Dan Thomassen (Tidligere ny spiller idag eller imorgen tråden)

Forside Fora AGF Dan Thomassen (Tidligere ny spiller idag eller imorgen tråden)

Viser 363 svartråde
  • Forfatter
      Roster
      Bruger

AGF ventes at præsenterer en væsentlig forstærkning idag eller imorgen, en rigtig god forsvarsspiller som er kendt i SAS Ligaen . Flot arbejde bsn :k:k:k og ja kilden vil jeg ikke ud med….:D

Djarnis
      Bruger

Dan Thomassen vel? Han er velkommen :k

Gfihjertet
      Bruger

Hvis det er rigtigt…

Så velkommen Dan Thomassen!

agf-pasta
      Bruger

jeg tror vi får jan k idag og dan t om en uges tid

Roster
      Bruger

Det vil også være :k, men dejligt at AGF endelig får forstærkninger i år, altså virklige forstærkninger som før har gjort sig bemærket i SAS Ligaen og ik ukendte nonames a la Alex Valencia,Helgi m.fl…self var Alex ik ukendt,men han ihvertflad ik slået til 🙁

1880
      Bruger

Det vil i givet fald være en kanon signing (Dan Tomassen). En god spiller med en fortid i AGF´s ungdomsrækker. Kom til fra IHF, og har derfor sine rødder i byen. En meget sympatisk person med en professionel indstilling. Kan gå direkte i startopstillingen.

Tror det er en venstre back, som erstatning for Lumb – Allan K. eller Mtlitiga fra Breda??

Ras88
      Bruger

Der kommer nok en spiller i løbet af den her uge. Det tror jeg på:p

volle
      Bruger

Tror på Dan T i denne uge, og håber på Jan K i næste…

cv
      Bruger

Tror ikke der bliver præsenteret nogen spillere, så heldig er vi sikkert ikke, desværre.

Tror desvære heller ikke længere på Jan K, men mon ikke det er sikkert med Dan T.

agf-pasta
      Bruger

:kstoke sagde at vi får jan k idag :k

Stormen
      Bruger

Hvor??

pinka666
      Bruger

stoke snakker for meget!!!![think]

Kim C
      Bruger

Hvis der kommer en forsvarsspiller idag bliver det da helt sikkert
      Gustavo Cabrera . Og sikker på han vil gøre det super. Han vil blive en profil i superligaen! Glæder mig til at se ham spille!:k

vagabonden
      Bruger

er der nogle der ved om der overhovedet e aktivitet i klubhuset i fredensvang er der nogle der ude ud over banemanden ?????

Steffen Algreen er på vej væk fra Horsens – håber sgu ikke det er ham 😀 😀 😀

agf-pasta
      Bruger

til stormen : i det indlæg der hedder 3 spillere på vej også side 21 i midten

Stormen
      Bruger

tak

agf-pasta
      Bruger

det bare i orden 😀

Steen6372
      Bruger

@Stormen
      Eller i snart sagt alle andre tråde. Der sker meget, hvis man er væk nogle dage! Men både BSN og Jan K. har afvist rygtet, så lad os nu se…

agf-pasta
      Bruger

jeg tror vi får nada idag 🙁

2white4u
      Bruger

@agf-pasta
      Det håber jeg ikke. Nada er det ikke hende fra Robinson, der er gift med Danmarks ældste mand (Dan Marstrand). Tror sku ikke hun kan spille bold 😀

agf-pasta
      Bruger

hehe :D:D:D:D:D:D:D

agf-pasta
      Bruger

i sæson 08 09 ser det således ud :

Steffen Rasmussen
      Frederik k Anders kure Dan T Gustavo

White Lucena Jan k hjatle bo

Graulund Nando

:D:D:D

Anonym

agf-pasta skrev:
      i sæson 08 09 ser det således ud :

Steffen Rasmussen
      Frederik k Anders kure Dan T Gustavo

White Lucena Jan k hjatle bo

Graulund Nando

:D:D:D

Du ønsker vel at bytte om på Jan K og Hjalte! Hjalte er vel i høj grad central midtbanespiller og Jan K er fløj. Tror ikke på nogen spiller i dag – men kunne være oplagt i morgen!
      Ift. hvad der bliver sagt, og man kunne ønske sig at der blev sagt lidt mere – f.eks. hvem det er? (og uden at røbe kilden), men jeg læser det som minimum Dan T! Gustavo er ikke kendt i SAS ligaen og ikke en væsentlig forstærkning!

Kim C
      Bruger

Steffen

Ulrik L – Ole B – Dan T – Gustavo

Krohn-Dehli – Lucena – Hjalte – Jan K

Nando – Dioh :k

Tak!

agf-pasta
      Bruger

Steffen

Nando – Dioh

Tak! hvor er graulund

Israbab
      Bruger

Kim C skrev:
      Steffen

Tak!

Du vil simpelthen lige sætte vore topscorer på bænken? Nej tak, så længe Graulund kan spille, skal han da klart starte inde. Dioh på bænken, som back-up for Graulund.

agf-pasta
      Bruger

hørt hørt

DJWAG
      Bruger

Kunne det være Martin Albrechtsen der bliver præsenteret snarligt?

Han er transferfri og kunne være en BSN joker a la Nando

Steen6372
      Bruger

I peger på vores (positive) dilemma i den kommende sæson. Skal vi have plads til topscoreren eller vores bedste tekniker? Bliver hårdt at sætte en af dem på bænken. Men jeg er enig med Kim C. Vi kan ikke sætte Dioh på bænken.

Kim C
      Bruger

Ser Gustavo som en klar forstækning. Hans cv ligner måske ikke noget. Men Den Amrikanske liga ligger en del over den Danske! Og som landsholdspiller at spille mod hold som Brasilien – Agentina – Usa osv, må have givet ham en del erfaring! Det er altså nolge af verdens bedste spiller han har stået overfor en del gange. Så jo en klar forstærkning i mine øjne! Håber han snart er GFér :k

jkjaers
      Bruger

Steen skrev:
      I peger på vores (positive) dilemma i den kommende sæson. Skal vi have plads til topscoreren eller vores bedste tekniker? Bliver hårdt at sætte en af dem på bænken. Men jeg er enig med Kim C. Vi kan ikke sætte Dioh på bænken.

Kan ikke se dilemmaet. Fodbold går ud på at score mål – det er der kun en af dem der gør… Med lidt held kan der måske blive plads til alle tre?

Anonym

Kim C skrev:
      Ser Gustavo som en klar forstækning. Hans cv ligner måske ikke noget. Men Den Amrikanske liga ligger en del over den Danske! Og som landsholdspiller at spille mod hold som Brasilien – Agentina – Usa osv, må have givet ham en del erfaring! Det er altså nolge af verdens bedste spiller han har stået overfor en del gange. Så jo en klar forstærkning i mine øjne! Håber han snart er GFér :k

San Marinos landshold har da også stået overfor nogle af verdens bedste i VM og EM kvalifikationerne, men det gør dem da ikke gode! Den amerikanske liga er blevet bedre men nu er det vist en nogle år (3 eller 2 år) siden Gustavo spillede i MLS. Derudover skal han også lige vende sig til Europæisk fodbold!

Kim C
      Bruger

ja på bænken med med Peter! Peter G har intet vist i den sidste del af sæsonen! Ser Nando og Dioh som to spiller der vil matche hinanden super godt! To super dygtige tekniker, og Dioh som oplægger til Nando! Peter G slider lidt og sparker på mål uanset afstand! desværre alt for tit forbi!. Dioh blev bedre og bedre til sidst og scorede et par mål! Han er i gang! Peter som joker! :k

mikedelfino
      Bruger

Jeg er nu ret sikker på at det reelt ikke er et problem at have 3 gode angribere til 2 pladser. Der er masser af kampe, skader og karantæner.

