De 11 mod Vejle

Forside Fora AGF De 11 mod Vejle

Viser 5 svartråde
  • Forfatter
      Di Stefano
      Bruger

Efter de seneste kampe kan man se, at spillere som Steffen (duer ikke i luften) Cortes (alt for langsom), Bjørdal (kluntet og langsom) og Nordstrand (uden fysik og tænding) ikke vil have niveau til superligaen. Derfor er tiden nu til at se, om afløserne vil kunne komme op på det nødvendige niveau. Derfor er forslaget følgende opstilling mod Vejle:

Lukas
      Alex – Situ – Jønsson – DC
      Helgi – DO
      Aabech
      Stephan – Lange – Mate

Alex må så vise, om han kan spille sig op igen. Ville gerne have Jønsson længere frem i stedet for Helgi, men det må vente til, at oprykningen er sikret.

Rasmussen
      Buur – Situ – Johannesen – Christensen
      Povlsen – Jønsson
      Olsen – Aabech – Petersen
      Vatsadze

Heeman
      Bruger

Jeg vil også gerne have nogle udskiftninger efter i går, men tror kun, at det er Nordstrand, der bliver ofret:

[center]Staff

Córtes – Bjørdal – Jønsson – DC

Helgi – DO

SP – Aabech – Mate

Lange[/center]

Dog håber jeg, at Cortés bliver erstattet af AJA, da han simpelthen ikke har den fornødne fart. Det eneste plus ved ham, er hans styrke i pasningsspillet – både afleveringer og indlæg.

Dertil håber jeg også, at Situ erstatter Bjørdal. Jeg bliver bange hver gang, Bjørdal har bolden, og så sejler han ellers rundt i defensiven – utroligt, at han har været landsholdsspiller!

Danielsson var yderst dårlig i seneste kamp, og burde ikke belønnes for det med plads i stratopstillingen.

Stev
      Bruger

Thomas Senior skrev:
      Danielsson var yderst dårlig i seneste kamp, og burde ikke belønnes for det med plads i stratopstillingen.

Alternativet KP er bare yderst dårlig i alle kampe.

vest-peder
      Bruger

Det er sgu da en omgang BS, at Staff ikke skulle have niveau til Superligaen – hold nu op man!

Viser 5 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.