Debat: Podcast med Jacob Nielsen

Forside Fora AGF Debat: Podcast med Jacob Nielsen

Viser 8 svartråde
  • Forfatter
      Henze05
      Bruger

I Medianos podcast havde de fat i Jacob Nielsen til en glimrende snak omkring hele situationen i AGF.

Der har været masser af debat i replikboksen, noget mere sagligt end andet, og derfor flytter vi debatten vedr. den podcast ind i denne tråd.

Fyr løs.

Har du ikke hørt podcasten endnu, kan den høres lige her: http://www.mediano.nu/oversigt/2017/3/4/superliga-podcast-er-glen-p-vej-til-at-blive-skandinavisk-mester-i-forklar-mig-rv

luther
      Bruger

Tak. Men det bliver nok vanskeligt at diskutere lidt fakta, der fremgår af en podcast, med nogen som helt åbent erkender, at de ikke engang har lyttet til den. Men så er det selvfølgelig nemmere for dem at fortsætte på den indslagne vej.

Tilføjelse: Efter at have læst indlægget 14:44 i replikboksen, finder jeg anledning til, at stramme den til, at det nok i det hele taget bliver vanskeligt at debattere/diskutere nogetsomhelst med nogen, som åbentlyst ikke forstår, at der er en (årsags)sammenhæng mellem et givent faktum og den deraf følgende holdning, hvad så end den måtte være. Jøsses.

chilli
      Bruger

@Luther

igen skal vi se dit skyden med spredehagel i stedet for at adressere dit indlæg. Du er sgu lidt en joke at høre på efterhånden.

hvad er det du påstår jeg forholder mig til ifth. den podcast, jeg aner ikke hvad du ævler om?

JEG HAR IKKE HØRT DEN FUCKING PODCAST SÅ FAT DET DOG!

Lad mig prøve at hjælpe dig lidt:

Vi (det betyder mig, og nogle stykker andre i den brede befolknings opfattelse) diskuterede blot stille og roligt en evt. nedrykning, hvad det ville betyde økonomisk. Samt hvilke tanker der lå bag beslutningen om ikke, at hente forstærkning, når man nu vidste Backmann var skadet. B.la. jf. onside/Thygesens udtalelse i aftes.

det gik fint, indtil sheriffen kom til byen!

stop nu alt dit ævl og bavl, og lad folk have en holdning.

chilli
      Bruger

Tilføjelse:

Efter at have læst indlægget 15.23 i replik boksen, og kan se “en eller anden” nu erkender at have misforstået debatten, er der ingen grund til at diskutere dette længere.

skønt!

luther
      Bruger

Misforstået?? Det må vist være din udlægning. Som jeg skriver, er det en fordel at bygge sine holdninger på fakta, ikke på noget man selv finder på. Der ligger ingen gradbøjning i det for det tilfælde, at du måtte øjne håb ift at slippe afsted med “at have ret” til dine holdninger, når disse åbentlyst er baseret på frihåndstegning og ikke det, som er de faktuelle omstændigheder.

Jeg kan ikke tvinge dig til, at lytte til JN i podcasten, og vælger man at holde sig i bevidst uvidenhed, så er det ens eget valg, men jeg kan forsikre dig for, at jeg skal sørge for at udstille det, hvad enten det kommer fra dig eller de andre medlemmer i “klubben”.

chilli
      Bruger

Haha, du er en joke.

Slå dig bare løs, troll.

Opdatere mug lige på, hvilke fakta “jeg” ikke forholder mig til. Altså hvad har jeg præcist skrevet, som jeg siger er den rigtige virkelighed.

Vi har blot diskuteret hvad der måske ligger til grund for de manglende indkøb.

En form for debat du slet ikke kan finde ud af.

Hvilken klub i øvrigt? Men der kommer nok ikke noget svar, som sædvanligt når du skal forholde dig til noget konkret.

luther
      Bruger

En gang imellem her i livet, må man bare erkende, at der ikke er noget at stille op. Jeg er formentlig ikke den første, der er kommet til den konklusion, hvad angår din kognitive formåen.

chilli
      Bruger

Haha, som altid indholdsløst fra dig når du skal redegøre for noget som helst.

Det er ok sherif, du havde blot misforstået indholdet i debatten. Det kan ske for enhver, intet problem.

Men bare rolig, der dukker nok snart noget op du igen kan skabe en dårlig stemning omkring på forum. Bare vær lidt tålmodig, ik. ;0)

otagra
      Bruger

den sherif er fuldstændig fatsvag, men selv sheriffer kan tabe en duel

Viser 8 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?