Den mest undervurderede spiller i AGF?

Forside Fora AGF Den mest undervurderede spiller i AGF?

Viser 45 svartråde
  • Forfatter
      C-Larsen
      Bruger

Hej 🙂

Sad lige og tænkte lidt på hvem der har været den mest undervuderet spiller i AGF, nogensinde.

Hvem synes I 🙂 ?

Ved ikke helt hvem jeg synes..

Fresh
      Bruger

Undervurderet af hvem (fans, presse, modstandere etc.)?

C-Larsen
      Bruger

Tænkte mest på undervuderet af klubben, en rigtig god spiller som klubben har undervuderet og ikke brugt osv. ?

RasmusT
      Admin

Nogensinde? Den er svær.. Jeg kender ikke meget længere tilbage end starten af 90erne men ja har der været nogen undervurderede? Der har i hvert fald været overvurderede..

Bare lige nogle hurtige fra hoften.. Niels Bo Daugaard og Allan Borgvardt var utrolig overvurdede.

Og ja idag vil jeg mene Anders Kure har fået sin chance.. Hvis ikke han gør det godt med det samme i den nye sæson skal han i hvert fald længere væk fra banen end bænken.. Undskyld jeg twistede emnet lidt:)

Laudrup
      Bruger

Kasper Kure!

Synes han har været bundsolid de gange han har fået chancen, men der er ikke rigtig nogle af de trænere der har været i hans tid som har givet ham en reel chance efter min mening..

Nihao
      Bruger

Stig Tøfting…! Tilbød sig selv gratis i nødens stund.. 'Vi' sagde NEJ… Vi rykkede ned.. Stig får et kanonforår i Randers.. de rykkede op…:@

Med andre ord, eller et andet spørgsmål…
      Var vi rykket ned med STIG på holdet??? En ULTRA GF'er til langt ind under huden, hvor andre knapt kan følge med! 😮

Men 'ussel' mammon og trusler fra hovedsponsoren ledte den forkerte vej og alle bukkede hovedet for Alm. Brand. 🙁

Han er efter min mening den mest undervurderede spiller i klubbens historie! :k

Bjarne V
      Bruger

Nihao skrev:
      Stig Tøfting…! Tilbød sig selv gratis i nødens stund.. 'Vi' sagde NEJ… Vi rykkede ned.. Stig får et kanonforår i Randers.. de rykkede op…:@

Med andre ord, eller et andet spørgsmål…
      Var vi rykket ned med STIG på holdet??? En ULTRA GF'er til langt ind under huden, hvor andre knapt kan følge med! 😮

Men 'ussel' mammon og trusler fra hovedsponsoren ledte den forkerte vej og alle bukkede hovedet for Alm. Brand. 🙁

Han er efter min mening den mest undervurderede spiller i klubbens historie! :k

Der var ingen tvivl om, at vi godt kunne have brugt Stig, i sidste sæson! Men for engangs skyld, vidste ledelsen noget der mindede on ryggrad, og stod fast ved deres officelle holdning – at spillere hvis ry, var /er skadelig for klubben, ikke er velkomne – var sgu også på tide!

Om vi var blevet oppe, hvis Stig var kommet til klubben igen, ja hvis man bliver ved med, at tænke over sådanne ting, så er der sgu noget galt…..

ThePope
      Bruger

Wade Barrett og Jimmy Høyer

Moller
      Bruger

Wade Barrett ?

Uha manden var tæt på at komme på det amerikanske landshold, da vi købte ham, og han var da også god til indendørsfodbold…..

MEN da han kom på græs i superligaen….uha…..måske den ringeste venstre back jeg nogensinde har set i AGF.

Manden havde en svag fysik, men en fin teknik, som dog blev ligegyldig, da han alligevel formåede at lave massevis af fejlafleveringer og panik.

ruckus
      Bruger

Nogensinde er svært at sige

Men lige pt synes jeg det må være Navid eller Jens Gjesing

DG
      Bruger

n.carlson

timjohnsen
      Bruger

jeg vil nok nærmere sige kenneth christiansen… gal den mand havde nossere.. og styrede midtbanen.. men så blev han solgt. det er fa klubben..

fra fansenes side er det klart hallum… gal den mand kunne de forbudte ting.. men folk glemte han ikke var decideret angriber og gaglede ham ned.. han var dog vores topscore.. og en stor grund til vores succes i uefa det år!!

han vil altid have et stort plads i mit hjerte :k:k:k

Gordon Gekko
      Bruger

Den mest undervurderede er og bliver Martin Jørgensen – han var slet ikke så meget i AGF, som han efterfølgende blev til.

Ellers af kerne-solide, som vi kunne have brugt – Flemming Linnebjerg, Lennart Bak.

GG

leroy
      Bruger

man kan ikke komme uden om søren pedersen… en rigtig fighter!