Selv et serie 1 hold ville ikke se noget problem i det. Blot betragte det som naturlig bredde

Anonym

Kim C skrev:
      Steffen

Tak!

Er Krohn-Dehli ikke kun venstrefløj?

Anonym

DJWAG skrev:
      Kunne det være Martin Albrechtsen der bliver præsenteret snarligt?

Han er transferfri og kunne være en BSN joker a la Nando

hmm. Virker som en virkelig stor signing men kunne godt stemme overens med det BSN tidligere har sagt – en forsvarsspiller der også kan spille back, som vel er det primære for Martin A!

Bergmania2
      Bruger

Ja Martin Albrechtsen har også skæmmet mine tanker…

Kim C
      Bruger

San Marinos landshold har da også stået overfor nogle af verdens bedste i VM og EM kvalifikationerne, men det gør dem da ikke gode! Den amerikanske liga er blevet bedre men nu er det vist en nogle år (3 eller 2 år) siden Gustavo spillede i MLS. Derudover skal han også lige vende sig til Europæisk fodbold!

er nu helt sikker på hvis vi fik San M forsvar vil de gøre det bedre end AGF´s.

Steen6372
      Bruger

jkjaers skrev:
      Kan ikke se dilemmaet. Fodbold går ud på at score mål – det er der kun en af dem der gør… Med lidt held kan der måske blive plads til alle tre?

Nu er fodbold jo en holdsport. Se hvad der skete med Graulunds målkvote efter Dioh kom til. Kunne jo også være at modstanderne ikke længere kan sætte to mand på Dioh, når Nando kommer til? Jeg synes bare at det vil være en falliterklæring, hvis der ikke er plads til Dioh på vores hold. Men kan heller ikke forestille mig den situation.

mondrup
      Bruger

@ DJWAG & Bergmania

Må indrømme jeg har utrolig svært ved at se hvordan Albrechtsen sku trække i hvidt i dette vindue.

Nok er Albrechtsen fri til sommer, men med WBA's oprykning til PL og Lazios interesse i vinters (samt et par andre engelske klubber), så tror jeg nu nok han finder sig en større arbejdsgiver end GF…

Men hey, ingen indvendinger fra min side hvis det virkelig sku lade sig gøre.

agfgas
      Bruger

Bergmania skrev:
      Ja Martin Albrechtsen har også skæmmet mine tanker…

Er han ikke for dyr for os, og dermed et urealitisk emne ? eller tager jeg fejl her !!

vagabonden
      Bruger

det kunne også være Sebastian Swær:D

vestpeder
      Bruger

Steen skrev:

jkjaers skrev:

Nu er fodbold jo en holdsport. Se hvad der skete med Graulunds målkvote efter Dioh kom til. Kunne jo også være at modstanderne ikke længere kan sætte to mand på Dioh, når Nando kommer til? Jeg synes bare at det vil være en falliterklæring, hvis der ikke er plads til Dioh på vores hold. Men kan heller ikke forestille mig den situation.

Ville det ikke være en falliterklæring hvis ikke man havde sin topscorer med i startelleveren? Nando og Graulund i front og så kan Dioh komme ind når der mangler 35-30 minutter og score en kasse!

Ceres
      Bruger

Hvad er det lige der får jer til at tro at vi får forstærkninger i dag… ?

BSN vil næppe udstille sig selv som utroværdig og samtidig gøre diverse rygtesmede en tjeneste ved at få dem til at virke troværdige….
      .

Anonym

Kim C skrev:

er nu helt sikker på hvis vi fik San M forsvar vil de gøre det bedre end AGF´s.

tja…for din egen skyld håber jeg du mener det ironisk!

DJWAG
      Bruger

mondrup skrev:
      @ DJWAG & Bergmania

Må indrømme jeg har utrolig svært ved at se hvordan Albrechtsen sku trække i hvidt i dette vindue.

Nok er Albrechtsen fri til sommer, men med WBA's oprykning til PL og Lazios interesse i vinters (samt et par andre engelske klubber), så tror jeg nu nok han finder sig en større arbejdsgiver end GF…

Men hey, ingen indvendinger fra min side hvis det virkelig sku lade sig gøre.

Lazio interessen vil jeg tage med et gran salt, tænk på Keller's 7 kampe for Lazio – det siger vel alt?

Anonym

Ceres skrev:
      Hvad er det lige der får jer til at tro at vi får forstærkninger i dag… ?

BSN vil næppe udstille sig selv som utroværdig og samtidig gøre diverse rygtesmede en tjeneste ved at få dem til at virke troværdige….
      .

Jeg tror det er de færreste der forventer en forstærkning i dag. Mere i morgen selvom det også kan virke usandsynligt. Højst sandsynlig er det hele en rapand!

Kim C
      Bruger

Helt enig med Steen.

Peter er sku stået lidt af på den! Han brænder alt for mange og for store chancer. Mangler en masse teknik! er ikke god til at modtage bolden og holde på den! Mister den så tit!.. Jeg tror Peter vil være god som Joker! Lige de sidste 15min hvor der står 1-1 og få lidt vildskab på banen

HvidIhjertet
      Bruger

Steen skrev:

Det er et svært dilemma, men da Dioh og Graulund har været længere tid i klubben end Nando, så må det være ham der kommer på bænken 😉 haha,,

Spøg til side 😀

m selmer
      Bruger

ENIG !!!. kan sku næsten ikke vente til træningen begynder igen tror virkelig der kommer mange til den første træning og hilser de nye velkommen:k:k:k

vestpeder
      Bruger

Den 27. juni ikk?

solarex
      Bruger

At man i et angreb med 2 pladser har 3 etablerede spillere og et ungt talent er vel helt optimalt. Kan ikke se problemet. Mener ikke der skal være decideret rotation. Og Graulund har jo været skiftet ud en del gange.

Det er måske heller ikke utænkeligt, at Staff overtager anførebindet.

mondrup
      Bruger

DJWAG skrev:

mondrup skrev:
      @ DJWAG & Bergmania
      Martin Albrechtsen something-something………………….

Lazio interessen vil jeg tage med et gran salt, tænk på Keller's 7 kampe for Lazio – det siger vel alt?

Jeg lægger nu heller ikke så meget i at det var Lazio der var på banen, min pointe er bare, at så længe der er interesse fra Serie A og fra PL, så kan jeg ikke i min vildeste fantasi se hvorfor han skulle ønske et skifte hjem til Superligaen…..

vestpeder
      Bruger

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84854. Lukkler det op for noget spændende?

mondrup
      Bruger

Tror desværre Brøndby (+/- en håndfuld andre klubber) står foran os i køen der….

vestpeder
      Bruger

Ved nu ikke med Brøndby. Både BIF og os er bundklubber, så der er vel ligeså stor chance for os? Men tror nu heller ikke på et skifte til Danmark.

BroderSalsa
      Bruger

nandos bedste ven K. Bøgelund?

vestpeder
      Bruger

er han ikke på fri transfer?

BroderSalsa
      Bruger
      Steen6372
      Bruger

Martin Albrechtsen er helt urealistisk, når han også er blevet tilbudt kontraktforlængelse i WBA. Den løn vil vi ikke kunne matche.

agf-pasta
      Bruger

pontus kommer

Satyr
      Bruger

Suk…

nettohunden
      Bruger

agf-pasta skrev:
      pontus kommer

Link tak – men kunne da være nice ihvertfald…

Djarvis78
      Bruger

nettohunden skrev:

agf-pasta skrev:
      pontus kommer

Og hvis du kan finde den historie fra et svensk medie som du påstår, så er du meget god til at google…

Copypaste på din nyhed, så undskyldningen med at du ikke ved, hvordan man linker ikke kan bruges.

