Den hemmelige tråd. (Ikke for admin)

Forside Fora Off-Topic Den hemmelige tråd. (Ikke for admin)

Viser 44 svartråde
  • Forfatter
      Big D
      Bruger

OK, det varer sikkert lidt inden de finder denne her tråd og lukker den, men svar alligevel hurtigt:

De der admins her på sitet, laver de ikke andet end at rende rundt i cyberspace og lukke tråde?!
      Før var Bergmania og Rastapopoulus gode debatører med – ofte – interessante indlæg, men nu løber de bare rundt og lukker tråde der ikke er "relevante" eller "interessante". Så derfor er mit spørgsmål til jer, de almindelige dødelige brugere:

Er Admins:

1. Nogle sure nogen?
      2. Robotter fra det ydre rum der vil tage magten over mtac?
      3. På EPO?
      4. Almindelige brugere der har fået hjerneimplantat?

Hvad tror i?

The Truth Is Out There….

Altid Hvid

Knut
      Bruger

Jeg har svært ved at se hvad de er men…

Jeg venter spændt på at tråden om start 11 bliver lukket… for det ved brugerne jo ikke en skid om og da der kun er begrænsede muligheder er der jo ingen grund til at debattere det…

Dertil er det også slut med at komme med bud på tilskuertal, da brugerne jo ikke ved en skid om det…. Det er jo bud…

Nye spillere – stop gætteriet.

Stram op!

Andre Jensen
      Bruger

Lukningen af løntråden synes jeg også er lidt underlig.
      Det kan kun være i Århus Elite og måske nogle af spillernes interesse, at spillernes løn ikke er offentlig, og derfor kunne man få en grum mistanke om, at mtac ikke er et helt uafhængig nyhedssite.

Det var en reel debattråd uden grimt sprog eller personangreb.

Big D
      Bruger

He he he

Just præcis, Knut
      Just præcis….

Doc
      Bruger

Big D skrev:
      OK, det varer sikkert lidt inden de finder denne her tråd og lukker den, men svar alligevel hurtigt:

De der admins her på sitet, laver de ikke andet end at rende rundt i cyberspace og lukke tråde?!
      Før var Bergmania og Rastapopoulus gode debatører med – ofte – interessante indlæg, men nu løber de bare rundt og lukker tråde der ikke er "relevante" eller "interessante". Så derfor er mit spørgsmål til jer, de almindelige dødelige brugere:

Er Admins:

1. Nogle sure nogen?
      2. Robotter fra det ydre rum der vil tage magten over mtac?
      3. På EPO?
      4. Almindelige brugere der har fået hjerneimplantat?

Hvad tror i?

The Truth Is Out There….

Altid Hvid

Jeg tillader mig at tilføje en afstemning!

-måske med svarmulighed nr 5: På vej til at banne Doc fra MTAC?

Beikes
      Bruger

Mtac er en børnehave, og i 'pædagogerne' er jo bare selv nogle store børn, der af en eller anden grund føler de skal slette, banne og korrigere ud i et væk, uden nogen egentlig, fornuftig mening.

Nu har jeg frekventeret debatfora dagligt, gennem mange år, og sjældent har jeg stødt på noget så kikset. Selvsamme grund til at jeg kun bruger det sporadisk.

Det er egentlig småting der skal laves om på, for at tingene flyder uden brokkeri – højere til loftet og plads til alle. Og så skal en eller anden ligegyldig administrator, ikke begynde at bestemme hvilke tråde der er interessante eller ej. Virkelig amatør-agtigt! Debatter og tråde har sin egen cyklus – enten tager debatten form, eller også dør den af sig selv…pure and simple rules of debate!

Har admin for meget tid på hånden, kan jeg foreslå samlesæt eller rollespil – for alle aldersgrupper 😀

Take a chill-pill, Dr. Phil the Drill!

Rundkreds og hygge – nu!

Alsgaard
      Bruger

Big D skrev:
      Før var Bergmania og Rastapopoulus gode debatører med – ofte – interessante indlæg, men nu løber de bare rundt og lukker tråde der ikke er "relevante" eller "interessante".

