Danny Califf
- This topic has 23 svar, 17 stemmer, and was last updated 11 years, 3 months siden by
Pingvinho.
-
ForfatterIndlæg
-
-
14. november 2009 kl. 11:06 #61680
Stevl
BrugerKan se han gerne vile væk fra FC Midtjylland og de ville af med ham.
Kunne det ikke være en go centre back, som vi lige står og mangler..?
-
14. november 2009 kl. 11:58 #61681
foreveragf19
BrugerHahahahahaha
Manden for way to much, at det vil fucke vores budget helt vildt.
Vi har mange centrale forsvare der er bedre end ham.så et klart og rungende Nej.
-
14. november 2009 kl. 14:05 #61682
Cander30
BrugerUden tvivl er han bedre end både Kure, Mark og Jens dernede. Han ville være en fantatisk forstærkning, men jeg vælger nu alligevel at sige nej tak. som foreveragf siger, får han en maga hyre i FCM. Mener det er omkring 3 mill om året. Det har vi ikke råd til.
Ser hellere at vi får en back eller 2 -
14. november 2009 kl. 14:13 #61683
Jorgensen
BrugerCaliff skal ikke AGF. Han er totalt langsom, så det er slet ikke en spiller der passer ind i ER strategi. Synes også at vi har en del bedre midterforsvarer allerede.
Han kommer aldrig til AGF, og det er også det bedste.
-
14. november 2009 kl. 16:49 #61684
frederikh
Brugerhan vender som en færge!
-
14. november 2009 kl. 17:23 #61685
zcml
BrugerCaliff var super god i AaB fordi de spillede på en måde, der passede hans evner. Og der ville han helt sikkert være bedre end Kure og Gjesing.
Til gengæld har han været ringe i FCM fordi han er for langsom til at spille presspil med højt forsvar, hvilket er det samme vi gør. Her er han dårligere end Kure og Gjesing.Det er så lidt spøjst, at den tidligere AaB-assistenttræner ikke kan bruge ham, men han har vel også mere ført den vante FCM-stil videre frem for at praktisere samme stil som AaB under Hamrén.
-
14. november 2009 kl. 17:31 #61686
cf baumann
BrugerJeg vil hellere ha' Stefan Gislason fra Brøndby på midtbanen. Vi har brug for en hård hund.
-
14. november 2009 kl. 23:21 #61687
Ceres
Brugerzcml skrev:
Califf var super god i AaB fordi de spillede på en måde, der passede hans evner.Til gengæld har han været ringe i FCM fordi han er for langsom til at spille presspil med højt forsvar, hvilket er det samme vi gør. Her er han dårligere end Kure og Gjesing.
Præcis… så jeg trykker lige enigknappen i bund.
. -
15. november 2009 kl. 07:53 #61688
vieri
BrugerCaliff – nej tak , Gislasson – ja tak .
Vi har rigeligt med bredde i det centrale forsvar i forvejen . Derimod ville Gislasson være en forstærkning centralt på midtbanen , hvor han passende kunne afløse Lucena.
-
15. november 2009 kl. 10:59 #61689
vestpeder
BrugerEr det seriøse forslag de to her? Califf og Gislason?
Ja, så står det da slemt til! Jeg tror ikke jeg har set en spiller, der er langsommere end Califf, og Gislason er jo stærkt overvurderet, han kan jo ikke engang komme på holdet i Bøndby.
-
15. november 2009 kl. 13:32 #61690
Arten-Sololijap
Brugerjeg så virkelig også gerne Gislason på GF´s midtbane, han er en fighter, som vieri skrev kunne han afløse en lucena..
køb køb køb!
-
15. november 2009 kl. 15:27 #61691
zcml
BrugerEr der ikke noget med at Gislasson er god som "bølgebryder" på den defensive midtbane, men dårlig når det kommer til at sætte spillet igang fremad banen?
Mener i hvert fald at det er det, der er blevet snakket om er gunden til at han ikke spiller fast mere, hans manglende evne til ordentligt at sætte angrebene igang.
-
15. november 2009 kl. 17:50 #61692
Arten-Sololijap
BrugerGislasson skal heller ikke være den kreative på holdet fremadrettet, det har vi jo spillere som Benny og Jacob til, Gislasson kan samlinges med Tøffe når man snakker om spillestil.
Vi har godt nok allerede Kasper Povlsen som spille på den her måde, men han er altså ikke klar til at føre et hold op i toppen af suppen.
-
16. november 2009 kl. 08:03 #61693
chilli
BrugerNej tak, vi har rigeligt med alt for langsomme forsvarsspillere. Tror faktisk at stod det til ER, og vi havde pengene var de første 3 af vores forsvarsspillere historie i klubben.