Hvad blev der i øvrigt af Pastas tråd om Farnerud?

nettohunden
      Bruger

Djarvis78 skrev:

nettohunden skrev:

agf-pasta skrev:
      pontus kommer

Og hvis du kan finde den historie fra et svensk medie som du påstår, så er du meget god til at google…

Copypaste på din nyhed, så undskyldningen med at du ikke ved, hvordan man linker ikke kan bruges.

Hvad blev der i øvrigt af Pastas tråd om Farnerud?

Undrer jeg mig osse over. Tidligere i denne tråd udtaler pasta iøvrigt dette:

"agf-pasta
      Brugere

Antal indlæg: 50
      Bopæl: Odder

jeg tror vi får nada idag"

Hmm…! Kan han bestemme sig?

yoyochante
      Bruger

låst.

Castro-AGF
      Bruger

*Grrrrrrr* B)

agf-pasta
      Bruger

jeg slettede den selv fordi det ikke passede undskyld…… jeg havde set det på bold.dk undskyld

Djarvis78
      Bruger

agf-pasta skrev:
      jeg slettede den selv fordi det ikke passede undskyld…… jeg havde set det på bold.dk undskyld

Du er da sådan lidt en frisk fyr…

Jeg fjernede tråden, den var allerede kørt af sporet.

@agf-pasta One-liners som "Pontus kommer" duer ikke, folk går helt bananas, og du kan jo slet ikke underbygge det.

Så til en anden gang, vil jeg bede dig overveje formuleringen af dine indlæg, og i øvrigt undgå one-liners. De hører til i shout-boxen;)

agf-pasta
      Bruger

jeg sletter min bruger nu …

Hp2
      Bruger

vestpeder skrev:
      Den 27. juni ikk?

Det er den 23. juni de træner første gang.

http://agf.co.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=5462
      står nederst.

nettohunden
      Bruger

*LOL* Troede vi efterhånden havde fået fjernet disse brugere.

Iøvrigt – hvem er GF-ALTIIID? Var vist ikk den eneste der nåede at se vedkommendes indlæg hvor han skrev at HANS agent var vist nok Allan K´s onkel. Har spillerne brugere herinde?

m selmer
      Bruger

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84854 håber det bliver til AGF

Castro-AGF
      Bruger

@RASTA

er du sød lige at sende mig en PB om hvorfor du slettede mit indlæg?
      TAK

nettohunden
      Bruger

Castro-AGF skrev:
      @RASTA

er du sød lige at sende mig en PB om hvorfor du slettede mit indlæg?
      TAK

Velsagtens fordi der blev råbt rimelig meget i det. 😉

Castro-AGF
      Bruger

Du har ret, mit blodtryk er nede på normal igen… Men er det kun MIG som synes det er pisse irriterende?… Der burde være en regel om hvor mange tegn der MINDST skulle være når man opretter en tråd!

Ras88
      Bruger

Jeg synes vi skulle tage en slapper alle sammen:D

vagabonden
      Bruger

kunne godt tænke mig nu at det va den 21 juni
      kan snart ikke holde til mere :D:D;);)
      det er jo vildt dette

agf-pasta
      Bruger

jer og jeg undskylder meget… og fra nu af skriver jeg kun noget der passer

nettohunden
      Bruger

http://www.agffodbold.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=5464

De gør sgu da noget for at få opmærksomhed. Ved ikk hva jeg skal skal udlede af at de linker til rygtesmedie?!

Alt forladt, og ja tak;)

agf-pasta
      Bruger

hvad sker der den 21 juni

Jeg tror vagabonden hentyder til at træningen starter Man. 23/6.

Fonnesbaek
      Bruger

agf-pasta – træningen starter den 21 juni. :k

Anonym

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84856

Martin A kan vist godt slettes fra listen!

agf-pasta skrev:

Så det med Pontus kl. 12.30 var løgn! Hvad får du ud af det?

agf-pasta
      Bruger

okay : )

vagabonden
      Bruger

så er der kun 2 dage til de starter træningen så er mere eller mindre alt vel på plads

dksauron
      Bruger

Sjovt hvor mange mennesker, som bare tager sådan en rygte for gode varer. Vi er lovet Jan K af Stoke, og nu også en forsvarsspiller i dag eller i morgen… tja brugeren som skriver det, får sig vel en god griner… underligt, at der pr 1225 endnu ikke er indkaldt til pressemøde for at præsentere Jan K… men det passer jo, for det har Stoke jo sagt… !

agf-pasta
      Bruger

:kdagen er jo ikke færdig endnu jan k kan sagents nå og blive præsentert

El Mundo
      Bruger

agf-pasta skrev:

Se hvis jeg nu var dig, så ville jeg lave snigeren og oprette en ny profil og starte forfra på en frisk. Du starter en tråd udelukkende med det formål at holde folk for nar for at tilfredsstille dit eget EMO-kid/Arto-behov for at skille dig ud fra mængden.

Om du så skrev at solen var rund og alle planeterne cirklede rundt om den ville sådan cirka 0% af Mtac's bruge tro på dig.

Men det er helt op til dig!

vagabonden
      Bruger

for hel*****
      den snak om jan k er jjo til endebragt det er afvist af begge både bs og jan k selv jeg tror slet ikke på han overhovedet kommer til dk denne gang vent til næste år så kan det være

My club
      Bruger

Tror enten at det bliver Anders Møller Christensen fra Esbjerg eller Suni Olsen fra Viborg

Oscar Dahl
      Bruger

Anders Møller Christensen spiller vist for OB. Tror heller ikke han er realistisk, da han har en startplads i OB.

Steen6372
      Bruger

Castro-AGF skrev:
      Du har ret, mit blodtryk er nede på normal igen… Men er det kun MIG som synes det er pisse irriterende?… Der burde være en regel om hvor mange tegn der MINDST skulle være når man opretter en tråd!

Ja, god ide. Eller en formular man skal udfylde med: 1.Min information, 2. Min holdning, 3. Mit oplæg til debat. Eller også skulle man lave en regel om at nye brugere den første uge/måned ikke kan oprette tråde. Der er simpelthen for mange ens tråde herinde for tiden, hvor der skrives mange gentagelser.

Visse brugere kunne også gøre sig selv og os andre den tjeneste at gå ind under menupunkt Debat/forum og se efter om der mon ikke skulle eksistere en tråd allerede om lige netop deres "nyhed". Som f.eks. at der er bud fra udlandet på Lumb.

My club
      Bruger

Anders Møller Christensen fra OB selvfølgelig…FLOT![lol]

agf-foraltid
      Bruger

nu stopper i fandme

Bergmania2
      Bruger

Kæft hvor er i latterligt at nævne AMC fra OB…

Og overhovedet at nævne han spiller i Esbjerg er fucked.. det er snart 3 år siden siden han skiftede??

agf-foraltid
      Bruger

bergmania -…. skulle lige til at skrive det samme

My club
      Bruger

bergmania….Så åbn dog øjnene for jeg har rent faktisk rettet det

Unknown99
      Bruger

Man skulle vel mene, at gf ville indkallde til presseemøde, hvis det var tilfældet ikk?

Elsborg
      Bruger

Bergmania skrev:
      Kæft hvor er i latterligt at nævne AMC fra OB…

Og overhovedet at nævne han spiller i Esbjerg er fucked.. det er snart 3 år siden siden han skiftede??

Han var også hurtigt til at rette det igen! Og skal jeg så være efter dig nu, fordi de kun er 2 år siden han skiftede?

andersstein
      Bruger

Så da meget gerne Anders Møller i AGF.

agf-foraltid
      Bruger

hvor bliver jan k af stoke

@agf-foraltid

Så skal den tidligere agf-pasta hvist ikke være for meget efter andre. Når man tænker på dit lille nummer tidligere på dagen:D

Stormen
      Bruger

Haha

DJWAG
      Bruger

Har netop hørt på vandrørene at Thomas Helmig bliver signet som ny midtbanegeneral.

