Den store agurketidstråd – version 1

Forside Fora AGF Den store agurketidstråd – version 1

Viser 35 svartråde
  • Forfatter
      CasperT
      Bruger

Agurketiden har – for mit vedkommende – allerede meldt sig, og jeg vil tillade mig at starte denne tråd i et forsøg på at få de pt. 137 dage til at gå.

Der vil komme mange agurketidstråde i de næste fem måneder, men denne tråd er dedikeret til drukhistorier. Det gælder om at komme med den værste, og jeg vil vurdere, på en skala fra 0 til hvad der passer mig, hvem der vinder. Vinderen kan se frem til en stadionplatte og fadbamser, næste gang jeg er i Århus.

Denne ad-hoc konkurrence løber fra dags dato og til 21. januar, så I får en chance for at slå min historie, som indleder dette festivitas:

Da jeg, efter gym, havde været ude at rejse i Asien, måtte jeg bo hos min mor i nogle måneder, indtil jeg fandt noget at bo i. Desværre var det i samme periode som den i min vennekreds notoriske herrejulefrokost skulle lægges.

Til alt held skulle herrejulefrokosten det år være i min midlertidige boligs relative nærhed, så jeg drog afsted uden de store bekymringer. Jeg skulle jo nok kunne finde hjem.

Frokosten startede som de jo skal, med en helvedes masse snaps og bajere, og en enkelt med sild blev der også plads til.

Jeg husker endnu, helt tydeligt, at jeg på et tidspunkt tænkte 'jamen det går sgu' da fint, det her. Jeg tyller løs men bliver ikke synderligt påvirket'. Men ak…

Næste formiddag vågner jeg i min seng. 'Cool, det gik fint' tænker jeg, uden at ane hvad der skete efter ovennævnte tanke. Jeg lusker ind i stuen, hvor min mor sidder. I kender det. Men ved den er gal så snart man ser forældreren; følgende samtale fandt sted:

Mig: Godmorgen.
      Mor: Grrrrr… kom du godt hjem igår?
      Mig: Jo tak, fint.
      Mor: Blev du fuld?
      Mig: Neeeeeej da, jeg drak ikke ret meget.
      Mor: Nå… hvordan kom du ind i lejligheden, kan du huske det?
      Mig: (begynder at tænke på hvordan jeg egentlig kom hjem) Med nøglen, døren op, mig i seng.
      Mor: Er du sikker?
      Mig: Ja!
      Mor: Nå okay… men det var ellers noget skidt med politiet, hva?
      Mig: (fatsvag) Ja, det var noget lort. Men du ved, sådan er det her.
      Mor: … at de kom her og alting…
      Mig: !!!!! (what!!!). Jaeh…. (tænker som en gal)
      Mor: Kan du huske det?
      Mig: (ved mit snedigt udtænkte mindcontrol-spil er ovre) … naaaj…
      Mor: Du var så hamrende megafuld da du kom hjem, at du prøvede at komme ind i etagen under os. Der bor en dame på 93, som troede du var en indbrudstyv. Hun råbte om hjælp, og jeg løb ned. Selv da jeg stod der troede du ikke på at jeg var din mor! Jeg måtte ringe til politiet for at få dem til at smide dig i seng!
      Mig: …. NÅÅÅÅRH JA! Det var vist sådan det gik for sig… eller…
      Mor: Det skal ikke ske igen, og du skal give underboen en undskyldning!

Ok, jeg stak hende en undskyldning, og man skulle tro historien var slut. Men ak…

Tre dage senere lod jeg mig igen lokke af såkaldte 'venner':

Optakten er den samme. CasperT i fin form efterfulgt af:

Mig: Godmorgen…
      Mor: Grrrr… hvad aftalte vi?!?!
      Mig: Mor, jeg fik ingenting! Jeg var ædru!
      Mor: Nå, hvordan kom du så ind?
      Mig: Med min nøgle, åbne dør, mig i seng…
      Mor: Din nøgle? Hvor er den?
      Mig: Lige her! (stikker hånden i lommen, som er tom).
      Mor: Er du sikker på at du ikke var lidt fuld?
      Mig: Ja, absolut! Jeg kom lige hjem!
      Mor: Hvorfor fandt jeg så din nøgle i en pøl af bræk ved underboens dør? Jeg måtte igen hente dig op til vores sal!
      Mig: ….

En mor der må hente polisen for at få sønnike i seng.

Jeg glæder mig til at høre flere historier fra jer!

Og ja, jeg keder mig lidt. Men kom nu, vi skal have 137 dage til at gå!

CasperT/ som savner de gamle herrejulefrokoster!

Jespert
      Bruger

Julefrokost med gutterne.
      Årets årlige drukdag med gutterne. Denne gang hjemme hos en kammerat som boede midlertidigt hos sin mormor. Hun var dog ikke hjemme:)
      Nå men sidst på natten hvor alle var stive, beslutter vi os for at "hente" boligfoeningens mega fællesjuletræ. Vi kunne lige få det op på 2. sal og ind i stuen.

Så langt så godt.

Næste morgen bliver jeg vækket af en MEGET hysterisk mormor (jeg var faldet i søvn på sofaen), hun var lige kommet hjem fra hendes Jehova konference i Silkeborg og så nu et juletræ ligge på tværs igennem stuen (Jehovaer holder ikke jul og kan ikke lide juletræer), og få at sætte prikken over i'et, ringede det kort efter på døren. Det var så en fra boligforeningen der ville høre hvad det store juletræ lavede inde i lejligheden og halvejs ud igennem altan døren. Så måtte vi slæbe lortet ned igen med mega tømmermænd, og sætte det op med lys og det hele foran en masse beboere og deres børn (der var julehygge nede i teltet med gløg og det hele. Mine forældre var der selvfølgelig også, og de var meget stolte:o

tmeb
      Bruger

Min Kone (nu ex) rusker mig vågen, du skal snart på arbejde,og forøvrigt var du pissefuld da du kom hjem fra arbejde i aftes,næææ det var jeg da ikke sagde jeg,nå gider du så godt forklare hvorfor at nabo konen har ringet og fortalt at hun så dig stå udenfor hovededøren og tage alt dit tøj af striped naked. fis og ballade med jer sagde jeg så, så kom lige her, og uden for hovededøren lå mit tøj pænt i en bunke med underhylerne som kronen på værket[think]

thomasabcd
      Bruger

Agurketidssite: På http://www.smuglyt.dk kan man skrive og læse små, sjove historier, som folk har overhørt andre sige. Desværre er der ikke så mange endnu… men der findes et lignende site i USA, som er ret godt http://persistent.info/overplot/.

