Den Nye Udebane trøje…

Forside Fora AGF Den Nye Udebane trøje…

Viser 18 svartråde
  • Forfatter
      MilanoGF
      Bruger

I har vel hørt, at AGF skal havde en ny udebane trøje?
      Bla det her link:
      http://kanalsport.dk/indslag/skal-de-hviee-spille-i-sort

Her er mit bud, på hvordan den nye udebane trøje kommer til at se ud:
      [img]http://imageshack.us/photo/my-images/171/agfp.png/
      [/img]
      Den ligner desværre lidt Rander's Hjemmebanetrøje, så håber inderligt jeg tager fejl!!!

Fynbo
      Bruger

Hvad bygger du dit gæt på? Det ligner noget fra football manager eller sådan noget..
      Men mon ikke snart den bliver offentlig gjort, det bliver nok lige op til julesalget;)

Munch
      Bruger

Jeg tror den kommer til, at se ud som i den video AGF har lagt ud 😉

vieri
      Bruger

Den bordeaux farvede er da væsentligt pænere end den version der til forveksling ligner Randers' hjemmebanetrøje .

Caritino
      Bruger

Kunne have været langt værre. Jeg er personligt stor fan af den bordeaux farve, så jeg er positivt overrasket!

SiQ
      Bruger

Den minder alt for meget om uniteds trøje med de skide tern. Jeg er slet ikke fan. farven er fed nok. Men resten er lort.

Beikes
      Bruger

Lækker nok, men ternene måtte gerne ha været subtile striber istedet. Men alt i alt godkendt 3.trøje

MilanoGF
      Bruger

Elsker den nye trøje!! Har aldrig været mere glad for at tage fejl!

af2420
      Bruger

Jeg kan så absolut ikke lide den. ikke engang vores AGF logo kan redde den:|

nej tak til noget der ligner lorte brunt..

stolteAGF
      Bruger

Den nye trøje er jo fremragende, virkelig flot!!!

tmj-allstar
      Bruger

var der nogen der hørte det som Graulund snakkede om med at indlevere en gammel AGF trøje? OG hvad gik det helt præcis ud på?

vieri
      Bruger

Jeg synes faktisk også meget godt om vores nye 3 trøje den tror jeg jeg skal have i julegave fra mig selv 🙂 .

Den nye trøje er virkelig flot

zytex92
      Bruger

tmj-allstar det var noget med du kunne komme med den gamle trøje og Købe den nye trøje også går 50kr til et Hold i Kenya som Brian Mathisen er med ind over 🙂

whopel
      Bruger

Apropos 2nd away trøjer – så har jeg de sidste 2 år forgæves forsøgt at skaffe den grå/grønne trøje som kom i handlen til de sidste 2 kampe i sæsonen i 2009. Er der nogen som kender nogen som har sådan en trøje, og som jeg muligvis kan få lov til at købe?

Superskurk
      Bruger

Jeg har den Grøn/Grå – kender ikke andre der har den.. Men har set flere med den til forskellige kampe

whopel
      Bruger

Nej købte den også i tidernes morgen. Men den er DESVÆRRE bortkommet, og jeg kunne virkelig godt tænke mig den igen. Jeg har skrevet til alle mulige forskellige som kunne have den på lager. Men ugen held.
      Er det en du vil af med ?

Budtz4ever
      Bruger

Whopel@ Ejer den også selv, men tvivler på den kan købes nogle steder mere. Der røg ret mange, da det blev kåret til den grimmeste 🙂

Topic:
      Den nye trøje er jo overdrevet fed! Mere af den slags!!!

vieri
      Bruger

Er der nogen der har hørt noget om en releasedato på den nye trøje ?

Viser 18 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?