Efter sigende skulle strategien være at modstanderne løber efter Thomas for at få ham til at holde med at synge at vejen er banet for Nando en lang solotur.

SayWhat
      Bruger

sjovt

RasmusT
      Bruger

Unknown99 skrev:
      Man skulle vel mene, at gf ville indkallde til presseemøde, hvis det var tilfældet ikk?

Jeg synes nu aldrig GF holder pressemøde når vi henter nye spillere. Mig bekendt benytter GF sig oftest bare af pressemeddelelser..

Groggster
      Bruger

vestpeder skrev:

Steen skrev:

jkjaers skrev:

Ville det ikke være en falliterklæring hvis ikke man havde sin topscorer med i startelleveren? Nando og Graulund i front og så kan Dioh komme ind når der mangler 35-30 minutter og score en kasse!

Jeg kan ikke se, hvordan noget af det skulle være en falliterklæring! Smag lige på ordet… Det er sgu da ikke negativt, at vi er så stærkt besat i angrebet, at enten vores bedste tekniker eller vores topscorer må sidde på bænken. Det er da akkurat det modsatte – det vidner om højt niveau!

MrZacHo
      Bruger

klasse hvis Jan K eller Dan T kommer til klubben idag! :k kan man ikke andet end at klappe af

Steen6372
      Bruger

Groggster skrev:
      Jeg kan ikke se, hvordan noget af det skulle være en falliterklæring! Smag lige på ordet… Det er sgu da ikke negativt, at vi er så stærkt besat i angrebet, at enten vores bedste tekniker eller vores topscorer må sidde på bænken. Det er da akkurat det modsatte – det vidner om højt niveau!

Så lad mig bruge et andet ord: Ressourcespild at lade Dioh eller Graulund sidde på bænken, når man ser hvad vi ellers har at råde over af spillere og generel økonomi. Fint hvis det bare var et udtryk for vores holds generelle niveau, men det er det jo ikke. Men skal vi ikke bare tolke det som BSNs ambitionsniveau på hele holdet vegne, og vente i spænding på de næste forstærkninger!

Og NEJ, det er bestemt ikke negativt at vi nu måske har et top 3-angreb!

sir_haugaard
      Bruger

Hvis jan k bliver præsenteret bliver det vist ikke idag, men tvivler stærkt på han overhovedet bliver [shock]

Det er Dan Thomassen som der hentydes til…

Han bliver præsentere…. kilden er som Roster siger Ligemeget…

Men håber i klapper af Roster og jeg når han blir præsenteret… vi har samme kilde

agfgas
      Bruger

Såfremt det er Dan T der kommer er det totalt resource spil medmindre Oluf er færdig i klubben. Det er på midtbanen eller backpladserne vi mangler spillere. Og BSN der render to svenskere rundt som kan erhverves for små penge – de er tilmed brødre :k Farnerud brødrene…JA TAK:k

leroy
      Bruger

jeg gider ikke klappe af nogle af jer… kun af bsn

OvePstyrer
      Bruger

kan Dan T. ikke bruges som back? Synes også klart, at det er højre back samt midtbanen. Jeg kunne godt tænke mig at se Dioh på en højre fløj og Graulund og Nando i front.

Fanoe
      Bruger

Dioh er da alt for doven til at spille fløj og tilmed hvis han blir rykket derud så får vores højre back det endnu svære end vi har set det i år.

@ Leroy – Hvad skete der med OVE P. til AAB og alle de andre rygter du kom frem med???[think]

leroy
      Bruger

spørg karsten aabrink og desuden bad jeg ikke om at der var nogle der skulle klappe af mig..

Jeg kender ikke Karsten Aabrink personligt og hvis du hentyder til "Fodbold uden filter", så er du jo helt væk.

Du behøves ikke være bange for at der bliver klappet af dig herfra.

agf-foraltid
      Bruger

leroy lyver :k

leroy
      Bruger

jeremy bryk var god nok, han endte bar med at takke nej og ville prøve sin chance i spanien, duncan til brøndby var også god nok, skovbo til gf.. var også reel nok… ove p var lomme filosofi

Jeremy Bryk kan jo ALDRIG bevises – Jeg venter spændt på Duncan og Skoubo.

McI
      Bruger

Har også hørt at det bliver Dan Thomasen, og at han bliver præsenteret imorgen..

Håber min kilde er troværdig, for Dan T. skal da være hjertelig velkommen 🙂

mph
      Bruger

Og BSN der render to svenskere rundt som kan erhverves for små penge – de er tilmed brødre clap Farnerud brødrene…JA TAKclap

Ja. Meget realistisk, at vi kan hente dem – eller ikke…

Prinz
      Bruger

leroy skrev:
      jeremy bryk var god nok, han endte bar med at takke nej og ville prøve sin chance i spanien, duncan til brøndby var også god nok, skovbo til gf.. var også reel nok… ove p var lomme filosofi

Hold nu kæft Leroy.

Det er da utroligt, at du igen og igen skal komme med dine ligegyldige indlæg.

Prinz
      Bruger

@leroy:

Tomme tønder buldre mest……..

Godt ordsprog, du bør tage til dig.

leroy
      Bruger

ja det fint fc fredericia

cf baumann
      Bruger

Så husk lige at bøje udsagnsordet ordentligt, mester. "BULDRER". Du siger jo heller ikke "støje" eller "larme". Der er altid "r" på. Dette er et råd – ikke hån.

de-hviiie
      Bruger

Ja der blev da skrevet kontrakt med en spiller idag.
      15 årige Nichlas Lawal.

hehe nok ikke lige hvad folk havde sat næsen op efter

Christ!
      Det er jo som at høre en diskussion mellem folk i 6. klasse! Vi mangler bare "min far kan banke din far" argumentet så er niveauet helt i bund

Prinz
      Bruger

cf baumann skrev:
      Så husk lige at bøje udsagnsordet ordentligt, mester. "BULDRER". Du siger jo heller ikke "støje" eller "larme". Der er altid "r" på. Dette er et råd – ikke hån.

Min fejl cf baumann:

Så tager vi den sq bare igen:
      [u]

@leroy
      :[/u]

Tomme tønder buldrer mest……..

Prinz
      Bruger

Zodiac skrev:
      Christ!
      Det er jo som at høre en diskussion mellem folk i 6. klasse! Vi mangler bare "min far kan banke din far" argumentet så er niveauet helt i bund

Undskyld far! [lol] [lol]

Groggster
      Bruger

leroy skrev:
      ja det fint fc fredericia

Så du tjekkede lige hans profil efter noget, du kunne klandre ham for? Kløgtigt, det må jeg sgu sige!

Du er da en klaphat af dimensioner!

Prinz
      Bruger

Roster skrev:
      AGF ventes at præsenterer en væsentlig forstærkning idag eller imorgen, en rigtig god forsvarsspiller som er kendt i SAS Ligaen . Flot arbejde bsn :k:k:k og ja kilden vil jeg ikke ud med….:D

Glæder mig til i morgen.

Spændende at se om Roster er Stoke i forklædning :k eller blot [u]Leroy [/u]med nyt login ID…… [think]

Funkyguy
      Bruger

Det er mig en gåde at Leroy ikke er blevet udelukket endnu, når min egen tidligere bruger, OnlyAGF er blevet smidt ud af systemet, uden forklaring fra nogle administratorere, trods gentagende opråd….[think][think]

Prinz
      Bruger

Funkyguy skrev:
      Det er mig en gåde at
      Leroy ikke er blevet udelukket endnu, når min egen tidligere bruger, OnlyAGF er blevet smidt ud af systemet, uden forklaring fra nogle administratorere, trods gentagende opråd….[think][think]

Har du da aldrig fået en forklaring herpå ?