XanderGf
      Bruger

Personalefest på et discotek jeg arbejdede på i silkeborg. En søndag aften. Der var fri bar og det hele og jeg bliver frygtelig stiv. Kl bliver elleve og jeg er pænt vissen. Det sidste jeg husker er at jeg stiller mig i baren og skænker op til folk, og hver gang jeg udskænker noget, så tager jeg en fisherman. Flot..

Og så vågner jeg op på Silkeborg sygehus.?? Jeg havde åbenbart ringet til (X)kæresten og sagt hun skulle hente mig da jeg havde fået det dårligt. Vi aftale et sted hvor jeg skulle samles op, men kom aldrig. Jeg var åbenbart faldet på vejen derhen, og ligger bevidstløs på gågaden i Silkeborg. Politiet finder mig åbenbart, eller også bliver de tilkaldt.. Aner det ikke, men politiet afleverer mig på sygehuset. Der bliver jeg lappet sammen, da jeg har smadret 3 tænder, min hage og et knæ. Det virker somom jeg har hakket ansigtet direkte i asfalten uden at tage fra.. Evt i løb, da mit knæ har det rigtigt dårligt. Jeg får 2 sting i ansigtet, og tandlægen lavede tænderne, men knæet ville bare ikke hele, så der gik jeg med åbent sår i flere mdr.

Desuden havde politiet og lægerne store problemer med at finde ud af hvem jeg var, da jeg ikke havde taget andet end min tlf med fra festen. Dvs at nøgler og penge/legimitation lå ved festen.

Den skjorte jeg havde lånt af en kammerat var smadret, og mine pæne nyindkøbte bukser ligeså.. Og fyldt med blod.

Spørg om jeg havde ondt i kroppen dagen efter…

JosH_870
      Bruger

Av av av.. Hvad kan man så lære af det XanderGf? :p : )
      Havde du ondt dagen efter ? [lol][lol]

XanderGf
      Bruger

Ja.. Jeg havde ondt dagen efter… B)B)

zcml
      Bruger

Tja, jeg har godt nok ved flere lejligheder blevet lidt pinlig, især nogle af de gange vi har drukket os "stjerneiglo", men så slemt som de historier, der er kommet indtilvidere, har det nu aldrig været.

AGF-4LIFE
      Bruger

Det "sjoveste" jeg har gjort må have være på min 1. "rigtige" druktur, hvor jeg tilsyendeladende stalte mig op, træk både bukserne og underbukserne ned foran mine venner og begyndte at pisse op ad en pølsevogn(den på rådhuspladsen, lige under betjenings-vinduet:D)…
      Senere på aftnen/natten tågede vi så rundt nede ved banegården, nede hvor man kan gå ind i Bruun's P-hus, hvor jeg var hoppet op på en af mine venners skulder og vi faldt bagover og landede oven på min venstre arm, der skete heldigvis ikke noget[think].
      Og senere endnu, besluttede vi os for at gå ind i DGI-huset for at tåge lidt rundt derinde.
      Vi fandt så noget fægte-udstyr, bla. masker og sabler/klinger/sværd eller what the fuck de nu hedder.
      Det stod vi så og fægtede "lidt" med, ja det var faktisk rimelig vildt. jeg kan huske at vi prøvede at kaste dem til hinanden, og jeg ramte vist nok ham jeg kastede til, rimelig hårdt i nøderne[lol]
      …og så smed de os sq ud, de dumme svin:D

Alt dette skete da jeg gik i 8. klasse, dvs. for godt 3 år siden, og snakker ikke med dem mere..

Bohne
      Bruger

Jeg tror ikke jeg har nogen der kan slå især din historie Casper, har ofte fucket op i beruset tilstand, men ikke så meget at politiet var indblandet heldigvis 🙂

Til gengæld kan jeg lige umiddelbart komme på tre korte som vi da stadig griner lidt af endnu

Den første var for en syv-otte år siden, nok det mest pinlige jeg har lavet. Jeg er til fest hos en kammerat, har kun sprut med, han har en sød storesøster.
      Jeg får så den ide at jeg skal score hende og ung som jeg var prøvede jeg jo at drikke hende stiv…. Imidlertid drikker jeg rent sprut og hun drikker øl, og når jeg så samtidig drikker samme mængder af sprut som hun af øl, ja så går der ikke lang tid før jeg ligger og brækker mig.
      Det er i og for sig ikke det pinlige, for det er da sket før, men det pinlige er at denne storesøster som jo godt nok mente at jeg skulle hjem tager min telefon og ringer til min mor og spørger om ikke de kan hente mig "for jeg har det ikek så godt" eller noget i den retning siger hun…. Min mor har så ikke bil, så hun ringer til min mormor og morfar, og det hele ender ud i at de alle tre henter mig.
      Jeg kan bare huske turen hjem i bilen uden bukser (dem havde jeg ramt da jeg knækkede mig) og med en pose i hånden til hvis der skulle komme mere.

En anden historie der er knap så pinlig, skete ca samme tid.
      Det var hvor jeg var til fest i Beder… jeg får rigeligt at drikke og cykler hjem mod Tranbjerg. Jeg når imidlertid ikke meget længere end til lige inden Vilhelmsborg hvor jeg vælter på cyklen ned i grøften. Der sover jeg så et par timer eller lign. Jeg er ikke sikker på om jeg drømte det eller om det skete, men jeg tror der var nogen på et tidspunkt og vække mig fordi de ville have mig til udpumpning. Som jeg husker det forsikrede jeg dem så om jeg havde det godt, kørte 100 meter til de var ude af syne og drattede om i grøften igen.
      Det sjove kommer så da jeg kommer hjem og er blevet ædru, så ringer en af mine venner og vi snakker lidt. Han spørger så til, og jeg lagde mærke til en der lå i grøften omkring Vilhelmsborg, for hans mor var kommet kørende den ved sent om natten og syntes hun havde set en…. Jeg må så ærligt erkende at det vist nok var mig hun havde set.

