fbpx

Danni Jensen

Forside Fora AGF Danni Jensen

Viser 8 svartråde
  • Forfatter
      Agadez
      Bruger

http://www.bold.dk/nyt/Danni-J-Skal-nok-finde-noget

Hvad siger folk? Sorin gør det fint på højreback (og centralt for den sags skyld), men han ville da være et godt tiltag. Jeg kan ikke rigtig se Lucena som backup på den højre back må jeg indrømme.

BergMania
      Bruger

Kender ham ikke, men er ganske sikker på at Krabbe er flere gange bedre end Daniel Jensen, så kan overhovedet ikke se hvad vi skal kunne bruge ham her FCK aben til.

Agadez
      Bruger

Ehh.. Du kender ham ikke, men Krabbe er bedre og Danni Jensen er en FCK abe? Med de vise ord, så lyder du sgu mere som en BIF fan i forklædning.. 😉

letager
      Bruger

Jeg synes nu også at Krabbe virker som et mere åbenlyst valg. Jeg forstår slet ikke hvorfor vi ikke skulle kunne bruge Krabbe?

zcml
      Bruger

Undrer mig også lidt, hvordan man kan være sikker på at en spiller man ikke kender ikke er nær så god som eks. Krabbe?

Jeg kender ikke selv noget til ham, men eftersom han er en del af 1.holdet i FCK og også har fået lidt kampe, så kan han vel ikke være helt ringe.
      Spørgsmålet er så hvor god han er?
      Er han bedre, eller i det mindste potentielt bedre, end Sorin og Lucena, så ser jeg ikke noget i vejen for at prøve ham.

Netop vores backs er jeg lidt usikker på mht. liganiveau.
      Sorin syn's jeg er begyndt at vise, hvorfor man hentede ham i sin tid, men en ting er 1. div. en anden er ligaen.
      Og så ved jeg heller ikke, hvordan udsigterne er mht. til forlængelse, når hans kontrakt udløber næste sommer? (Vil en forlængelse blive for dyr?)

Lucena ser jeg heller ikke som en permanent løsning på højre back, men kan sagtens se ham som backup.

Umiddelbart tror jeg dog man vil satse på Lucena og Sorin lidt endnu. Og først tidligst til næste vinter se på, om pladsen skal forstærkes.

BergMania
      Bruger

Jeg er ikke BIF fan :@

Det var dog grumt sagt.. Jeg hader BIF, FCK og Randers! !!!!"!! !

Men, Krabbe er for sej, han giver sig fuldt ud.. Han har været skadet, så det er klart det har sat ham tilbage.. 🙂

Lad os få en vel etableret back istedet for en ung urutineret en 🙂 Michael Jakobsen kunne være spændende 😉

Agadez
      Bruger

Jeg har aldrig set det store lys i Krabbe. Michael Jakobsen spiller ikke højreback, og jeg tager det lidt som en spøg at man skulle hente ham hjem fra La Liga 🙂

Jeg har aldrig set Danni Jensen spille, men jeg har nogen kammerater som er glødende FCK fans, og ingen af dem forstår at man lader ham gå. Lidt snakken her og der er selvfølgelig ikke nok til at hente en spiller, men mon ikke BSN & co. har noteret sig, at han vil væk, og har læst lidt op på ham..

BergMania
      Bruger

Hehe, det var også lidt en joke, men en drøm..

Højreback er vores akilleshæl, og vi skal have en klasse forstærkning ind til, ja næsten begge backs, samt en ekstra angriber.

Jeg tror simpelthen ikke på Sanel nogensinde bliver en god spiller for os, han skal til brabrand eller århus fremad

Agadez
      Bruger

Problemet er bare, at man har hentet en Berg og en Hjalte, som ikke er billige nok i forvejen til at have rendende rundt på Fredensvang. Så jeg tror ikke, at man bare tager spenderbukserne på, når vinduet åbner igen. Der tror jeg man må søge godt rundt på markedet, og se om man ikke kan finde kvalitets spillere, og samtidig gøre en rigtig god handel. Stephan P. handlen er et glimrende eksempel, og hvis der er nogen der kan, så er det BSN.

Der kunne Danni J. være en god handel, og han har den rette alder. Men som sagt, hvor god han er, det er svært at sige, men han har været inde omkring førsteholdet, har spillet højre back i mange år nu, og har fået sin fodboldopdragelse i FCK. Jeg mener bestemt, at han er et kig værd. Specielt hvis man kunne hente ham på en fri transfer.

Viser 8 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.