Besynderligt. [think]

Funkyguy
      Bruger

Prinz skrev:

Funkyguy skrev:
      Det er mig en gåde at
      Leroy ikke er blevet udelukket endnu, når min egen tidligere bruger, OnlyAGF er blevet smidt ud af systemet, uden forklaring fra nogle administratorere, trods gentagende opråd….[think][think]

Har du da aldrig fået en forklaring herpå ?

Besynderligt. [think]

Næææh.. Kan se at jeg stadig er oprettet som bruger, men jeg kan altså hverken logge ind, eller få et nyt kodeord… har skrevet til Alsgaard og M-krogh, meeeen svarene udebliver :p:p:p

Anyway tilbage til debatten…

Tror altså ikke på Dan Thomassen, men håber da af hele mit hjerte… han er en klar forstærkning og publikumsfavorit i Norge.. ville være en stor personlighed og profil og ville sende et signal til de andre klubber om at tage os seriøst, i modsætning til visse andre.. *host host*

Må indrømme at jeg ikke kan se hvorfor Dan Thomassen skulle blive en succes når Kim Madsen ikke er det.. De har vel samme historie, ikke? Eller? Uddyb gerne 😀

leroy
      Bruger

Stig AKA Frank Heskjaer skrev:
      Må indrømme at jeg ikke kan se hvorfor Dan Thomassen skulle blive en succes når Kim Madsen ikke er det.. De har vel samme historie, ikke? Eller? Uddyb gerne 😀

de er to forskellige personer?

OnlyAGF
      Bruger

I am Back B)B)

Hmm han spiller fast for et af norges bedste hold… han har markeret sig utrolig stabilt og har mange kvaliteter vi mangler

Lad os alle blive enige om ikke at kommentere leroys ligegyldigheder mere og fremover. Magen til klaphat skal man lede længe efter.

Anyway, har, modsat mange andre, ikke den store fidus til Dan T. Kan ikke se hvad han kan bringe som vi ikke allerede har?? Men alt andet lige har vi brug for en ny midterforsvarer, gerne en der kan spille ved siden af O. Persson i storform.

Steen6372
      Bruger

Hvis man henter en ny midterforsvarer må det betyde at man har mistet tålmodigheden med Persson. Man kan vel også sige, at hvis han ikke er klar nu, så kan det være lige meget. Om 1½ år er han ude af forskerordningen og væk igen. Så er det næsten bedre at sige "bare ærgerligt" og prøve en anden.

Anonym

Thomas Damgaard skrev:
      Lad os alle blive enige om ikke at kommentere leroys ligegyldigheder mere og fremover. Magen til klaphat skal man lede længe efter.

Anyway, har, modsat mange andre, ikke den store fidus til Dan T. Kan ikke se hvad han kan bringe som vi ikke allerede har?? Men alt andet lige har vi brug for en ny midterforsvarer, gerne en der kan spille ved siden af O. Persson i storform.

Det pudssige er at man ikke kan se skoven for bare træer, forstået på den måde at jeg tror at mange følger at vi mangler kvalitetsspillere på mange pladser, for selvfølgelig vil Dan T være en forstærkning – men jeg synes ikke at de bebude 3 forstækninger er nok og hvor skal man i så fald placere disse forstærkninger!

BSN har udtalt at han vil hente 2-3 klare forstærkninger. 1 er allerede kommet til AGF i form af Nando (hvis nogen lige skulle have glemt det ;)), dvs. vi kan forvente os 2 spillere mere. Her tyder det meget på at vi henter en ny venstre fløj (Jan K eller Krohn-Dehli), samt en ny center forsvarer i form af Dan T. Spørgsmålet er om det er nok! Mange søger også forstærkninger til den centrale midtbane samt højre back – dvs. to forstærkninger mere. Lindkvist kan selvfølgelig tage den ene back plads, med Krabbe som backup, men jeg ser desværre ingen på vores midtbane der kan løfte rollen som spilstyrer! Lucena har gjort det godt i sin plads men jeg synes desværre at vores midtbane alt for tit falder væk ved diverse mål. Stort set alle 2. bolde falder næsten altid ned til en umarkeret modstander i udkantet af feltet. Og her ser jeg desværre sjældent en Kari der rydder op i samme stil som f.eks. Gislason i BIF! Lucena kunne være en mulighed men jeg ved ikke om det er den rigtige. Dog tror jeg vores trænerstab har så meget tiltro til Gjessing (Der jo spillede sig væsentlig op), Kari og Lucena at vi ikke vil se en forstærkning her. Derudover tror jeg også at man stadig regner med Lindkvist og Krabbe, evt. med en Dan T som backup (selvom jeg egentlig ikke troede han kunne spille back) hvis det virkelig ser skidt ud, men ellers i centerforsvaret med Dan. Dan T virker som en god forstærkning. Jeg klapper i mine hænder! Jeg tror faktisk en konstellation (og nu får jeg hug) med Dan T og Kim Madsen ville gøre det rigtig godt!

Men vi bliver vel meget klogere i morgen!

leroy
      Bruger

Thomas Damgaard skrev:

det syntes jeg vi skal vedtage fck

@ Slojder – Ja nu får du hug[lol] KIM MADSEN i midterforsvaret??? Pt. er manden tredjevalg, kommer Persson i omdrejninger og får vi Dan T. er han vel 5. valg. hmm, jeg ser os gerne sælge ham og spare hans lønkroner, hvis vi vel at mærke får en ny og Perrson bliver det vi alle håbede.

Anonym

Thomas Damgaard skrev:
      @ Slojder – Ja nu får du hug[lol] KIM MADSEN i midterforsvaret??? Pt. er manden tredjevalg, kommer Persson i omdrejninger og får vi Dan T. er han vel 5. valg. hmm, jeg ser os gerne sælge ham og spare hans lønkroner, hvis vi vel at mærke får en ny og Perrson bliver det vi alle håbede.

Ok. Bliver Persson klar til sit gamle jeg ser jeg også heller Dan T. og Persson sammen. Men Kim Madsen er altså ikke så dårlig igen! Synes tit han bliver udstillet fordi han spiller på et hold der ikke formår at leve op til nogle af de ting han nu engang gør. Klassisk eksempel er at når han clearer smider han den ikke ud til hjørne – nej han smider den tilbage i banen i forventningen om at vores midtbane formår at samle bolden op. Det formår de bare mega sjældent – enten fordi de ikke er med tilbage – eller også fordi de netop er helt tilbage og roder rundt inde blandt vores straffestparksplet. Jeg vil altså til dels påstå at det simpelhen er spillerene omkring Kim Madsen der udstiller ham i stedet for Kim Madsens faktiske evner – f.eks. fejlplaceringer af Budtz etc.

Slojder skrev:

Thomas Damgaard skrev:

Ok. Bliver Persson klar til sit gamle jeg ser jeg også heller Dan T. og Persson sammen. Men Kim Madsen er altså ikke så dårlig igen! Synes tit han bliver udstillet fordi han spiller på et hold der ikke formår at leve op til nogle af de ting han nu engang gør. Klassisk eksempel er at når han clearer smider han den ikke ud til hjørne – nej han smider den tilbage i banen i forventningen om at vores midtbane formår at samle bolden op. Det formår de bare mega sjældent – enten fordi de ikke er med tilbage – eller også fordi de netop er helt tilbage og roder rundt inde blandt vores straffestparksplet. Jeg vil altså til dels påstå at det simpelhen er spillerene omkring Kim Madsen der udstiller ham i stedet for Kim Madsens faktiske evner – f.eks. fejlplaceringer af Budtz etc.