Den tredje historie jeg kan komme på er efter en landskamp mod Island, som Danmark vist vinder 5 eller 6-0. Gik på HTX den gang, er vist lidt senere, måske en fire-fem år siden.
      Vi er en del gutter der ser landskampen i Hørning, og da den er slut tager vi til Skanderborg fordi vi vil fejre resultatet, der er vist et nyt diskotek der åbnede der den dag.
      Jeg husker ikke mere før næste dag hvor jeg vågner op i et værelse jeg aldrig har været i før. Jeg kan ikek se mit tøj, og jeg er eneste i rummet. Jeg vælger at blive liggende og håber lidt der kommer nogen som kan sige mig hvor jeg er.
      Efter lidt tid kommer en ældre mand ind og siger "Godmorgen, sovet godt? Nena er også lige vågnet"
      Han går ud igen, og jeg bliver liggende, og har ingen ide om hvem hverken han eller Nena var”¦.
      Lidt efter kommer en ung pige i nattøj ind og siger "Godmorgen Søren" sovet godt? og jeg siger ja, men bliver liggende under dynen, (Det var Nena men det vidste jeg ikke)
      Heldigvis går der så ikke lang tid før en af mine venner kommer ind og fortæller at vi er ovre ved ham vi så landskamp hos, hans nye kæreste (de havde kommet sammen et par dage, derfor jeg ikke kendte hende endnu)
      Vi har åbenbart været til Halbal i Hylke efter vi forlod diskoteket i Skanderborg og det er endt med at vi har fået lov at sove hos Nena.
      Vi havde i øvrigt været pænt stive, ham hvis kæreste vi havde sovet hos havde om natten siddet og slået hovedet ind i væggen fordi han prøvede at morse til mig inde fra et andet værelse. (det var i øvrigt den forkerte væg han slog hovedet ind i da der hvis var et hønsehus på den anden side der) En anden havde prøvet at gå hjem langs motorvejen til Hørning. Det var endt i han havde fundet ud af at han var gået den forkerte vej, og havde stoppet en bil midt ude på vejen som havde kørt ham hjem (Til børn og barnlige sjæle: Prøv i øvrigt ikke dette, tror han har været pænt heldig ikke at bliver kørt ned der midt om natten)

Hmm, blev vist alligevel ret langt, men nu er der jo også lang vinterpause, så håber det går 🙂

CasperT
      Bruger

Vi havde i øvrigt været pænt stive, ham hvis kæreste vi havde sovet hos havde om natten siddet og slået hovedet ind i væggen fordi han prøvede at morse til mig inde fra et andet værelse. (det var i øvrigt den forkerte væg han slog hovedet ind i da der hvis var et hønsehus på den anden side der)

Hahahahahahahaha!!

Karakterer indtil videre:

JesperT: 8, fordi det var hos mormor.

tmeb: 6, for selvom historien var sjov var den ikke lang nok.

XanderGF: 9, fordi du mishandlede dig selv!

AGF-4LIFE: 6, men kun fordi jeg stod og spiste en pølse!

Bohne: Første historie: 8 pil op, fordi det ikke er fedt at sidde i underhylere med sine bedsteforældre!
      Anden historie: 5
      Tredie historie: 8 pil op for det uventede!

Ja, se selv, nu er der jo pludselig kortere tid til der er bold igen :k

CasperT
      Bruger

ældre kvinde: Undskyld frk?
      yngre kvinde: ja?
      ældre kvinde: Dit slør eller jeg mener din burka er meget smuk, jeg var ikke klar over at jeres slags måtte gå med dem i så klare farver.
      yngre kvinde: Det er ikke en burka, det er en poncho og jeg har den på fordi det regner. Jeg er i øvrigt fra Brønderslev.

ROFL!

bew
      Bruger

Året var 2004 og jeg var lige blevet 18 år. For første gang skulle jeg på BROEN… Ja det er sgu noget stort at komme ind i stedet for at skulle gå den lange vej ned at trappen[lol]. Forfesten startede ved en gammel efterskole ven oppe på Trøjborg. Vi var alle total opsatte på at give den 110% gas, og når der er samlet 10 gutter ved vi alle at det faktisk ender med 150% i stedet… Jeg ankom i hans forældres lejlighed kl. 16.00 hvor stemning allerede var total techno-dans.. Det var ikke fordi at folk på dette tidspunkt var så fulde igen. Klokken 19 og vi fik pizza.. På bordet stod der 4 tomme flasker fishermin, noget spurt som jeg helst ikke vil vide hvad er(gæt selv), og en helveds masse tyske dåse øl. Pizzaen blev spist, eller det passer så ikke… Halvdelen af pizzaen lå smidt rundt omkring i hans forældres lejlighed som var ude og spise ved et hold venner og kom hjem kl. 23.00, så der skulle vi være ude af døren…troede vi… Det hele endte så med at vores tilstand blev til opkaste og folk brækkede sig bag ved sofaen, ud over spisebordet, oven i en øl og derefter drak han den, ja kan blive ved.. Og ja jeg brækkede mig også men spørg ikke hvor[think]…
      vi havde alle mistet tidsfornemmelsen og pludslig stod vennens forældre i døren.. UPPS… Kan love dig for at folk løb ud af huset… minus mig og ham som holdte festen….. Jeg fik en eller anden sindsyg idé om at hoppe ud af vinduet fra anden sal… Det endte så med at jeg hoppede ud af vinduet og smaddert begge knæ, brækkede bennede syv steder og en masse blod.. de andre som var løbet ud af huset, så mig ligge på asfalden og lagde mig i en indkøbsvogn også gik turen ellers ned mod BROEN…

Det hele endte med at andre tog på broen, og der blev ringet til mine forældre så jeg kunne blev kørt på skadestuen..

p.s har ikke snakket eller set ham som holdte festen siden..

Slut…..

OnlyAGF
      Bruger

Jeg kan også nogle små historier…

Det i juni måned.. den store lokal festival, HAZE 🙂 skulle løbe af stablen… Som nyansat i coop, havde jeg selvfølgelig fået lorte tjansen, og skulle op og arb Lørdag morgen…

Hele torsdagen forløb fint.. Så lidt forskellige bands, men ellers ikke det helt store… Der blev dog drukket meget tæt…

Da jeg vågnede om fredagen, havde jeg ret voldsomme tømmermænd.. Dagen startede derfor ud af 2 panodiler og en elefant… Jeg havde lovet mine forældre og min arbejdsgiver, ikke at drikke om fredagen, da jeg havde ansvar for at åbne butikken om lørdagen.. meeeeeen ungdommen er jo som ungdommen er, så det endte med at jeg drak det meste af en kasse bajere, inden det var blevet mørkt..

Hvad der skete efterfølgende, er en blanding af svag errindring, og genfortælling fra flere kammerater… Det hele startede med at en af mine kammerater blev uvenner med en høj fyr.. De råbte lidt af hinanden og skubbede lidt, men den endte dog uden slagsmål.. Da den høje fyr var gået, gik min kammerat ind i hans telt og pissede i hans sovepose… Derpå tog han teltet og smed over hegnet..
      Senere på aftenen mødte vi ham igen… han sagde vi skyldte ham et nyt telt.. Min kammerat afviste blankt at have noget med det at gøre, men indvilligede dog i at give ham en flaske sprut i stedet..

