Det fedeste stadion?

Forside Fora AGF Det fedeste stadion?

Viser 22 svartråde
  • Forfatter
      Sopy
      Bruger

Hvad er ifølge jer verdens fedeste stadion?

Synes det klart er Nou Camp, men et propfyldt Westfalen Stadion er også fedt…

Tjek evt. http://www.stadionwelt.de

leroy
      Bruger

jamen det er jo ligemeget

d0nN
      Bruger

leroy, prøv nu lige!

Det er et forum dette her, og folk har lov at spørge som de vil.. Sopy, som står bag en del indlæg, spørger os hvilket stadion vi synes er fedest, og så nytter det da keine at sige at det er ligemeget!!

Selvfølgelig er det ligemeget, men hvorfor så skrive det?? Er det umuligt at holde sådan en kommentar for sig selv??

@Topic

Jeg synes at Nou Camp ser utroligt godt ud, og jeg drømmer om at komme derind engang, men jeg synes, at det nye Wembley Stadium kommer til at se rigtig rigtig fedt ud, så det for helt klart min stemme 🙂

Hvis vi snakker fedeste stadion vi har været på, så er mit svar, AOL Arena i Hamborg.. Utrolig fedt stadion!

Willow
      Bruger

Arena auf Schalke vil være mit bud…der er self. sydamerikanske stadions med plads til 100.000 som jeg har aldrig har set…det kan også være de er for store?

leroy
      Bruger

DMI – døllefjelde musse bane 1

ses også her

http://www.musse.dk/Design/klubhus.jpg

Robinho
      Bruger

Synes også AOL Arena i Hamburg er for fed.Men Allianz Arena i München er også et fedt stadion.

Gfihjertet
      Bruger

Har selv været på Maracaña og Riber Plate's stadion, så de får min stemme pga stemningen!

Desuden synes jeg også San Siro og Old Trafford er cool!

Og emne er lige meget, men prøv at læse alle indlægene igennem, du finder mindst 50 ligegyldige indlæg, men de er da stadig okay sjove…

Fenrik
      Bruger

Det fedeste jeg selv har været på er AOL Arena, selvom stemningen nok ikke var så fed som, da jeg for ikke så længe siden var i Parken til DK-Grækenland, for da kogte det virkeligt 😀
      Ellers er et propfyldt Nou Camp nok det ultimative.

leroy
      Bruger

DMI bane 1 kan altså også godt koge pænt over når der står 20 spritter på side linjen fra nykøbing falster…

Andre Jensen
      Bruger

Generelt er jeg helt pjattet med beton og store metalhegn.

Den der med at stadions skal være arktektoniske perler holder ikke. De skal være tætte og kompakte og fyldte med fanatisk frådende tilskuere, der kan få modstanderen til at føle sig som gæst i helvedes baggård. Ståpladser er derudover et absolut plus!

Sampdorias Stadio Luigi Ferraris kunne være et bud på dette.

http://stadiony.net/pictures/ita/luigi_ferraris/luigi_ferraris03.jpg

Maradona
      Bruger

For det første, hvis du synes et indlæg er ligemeget, så hold det dog for dig selv, hva fan kommer det os ved.

Med hensyn til emnet, er der mange fantastiske stadions. Det er self bedst når de er fyldte med fanatiske fans.

Nou Camp, klart nummer 1. Specielt mod Real.
      Maracaña, både det i Brasilien og det i Beograd, store og med garanti for god stemning.
      Westfahlen, der er altid fuldt hus.
      Alberto J. Armando, i Buenos Aires. Specielt mod River.
      Park Head, i Glasgow, Specielt mod Rangers.

d0nN
      Bruger

leroy skrev:
      DMI bane 1 kan altså også godt koge pænt over når der står 20 spritter på side linjen fra nykøbing falster…

1. Du er [u]ikke[/u] sjov.
      2. Det er åndsvagt at du prøver at ødelægge denne tråd, da du har en selv kørende, der er mindst ligeså ligegyldig som denne.
      3. Spar os fra de ligegyldige one-liners, og kom med noget der hører ind under emnet!

Bevar mig vel!

nettohunden
      Bruger

Synes Mou Camp er møg cool – nok pga størrelsen, har desværre aldrig været der!

Af stadions jeg har været på må Stamford Bridge (Chelsea) betegnes som det med den fedeste stemning, damn der er gang i den! Designmæssigt vil jeg, nu får jeg nok klø, nævne Brøndby Stadion som det flotteste jeg har været på!

leroy
      Bruger

d0nN skrev:

leroy skrev:

1. Du er [u]ikke[/u] sjov.
      2. Det er åndsvagt at du prøver at ødelægge denne tråd, da du har en selv kørende, der er mindst ligeså ligegyldig som denne.
      3. Spar os fra de ligegyldige one-liners, og kom med noget der hører ind under emnet!

Bevar mig vel!

Jeg bevar dig vel…

Men min tråd er heller ikke ment særlig seriøst.. sådan set bar for at lave et ligegyldigt indlæg…

Og spar mig for dit pjat!

På forhånd tak STRÆBER

d0nN
      Bruger

leroy skrev:

Men min tråd er heller ikke ment særlig seriøst..

Hvorfor så gøre denne tråd mere useriøs, ved at skrive så tåbelige indlæg?

timjohnsen
      Bruger

sys godt nok ikke at nou camp er fed.. slet ikke.. blev SÅ skuffet da jeg var der… men det nye wembley bliver klasse.. ellers sys jeg cardiff er vildt fed…

ALT er bedre end horsens "stadion" eller skal vi bare sige horsens græsplæne…..

Meeeen vil sig Barcalona, rigtig fed stemning, selvom man ikke fatter en brik hehe:D

AhcAnders
      Bruger

Anfield Road – Liverpool's hjemmebane, klart den fedeste..

Det fedeste jeg selv har oplevet var nok:

Nou Camp – hvis en rundvisning tæller med.. Men jeg fik da et billed hvor jeg ligger i omklædningsrummet med min AGF trøje, på en madras.. Ohh! Det var livet 🙂

d0nN
      Bruger

Blue is the colour skrev:

Jeg vil påstå, at det ser værere ud i Silkeborg..

Det olympiske stadion i Berlin – det holder! 😀

Ellers det der nye i Munchen, som bliver omdannet til en diskokugle om aftenen.

Blue is the colour skrev:

Randers stadion for et år siden, fy for pyffer da….

Jeg vil påstå, at det ser værere ud i Silkeborg..

Hvordan definerer i det fedeste stadion?

Mange af jer snakker om Camp Nou, men har i nogensinde været der? Jeg var der nede og synes at stemningen var god, men langt fra så intens som den er i Århus. Det er fordi de ikke har nogen fanklub som sådan. De sidder jo alle sammen med deres familier.

Hvis man skal tage der med bedst stemning må det blive Anfield Road. Der er plads til rundt regnet halvdelen af hvad der er plads til på Camp Nou, men stemningens intensitet er 10 gange højere.

NB: Her har jeg ikke overvejet sydamerika for jeg kender nada til det!

Skal lige tilføje at det altså ikke var en klam 0-0 kamp jeg var nede og se. 3-3 mod Betis. Bedre kan man vel ikke forlange.

De gode stadions er efter min overbevisning der hvor der er bedst stemning. Og det er IKKE Camp Nou. Der er mange bedre stadions i Europa en der.

Maradona
      Bruger

Jeg har set en kamp, live i TV, fra Alberto J. Armando, mod River Plate og jeg har aldrig oplevet noget lignende, der var sgu stemning, et gul/blåt hav af en anden verden,

Viser 22 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?