Sjovt nok er jeg ikke enig, hvilket jo er det der er med til at gøre dette forum fantastisk.
      Ang. dit klassiske eksempel. Som forsvarsspiller MÅ man simpelthen IKKE cleare bolden tilbage i forventning om at der er en medspiller, man skal ikke tro, men vide at der er en medspiller. Endvidere synes jeg at han utallige gange er blevet gjort til grin på hans hurtighed af middelmådige danske forwards, selv storelarsen kan løbe fra ham. Ret mig hvis jeg husker forkert, men mener også at han var den DIREKTE skyld i flere mål i sidste sæson. I min verden er manden ikke god nok længere.

askoe
      Bruger

Jeg synes folk har en tendens til at glemme Kure i den her centerforsvarsdebat. Er jeg den eneste der ser en kommende superspiller i Ham??

askoe skrev:
      Jeg synes folk har en tendens til at glemme Kure i den her centerforsvarsdebat. Er jeg den eneste der ser en kommende superspiller i Ham??

JA!!!!! hehe

@ askoe – Vi gelmmer ham ej, men fortier ham i håber om at Ove P. glemmer ham. Når det er sagt synes jeg faktisk at han spillede rigtig godt i foråret.

askoe
      Bruger

Er der nogen der har førstehånds/andenhåndsviden om hvordan det rent faktisk står til med Persson?

southamton
      Bruger

askoe skrev:

ja:D

Todi
      Bruger

Tak til slojder og thomas damgaard for deres udmærkede indsats for at få denne tråd op på et sagligt niveau.
      Kan sku godt forstå at mange folk nogen gange starter en ny tråd om det de vil ha ud, i stedet for at spille en halv time på at læse en tråd som denne!
      For der står GODT NOK meget her i, som ikke omhandler emnet!
      Især folks interne stridigheder er ufatteligt trættende at læse om!
      Ved godt der er flere der prøver at fører en ordentlig diskusion, men der er desværre ALt for mange som ødelægger dette fantastiske forum!

Todi
      Bruger

Spille = spilde

Anonym

Thomas Damgaard skrev:

Slojder skrev:

Thomas Damgaard skrev:

Sjovt nok er jeg ikke enig, hvilket jo er det der er med til at gøre dette forum fantastisk.
      Ang. dit klassiske eksempel. Som forsvarsspiller MÅ man simpelthen IKKE cleare bolden tilbage i forventning om at der er en medspiller, man skal ikke tro, men vide at der er en medspiller. Endvidere synes jeg at han utallige gange er blevet gjort til grin på hans hurtighed af middelmådige danske forwards, selv storelarsen kan løbe fra ham. Ret mig hvis jeg husker forkert, men mener også at han var den DIREKTE skyld i flere mål i sidste sæson. I min verden er manden ikke god nok længere.

Jeg er til dels enig i dig. Jeg må indrømme at jeg ikke kan huske nogle af de gange han er blevet overrendt – men det dur selvfølgelig ikke, og at han var direkte skyld i flere mål husker jeg heller ikke. Det skal så også siges at jeg ikke har været i DK i hele efteråret og har kun set alle kampene i foråret, mens efteråret var en smule begrænset! Jeg er dog uenig med dig i at han ikke må cleare bolden i forventning om at vores midtbane spillere står placeret hvor de bør. Om det så er midtbanenens skyld – eller Kim Madsens fejl at han ikke ser at de er helt væk kan man jo så diskuterer, men som udgangspunkt synes jeg det er bedre at cleare til en midtbane end til et hjørnespark! Men I vores situation hvor midtbanen er helt væk skal han selvfølgelig cleare til hjørne, selvom man kunne ønske andet. Det er vel lidt som hønen eller ægget!

Prinz
      Bruger

Thomas Damgaard skrev:

Den tilslutter jeg migThomas

Jeg håber, inderligt at GF nu bruger megen kræfter på at finden en venstre offensivmidtbanespiller (eks.: Jan K.), da jeg mener, at vores angreb, eller sidste tredjedel af banen simpelhen er for nem at læse.

Det er i MINE øjne kun J. White der har givet vores offensive del at holdet farlighed og pondus. DERFOR; ser jeg hellere, at man bruger tid/penge på en klasseforstærkning til den offensive midtbane (venstre) i stedet for det centrale forsvar. MIN MENING.

STIIGAGF
      Bruger

Prinz skrev:

Det er i MINE øjne kun J. White der har givet vores offensive del at holdet farlighed og pondus. DERFOR; ser jeg hellere, at man bruger tid/penge på en klasseforstærkning til den offensive midtbane (venstre) i stedet for det centrale forsvar. MIN MENING.

Det er jo ikke sådan, at vælger man det ene må man fravælge det andet 😉

Vil mene, at der er plads til både en midterforsvar og en venstremidt – hvilket også er i tråd med BSN's visioner.

Men ellers helt enig med dine betragtninger.

Funkyguy
      Bruger

Jeg vil også gerne lige tilslutte mig thomas og prinz

Hmm det virker for mig mærkeligt at vi vælger at forstærke midterforsvaret… alt andet lige, så virker det da som noget af det mest stabile i år.. havde håbet på en venstrekant og en god central midt med mål i støvlerneB)

STIIGAGF skrev:

Prinz skrev:

Vil mene, at der er plads til både en midterforsvar og en venstremidt – hvilket også er i tråd med BSN's visioner.

Det ene kan sagtens betyde man er nødt til at fravælge det andet;) Hvis man nu bruger alle pengene på den ene spiller, så har man jo ikke råd til den anden. Vi svømmer jo ikke ligefrem rundt i penge i AGF::(

Roster
      Bruger

Jeg ser frem til præsentationen imorn :k:k Den eneste ting der kan forindre en præsentation/pressemøde imorgen er hvis AGF vil præsentere 2 spillere samtidig og så venter til spiller nr 2`s aftale med AGF er klar 😀

Prinz
      Bruger

Roster skrev:
      Jeg ser frem til præsentationen imorn :k:k Den eneste ting der kan forindre en præsentation/pressemøde imorgen er hvis AGF vil præsentere 2 spillere samtidig og så venter til spiller nr 2`s aftale med AGF er klar 😀

[u]Hvem siger det bliver i morgen ?[/u]

Guruen Stoke sagde jo det blev i dag tirsdag eller en eller anden tirsdag. [lol]

Men en klasseforstærkning er alle ugedagene velkommen (bare det bliver til den venstre side af den offensive midtbane) 😉

askoe skrev:

Absolut ikke! Jeg har altid troet på Kure som den næste Per nielsen i Sas ligaen. Mr AGF – AK27

EmilBS
      Bruger

Thomas Damgaard skrev:

Nej, det ville da være en skam. Det er altid sjovt at læse de provokerende bemærkninger, og at alle hidser sig op over det. Jeg sidder nogengange bare og bladrer efter det der klamme billede han har, for at læse beskederne 😀

STIIGAGF
      Bruger

Martinstranger skrev:

STIIGAGF skrev:

Prinz skrev:

Det ene kan sagtens betyde man er nødt til at fravælge det andet;) Hvis man nu bruger alle pengene på den ene spiller, så har man jo ikke råd til den anden. Vi svømmer jo ikke ligefrem rundt i penge i AGF::(

Ikke efter BSN's udmelding, og det med pengene kan en hvis Lumb hurtigt lave om på, eller investorene hvis det går helt galt.
      – Du må også tænke på, at vi faktisk ikke har brugt penge endnu, vi har kun tjent penge. Så det ville være hovedløst at kaste alle pengene efter en forsvarsprofil uden at have råd til en midtbanemand. Det tror jeg simpelthen ikke sker.

Anonym

Prinz skrev:

Thomas Damgaard skrev:

Den tilslutter jeg migThomas

Jeg håber, inderligt at GF nu bruger megen kræfter på at finden en venstre offensivmidtbanespiller (eks.: Jan K.), da jeg mener, at vores angreb, eller sidste tredjedel af banen simpelhen er for nem at læse.