Barca8000
      Bruger

leroy skrev:
      man kan ikke komme uden om søren pedersen… en rigtig fighter!

Den er jeg med på! Hvilken spiller er ellers kommet så stærkt igen efter 2-3 knæskader… :k

Nihao
      Bruger

Der var ingen tvivl om, at vi godt kunne have brugt Stig, i sidste sæson! Men for engangs skyld, vidste ledelsen noget der mindede on ryggrad, og stod fast ved deres officelle holdning – at spillere hvis ry, var /er skadelig for klubben, ikke er velkomne – var sgu også på tide!

Om vi var blevet oppe, hvis Stig var kommet til klubben igen, ja hvis man bliver ved med, at tænke over sådanne ting, så er der sgu noget galt…..

Det er slet slet ikke for at træde i det og fortsætte en umulig hypotetisk diskussion, der aldrig kan findes et svar på..
      Men som emnet antyder, så er det den mest undervurderede spiller i AGFs historie, det handler om.
      Og der mener jeg, at ledelsen tog et forkert valg og lod det sportslige hensyn gå i fløjten. Stigs position som leder i hierarkiet på nedrykkerholdet ville have været uomtvistelig. Og det må du skis'me indrømme, at det var en sand leder vi manglede til at piske holdet frem.

Men derudover, har ledelsen selvfølgelig min absolut fulde opbakning i projektet med at rejse De Hviie til fordums storhed. Også selvom den må foretage en masse upopulære valg.
      Med dagens touretape in mente, så tangerer deres projekt ligesom en tur op ad Alpe d'Huez. [lol]

Moller
      Bruger

Claus Struck

Thomas K
      Bruger

Enig, Claus Struck, Flemming Linnebjerg samt Lennart Bak er gode bud. Hvorvidt manden var undervurderet eller bare uheldig at blive skadet ved jeg ikke, men synes og Johnny Vilstrup var en god mand for klubben. Ligesom ogsaa Nonbo, Bo Nielsen og Moelby spillede deres gode kampe. Derudover praesterede flere af spillerene under Stampes ledelse altsaa ogsaa over niveau, spillere som Ozcan og Overgaard ville jo ikke kunne komme i naerheden af superligaen paa andre hold, men hjalp alligevel AGF til et par sejre

Moller
      Bruger

Ja glemmer ikke, at vi havde Baris Ozkan på holdet, da vi sentationelt vandt 4-0 i Odense. Desuden scorede han også i den kamp.

Baris havde vel reelt set knap nok niveau til 1.div.

Mener at han pt. spiller i Skjold, der også er rykket ned i 2.div.

Sylvester
      Bruger

En Tom Christensen, Et kæmpe talent som var ved at bryde frem, men blev ødelagt af skader… Når han spillede var en utrolig gifter for GF med sin højde, men man hørte aldrig noget til ham i pressen, så han kunne blevet stor, da der ikke var så meget pres på hans side…

Mouie
      Bruger

Jeg mener der er mange spillere som har været undervurderede i agf. nicklas carlsson gjorde det super godt, ligesom jeg mener at gå af med kasper kure og søren p også har været nogle klare fejl.

Moller
      Bruger

En spiller som Steffen Rasmussen er ret sjov i sådan en diskussion.

I medier er han klart overvurderet.

Tror det er BT. der ud fra deres karaktersystem mener, at han var den bedste i SAS-ligaen.

Modsat er han i mine øjne klart undervurderet af mange AGF-fans der i forårssæsonen ville gøre alt, for at få Hyldgaard på mål i stedet.

Derfor kan man på én og samme tid sige, at Steffen Rasmussen er den mest overvurderede, men også den mest undervurderede.

Svupper
      Bruger

Claus Struck er jeg sgu også med på sammen med Michael Nonbo.
      Begge to bundsolide med et ekstremt højt bundniveau.

willer
      Bruger

Henrik Mortensen i hans sidste år i klubben. Har aldrig fattet at man ikke mente han kunne bruges

Anders_agf
      Bruger

helgi sigurdson

-eLGen-
      Bruger

agf-torsted…. jeg håber det er en spøg ?!?! for sjældent har jeg da set ringere fodbold spiller…. Ellers vil jeg da mene at Frank Pingel ikke kan overvurderes, manden er jo for sej 😀

Anders_agf
      Bruger

-elgen-.. han er da en spiller der kæmper for sagen og der synes jeg at han er blevet overset.. at så spillet tit ikke har kørt for ham tror jeg er på grund af den skade han fik lige før han tog fra klubben.

Budtz4ever
      Bruger

ja steffen rasmussen er undevurderet, hvis man kan sige hyldgaard i stedet…

Steffen er bedst!

