Debat om Duncan. Er det ok?

Forside Fora Off-Topic Debat om Duncan. Er det ok?

Viser 10 svartråde
  • Forfatter

Bliver der gjort nogen ved den meget ufine debat om Morten "Duncan" Rasmussen?

Judas, Landsforræder, og Feltmadras er til at tage og føle på, men jeg syntes det bliver lidt for usagligt når Sopy skriver:

"Vil du omgående forklare os, hvordan du så nu har det???!!!

DIN FUCKING HOMO!!!"

Søren, der er ked af udviklingen af debatten…

Aller
      Bruger
      leroy
      Bruger

Har stor respekt om duncans beslutning om at skifte til et tophold… men jeg tror nu ikke han bliver der længe..

leroy skrev:
      Har stor respekt om duncans beslutning om at skifte til et tophold… men jeg tror nu ikke han bliver der længe..

Har du læst topic?

NickoSTAR
      Bruger

Han er skiftet til BIF!!! DET GØR MAN IKKE! DERFOR ER DET OK at rase ud.. Hellere det end at opsøge manden og give ham tæsk – verbalt, som fysisk…:@

Lige nu er jeg pissesur, men det er Duncan der bestemmer over sit eget liv så fair nok. Det mest latterlige er at han er FCK fan !
      Det er ok, men fuck hvor er jeg sur på ham !

Bif05
      Bruger

Helt ærligt, nævn lige een god grund til at MR skulle være blevet i Gf? Ledelsen er nogle amatører. Der er ingen sammenhæng mellem mål og midler. Det nuværende hold er det ringeste GF-hold i mands minde. GF og de øvrige superligaklubber (FCK og BIF undtaget) er et ringe udstillingsvindue for spillere med udlandsambitioner. Klubskiftet får ham tættere på A-landsholdet. Kontrakten er unægtelig bedre. Han kommer aldrig til at arbejde sammen med Brian Steen igen. Jeg kan på den ene side godt forstå at mange GF-fans er skuffede, men på den anden side er MR ikke uerstattelig. Jeg kan faktisk ikke helt se, at folk maler fanden på væggen, for det kan sgu da ikke gå dårligere end det gør nu. Det er vel trods alt positivt.

Jensa_866
      Bruger

Hvad snakker du om med ledelsen? Vi har da netop lige fået en god ledelse!
      Og mht. holdet? Vi har da den bredeste trup i flere år pt.!

Jeg forstår godt, at han er skiftet, men er stadig skuffet over, at det lige blev Brøndby. Men det må man lære at leve med. Han har gjort meget godt for klubben, og var en vigtig brik i efteråret. Så held og lykke fremover til ham!
      Men jeg forstår ikke, at du skriver vi har en dårlig ledelse, og at vores trup er den dårligste i mands minde!:|

Allanamin
      Bruger

[url=http://img58.imageshack.us/img58/6250/judasduncan7za.jpg]Et passende billed af Duncan:D

Aller
      Bruger

Hvorfor poster i sådanne indlæg i denne tråd? Det har jo ikke noget som helst med topic at gøre.

CasperT
      Bruger

Jeg er helt enig med OP i denne sag. Noget af det folk skriver går langt ud over hvad man kan tillade sig. Men giv det nogle dage, og folk falder ned. Jeg tror ikke der er grund til at gøre noget ved det fra administratorernes side.

Viser 10 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?