Korrekt, men nu har den kære BSN jo lovet at forsøge at skaffe os en forstærkning i alle kæder – så din midtbane mand skal nok komme! Problemet kan jo faktisk også være at markedet er så aggressivt at vi simpelhen ikke kan få nogle spillere til midtbanen af god nok kvalitet, til en rimelig pris – så hellere "splash the cash" på en god forsvarsspiller, hvor kvalitet og pris hænger bedre sammen!

P.S.
      Lidt sur gylle, men behøves du at skrive at skrive med store bogstaver og skrive at det er din mening – det giver lissom sig selv når det er dig der laver indlægget!

Nøøøøøøøjjj….. Jeg har lige læst hele tråden igennem…… Mere behøver jeg vel ikke sige?!

Nå, skidt pyt, Sveriges sejr har alligevel ødelagt aftenen.

Lad os håbe på at nogle af de utallige rygter taler sandt, og at vi får en ny mand i morgen – jeg ser hellere Bøgelund eller Krølle end Dan T., men jeg er samtidig heller ikke kræsen, så Dan er da hjertens velkommen!

Men men men – lad os nu se om der overhovedet kommer nogen. Det mest ophidsende i dansk fodbold i morgen kan meget vel blive AaB's pressemøde ang. ny træner… Selvom det vel er ret sikkert, at det bli'r Rioch.

Nå, nu gjorde jeg det selv: kom ud på et sidespor…. Men hvad dælen – jeg fortsætter vel egentligt bare i trådens ånd 😉

Willow
      Bruger

Funkyguy skrev:
      Det er mig en gåde at
      Leroy ikke er blevet udelukket endnu,

Også mig en gåde, jeg har opfordret til denne handling for mangeår siden.

Man glæder sig hver dag til at åbne for mtac for at se om der skulle være sket noget.
      Umiddelbart håber jeg ikke vildt på Kristiansen – Jeg ved simpelthen ikke hvor hans niveau ligger længere. Er han i samme form/kampform som da han forlod efb eller er han gået helt i hundene? Man kan ikke signe en spiller på baggrund af tidligere præstationer.
      I midterforsvaret synes jeg også vi er nogenlunde besat, så Dan T. virker heller ikke som et perfekt signing.

agfgas
      Bruger

Bliver sjovt at se om Rafanando, ene mand vil kunne løfte de andre til at spille bedre kva af mange mål ??… Anyway bliver det spændende at se om dette rygte om ny spiller er endnu en and eller der er bare en smule hold i rygtet !!

Kim C
      Bruger

Ingne jubel brøl fra mig hvis Dan T bliver præsenteret. Mener ikke det
      er i midterforsvaret vi mangler kvalitet! Vi har PT 4 midterforsvar som i mine øjne er gode! Men ok, Bliver Persson og Kim M ikke klar og på vej væk, så det super!
      Men håber for alt vi forstærker vores midtbane! Med nogle tekniske dygtige offensive spiller! PROFILER TAK.

agfgas
      Bruger

Kim C skrev:
      Ingne jubel brøl fra mig hvis Dan T bliver præsenteret. Mener ikke det
      er i midterforsvaret vi mangler kvalitet! Vi har PT 4 midterforsvar som i mine øjne er gode! Men ok, Bliver Persson og Kim M ikke klar og på vej væk, så det super!
      Men håber for alt vi forstærker vores midtbane! Med nogle tekniske dygtige offensive spiller! PROFILER TAK.

ENIG – jeg har skreget efter forstærkning på vores midtbane i efterhånden mange år nu !! og når jeg skriver forstærkning mener jeg markant bedre end f.eks Lucena, Kari osv..

Kim C
      Bruger

ENIG – jeg har skreget efter forstærkning på vores midtbane i efterhånden mange år nu !! og når jeg skriver forstærkning mener jeg markant bedre end f.eks Lucena, Kari osv..

Helt enig :k

Prinz skrev:

Roster skrev:

Glæder mig til i morgen.

Spændende at se om Roster er Stoke i forklædning :k eller blot [u]Leroy [/u]med nyt login ID…… [think]

Roster er IKKE stoke det kan jeg skrive under på og SLET ikke leroy…..

Forstærkningen på midtbanen bliver ingen mindre end Danilo Arieta.

LuckyStrike
      Bruger

@Crespo
      Jeg går ud fra det var en joke…

Men jeg tror det bliver en venstremidt, men ikke Jan K, tror han får en tysk oprykker klub. Ikke noget jeg ved bare en formodning…

Derimod vil jeg endnu engang gerne fremhæve Ken Ilsø fra Sønderjydske, ved godt at FCM også er ude efter ham, men håber nu stadig at BSN prøver.
      Der må da være større chance for fast spilletid hos os ind hos midtjylland.

Willow
      Bruger

Hernan Crespo skrev:

Læste jeg ikke lige at han havde forlænget med vfb med et ½ år mere?? (kan ikke finde et link)

Edit: Jo http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=84855 Der var det.

LuckyStrike
      Bruger

eller mtac.nu forsiden;)

Jo han har underskrevet en ny kontrakt med VB. Jeg skriver også kun at den spiller der kommer ikke er mindre end Danilo Arieta. Muha!

Willow
      Bruger

Hernan Crespo skrev:
      Jo han har underskrevet en ny kontrakt med VB. Jeg skriver også kun at den spiller der kommer ikke er mindre end Danilo Arieta. Muha!

haha, godt reddet 😛

sir_haugaard
      Bruger

Hvornår kommer den spiller ???!!:D

tmj-allstar
      Bruger

jeg venter og venter også på den nye gut… Lidt øv, når man havde sat næsen op efter Krølle igår;) Havde håbet at Stokes rygte holdt vand… Eller nærmere – hans garanti – Jeg fandt ikke hans kommentar om Jan K som et rygte – nærmest som et faktum… Men kan se at hverken stiften eller jp har noget nyt, og jp fangede alligevel den med nando, så vi må nok væbne os med lidt mere tålmodighed…

m selmer
      Bruger

hvor lang tid før fangede jp den med nando altså hvor llang tid før han blev presenteret ?. helt enig meget øv når man var så spændt men så må vi jo bare håbe på at der så bare sker nogle i næste uge [think]

tmj-allstar
      Bruger

Jp var klar med historien om morgenen – der var det klart at det var en spiller fra tyskland som skulle komme op, og de fik endvidere BSN til at indrømme at der kom en spiller senere på dagen…

OnlyAGF
      Bruger

Min storebror kender en der sidder i administrationen hos AGF..

Han har afkræftet at der kommer forstærkninger i denne uge…
      Til gengæld arbejder BSN på at tilføre Farnerud, men det ser ud til at blive svært, da også Göteborg og Brøndby har været inde over…

Kan iøvrigt også afkræfte at Budtz skifter til FCN.. de kan ikke opfylde hans lønkrav…

2006
      Bruger

Okay. Takker for updaten. 😀

Så er der ingen grund til mere F5 på mtac eller agf.co B)

Bergh
      Bruger

Dan T, ja tak, han er go. Men lige et spørgsmål, kommer Oluf igang igen?
      Og kommer der ikke snart en fløj med potentiale?
      Hmm, Nando og Dan det kunne godt begynde at ligne noget.B)

seppe
      Bruger

Hernan Crespo skrev:

Der er sgu heller ikke mange spillere der er mindre end ham[lol]

Kim C
      Bruger

Stopper folk ikke snart med deres rygter, de kender nogen som kender nogen! Eller andet vrøvl!
      Hvor er det nemt at skrive man kender Personer der arbejder for AGF, og de siger Messi er på vej! osv.. STOP DET DOG!B)

Steen6372
      Bruger

OnlyAGF skrev:

Til gengæld arbejder BSN på at tilføre Farnerud, men det ser ud til at blive svært, da også Göteborg og Brøndby har været inde over…

Kan iøvrigt også afkræfte at Budtz skifter til FCN.. de kan ikke opfylde hans lønkrav…

Utroligt så mange herinde der kender nogen… Ser det lige for mig – BSN der ringer hver halve time for at holde det administrative system i AGF orienteret om hvem man nu forhandler med…

Jeg synes egentlig at de foreløbige "handler" har vist at BSN/LW/OP holder informationerne ret tæt ind til livet. Hvem havde rygtet noget om Nando, Cabrera eller Slakovski for den sags skyld, før BSN offentliggjorde det?

