fbpx

Dansk Supermarked Group

Forside Fora AGF Dansk Supermarked Group

Viser 10 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #188156
      MilanoGF
      Bruger

      http://www.agf.dk/klubben/nyhedsarkiv/2017/august/dansk-supermarked-group-bliver-koncernpartner-i-agf/

      Som man kan læse her, så har vi netop indgået det højst mulige sponsorat med DSG, som bliver koncernpartner. Er der nogen med lidt kendskab til det faglige, som evt. kan redegøre for, hvad det egentlig har af bedtydning for AGF? Af virksomhedens størrelse, kan man måske godt “håbe” at de spytter gevaldigt i kassen?

      Generelt synes jeg også det virker som om vi har forbedret os meget på sponsor fronten siden Jacob Nielsen kom til, og Staff der har en hovedrolle i sponsorat afdelingen.

    • #188157
      GFforpresi
      Bruger

      Synes jeg overhørte to midaldrende herrer inden kampen, nævne at det var det største sponsorat i AGFs historie.

    • #188158

      … og at sponsoratet i meget høj grad var JN’s fortjeneste qua et meget målrettet og ihærdigt arbejde. SÅDAN!

    • #188159
      GFforpresi
      Bruger

      Ingen tvivl om JN har løftet niveauet udenfor banen. Allerede før det her sponsorat (+ de 4 der løftede deres niveau i løbet af ugen), var det rekord i AGF.

      Så stor kredit til JN. Ham ser jeg som den helt rigtige på den position

    • #188160
      MilanoGF
      Bruger

      Jeg synes også generelt “Det nye AGF” i første omgang har handlet rigtig meget uden for kridtstregerne. Det kan godt være vi stadig spiller en omgang lorte bold igang imellem, og det stadig spøger lidt på pointkontoen, men udenfor banen sker der rigtig mange spændende ting i og omkring vores klub. Jeg ser frem til Klubhuset, akademiet og et nyt stadion engang står klar. I mine øjne ER det et nyt AGF, vi mangler dog stadig at se det på banen 😉

    • #188161
      JarlSmart
      Bruger

      Enig. Klubbens niveau uden for linjerne er steget eksplosivt i løbet af de sidste 3-4 år. Det virker helt underligt at postulere, men jeg mener, at AGF i dag er en af de allermest professionelt drevne fodboldklubber i Danmark. Nu mangler vi kun, at det sportslige følger med. Optimismen er svær at holde nede, når vi har fået en sportschef, der tilsyneladende evner at lokke solide spillere til klubben, der har bevist sig på allerhøjeste niveau i Skandinavien. Det skal nok blive godt det her 🙂

    • #188162
      MilanoGF
      Bruger

      http://www.agf.dk/klubben/nyhedsarkiv/2017/august/fischer-gardiner-og-agf-aabner-gardinet-for-nyt-samarbejde/

      Endnu et sponsorat er tegnet, denne gang et mindre sponsorat, men de får da godt nok skovlet nogle penge i kassen. Fremragende arbejde af den kommercielle afdeling og selvfølgelig Jacob Nielsen.

    • #188171
      Negreanu
      Bruger

      Nu ved vi jo ret beset ikke hvor mange sponsorerer der løbende stopper deres engagement – muligvis pba. de dårlige sportslige resultater. Men at man kan lokke en af “de store” i Danmark med ombord er da helt vildt positivt. Det er ikke ofte man ser Mærsk, Vestas, LEGO osv. gå aktivt ind og støtte en specifik klub på denne måde.

      Nu skal vi bare have lavet Salling Stadion, med Netto, Føtex og Bilka-tribunerne 🙂

    • #188172

      Interessant at se minimums-priserne for sponsorater:

      http://www.agf.dk/sponsorer/vil-du-styrke-din-forretning/
      http://www.agf.dk/media/14583785/salgsfolderlow2017.pdf

      Antallet af sponsorer kan findes her:

      http://www.agf.dk/sponsorer/vores-sponsorer/

      77 x Netværkssponsor 30.000 kr. 2.310.000 kr.
      89 x Erhvervssponsor 47.500 kr. 4.227.500 kr.
      76 x Bronzepartner 112.000 kr. 8.512.000 kr.
      26 x Sølvpartner 287.000 kr. 7.462.000 kr.
      23 x Guldpartner 495.000 kr. 11.385.000 kr.

      291 sponsorer lægger i alt 33.896.500 kr.

      Derudover kommer så koncernpartnere, det løber hurtigt op i pænt store beløb. I materialet er også nævnt præstationssbonus

      Superliga
      ——– Erhvervs Bronze Sølv —- Guld
      ——– sponsor- Partner Partner – Partner
      1. plads 9.000 – 20.000 – 50.000 – 95.000
      2. plads 7.500 – 18.000 – 45.000 – 85.000
      3. plads 6.000 – 15.000 – 35.000 – 70.000
      4. plads 4.000 — 8.000 – 20.000 – 40.000
      5. plads 3.000 — 5.000 – 12.500 – 25.000
      6. plads 2.000 — 3.000 – 7.500 — 15.000

      Pokalturnering

      1. plads 7.000 – 15.000 – 37.500 – 75.000
      2. plads 5.000 – 10.000 – 25.000 – 50.000

      • #188196
        Norden
        Bruger

        Til de beløb skal vel lægges de beløb en koncernpartner lægger?

    • #188175

      Jeg har regnet lidt på bonussen og der skal man bemærke at tallene for koncernpartner mangler fordi de ikke står i brochuren.

      Superliga

      1. 5.8 mio. kr.
      2. 5.1 mio. kr.
      3. 4.1 mio. kr.
      4. 2.4 mio. kr.
      5. 1.5 mio. kr.
      6. 0.946 mio. kr.

      Pokalturnering

      1. 4.4 mio. kr.
      2. 3 mio. kr.

      Der skal vist fokuseres lidt på den pokalturnering.

    • #188195
      klemme84
      Bruger

      Jeg mener jeg læste at de får 3000 billetter til bl.a Randers og Aab hjemmekampen. Hvor de der vil bidrage til et noget højere tilskuertal.

Viser 10 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.