K-man
      Bruger

Hva med Flemming "Bamse" Jørgensen. Manden har vel spist flere pølser, drukket flere bajere og har siddet på stadion flere gange end Rocco har bollet damer (det er ret mange). Regner man ud hvor mange penge han har smidt i GF's pengekasse, tror jeg man kunne signe 5 nye spillere 🙂
      Hermed en opfordring til at sætte Bamse på holdet – om ikke andet kan han spille back i forsvaret – der er vi stadig ret tynd besat. Med Bamse på backpladsen sejler vi op ad åen…

Han må klart være den mest undervurderet person (og forhåbentlig snart spiller):D

supersub´en lars lambæk. han fik 5 minutter til sidst (rudbæk i en nøddeskal)og scorede alligevel:k:k

Derk
      Bruger

Steffen Rasmussen er total overvuderet han kunne ikke blive fast man hos nogen superliga klub. Han koster alt for meget ved ikke at gribe indlæg og afleveringer – at han så er god på stregen nytter ikke noget – chancerne skulle aldrig været opstået.

Budtz4ever
      Bruger

så det vil sige at vi spillede uden målmænd som var beretiget til superligaen i sidste sæson??[think][think][think]

For Steffen er 9000000 gange bedre end Hulk(hyldgaard)!!!

Derk
      Bruger

@ Graulund4ever : Mig bekendt rykkede vi netop ud af superligaen i sidste sæson.

SRF
      Bruger

Derk, Steffen blev ellers kåret til årets målmand i sidste sæson I EB eller BT? ..

http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=56116

Så helt dårligt har han ikke stået 😉

SRF
      Bruger

Helt rasende var han over at se AGFs Steffen Rasmussen på Efterårets Hold i en stor avis’ sportssektion.

– Aner de journalister overhovedet ikke, hvad det drejer sig om? At vælge en målmand, der har lukket 30 mål ind, som den bedste! Det er ikke fordi, Steffen er en dårlig målmand. Men det burde have været mig selv, Jesper Christiansen eller Karim Zaza, der var på det hold, for det er os, der har lukket færrest mål ind, lyder det fra OB-keeperen.

Sopy
      Bruger

Josta DLADLA!!!

Han er en fuldstændig fantastisk spiller… Der er bare ikke noget at komme efter… Sign ham igen og han bliver SPILLEREN, der fører AGF tilbage på fodboldlandkortet… :k:k:k

Budtz4ever
      Bruger

ja men det var sgu ikke kun Steffen… HVER kamp har steffen 4-5 kongeredninger… og han redder derfor mange chancer, men man kan da ikke forvente at han redder 8 friløbere hver kamp, og friløbere får man kun hvis forsvaret ikke kan holde angriberne, eller hvis de andre spiller helt kanon… nå men for at komme tilbage til sagen så tager steffen altså nogle friløbere som hyldgaard ikke tager!
      så kan det da godt være at steffen ikke kommer så tit ud i boksen, men så laver han bare en feberredning i stedet!

SÅ STEFFEN PÅ KASSEN!!!:k:k:k:k:k

PS. Hyldgaard lukker mindst lige så mange mål ind som steffen, da hyldgaard IKKE KAN ramme bolden på tilbageafleveringer, og dem har vi vel en del af ikke??!!![think][think][think]

PPS. Steffen kunne begå sig i stort set alle SAS-Liga klubber!!

og ja JOSTA TILBAGER og det samme med KWEDI!!!:k:k:k

Gunner_L
      Bruger

Gunner Lind får min stemme. Han var ingen talentfuld fodboldspiller, men han var ikke bange for at kæmpe røven ud af bukserne. :k
      Han spillede for klub og fans – ikke så meget for pengene. Med et par stykke af hans type på holdet, var vi aldrig rykket ud… [think]

gogz
      Bruger

@ sopy: Sæ'føli skal Josta tilbage, han er jo en klassespiller, der ville kunne vade igennem samtlige forsvar i 1. div.
      Med hensyn til den mest undervurderede spiller i AGF, ja så må Søren P. helt sikkert være blandt favoritterne.

chrhansen
      Bruger

Kern Lyhne

RasmusKr
      Bruger

Jeg må tilslutte mig dem der sagde Søren Pedersen, han kunne bruges på så mange pladser jeg ikke fattede hvorfor Hestene skal nyde godt af ham… møg

Graulund_871
      Bruger

Kort og godt Henning Jensen

Tjanne
      Bruger

Dan Thomassen.
      Agf havde muligheden for at beholde ham, men sad på hænderne så længe, at han røg til Padova..

Svupper
      Bruger

Med hensyn til Søren P. så siger de 10-12 personer jeg kender, der regulært går på Randers Stadion (nu Essex Park) at han er blandt de 3 ringeste i hver kamp, så måske kom vi af med ham i tide.[think]

C-Larsen
      Bruger

Christer var også undervuderet !

Graulund_871
      Bruger

Som jeg sagde tidligere, Henning Jensen.

Viser 45 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.