Ville det så ikke være en idé at oprette tråde der er "relevante" og/eller "interessante" ?

Det kan godt være AGF har Danmarks bedste fans, men nogle gange er der sgu også de mest barnlige og latterlige fans imellem.

nr27
      Bruger

Alsgaard skrev:

Big D skrev:
      Før var Bergmania og Rastapopoulus gode debatører med – ofte – interessante indlæg, men nu løber de bare rundt og lukker tråde der ikke er "relevante" eller "interessante".

Ville det så ikke være en idé at oprette tråde der er "relevante" og/eller "interessante" ?

Det kan godt være AGF har Danmarks bedste fans, men nogle gange er der sgu også de mest barnlige og latterlige fans imellem.

AGF har ikke Danmarks bedste fans, det har Brøndby.

Jeg kan da godt se både det lidt sjove i tråden og hvorfor den er blevet oprettet. Synes på det sidste admins er blevet en smule for strikse med sletten af tråde.
      Til admins forsvar må man også sige det er nogle forholdsvis åndsvage imellem, F. eks "All hail den store grind88"

Jeg ved godt der står i reglerne, at i forbeholder jer retten til at slette alt hvad i vil osv. Men jeg kan ikke forstå hvorfor vi ikke må debattere noget som en admin finder uinteressant?
      Det lugter sku lidt af Kina. Der må "brugerne" også kun tale om de ting regeringen finder fornuftigt!

Jeg plejer ikke blande mig i debatter som denne, men syntes at admins skal passe ikke at blive for selvhellige. Lad os nu debattere ting vi gerne vil, så længe det ikke strider imod reglerne på forum!
      Jeg nåede ikke at skrive i den tråd, men læste den fordi jeg faktisk syntes det kunne være ret sjovt og interessant at finde ud af!

Doc
      Bruger

Alsgaard skrev:

Hvem bestemmer hvilke OT der er relevante eller interessante?
      Jeg finder ikke tråde om US-præsidentvalg eller Wacken RF interessant… men det er OT og derfor ok med mig – jeg kan jo bare gå udenom!! [think]

Gu' er vi Danmarks bedste fans, og på MTAc har vi Danmarks bedste debatter og på MTAC har vi vores lille legeplads… Eller når vi ellers får lov!

IMO har Admins ret til at slette og banne det de har lyst til indenfor rimelighedens grænser… så længe der ikke er nogen der lider skade, grundet mobning, racisme eller … kan jeg sgu ikke se problemet!

Alsgaard
      Bruger

Jeg skrev også "det kan godt være".

Admins er til for at slette tråde, som efter deres bedste overbevisning ikke burde være der. At de så måske fejlbedømmer en situation eller to kan man sgu ikke fornægte dem i.

Uanset hvad en admin gør, vil det på den ene eller anden måde gøre en eller anden person utilfreds.

Kom nu videre i jeres liv, i stedet for at brokke jer over at admins sletter en tråd eller et indlæg fra jer.

Andre Jensen
      Bruger

nr27 skrev:

Se her er et indlæg, som til gengæld skriger på at blive slettet 😉

Big D
      Bruger

Det er så sandt så sandt, Alsgaard. Jeg startede egentligt denne her tråd, fordi der på det seneste lader til at være skyllet en "lukket" bølge ind over mtac. Og det syntes jeg egentligt er synd. Jeg har selv været admin (thedugout.net) og fik som noget af det første at vide at debatten var centrum. Så lang tid der var debat – barnlig, uinteressant eller irrelevant – så var der debat og det måtte respekteres. Efter min mening er der da tonsvis af latterlige indlæg på mtac, men dem må jeg jo så bare springe over? Selvfølgeligt er det fedest hvis der er et hvis niveau, men sætter man niveauet ved at lukke tråde man mener falder under niveau eller ved at diskutere hvad der er niveau?