Det hele endte med at jeg stod og pissede i en halvfuld flaske fisherman.. Min kammerat tog derpå flaske og gav fyren den som kompensation… Og tro det eller ej, men den flaske gik på omgang i deres lejr, adskillige gange…

zcml
      Bruger

bew skrev:
      Jeg ankom i hans forældres lejlighed kl. 16.00…

Halvdelen af pizzaen lå smidt rundt omkring i hans forældres lejlighed som var ude og spise ved et hold venner…

Den kommer sgu da omkring, den lejlighed;)

ps. dette skal ikke ses som nogen form for brok, men som lidt ekstra morskab i bews i forvejen underholdende fortælling.

Willow
      Bruger

Puha, jeg har oplevet en del "ture" men en de "bedste" må være min 19års fødselsdag.

På daværende tidspunkt "arbejdede" jeg for Ung i Arbejde.

Torsdag formiddag kørte vi rundt og "arbejdede" og besluttede at tage en pause og køre ud til vandet og ryge en smøg inden vi skulle til pause…
      Mens vi sidder der går bilen ud, men det er der ingen der rigtigt tager notits af indtil vi skal starte den igen og den ikke vil. Der sidder vi så & må ringe til chefen og fortælle at vi er et sted vi ikke burde…
      Vi bliver hentet, kørt hjem og får fortalt at vi godt kan smutte hjem & desuden får vi ikke løn for resten af dagen – Fair nok.
      Kl. ca. 11 tager jeg på værtshus sammen med min "papfar" indtil "mit" værtshus åbner.
      kl. ca. 14 åbner "mit værtshus". Tager derhen & drikker.
      kl. ca. 16 tager jeg hjem til min nuværende kæreste sammen med en flok kammerater og en kasse øl. (Ifølge hende måtte hun gå bag mig og støtte mig op ad trapperne, men de har det med at overdrive de kvinder 😉
      kl. ca. 18 tager jeg hjem til mor og spiser
      18:30 – "papfars" værtshus
      19:30 – "mit værtshus" og igen sammen med resten af flokken
      Nu er det at række følgen (og alt andet) bliver lidt "sløret"
      Vi spiller dart (tror det hedder Mickey Mouse), Jeg lægger godt mærke til at jeg har flere krydser & boller end jeg måske burde, men tænkte at det nok var gutterne der "hjalp" mig lidt. (har senere fået at vide at jeg snød, men de lod mig da det var min føs'da')
      Mangler 3 pile i 18'eren, går op til tavlen og sætter dem i, vender mig rundt og råber YES, jeg vandt – Men havde sat alle pilene i 3'eren.
      Bagefter står jeg en meter fra baren og kigger på bartenderen (dame midt i 30'erne) og smiler. Hun spørger: "Skal du have noget". Jeg svarer "nææææeh" og smiler stadig fjoget.
      Pludselig går det op for mig at jeg ikke har været hjemme og spise og siger til gutterne. Fuck, jeg skulle have været hjemme og spise, nu er min mor sikkert sur. De fortæller mig så at jeg faktisk har været hjemme og spise. Og jeg må så lige spørge dem hvad jeg fik. Æggekage som du plejer.
      Jeg havde en aftale med en anden makker om at mødes og game playstation. Jeg måtte lige ringe til ham og sige at jeg var lidt fuld, men jeg skulle nok være ædru til kl. 22. Jeg skulle bare have en "Eva Braun" (Det hed Fishermans friends lang tid før de blev masseproduceret)
      Efter én Eva føler jeg mig ikke rigtig ædru, så jeg tager lige et par stykker mere.
      Mine kammerater følger mig hjem til ham gutten jeg skal spille sammen med. Og han har heldigvis et godt fyldt køleskab fyldt med de sorte Royaler.
      Jeg åbner en, tager en tår og spørger min nuværende kæreste om ikke hun følger mig hjem.
      kl. 23. Hun følger mig så hjem i hendes egen seng, går tilbage drikker resten af min øl. Kommer hjem og kan ikke komme i seng fordi jeg fylder det hele. Næste morgen ringer vækkeuret, jeg sætter mig op, kigger rundt og ved ikke hvor jeg er, før jeg ser hende som alligevel har fået lidt plads ved siden af mig.
      Fredag 6:30.
      Jeg kommer hjem, min mor sover i stuen som jeg skal igennem på vej ud i køkkenet efter mad. Hun siger så: "Hold kæft hvor er du fuld" (efter 7½ times søvn).
      Jeg farer på "arbejde" og stempler ind kl. 6:49 og ud igen kl. 6:56 – Jeg skulle møde kl. 7.

-Ok den blev vist "lidt" lang og den er måske sjovere når man fortæller den, men det var en god aften.

CasperT
      Bruger

Bew: 10 pil ned. En god historie som involverede de bedste ting fra en drukhistorie.

OnlyAGF: 9 (primært for at folk drak pis)

Willow: 10. Længden alene trækker op. Og så har jeg selv været ung i arbejde.

zcml skrev:
      bew skrev:
      Jeg ankom i hans forældres lejlighed kl. 16.00…

Halvdelen af pizzaen lå smidt rundt omkring i hans forældres lejlighed som var ude og spise ved et hold venner…

Den kommer sgu da omkring, den lejlighed

ROFL! 11 pil op! Det grinede jeg sgu' af!

Hmm, selvom jeg ikke rigtigt har oplevet noget i retning af det andre har fortalt om, så kommer her mit besyv.

Året er 2005, eller dvs, det er det sådan set ikke. Det var ligesåmeget 2006. Altså, nytårsaften mellem 05 og 06 😉

Som så mange andre, havde jeg valgt at fejre den med vennerne. Så selve dagen gik med forskellige konsol-spil og sluttede af med skakspil, hvor brikkerne var lavet om til forskellige størrelser af glas (fyldt med fisherman), de skal så drikkes, for når brikken bliver taget. Den der sidder tilbage med flest brikker når spillet er slut, skal bunde både sine og modstanderens glas.
      Nå, nok om det.

Jeg tog hjem, fik et bad og skiftede til mere festligt tøj. Tilbage til den samme ven, som jeg havde hygget med. Der skulle være stor middag for hans familie med tilhørende venner. Så vi fik et solid måltid mad og en bette ski på, inden vi drog videre til en ny fest.