Off topic: Hvor er jeg dog glad for at vi i sin tid ikke tik Grahn, har også hørt at han fik 280.000 om mdr. i Randers, det er jo ren idioti, og det er lige før jeg syntes de fortjener at rykke ned.
-
16. november 2009 kl. 09:34 #61694
Superlist
BrugerWHAT??!!
Hvordan kan nogen mene at Califf er god nok til vores hold?!?! Han kom til AAB og spillede "ok", men mistede sin plads til en yngre spiller. Han tudede så og fik lov til at skifte. Det NØJAGTIGT samme er sket i FCM.
Og nu skal han til GF?? Nej Tak! Sats på Kure og på Gjessing, for efter et halvt år i klubben, tuder han og vil skifte, fordi han ikke har spillet fuld tid i en kamp. Derefter sidder vi med hans dyre løn og kan ikke komme af med ham.Drop det!!!
-
16. november 2009 kl. 15:27 #61695
zcml
BrugerArten-Sololijap skrev:
Gislasson skal heller ikke være den kreative på holdet fremadrettet, det har vi jo spillere som Benny og Jacob til, Gislasson kan samlinges med Tøffe når man snakker om spillestil.Vi har godt nok allerede Kasper Povlsen som spille på den her måde, men han er altså ikke klar til at føre et hold op i toppen af suppen.
Det var jo ellers netop sådan noget Tøffe, og for den sags skyld BSN, også kunne.
Hvis man bare vil have én til at rydde op og ikke andet, så kunne man jo lige så godt bruge en forsvarer. -
16. november 2009 kl. 15:33 #61696
zcml
BrugerSuperlist skrev:
WHAT??!!Hvordan kan nogen mene at Califf er god nok til vores hold?!?! Han kom til AAB og spillede "ok", men mistede sin plads til en yngre spiller. Han tudede så og fik lov til at skifte. Det NØJAGTIGT samme er sket i FCM.
Som jeg husker det gjorde han det nu meget godt for AaB, og kan ikke huske at han mistede sin plads.
AaB ville da også gerne ha' beholdt ham, men FCM lokkede med flere penge.
Som sagt viste han sig så at være for langsom til deres spillestil.Du har dog ret i at vi heller ikke kan bruge ham.
-
16. november 2009 kl. 16:59 #61697
Dioh Halvorsen Flo
Brugerzcml
Du har ret. -
16. november 2009 kl. 20:55 #61698
Ceres
BrugerDanny Califf er en rigtig fighter med lederegenskaber og god pladseringsevne, men han er snegle langsom og har ikke den nødvendige teknik til vores spillestil… Han vil sikkert være rigtig god for et mindre hold der spiller defensivt og står lavt, men for hold som AGF og FCM vil han være en katastrofe…. Hvilket så også siger en hel del om FCMs håbløse indkøbspolitik.
. -
19. november 2009 kl. 12:11 #61699
Anders Nielsen
BrugerHan var for øvrigt på stadion i går. Sad på C tribunen 🙂
-
19. november 2009 kl. 12:55 #61700
foreveragf19
BrugerAnders: Er han ikke også Amerikaner? Så er vel ikke så mærkeligt.
-
23. november 2009 kl. 14:53 #61701
Pingvinho
BrugerNoget helt andet…
Hvad med at vi prøvede at hente ham Nikolai Boilesen fra brøndby? har godt nok aldrig set ham spille men efter forlydender skulle jhan være virkelig god og så vidt jeg ved er han også anfører for u-19-landsholdet.
Han var ellers skiftet til Ajax men det er nu blevet annuleret fordi der er en eller sum som Ajax skal betale til Brøndby for at have trænet ham…Men så vidt jeg har forstået er det ikke noget som danske klubber skal betale (ret mig hvis jeg tager fejl…) hvorfor en række danske klubber skulle være interesseret. Boilesen ønsker nemlig tilsyneladende ikke at forlænge sin kontrakt med Brøndby….
-
23. november 2009 kl. 15:22 #61702
1: Mærkeligt at skrive om Boilesen i denne tråd.
2: Er nysgerrig alligevel, så skriv lidt om ham. Hvilken position spiller han etc?
(flyt evt. dette over i en tråd for sig?) -
23. november 2009 kl. 16:16 #61703
Pingvinho
BrugerSå vidt jeg ved er han midterforsvarer (deraf posten i denne tråd…)
Skal være ærlig og indrømme at jeg ikke ved så meget om ham som jeg også giver til kende ved at skrive at jeg aldrig har set ham spille. Men han har tidligere været linket til et skifte til flere udenlandske klubbe (og altså så også Ajax som det jo så gik gal med).
-
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.