Jeg er glad for at komme på mtac, dels for at diskutere AGF emner – og andet – men også for bare at "hygge-chatte" og ja, nogen gange er folkene herinde latterlige og dumme, det er jeg også. Men jeg kan selv vælge hvilke debatter jeg vil deltage i og de dummeste dør enten hurtigt ud eller også ved jeg hvilke tråde jeg bare ikke skal besøge. Og jeg giver dig helt ret i at der ind imellem er afsporede debatter der skal stoppes. Der er bare rigtig mange lige nu, og det er jeg måske ikke helt enig i?

Altid Hvid

Alsgaard
      Bruger

@Big D:

Ah, så du kendte Mark Geneste? Snakker du stadig med ham? B) Jeg var også admin på TD, og var med til at starte det op. Jeg var også skribent på det hedengangne og dengang meget kendte CMBenelux, hvilket var grundlaget for TD 😉

Jamen vi er som sådan enige langt hen af vejen. Selvfølgelig er det synd hvis en god og saglig debat bliver lukket – der hvor jeg er uenig er, når folk begynder at brokke sig over en tråd bliver lukket. Admins er der for at styre et debatforum efter de regler der nu engang er udstukket. Hvis der er et såkaldt "grey area", så må man som admin bruge sin sunde fornuft, hvilket jeg er sikker på MTAC's admins gør i alle situationer.

Hvis man er uenig i admin's handlinger, så må man jo bede om et mere klart regelsæt, så man ved hvad der kan skrives om og hvad der ikke kan skrives om – men uanset hvad, så er det i sidste ende admins der bestemmer, og det kan man ligeså godt acceptere først som sidst.

Det er jo også dig selv der bestemmer i dit eget hus (eller det er måske konen? :p)

nr27
      Bruger

Nej det kan ikke være, for den pris vandt Brøndbys fans 🙂

Jeg synes også der bliver lagt lidt for meget i det, da jeg har fuld forståelse for hvor svært det kan være at være admin der skal holde sig objektiv.
      Og admins er jo også kun mennesker, og så sker der indimellem nogle fejl. Mener bare at man efter har fået slettet sin tråd har ret til at få en ordentlig forklaring på hvorfor tråden blev låst.
      Husker ikke lige 'lønninger'-tråden, men hvis den blev låst pga. at vi ikke ved noget om det, synes jeg at det er en lidt tynd årsag.

@Andre Jensen: Jeg græder også inderst inde når jeg skriver sådanne sætninger 😀

Alsgaard
      Bruger

nr27 skrev:
      Mener bare at man efter har fået slettet sin tråd har ret til at få en ordentlig forklaring på hvorfor tråden blev låst.

Se det er jeg så helt enig i. Eventuelt kunne grunden skrives i det sidste indlæg inden admin lukker tråden – men igen, det bestemmer de jo helt og holdent selv.

Big D
      Bruger

@ Alsgaard

Jeps, Mark Geneste. En førsteklasses fyr som jeg aldrig har mødt… Og ja, selvfølgeligt er det konen der styrer det hele her. (Se HUN lukker fandeme tråde som det passer hende!!!) 😀
      Det er bare lidt agurk for tiden. Admins er nødvendige sådan et sted som her, der er bare nogen af dem der er lidt trigger-happy for tiden og det bli'r jeg altså træt af. Jeg skal nok lade være med at brokke mig mere over det: Hele ideen med at starte denne tråd var egentligt også at angribe det fra den humoristiske vinkel.
      Og den der med common sense: Hvorfor hulen er en tråd på 50 sider der handler om rygter ikke i rygte-fora? Fordi den er populær og derfor god smag! Arj, vel?

Altid Hvid

PS: Er ikke ude på at lave ballade, snarere saglig debat

grind88
      Bruger

Har i nogensinde læst debatterne inde på Youtube? der må man f.eks. råbe "PIKRØV !", uden at der er nogen, som sletter indlægget. Om det er godt eller dårligt, det har jeg ingen mening om. Jeg skriver faktisk kun dette indlæg, så jeg kan høre på mig selv.

Peace out.

Big D
      Bruger

Nå, ja, og så selvfølgeligt fordi jeg faktisk mener at Rastapopoulus' og Bergmanias indlæg mangler i debatten!

Kom igen, drenge!

