Danmarks dårligste forsvar

Forside Fora AGF Danmarks dårligste forsvar

Viser 14 svartråde
  • Forfatter
      Thomas K
      Bruger

Hold da kæft hvor har det været tydeligt i de sidste tre kampe, at AGF har Danmars dårligste forsvar.

Dan Thomassen var måske engang god, men efter skiftet til AGF, nej hvor er han ringe. Trækker advarsler, kan ikke dirigere hans medspillere og er alt for løs i markeringen.

Anders Kure og Jens Gjesing har ikke niveauet til SAS Ligaen, og har kun vist godt spil i glimt, men bundniveauet er dårligt.

Mark Howard, er skadet konsant, men nok bedste mand.

Vores backer er en omskolet midterforsvarer på 21 år, og en røv dårlig venstre back der ikke kunne komme på holdet i FCN, en klub som AGF elleres mener de er bedre end.

Der skal virkelig handles ind i den kæde hvis AGF skal flytte sig væk fra et niveau omkring nummer 7-9 henover en hel sæson

mathias26
      Bruger

Fuldstændig ENIG, dog vil jeg sige at Howard og Dan T udgør en fin midterakse, men det er fandeme svært når Krabbe og D C smider boldene væk i opspillet så ofte. Hvis man ser kampen i dag, så er Krabbe så svag i afleveringsspillet at man tror det er løgn………

foreveragf19
      Bruger

Rolig nu mester. lad lige kampen synke inden du skriver.

xhxn
      Bruger

Forsvaret ser dårligt ud fordi de ingen hjælp får fra midtbanen. Dog ser Dennis Cagara rigtig svag ud.

Thomas K
      Bruger

Dan Thomassen er PISSE RINGE på flere indlæg ligger han forkert, og er heldig med, at OB'eren ikke kommer frem til bolden

xhxn
      Bruger

Endnu engang er en sæson ødelagt af skader i truppen. Det er på mange måder et B-hold som spiller på banen idag. Urealistisk at forestille sig et anderledes resultat. Det er svært at se hvordan vi skal undgå at lande på 9.-10. pladsen…….

Utzon
      Bruger

Hold kæft hvor må det være træls at have et behov for at kritisere sine egne spillere sådan.

AndersF
      Bruger

Det er sjovt, jeg troede at HB Køge havde det dårligste forsvar i superligaen, da de har lukket 50 mål ind.

Maradona
      Bruger

Måske, men AGF har en dårligere målscore end HB Køge, med samme pointhøst, i foråret.
      Begge 0 point, køge med målscore på 2-9, mens gf's er på 1-9.
      Skader eller ej, så er det pinligt ringe.
      Og selvom der er mange skader, er det vel reelt kun et par startere. Man kunne måske foretrække Howard frem for Kure og Graulund frem for Sanel (der ellers har gjort det fint) og på midtbanen skulle JP og Benny nok starte, men Petersen og Dev er ikke langt fra.

Der mangler, for alvor, ledertyper og Gjesing og Cagara har være skammeligt ringe.

FHT176
      Bruger

Maradona:

Vi har mødt Odense og Kbh ude, Køge har mødt SIF, EfB og AaB. Men ja skader eller ej det har slet ikke været godt nok, MEN; det er sgu rystende at du kun får det til "et par startere". JP og Benny "nok starte", øhh ja det skulle de!!! Vi mangler hele vores akse i dag: Howard og Kim (som i mine øjne er tæt på at være vores bedste centrale forsvarsspillere) – Hele den startende midtbane fra efteråret i Poulsen, Lucena, Povlsen, Feilhaber. Plus vores eneste målscorer i Graulund, da Nando er sydpå. Lindkvist og Kirkeskov er også væk og de er sgu ikke langt fra vores to nuværende backs der sejler godt og grundigt…

Man må bare konkludere at foråret er forbi, 3/4 af truppen har glasben, og dem der spiller pt er ikke meget bedre end det vi ser, og de unge spillere kan nu se frem til værdifuld erfaring…

3 point i Randers!

MartinHalse
      Bruger

Jeg er træt af den måde vi har tabt på i de 3 kampe, der har manglet vilje og gnist.. MEN det er ikke kampe jeg ville forvente point i (altså lige bort set fra den mod SIF) og hvis man tænker på nedenstående

[center]Lindkvist – Madsen – Howard – Kirkeskov[/center]
      [center]Poulsen – Povlsen – Lucena – Feilhaber[/center]
      [center]Graulund – (Nando)[/center]

Det er et helt hold (som kunne have været i en start 11'er) vi har manglet set ud fra kampen mod OB, og alligevel formår vi at spille lige op med dem i 1. halveg det synes jeg sku er flot. At vi så igen falder fra hinanden i 2. halveg det er så en helt anden snak som jeg ikke vil gøre mig klog på.

whatslife
      Bruger

Cagara og Kure gjorde det sku da meget godt igår, det var højre side/midt at der var de største problemer Dan T hører ikke til på holdkortet pisser rundt som bambi med junior fejl der er utilgivelige i hans alder, Krabbe spiller hans dårligste kamp i MEGET lang tid.

om jeg fatter at folk mener Howard ville være bedre end eks. Kure i min bog er de to helt lige, Howard har/havde en tendens til hjerneblødninger af den slags man normalt ser hos DanT.

Superlist
      Bruger

Jeg føler at det er lidt skuffende at vi "sviner" næsten hele holdet til. Og så specielt forsvaret, som spillede en rigtig god første halvleg. Kan vi forvente at vinde på udebane mod OB??!! Der er en statistik at vi ikke havde vundet der siden 2004. Med vores skade-situation taget i betragtning, så føler jeg sku at det var en ok kamp.
      Staff, Kure og Cagara spiller alle en habil kamp.
      Dan T havde det svært, men var også oppe mod Superligaens top-scorer.
      Krabbe var RINGE. Klart ikke hans bedste kamp.
      Dertil kommer det at vores to midtbane spillere som skulle bryde opspil og yde støtte til forsvaret, var Martin J. og Sloth. Begge to spillede uvante pladser.
      Enig i at vi godt kunne spille bedre i anden halvleg, men overalt er vi nok ikke bedre på nuværende tidspunkt!

Phelps
      Bruger

synes folk er hårde… synes sådan set howard, dan og kure er ret gode, og cagara spillede en fornuftig kamp mod ob… krabbe er ikke god nok – han er for langsom, for klodset, for dårlig i pasningsspillet og hans indlæg er lort… og så skal gjesing bare aldrig ind… synes det ku være spændende at prøve jackson på højreback et par kampe – om ikke andet er han i hvert fald meget meget hurtigere end krabbe… men udover gjesing og krabbe er jeg egentlig fortrøstningsfuld…

mrvertigo
      Bruger

Jeg synes egentlig vores forsvar gør det ok. Det kommer bare til at se rigtig skidt ud, når vi smider bolden væk lige efter den er erobret.

I den sidste 3. del af kampene (jeg ved ikke om det er dårlig kondi, manglende koncentration eller noget psykologisk) holder vi enormt dårligt fast i bolden og kommer under kolossalt pres uden at modstanderen nødvendigvis spiller specielt godt.

SiF og OB blev bare ved med at samle 2. bolde op og spille dem ind i boksen og det er det intet forsvar, der holder til i 20-30 min.

Viser 14 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.