Klokken blev omkring 22, og vi tog op til en anden ven, der boede forholdsvis tæt på. Her forsætter vi med at drikke tæt i øl og forskellige shots, inden det store ur rundede 24.00 og vi gik ind i et nyt år, herefter stod den på champagne.

Da champagnen (og de andre våde varer var væk) drog vi videre til næste fest, hvor der var samlet en masse unge mennesker, og ikke mindst et fadølsanlæg eller to.

Herefter bliver resten ret sløret…

Jeg muligvis sammen med en trunte, men det er også historien underordnet.
      Jeg er blevet fortalt bagefter, at jeg skulle have smidt det meste af tøjet og danset rundt i huset, inden jeg gik ud for at spille fodbold i haven (i stort set ingen tøj).. Dette gik self. ikke ret godt.. Opdagede senere, at jeg havde fået forskellige blåmærker og skræmmer, har muligvis væltet ind i en busk.

Nå, men en ven får mig vist hevet ind og klædt mig på igen. Vi går så ned på badeværelset, så hun kan vaske lidt jord og sårn af mig. Af en eller anden mærkelig årsag mener jeg, at døren skal låses og tager derefter nøglen ud af låsen.
      Mens hun vasker mig, fumler jeg lidt med nøglen, så den tilsidst havner nede i toilettet – således at den ikke kunne ses, så den var nok røget ned i selve afløbet. Ingen af os gad hvertfald rode efter den.

Så klog som jeg var, besluttede jeg mig for at løfte døren af i hængslerne (har nok resulteret i at den blev lidt smadret. Men ud kom vi da.

Har ikke den store anelse om, hvad klokken er. Men jeg beslutter mig vist for at komme hjem. Og som jeg har for vane, når jeg er på vej hjem fra fester, ringer jeg til en veninde for at få tiden til at gå..
      Alt imens jeg snakker med hende, går det mere eller mindre op for mig, at jeg er faret vild. Det er hvertfald jeg fortæller hende (har hun sagt efterfølgende), så hvordan jeg kom hjem ved jeg ærlig talt ikke.

Men i min seng vågner jeg da hen af eftermiddagen d. 1. januar… Men det stank lidt i sengen og det hele føltes også meget klamt, da opdager jeg, at sengen er smurt ind i bræk, så jeg må tilsyneladende have brækket mig i søvne, med mindre min mor da har lavet en practical jokes.. Sårn noget ligger dog ikke til hende.

Det hele bliver så gjort jeg rent, og jeg tager mig et godt bad, hvorefter jeg kontakter venner for at høre, hvad vi egentligt lavede den aften.

Hygge var det sgu :d

(Hvor meget der er 100% sandt, ved jeg ikke – men indtil midtnat kan jeg godt redegøre for hændelserne, herefter blev det som sagt tåget, så det skal muligvis tages med et gran salt)

Willow
      Bruger

Jeg har oplevet andre mystiske ting også 😉

Nogle er ikke så meget mine drukture, men meget underholdende alligevel:

tilbage i 1994 boede jeg som 14årig alene om sommeren mens min mor boede i kolonihavehus.

kl. lort om morgenen ringer det på døren. Jeg åbner døren og ser ingen. Men uden for den "anden" hoveddør ser jeg dog en skygge. Jeg går derud & lige da jeg åbner den og ser min halvstorebror stå stangstiv udenfor, hører jeg døren bag mig smække….Der står jeg så i boxershorts & har ingen lommer til nøglen altså…
      Jeg vil ikke gå gennem byen i boxers´horts for at hente en nøgle hos min mor, så jeg beslutter at vække overboen, som tilfældigvis er bøsse…Hvad han tænker da han åbner døren og ser mig stå der i boxershorts ved jeg ikke, men han er da så flink at låne mig et par busker og en t-shirt, så jeg kan hente en nøgle….

Så var der dengang jeg gik hjem fra svendborg (til Nyborg – 32km)
      Så var der dengang jeg gik hjem fra Hessellager (Til Nyborg – 20km?)
      Så var der dengang jeg cyklede til Gudme, til halbal uden penge, kun for at se om vi kunne finde min kammerats udkårne (16 km?)

Der var dengang min makkers lækre lillesøster var æskestiv & jeg "indvilligede" i at "passe" på hende ;). Jeg forhindrede hende i at kaste en mursten gennem en butíksrude, men ikke at pisse i hendes gamle opgang – Der mistede hun lige "det lækre"

Jeg har oplevet mange "eskapader" kan altså ikke huske dem alle…

Stev
      Bruger

Hmm, min historie er fra denne sommer i Barcelona.

Efter noget aftensmad tager jeg sammen med min buddy og hans far hen på en pub i en af de mange sidegader til La Rambla som er en kendt gade i Barcelona. Vi skulle egentlig bare have en enkelt pint at gå i seng på, og hans far tager derfor hjem efter denne enkelte øl. Vi bliver dog hængende. Det havde været en fed dag med besøg på Camp Nou, så vi ville liiiige have én til.

Vi falder hurtigt i snak med nogle australiere, og vi får selvfølgelig overbevist dem om at fodbold er verdens fedeste sport, og AGF verdens bedste hold (øhh?). De smutter efter ca 1½ times snak. Vi falder derefter i snak med den polske bartender. Intet underligt ved det dog.

Men efter ca. 4-5 flere fadøl end beregnet drager jeg hjemad. Og jeg skriver jeg fordi jeg vælter ud for at tage noget frisk luft. Min ven hopper dog efter mig, da jeg i stiv tilstand har en forbandet evne til at fare vild selv o kendte omgivelser. Dette var dog Barcelona, og for dem der ikke kender den by, så vrimler det med ludere i sidegaderne i nattetimerne hehe. Men min ven kommer altså efter mig og vi vælter hjemad mod vores hotel. Det bliver til en kæmoe omvej hvor jeg må have utallige pauser. På en af pauserne bliver jeg hevet rundt af 2-3 ludere, men min ven får mig dog fri fra disse halv-ucharmerende spanske señoritas. Hjem og i seng godt bedugget.

Herfra er det ikke meget jeg husker, men vågner op om natten med plask våde sokker (meget mystisk om sommeren i Barcelona ikk). Jeg aner ikke hvordan dette er sket, men næste morgen havde jeg godt ondt i hovedet. Det samme havde min ven, og vi dropper vores seightseeing og tager bilen tilbage til Platja de Aro hvor vi boede den sommer.

CasperT
      Bruger

BPD: Hehehehe. 10 pil ned. God, lang historie. Især det med døren af hængslerne er godt.

Willow: 8. Boksershorts-historien er god, men det var ikke dig der var fuld, så den giver ikke mere.