:k

Alsgaard
      Bruger

Hehe, Mark var (og er) en super fyr! 🙂 Det var meningen jeg skulle have været med ham til Daigle's (CM Finland og skribent/admin på TD) bryllup i Finland, men desværre kunne jeg ikke den dag 🙁

Well, for min skyld må du skam gerne brokke dig. Jeg forstår bare ikke brokkeriet (jeg kan dog godt forstå du brokker dig over konen :p)

fladmose
      Bruger

Jeg vil lige pointere, at jeg på intet tidspunkt mente noget seriøst med tråden om grind88.
      Har absolut intet imod at den blev slettet.

Tveen
      Bruger

Der er et ordsprog der lyder lidt hen ad "man skal forstå for at blive forstået" og det er derfor at denne debat ikke fører til noget som helst udover at jeg (igen) bliver mindet om hvor irriterende det er når admins "blander" sig i en debat (lukker en tråd) fordi de enten ikke kan se relevansen eller fordi man rammer en eller anden regel.
      Som en tidligere skrev så dør de tråde hurtigt som folk ikke finder interessante. Hvis der en debat der kører lystisk, jamen så lad dog folk skrive i den, ligegyldigt hvor lamt emnet måtte være. Det er sgu det vi er her for.

Ses på lægterne – just to let out some steam YEAH

Big D
      Bruger

@ fladmose:
      Hvaaaaaad!!!! Var den tråd ikke alvor?!?!?!? For dælen hvor ka' man blive snydt!

[think]

Men det er jo lige præcis det jeg mener: Den slags tråde var sikkert afgået ved døden af sig selv rimeligt hurtigt alligevel?! (Ikke at grind88 ikke er en fremragende poster – ganske som bevist i denne tråd) Der er simpelthen ingen grund til at gå ind og lukke den slags, det klarer det helt selv?! Og ja, det kan da godt være at den irriterede Bergmania – jeg syntes da osse den var lidt søgt – men lad den dog have sit (korte) liv.

@ Alsgaard

Bryllup i Finland….. Jeg VIDSTE der var en hemmelig admin klub…
      [think]:D
      Jeg var selv admin i Grassroots og CMMac

fladmose
      Bruger

Big D skrev:
      @ fladmose:
      Hvaaaaaad!!!! Var den tråd ikke alvor?!?!?!? For dælen hvor ka' man blive snydt!

[think]

Men det er jo lige præcis det jeg mener: Den slags tråde var sikkert afgået ved døden af sig selv rimeligt hurtigt alligevel?! (Ikke at grind88 ikke er en fremragende poster – ganske som bevist i denne tråd) Der er simpelthen ingen grund til at gå ind og lukke den slags, det klarer det helt selv?! Og ja, det kan da godt være at den irriterede Bergmania – jeg syntes da osse den var lidt søgt – men lad den dog have sit (korte) liv.

@ Alsgaard

Bryllup i Finland….. Jeg VIDSTE der var en hemmelig admin klub…
      [think]:D
      Jeg var selv admin i Grassroots og CMMac

I know, riiiight?!?!

Alsgaard skrev:

nr27 skrev:
      Mener bare at man efter har fået slettet sin tråd har ret til at få en ordentlig forklaring på hvorfor tråden blev låst.

Se det er jeg så helt enig i. Eventuelt kunne grunden skrives i det sidste indlæg inden admin lukker tråden – men igen, det bestemmer de jo helt og holdent selv.

Som der har været sagt MANGE gange før, når/hvis et indlæg bliver slettet eller en tråd låst, og der ikke er en forklaring "vedlagt" =

[center]SÅ send den pågældende en PB.. -Alternativt mig en PB, så skal jeg kigge det efter i sømmene[/center]

N.B:
      EN PB ER GRATIS 😉 – Ikke engang alm. SMS takst..

toftdal
      Bruger

Jeg beklager hvis jeg har startet en tråd, som "måske er ligegyldig", men er det ikke det et debatforum er til for.

Det kan godt være det ikke er mig der har de fleste tråde eller bemærkninger i replikboksen.

MEN jeg har fået låst to tråde på en uge, SOM jeg ikke mener ligegyldige eller uvidende.

