fbpx

Danilo Arrieta

Forside Fora AGF Danilo Arrieta

Viser 11 svartråde
  • Forfatter
      Agadez
      Bruger

Nu er der jo så åbenbart hold i rygterne, da Hobro selv har været ude og sige, at AGF vil hente ham. Hvad synes I? Jeg synes personligt vi skal give ham en kontrakt, jeg tror på ham den her gang. Mere moden og mere erfaring. Og selv om det er 2 div. så er 28 kasser i 30 kampe ikke helt skidt.

mikkel11
      Bruger

Enig. Hans scoringsstatisik lyver jo ikke. Imponerende snit han holdte sidste år, og alene det, synes jeg taler for en signing. Han brænder helt klart for at slå igennem i AGF, og man må da også håbe at han føler, han skylder klubben en del.
      Det der umiddelbart godt kan afskrække mig lidt er lønnen, men hvis han kan affinde sig med en forholdsvis lav løn, i det mindste indtil han har bevist sit værd, så synes jeg han skal signes.

Aarkrog
      Bruger

Tror ikke på ham. Han viste intet sidst og han er overhovedet ikke god nok til suppen (ja vi rykker op!).

grind88
      Bruger

Vi mangler hurtige, opsatte driblere i den offensive del af AGF. Gi hm chancen. Han smadrer jo mål ind på samlebånd.

Utzon
      Bruger

Ikke lige så mange som Katholm, og han havde ikke niveauet til superligaen. Tror virkelig ikke at Arrieta har niveauet.

MBEjsing
      Bruger

Jeg kan godt forstå den concern man kan have ved at signe ham – fordi han var godt nok ikke noget værd sidst. Men holdet var altså noget anderledes dengang. Der var fyldt med store altdominerende egoer som jeg ikke altid tror var lige fede holdkammerater, heriblandt Stig Tøfting, Tobias Grahn og Brian Steen.

Miljøet er nok lidt mere venligt i dag overfor de unge spillere. Desuden har Danilo jo fået noget erfaring og blevet ældre. Dertil skal det siges at vi er tvunget til at finde forstærkninger, og det kan være svært uden penge, derfor tror jeg Danilo ville være et fint eksperiment. :p

Dr_skov
      Bruger

Spørgsmålet er om en topscorer i 2 div sidste år (hvor folk bliver ved med at bringe frem, at han lavede masser af mål) har niveau til Suppen (hvor vi alle regner med, at vi spiller næste år.)
      Men jeg er nu egentlig for, at vi henter ham. Tror sgu ikke han kan være skide dyr i løn. Og det er sagt helt uden at kende noget til Holstebros økonomi og lønninger generelt

Anonym

Dr_skov skrev:
      Spørgsmålet er om en topscorer i 2 div sidste år (hvor folk bliver ved med at bringe frem, at han lavede masser af mål) har niveau til Suppen (hvor vi alle regner med, at vi spiller næste år.)
      Men jeg er nu egentlig for, at vi henter ham. Tror sgu ikke han kan være skide dyr i løn. Og det er sagt helt uden at kende noget til Holstebros økonomi og lønninger generelt

Nu spiller Danilo ikke i Holstebro – men i Hobro. Økonomierne ligner dig nok hinanden alligevel 😉

Jeg siger hent. Det er det bedste vi kan håbe på i vores situation. Vi har ikke pengene til at hente etablerede drenge selvom jeg gerne så Silkeborg rykke ned og Lekic i AGF!

Hvordan vil du leje en spiller der har kontraktudløb til sommer?

zcml
      Bruger

Christian Mosgaard skrev:
      Hvordan vil du leje en spiller der har kontraktudløb til sommer?

Vel på samme måde som alle andre spillere!
      Lejeaftalen kan jo så bare ikke blive længere end kontrakten ud.

Bjarne V
      Bruger

Jeg kan ikke se hvorfor vi skal købe ham, frem for en Jeppe Kjær i Roskilde, som faktisk har vist han kan garne i 1. div…. Har aldrig været fan af Danilo – hvis han ikke have GF blod i sig, var han jo på ingen måde aktuel…

Replay
      Bruger

AGF

Viser 11 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.