Stev: 8 pil op. Historien burde give mere når det foregår på fremmed græs, men 5-6 fadøl ialt er altså for lidt 😉 (4-5 mere end den planlagte ene).

Willow
      Bruger

Jeg vågnede engang en morgen efter en bytur og skulle have mine boxershorts på. Jeg opdager et mærkeligt hjerteformet hul i røven…Spørger kæresten om hun har klippet i mine boxere, svaret er nej…Sådan op ad dagen går jeg og funderer over hvad fanden jeg lavdede igår, da jeg pludselig kommer i tanke om at efter en temmelig stor makker har hængt mig op på en knage (til jakker) i mit bæltespænde (måtte give en omgang for at komme ned), havde jeg forsøgt at smide ham ud ved at gå om bag ham og løfte ham..Jeg er 1,70 ca. & vejede ca. 68kg. Ham jeg ville smide ud var vel omkring de 19* cm & vejede 110kg. tror jeg….Nå, men mens jeg forsøger at løfte ham, rækker han en hånd bagud, tager fat i mine boxere & bukker sig forover, hvilket jo resulterer i at jeg får en "olfert" (det var DERFOR).
      Senere på aftenen vil jeg have ham ud igen og hopper op på ryggen af ham, hvilket resulterer i at han går ud ad døren med mig hængende…Jeg tænker, jeg vil fandme ikke smides ud og tager fat i dørkarmen foroven, mens han går videre, pludselig hænger jeg vandret i luften og kan ikke holde fast længere – SLAM, der ligger jeg så…
      Som "plaster" på såret vil makkeren (Det var alt sammen for sjov, vi var gode kammerater) vise mig hans "ildpuster-trick". Der er så noget med at man skal drikke fløde inden man går igang, men der var kun flødeskum på dåse til rådighed…Han "drikker" noget lightergas/Zippo og puster en stor flot flamme…bagefter er der så en lille bitte flamme i hans overskæg, damn det så griner ud. Resten af aftenen sad han med overlæben i et glas isvand….
      Fed Aften!

OnlyAGF
      Bruger

Kan en småulækker historie mere…

Det var sidste viinter, og vi var en gruppe gutter der var taget på ferie i "hunfjældet" – sverige… NU var meningen jo at vi skulle stå på ski, skal jeg være ærlig, så lavede vi ikke rigtigt andet end at drikke øl..

det hele startede med at vi skulle lave noget aftensmad… I spøg, smed vi kaffepulver ned i de andres gryder med div. former for mad… Det ene tog det andet og det endte med at vi konkurrede om hvem der kunne lave det klammeste med..

Da vi havde fuundet en vinder, ringede vi efter pizza, og satte os i sofaerne og drak… Vi spillede lidt ølspil, med undertegede som den HELT STORE taber..

Vi sad og så lidt jackass på MTV, da vi i vores fuldskab, fandt ud af at det faktisk kunne være ret sjovt at løbe nøgen ud i sneen… Så af med kludene og ud af døren..

Nu skal det lige siges at vi på pisten, havde mødt nogle søde tøser, dagen før… Og i det jeg rejser mig nøgen op fra sneen, stiv og med skrumpe diller, trasker 2 småfulde piger forbi… I første omgang ser de mig ikke, men da jeg begynder at råbe, vender de sig om.. Og jeg ser til min store skræk, at det var de piger vi mødte på pisten….

Da vi 2 dage senere skulle hjem, opdagede jeg at de sad 3 sæder foran min kammerat og jeg, i bussen… PINLIGT!

Nå men tilbage til aftenen… da vi var kommet ind i varmen igen var Dirty sanchez kommet på… (afsnittet hvor en af drengene spiser en pizza med bræk og kønshår på…)

Se nu kommer mit "BLACK OUT" -GEN tilbage til mig… Lige som ved haze historien, så husker jeg ikke det helt store her fra…

Vi blev enige om at en af os skulle spise den klamme mad, som vi havde lavet tidligere på aftenen…. Eftersom jeg var den stiveste og i forvejen den dummeste, lokkede de andre mig til at spise maden, brække mig, hvorefter jeg skulle drikke mit eget bræk af en soveskål jeg blev udstyret med…

Da jeg vågnede næste morgen, kunne jeg ikke huske en skid… De andre grinede bare helt vildt, da jeg kom ud til morgenmaden.. lidt efter lidt fik jeg lokket mere og mere ud af dem.. De undlod dog at fortælle mig en vigtig ting…

DE HAVDE FILMET DET!!

Da vi endelig var kommet hjem til DK igen, efter en lang køretur tog vi afsked… De andre skulle mod viborg og skive.. Vi aftalte at vi bare skulle snakkes ved oppe på efterskolen, søndag aften…

Da vi søndag aften kom op på efterskolen og skulle have aftensamling, gik en af mine venner op, og bad om ordet… Han fortalte lidt om vores skitur og sluttede af med at sætte en dvd på… Til mmin store skræk, viste det sig at være den pågældende video, men undertegnede i centrum som Jackass wannabe…

Og som om det ikk var nok, så lagde min xven, peter, filmen ud på nettet… Endda med mit brugernavn på demospasser – OnlyAGF..

Tror stadig den ligger på demospasser, hvis nogen skulle være interesserede…

/ Mikkel

Stev skrev:
      Hmm, min historie er fra denne sommer i Barcelona.

Herfra er det ikke meget jeg husker, men vågner op om natten med plask våde sokker (meget mystisk om sommeren i Barcelona ikk). Jeg aner ikke hvordan dette er sket, men næste morgen havde jeg godt ondt i hovedet. Det samme havde min ven, og vi dropper vores seightseeing og tager bilen tilbage til Platja de Aro hvor vi boede den sommer.

Det er sådan at man vasker gaderne hver nat i Barcelona, en smart måde at holde byen ren på og arbejdsløsheden nede….

zcml
      Bruger

Nu vi er ved ting, der er blevet videofilmet, så er jeg i stand til at videregive flere detaljer fra min 18 års fødselsdag, netop fordi min stedfar havde fået den infame idé at filme begivenheden, for dagen efter vågnede jeg i min seng ved middagstid og havde ingen erindring om hvordan jeg var kommet i den.