Det kan godt være jeg har haft et "opkast" eller to i replikboksen, men jeg mener selv jeg har ført et sopert sprog.

Ret mig lige hvis det er forkert jeg bføler admin er lidt på det forkerte spor

Toftdal

@ toftdal

Jeg kender desværre ikke meget til "din sag", jeg har ikke fået en forklaring fra Bergmanie om hvorfor din tråd er låst.
      Den anden tråd kender jeg desværre heller ikke noget til.

Men som jeg skrev, føler i at der er noget som IKKE er efter bogen, at en Admin har gjort jer uret, og i slet ikke kan se hvad der er gjort forkert, så kontakt ham venligst, for at få klarlagt hvad og hvorfor, så vi undgår "mudderkastning"..

Jeg vil gerne vende tilbage til dig, når jeg har fået en forklaring, hvis du ikke selv har taget kontakt til ham.
      Jeg mener også at hans indlæg om at en tråd er "uinteressant" er meget upassende for en admin, men den tager VI internt!

Håber på din forståelse og tålmodighed!

Big D
      Bruger

UHADA!!!

Jeg vil gerne lige understrege at DET var altså ikke meningen! Jo, vel var det her et oplæg til debat, men jeg ville altså ikke skabe splid! Det var ikke ment som et forsvar for den ene eller den anden tråd eller et angreb på den ene eller den anden administrator!

Jeg håbede nok på at vi kunne få en snak om hvad der god bruger / admin tone, men på et mere generelt plan.

Jeg er helt forskrækket….

[think]

Der er jo ingen grund til at lukke tråde der alligevel afliver sig selv forholdsvis hurtigt, ligesom det også er rimeligt åndssvagt at starte tråde der på forhånd er dødsdømt? Mtac er et fedt sted, lad os blive ved med det.

Altid Hvid

zcml
      Bruger

Ja, for gode fans "brænder" jo fuldstændigt af bare det går lidt skidt. Og yder hærværk på spillerbusser m.m.[think]

nr27
      Bruger

zcml skrev:

Ja, for gode fans "brænder" jo fuldstændigt af bare det går lidt skidt. Og yder hærværk på spillerbusser m.m.[think]

Det ved jeg ikke noget om gode fans gør. Jeg ved dog at det var Brøndbys fans der løb af med prisen sidst 🙂
      At de så i mine øjne langt fra har de mest loyale fans, er vel en anden sag. som jeg ser det er der en stor forskel mellem gode og loyale fans.
      Brøndby har de langt flotteste tifoer og er ekstreme vokalmæssigt, derfor vandt de også 'Danmarks bedste fans' prisen.

Til super admins. Sorry er der faktisk ikke letter at skrive til den der har laver et indlæg hvorfor det bliver stettet eller læst? end at forfatteren skal skrive til jer/dig hvorefter I så skal finde ud af hvorfor!
      Har selv været admin på en side en gang hvor hvergang vi slettede noget sente vi en besked til brugeren.

AGF Horsens
      Bruger

Hvem sagde Ulvegraven

Bergmania2
      Bruger

Så opdagede jeg denne tråd.. hehe..

Nå, jeg besluttede mig at låse løn tråden, da jeg på daværende tidspunkt fandt den irrelevant. Set i bakspejlet skulle jeg aldrig have skrevet min mening.. Jeg mente ikke at der var nogen af os der anede hvor meget spillerne egentlig tjener, og syntes egentlig også det var ligemeget…

Jeg har det utvivlsomme ære at være med til at holde forum overskueligt.. Derfor kan vi ikke holde alle tråde åbne..

Jeg beklager jeg har trådt nogle over fingrene ved at låse den tråd..

Jeg låser og sletter tråde hvis det er nødvendigt, bl.a hvis der er 3 om samme emne, fx "Har Ove P en fremtid?" "Ove P raus" "BSN og Ove 03!"

