fbpx

Den nye træner?

Forside Fora AGF Den nye træner?

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      Agadez
      Bruger

BSN har lige været ude at sige, at de næste 4 kampe er altafgørende for ERs fremtid. Hvis vi taber, og ER ryger, findes der så nogen gode alternativer for os der ude??? Og nej Kent Nielsen er ikke noget tema.

Anonym

Carsten Broe!

Men jeg er sikker på at vi ikke taber de næste 4 kampe. Nedrykningsfaren er en realitet – men spillere som Jakob Poulsen og Martin Jørgensen bør kunne løfte holdet til mindst en sejr og et par uafgjorte. Og selvom det måske ikke er til at se – så tror jeg simpelhen ikke statistisk at Randers kan gå resten af sæsonen uden at smide point. Jeg tror f.eks. ikke de vinder over SønderjyskE i Haderslev! Men overlevelse kræver selvfølgelig at vi vinder over Køge og SønderjyskE og henter point mod FCN!

Kima
      Bruger

Poul Hansen! Han savner jo også klubben kan man høre mellem linierne:)

Bubber
      Bruger

SØNDERJYDEN TILABGE! … OG JOSTA! … Og… Scott Sellers … Selvom jeg ikke lige kan huske hvornår han spillede i den hvide trøje – det gamle svin 🙂

cv
      Bruger

Carsten Broe kunne være meget interessant. Vi har sku brug for en der kan råbe op, og give en orn'lig skideballe når der er behov for det. Og det er der lige nu.

SKULLE vi overleve, så håber jeg klubben vil være RIGTIG MEGET ydmyg og sætte målsætningen markant ned. Top 8 max! Ikke alt det medalje sludder.

Lylle
      Bruger

giver den stadig sæsonen ud – så må vi se hvad der skal ske til sommer ..

MrLarsen86
      Bruger

Problemet er ikke Erik – problemet er vores assistent.

Vi skal have en der kan give en kæmpe sviner, dvs. vi mangler Tøffe..

chilli
      Bruger

@MrLarsen

Enig, vi må og skal have tøffe til klubben, og det skal være lige nu og her!

Steen6372
      Bruger

Selvfølgelig taber vi ikke de næste 4 kampe.

Jeg har aldrig været den store fan af ER, men i forhold til de ambitioner klubben har med holdet, rent spillemæssigt, vil det da være et klart tilbageskridt at få en mere defensivt orienteret træner igen. Men det kan sagtens være det som bliver nødvendigt.

Efter sæsonen må den sportslige ledelse virkelig sætte sig ned og vurdere truppen. Hvordan er det vi vil spille fodbold? Og hvilke typer er det vi mangler? Og er ER den rette mand til at få den trup til at præstere? Hvis vi når frem til en konklusion om at vi må spille mere kontrolleret/organiseret, med basis i en stærkere 4-back kæde, er det måske nærmere typer som Kent Nielsen eller Carsten Broe vi har brug for.

Beikes
      Bruger

1. Erik Rasmussen (han fejler ikke)

2. Skulle det alligevel ske, er kun Poul Hansen interessant af de nævnte. John Faxe og Kent Nielsen er bare for dumt..

Bubber
      Bruger

Mener det er vigtigt, at pointere at, jeg, som tilhænger af denne klub, aldrig har nydt at se drengene spille som under ER.
      Bevares forårets kampe, har jeg ikke nydt alle sammen 🙂
      Men med ER på siden, har jeg for første gang medens jeg har støttet klubben – siden 1998 (ikke de mange succeser jeg har set :)) – set fodbold spillet på en måde der gjorde mig glad og stolt.
      AGF vidste i efteråret hvordan fodbold skal spilles. Underholdende og spektakulært.
      Dette er ubeskriveligt vigtigt i min verden, for set med den hvide historiske lup, så har vi de seneste 10 år altid tabt en masse masse masse kampe, spillet grimt og stået med hælene i 1. division.
      I denne sæson har vi da i det mindste spillet fodbold, der kan huskes, kan respekteres og nydes! …
      Det har været et kæmpe boost.

Jeg mener på ingen måde vi kan finde en træner, der kan brande klubben bedre end den nuværende. Ok, lige nu bliver vi nok nærmere "brand"ed end branded, men stadig.

Var ikke den store tilhænger af ER, den han kom til klubben, er stadig ikke den store tilhænger af hans udtalelser, men… Spillet!

Agadez
      Bruger

Jeg er ikke tilhænger af hans spillestil. Det er alene af den grund, at den er for ambitiøs og overhovedet ikke velovervejet. Du kan ikke spille Barca-bold når både Krabbe og Cagara er gået med offensivt, for hvis de andre så får en kontra, har vi en Gjesing som en af de 2 sidste mænd, til at stoppe angriberne, ikke særlig betryggende, hvilket vi har set utallige eksempler på nu. Hvis forsvaret ikke er optimalt, kan du ikke bare komme med 120 i timen, det alt for naivt af ER at tro det. Når man kommer foran i 5 kampe i træk, men alligevel taber må der være nogen klokker der ringer et eller andet sted. Hans udmeldinger er så torske dumme, at jeg tit sidder og krummer tæer. Han har været ude at sige, at vi har en af DKs bedste trupper, og nej det har vi LANGT fra. Vores trup er på højde med EFBs (ja det er sandt, hvis man tager de hvide briller af engang). Men han har sagt så mange dumme ting, at jeg ikke har tal på det mere, bla. var han jo også ude at sige, at Dioh er en af de bedste angribere i ligaen. WHAT???!!

Nå, ERs kommentarer til side, jeg håber bare snart der kommer en træner, der tænker realistisk, og får styr på holdet. Mit hvide hjerte bløder, når jeg ser den jubel optimist skyde vores hold i sænk.. Det er bare en kamp om overlevelse i ligaen nu. Ikke andet. Medaljer min bare røv.

Ja, nu er det jo svært ikke, at komme til at tænke på Niels Chr. Holmstrøm, der i efteråret, da AGF lå nr. 1, for åben tv-skærm udtalte: AGF bliver ikke mestre – de bliver heller ikke blandt de 5 bedste – lad os nu se når de 33 kampe er spillet.

Hvor fik han dog ret og hvor er det trist.

Nå, glæder mig til euroleague-semifinalen HSV-Fulham på torsdag – 56.000 tilskuere på et fyldt stadion AAHH.

Pølserne er forøvrigt også fremragende i Hamborg.

PS. hvad er det lige med ham Martin Jørgensen (glasben) – skulle det være en forstærkning – det skriger da til himlen at en klub vil betale en forholdsvis god løn/sum penge til en fodboldpensionist.

Ays
      Bruger

Jeg er så pessimist til det sidste, jeg tror det bliver vigtigere at finde ud af hvem der bliver i klubben når vi skal til at spille 1. division i nogen sæsoner.

Viser 13 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.