Men tilbage til selve dagen:

Jeg havde inviteret slænget på mad og drikke hjemme ved de gamle i Tilst, og så kunne tingene ellers udvikle sig, og det gjorde det så.
      Yderligere et par gæst ankommer, og smut omkring den lokale møder jeg en af mine gamle klassekammerater, som så vender med tilbage til festen.
      Her er vi begyndt at blive godt festlige, og der bliver bl.a. headbanget til Alice Coopers "Feed My Frankenstein", en beslutter at proppe 3 ludobrikker i hvert næsebor og en anden bliver drukket under bordet af min daværende 10 årige lillebror[lol]
      Og jeg selv som vært skal jo foregå som et godt eksempel, så efter et toiletbesøg vurderer jeg at det er lettere bare at forsøge at skræve over bordet istedetfor at møve sig igennem om til min plads. Jeg kommer derom, men får væltet en del glas og flasker på min vej.

Det er så her det begynder at blive sort, og det næste jeg husker er at vågne med følelsen af at noget uldent og ildelugtende har taget bo i min mund.
      Nå! men hen på den tidlige aften kigger de fleste af gæsterne fra dagen før forbi for at se videon, og her er det at selve historien fra festen bliver klar for mig.
      Det viser sig nemlig at en af kammersjukkerne, som så ofte før, er faldet i søvn midt i det hele, og han er helt væk.
      Her er det så at vi, med den eneste ædru tilstede (min stedfar) som primus moter, beslutter at pynte ham; Først laver vi en bandana af et viskestykke, så får han en ørering lavet af en peanutsnack og en ostereje i næsen og en i det andet øre.
      Det er dog ikke nok så han får også en banan i hånden, som er gledet ned på låret af ham (I kan vel selv gætte, hvad bananen skulle repræsentere), derefter bliker værket sluttet af med en ukulele, et bordflag og et tændt stearinlys i hans brystlomme.

Han kunne sjovt nok ikke se det sjove i episoden, da vi genså det, men som dagen før var vi andre flade af grin.

Dette var så min lille "harmløse" historie, men VI havde det i det mindste fået en rigtigt fed fest ud af det.

Willow
      Bruger

Jeg kommer lige i tanke om endnu en…

Sidste skoledag, fest hos mig. min klassekammerat, som er også er min forlovede på daværende tidspunkt (jaja), skal mødse efter lidt druk i bedste tradionsstil, hos mig og skal i bad osv. Hun dukker ikke op…Jeg kører op til hende, møder nogle fra klassen, som fortæller at hun har besøg af en eller anden fætter….Fuck jeg bliver sur! vender om, drikker videre.
      Festen går i gang…Naboen kommer og klager til en klassekammerat, som fortæller ham at han bare er en skide bogorm der skal holde sin kæft…Jeg må lige glatte lidt ud, det var trods alt min nabo!
      Pige er dårlig, pige brækker sig på min jakke som jeg havde lånt hende, pige brækker sig på min dyne som jeg havde lånt hende, far henter, far kommer tilbage, brokker sig VILDT "Hvad fanden har i kommet i hendes drink?" osv.
      kl. 23:30 smider jeg alle ud, tømmer mit værelse for møbler & lægger avispapir på gulvet for at suge øl, bræk & andre væsker.
      Heldigvis kommer et par gode veninder forbi og hjælper.
      Det var så også slutningen på min forlovelse (Jeg fik en ring i velentinsgave, man kan ligesom ikk' sig nej vel?).
      Vi skulle så op til mundtlig eksamen sammen i matematik senere…Hvem sagde kold is?
      Hun fik senere 2 børn med ham fætteren…

OnlyAGF
      Bruger

hehe gode historier zcml og willow :):k:k:k:k:k:k:k

CasperT
      Bruger

Willow 1: 9. Det er altid sjovt når der går ild i folk.

OnlyAGF: 9 pil op. Udmyget på video, heheheee

zcml: 7 pil op. Sjovt, men ikke ondt nok

Willow 2: 7. Havde hun nu fundet en anden fordi du var megastiv eller noget havde den givet mindst 10 (ødelægge forlovelse med druk), men det er jo ikke tilfældet…

:k

Der er stadig lang tid tilbage, og julefrokostsæsonen er igang.

prutkrantz
      Bruger

Kender I det? Man skal til Rockshow, så man starter dagen med forskellige shots, lidt kaffepunch og uanede mængder øl.

Så tager man til Rockshow, hvor man ikke hører musikken, ej heller får kigget på damer, fordi man lige skal tømme lidt mere øl.

Så tager man på "Den Sidste" med sine veninder og falder i søvn………….

Hmm – Kedelig historie, hvis det ikke var fordi.

Man vågner igen med hovedet liggende i skødet på guitaristen fra Michael Learns to Rock, der råbager på ens veninder og ikke har guts til at smide dig væk. Da du ser ham har du udelukkende lyst til at knække dig i lårfede stråler, hvorfor du banker ned af trapperne på "Den Sidste" ud i gården, rundt til kælderhalsen og laver en metertyk brækstråle ud over trappen……. Hvorefter du opdager, at der ligger en og sover i skakten. Hmmm. Stakkels ham. Så går man op til veninderne igen.

Stadig ikke så sjovt….. Men. Veninderne har droppet Michaal Learns to Rock-guitaristen, og er klar på at gå hjem. Vi går ned i gården, hvor manden fra kælderskakten, lige er vågnet.

Veninde 1: Hej Kim. Skal du med hjem og sove?
      Mand fra Kælderskakt: Uha ja. Jeg er vist blevet lidt træt (Han hed åbenbart Kim)

Hmm. Heller ikke sjovt. Men.

Vi vågner næste morgen. Ved morgenbordet fortæller jeg veninderne, at jeg har brækket mig på Kim. To minutter kommer Kim ind i køkkenet. Kigger på sin skulder og siger. "FUCK MAND. Jeg har været så stiv i går, at jeg har brækket mig på mig selv". Og der fik jeg så grineren på.

Kim fik aldrig at vide, at det ikke var ham selv.

Nå ja, nu hvor alle er igang kan man jo lige så godt selv bidrage med en historie.

Det skete i sommers da vi var en vennekreds afsted på sommerferie i Bulgarien. Vores lille rejsehold bestod af 5 drenge og 3 piger. Turen går efter planen med masse af våde varer og på trods af tømmermænd kommer vi igennem dagene. Indtil vi når til det arrangerede mexican night.

Her får vi lidt godt mad og et par øl til. Vi ser op og finder et skilt hvor der står HAPPY HOUR, TEQUILA!!!

Nå ja, hvad kan man gøre. Mexican night i Bulgarien med billige shots. Min kammerat går herefter op og henter 20 shots til bordet. Det ender dog med at vi er 3 der drikker af dem og i et pænt hurtigt tempo. Som tiden går viser det sig at vi har købt over 100 shots til os selv (pænt billige). Nogenlunde ligeligt fordelt. Smagen forsvandt efter de første 4-5 stykker på 5-10 min. Herefter er vi naturligvis ret visne og jeg finder mig selv – eller rettere sagt en af pigerne – i baren uden skjorte og med en t-shirt liggende på gulvet lidt længere væk.

