salling23
      Bruger

http://www.agffodbold.dk/Truppen.asp
      Er Dioh solgt eller smidt ud af truppen?
      Han optræder ihvertfald ikke på listen længere

Fanoe
      Bruger

Underligt… håber da snart de melder noget ud. Sådan nogle Scooby-doo mysterier er spændende..

Hvornår er Gjesing blevet rykket fra midtbane til forsvar? ved godt han kun har spillet forsvar på det sidste, men han har da altid stået som midtbane så vidt jeg husker!!

Ceres
      Bruger

2Good2Special skrev:
      Dioh var ikke den eneste der var skyld i at vi rykkede ned, nej tværdimod.. Der var mange andre som spillede lige så skidt som Williams, men forskellen er at de er blevet tilgivet og har fået en chance for at vise hvad de kan under den nye træner.. Men Dioh er bare blevet kastet væk sammen med træneren..

Det mener jeg ikke er retfærdigt.

Du har naturligvis ret i, at Dioh ikke er ansvarlig for nedrykningen, men han er blevet selve symbolet på nedrykningen sammen med ER, fordi ER valgt at satse 100% på Dioh, og derfor fik sat Nando på porten… en handling der uden det mindste tviv kostede en nedrykning, når man ser hvor mange mål en formstærk Nando fik scoret i Tyskland, modsat Dioh, der var helt uden selvtillid, efter sin skade…. man skal lige huske på, at sølle 3 point mere, så var nedrykningen undgået, men vi kunne bare ikke score de nødvendige mål uden Graulund, og med en en "skræmt" Dioh blottet for selvtillid.

Dioh er en god boldspiller, men nogen rigtig angriber bliver han aldrig, da han er alt for afslutningssvag… han har heller ikke psyken eller det der "dræberinstinkt", som er nødvendigt hvis man skal blive en god topangriber.
      .

Henze05
      Bruger

Salling@ Siden Dioh blev udlejet har han ikke været der inde :). Men ja han burde i teorien være tilbage igen, da han officielt er AGF'er igen og lejemålet er forbi..

Men nu må vi se. Han skulle jo kun være et læge tjek fra Häcken 😀

Viser 12 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.