Men jeg beklager at jeg låste den tråd, jeg slettede den ikke.. og jeg vil gerne undskyld overfor den pågældne bruger der oprettede tråden og de andre brugere som jeg har trådt på

Doc
      Bruger

BigD's hemmelige tråd, har fået den opmærksomhed den fortjener, selvom jeg mener det til tider er en relevant debat! Dermed også sagt at jeg finder, at I som admins gør et rigtig godt stykke arbejde – et stykke arbejde, som jeg er glad for, at jeg ikke skal tage mig af – og som alt andet lige, gør MTAC til et udholdeligt site at besøge! Men af og til finder I jer selv på en piedestal… det er der ingen grund til.

Ros til jer alle – trods alt!

Emilfu
      Bruger

Hvorfor er der ikke en valgmulighed der hedder "nogle sure nogen på EPO?" Den beskrivelse ville jo passe helt perfekt på mig

synte admin gør et godt arbejde men mener stadig de tager epo
      og en tråd som hvor meget gf spillerne tjenr
      syntes jeg da er relevent
      ligeosom jeg gerne vi vide hvor meget lars windfeld tjener
      vil da i det hele taget gerne vide alt om gf som ikke står og som man ikke læser om men som nogle brugere muligvis havde info omkring derfor mener jeg at tråden er relevant men fair nok
      God weekend boys ses på søndag KOM SÅ DE HVIEEEEEEE:k:k:k:k:k:k:k:k:k

Bergmania2
      Bruger

Jeg forstår hvad i mener…

Men min tolkning lå i at jeg kunne se at ingen vidste hvor meget spillerne tjente.. 😉

Big D
      Bruger

@ Doc

Alt sammen så sandt så sandt. Admins GØR et stort stykke arbejde og det er vi ved grød glade for!
      TAK!
      Og da vi nu er enige om at denne tråd har fået den opmærksomhed den fortjener, så lad den endeligt hvile.

Altid Hvid

zcml
      Bruger

@ nr27

Tror vi er enige!

Der kan ikke være meget tvivl om, at Brøndby har Danmarks mest dedikerede fans, men det er ikke nødvendigtvis ensbetydende med at de er de bedste (priser eller ej).

-eLGen-
      Bruger

Iøvrigt er det da ret sjovt at tælleren for antal tilmeldte til 'nyhedsbrevet' er blevet fjernet efter tallet dykkede i forbindelse med de daglige spammails… Men det er nok bare mig…

Vil du gerne ha tælleren tilbage?

Ka også give dig status på det her;
      Der er pt: 6907 tilmeldte, ud af dem er 6637 brugere herinde fra.

Bjarne V
      Bruger

Til admins…

Det er jo en hår-fin grænse når i skriver, i låser en tråd, fordi der ikke er nogen, der har en anelse om, om f.eks hvor meget spillerne tjener…

Der er sgu da heller ikke nogen, der har en anelse om hvor mange der kommer til næste hjemme kamp, hvem der starter inde, og en personlig menig om Ove har gjort et godt job so far…

Er det ikke præcis hvad sådan en side som denne er til, at vi – mænd, so har den opfattelse vi kan gøre det bedre end MortenO. – kan boltre os og lege kloge, mht noget mange af os ikke aner mere om, end det vi ser på stadion eller læser og til i avisen eller andre tråde???

Synes generelt i gør et rigtig godt arbejde, skal også tage i betragtning det er frivilligt arbejde, men nogle gange går der lidt for meget steoride adfærd i den…

Groggster
      Bruger

@ Bjarne V

Så sandt som det er sagt!

@Bjarne V

Som du sikkert har bemærket er den tråd åbnet igen, og der er taget
      en snak om det Admins imellem..
      Mener at den sag er uden er verden eller?

AGF styrer
      Bruger

jeg undskylder mit sprog allerede nu!!!

se igen er folk helt oppe og køre over at der er nogen der bruger deres fritid på at holde dette site kørende…

hvad med om i fik fingeren ud af kanalen og prøvede det på jeres egen krop istedetfor at smide totalt latterlige ting ind på siden…

det er sgu meget nemt at kritisere andre når man ikke selv skal lave andet end sidde med sine fede fingre og svine andre til!!!

brug nu den lille smule omløb i har i hovedet til at holde denne super side soper og fri for alt muligt crap…

Viser 44 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?