Jeg beslutter mig for at pisse for det skal man jo når der drikkes og det foregik på stranden (derfor der er pool). På vej tilbage igen falder jeg dog men til mit held var den selvsamme pige fulgt efter mig. Heldigt fordi i Bulgarien springer luderne på en og nakker ens penge! På dette tidspunkt er den første kammerat gået kold og han blev båret hjem og 2 andre drenge fra vores gruppe. På vej tilbage formår han at knække sig ca 5 steder i bulgarien og samtidig bliver der taget billeder af ham af de øvrige turister (vidst også filmet en video). På hotellet knækker han sig desuden i sine egne hænder og tører det herefter af på væggen.

Efter min egen tur på stranden var der ikke mange tilbage til at bære. Så jeg blev slæbt gennem gaderne med hjælp fra de to piger. Da jeg når hotellet og værelset mener pigerne herefter jeg kan gå de sidste to meter til sengen (kommentar i lobbyen: "last one – or maybe one more"). Men mine ben fungerer ikke og uheldigvis står døren til toilettet åbent og jeg knalder hovedet ned i det uden at tage fra.

Dette kunne selvfølgelig ikke rigtig mærkes i min brandert men dagen efter vågner jeg med et blåt øre (ja, det kan lade sig gøre). Den sidst "overlevende" teqiula-drikker ender desuden på et forkert hotel men finder i sidste ende hjem.

Da vi vågner dagen efter – 3-mands værelser – finder vi blod og bræk over hele badeværelset samt i vasken. Ingen formår at huske hvem der står bag så med værelsestelefonen må vi ringe til en af bære-drengene hvor vi får de manglende brikker. Og ja, det var mig der havde knækket mig i vasket [grin]

zcml
      Bruger

@ AGF AGF AGF aka MFS

Det var forhåbentlig rigtig tequila (mexikansk) og ikke det lokale sprøjt.

En af mine venner fik for et par år siden en flaske Bulgarsk tequila af sin lillesøster, og efter den havde stået og samlet støv et stykke tid, besluttede vi en dag, at smage på sagerne. Det blev dog kun til et enkelt shot, hvorefter vi blev enige om at den enten skulle kyles ud eller foræres til én vi ikke kunne lide, for den smagte ganske enkelt forfærdeligt.

Ingen anelse. Som skrevet forsvandt smagen efter de første 4-5 shots. Personligt synes jeg ikke tequila smager godt hvilket er en generel holdning til shots så det er lidt svært at sige.

Kan dog sige at da vi kom hjem og fik tequila igen et par uger efter var der 2/3 der knækkede sig. Efter 1 shot – må være noget psykisk 🙂

CasperT
      Bruger

prutkranz: 8 pil op.

AGF AGF AGF aka MFS: se det er en rigtig druktur: 10 pil ned

Og så lige en ny:

Jeg var igår lidt rundt i byen. Fik en del at drikke, men var dog nogenlunde i stand til at tage vare på mig selv alligevel.

På vej hjem besluttede jeg at jeg da lige ville have massage )de har åbent til 4 om natten eller deromkring). Mig ind i biksen, bestille en omgang, og så bliver jeg vist op til en briks.

Omkring klokken 5 om morgenen vågner jeg op. Fatter først ikke hvor jeg er. Finder ud af at jeg er gået død på massagebriksen, og at personalet har låst mig inde (sikkert så jeg ikke skulle stikke af fra rehningen). Jeg kan ikke komme ud, og lægger mig til at sove igen.

Vågner igen klokken 7, og får hjælp af en rengøringskone til at komme ud. På vejen betaler jeg selvfølgelig for den massage jeg ikke aner om jeg har fået, og lusker hjem.

Men jeg har da i det mindste ikke så ondt i skulderen længere… så lidt massage har jeg vel fået.

🙂

OnlyAGF
      Bruger

Var det en ide for foreverAGF.dk crewet at nominere de bedste historier, som vi andre så kan stemme på??

Så kunne vinderen få et eller andet symbolsk??

Aller
      Bruger

Følgende skete på det lokale diskotek for nogle år siden.

Jeg havde delt en flaske Hot'n'Sweet med en kammerat, hvor vi drak af flasken, så det var ikke små shots vi fik af gangen. Jeg skal så på toilet på et tidspunkt, og selvfølgelig går jeg kold derude.

Denne aften vælger udsmiderne så selvfølgelig at glemme at tjekke toiletterne (som de ellers altid gør), og jeg vågner op ved halv-7 tiden om morgenen. Da jeg så bevæger mig ud i det mennesketomme diskotek, går alarmen selvfølgelig i gang. Total ignorerende overfor dette faktum, går jeg ud gennem indgangen og når så lige udenfor, da jeg hører en råbe følgende: "STOP DIN IDIOT, ELLER JEG SMADRER DIG!" – jeg stopper selvfølgelig op, og ser så bestyreren af diskoteket komme farende ned af nogle trapper, kun iført boksershorts, da alarmen har vækket ham (han boede ovenpå). Jeg bemærker så at han har et baseball-bat i hænderne, og beslutter selvfølgelig at stå stille og sige disse ting: "Rolig rolig, det er dildo! (mit øgenavn, red.) Jeg var sgu faldet i søvn på toilettet!"

Jeg får så lov til at gå, efter han har grint godt og grundigt af mig, og siden den gang har jeg yderst sjældent drukket shots. Man lærer vel af sine fejl!

Har sgu også måttet høre meget for det 🙁

Ellers så vil jeg lade brugerne M-Krogh og Jess Andersen, om at fortælle om dengang vi drak hjemme ved Jess…. Det husker de sikkert godt, ellers må jeg jo rette den til, hvis de ikke kan 🙂

CasperT
      Bruger

Jeg troede jeg havde skrevet 29. januar som slutdato. Den kom lige til at gå lidt længere.

Efter at have løbet igennem karaktererne må jeg som overdommer konstatere, at Willow løber med sejren. Tillykke!

Jeg skal til Danmark på søndag, og skal med til træningskampen den 10/2. Hvis du er med der, Willow, så kan du få din præmie. Da vi endnu ikke ved under hvilke forhold den spilles kan jeg ikke garantere stadionplatte, men øl er der vel i hvert fald. Hvis du ikke skal med må præmien vente til næste gang jeg er i Danmark.

Viser 35 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?