Kan tværtimod være at BSN har fundet det berømte vandrør som nogen sidder og lytter ved, og får nogen til at fodre det med bevidst vildfarne rygter?

Steen6372
      Bruger

Steen skrev:

OnlyAGF skrev:

Utroligt så mange herinde der kender nogen… Ser det lige for mig – BSN der ringer hver halve time for at holde det administrative system i AGF orienteret om hvem man nu forhandler med…

Jeg synes egentlig at de foreløbige "handler" har vist at BSN/LW/OP holder informationerne ret tæt ind til livet. Da vi er en børsnoteret klub er det også deres forbandede pligt. Hvem havde rygtet noget om Nando, Cabrera eller Slakovski for den sags skyld, før BSN offentliggjorde det?

Kan tværtimod være at BSN har fundet det berømte vandrør som nogen sidder og lytter ved, og får nogen til at fodre det med bevidst vildfarne rygter?

@Kim C. og Steen + flere

Hvis I ikke ønsker at høre på rygter, så må i simpelthen lade være med at læse med i tråde med rygter..

Alt der ikke er officielt kommenteret BSN er jo rygter. Hvis BSN kommenterer positivt på det, er det reel interesse! Men så længe der ikke meldes noget officielt ud, så må vi sludre lidt for en sladder…

Steen6372
      Bruger

@Stig:
      Problemet er vist snarere at vi godt gider at høre rygter. Ellers skrev jeg jo ikke i denne tråd. Men det er lidt ligesom at have en spam-ramt mailbox at følge med her.

trikker
      Bruger

Det er ikke rigtig vi mister Budtz[shock] hvor nederen:(

Har 3 2 1 Budtz ikke kontrakt til sommeren 2009? Han bliver forhåbentlig i GF!

Mp-GF
      Bruger

OnlyAGF skrev:

Betyder det at Budtz gerne vil væk?

Steen6372
      Bruger

Budtz-rygtet er også et af dem der er blevet nævnt af en bruger herinde for nogen tid siden – uden nogen kilde. Jeg har ikke set nogen seriøse medier, der har skrevet om det.

Men signer vi en ny – bedre – midtforsvarer, er det vel realistisk at prøve at skille sig af med Budtz eller Madsen.

nettohunden
      Bruger

Folkens – læs lige det med Budtz igen. Der står "Kan iøvrigt også afkræfte at Budtz skifter til FCN.. de kan ikke opfylde hans lønkrav…"

Altså ser det ud til at han bliver – heldigvis da…

ja, men hvis de har været i forhandlinger med Budtz'en, så må han jo også være interesseret i et skifte!
      Tvivler dog på at han ville have nogen interesse i FCN eller nogen anden dansk klub, så længe han får fast tid i GF! (;

Marlauritzen
      Bruger

Hvor bliver den spiller af???

Sebastian
      Bruger

Roster skrev:

Hmm ja jeg venter stadig med den største spænding [shock]

Djarnis
      Bruger

[think] tråd låst efterhånden?

grind88
      Bruger

Tror BSN flyver rundt i den store verden og snakker med store kanoner og små fisk. Og skriver underskrifter og holder salgstaler, og gir kindkys og krammere. Og finder checkhæfter frem, og drikker dyr rødvin og spiser fin middag med kommende gf-stjerner. Og venter i lufthavne og ved busstoppesteder og snakker i telefon med bluetooth og infrarød laser….osv.

Gi os nogen fler stjerner!!!!!!

Kongen1986
      Bruger

hmm….så forhandlede FCN altså med Budtz….

…så lidt troværdighed har jeg da…

…hørte det fra en ret så god kilde…

Ove P skifter til AAB efter nytår…de har i hvert fald forhandlet med ham. Kan ikke afvise at det var inden de fik fat i Rioch, som så muligvis forlænger deroppe….?

Jeg kan med 99.99% sikkerhed sige at der kommer mindst en ny spiller mere til AGF. Jeg kan ikke sige hvem min kilde er, men den er god nok. Vent og se. Fra spilleragent-miljøet har jeg også hørt at BIF og FCK signer mindst en ny spiller hver.

Crespo.. Tillykke, du kender også til BSN's udtalelser!!!!! [shock][shock]

BSN har hele tiden sagt, at der vil komme 2-3 spillere. 1 er kommet i form af Nando, så jeg kan overgå dig og sige 100%!!

lurifax
      Bruger

Marlauritzen skrev:
      Hvor bliver den spiller af???

Du går da bare en på youporn.com og snupper en.
      Kom frisk!

Castro-AGF
      Bruger

Crespo.. Tillykke, du kender også til BSN's udtalelser!!!!! [shock][shock]

BSN har hele tiden sagt, at der vil komme 2-3 spillere. 1 er kommet i form af Nando, så jeg kan overgå dig og sige 100%!!

prøv da t fat ironien, mand

@Kongen… Jeg tror ikke en skid på, at Ove P. og Aab har forhandlet..

Til gengæld tror jeg på, at Aab har haft følere ude efter ham. Derfra og så til at sige, at de forhandler med ham er der SÅ LANGT…

Hvis Aab ringer og spørger AGF: "Er i glade for Ove P. eller skal vi tage en snak med ham?"- så har der jo allerede været frieri ifølge mange.. Dog TOTALT uden substans..

Hvis Aab har ringet og spurgt Ove P: "Er du glad for at være i AGF eller vil du til Aab?"- så har der også været frieri.. Men stadig TOTALT uden substans..

[u]Så kongen1986, lad være med at sige, at Ove P. og Aab har forhandlet.. [/u]For det passer ganske enkelt ikke.. Tilgengæld kan det sagtens være tilfældet, at Lynge/Aab har hørt til til Ove's situation.

Jeg tror slet ikke Ove vil til Aab.

Kongen1986
      Bruger

De har været i dialog, muligvis er de blevet enige, ellers også kunne alle parter ikke stilles tilfreds.

Men Ole Budtz har forhandlet med FCN. Den var der mange herinde der heller ikke troede på.

Lad os nu se med Ove P. Den er vel stadig en smule åben..

@Kongen
      … Jeg tror ikke en skid på, at Ove P. og Aab har forhandlet..

Til gengæld tror jeg på, at Aab har haft følere ude efter ham. Derfra og så til at sige, at de forhandler med ham er der SÅ LANGT…

Hvis Aab ringer og spørger AGF: "Er i glade for Ove P. eller skal vi tage en snak med ham?"- så har der jo allerede været frieri ifølge mange.. Dog TOTALT uden substans..

Hvis Aab har ringet og spurgt Ove P: "Er du glad for at være i AGF eller vil du til Aab?"- så har der også været frieri.. Men stadig TOTALT uden substans..

[u]Så kongen1986, lad være med at sige, at Ove P. og Aab har forhandlet.. [/u]For det passer ganske enkelt ikke.. Tilgengæld kan det sagtens være tilfældet, at Lynge/Aab har hørt til til Ove's situation.

Jeg tror slet ikke Ove vil til Aab.

Hvis Aab ringer til Ove og spørg om han vil til Aab, er det brud på transfer regler og ¨så burde GF sagsøge…. Tvivler stærkt på det er sket

Kongen1986 skrev:
      hmm….så forhandlede FCN altså med Budtz….

…så lidt troværdighed har jeg da…

…hørte det fra en ret så god kilde…

Ove P skifter til AAB efter nytår…de har i hvert fald forhandlet med ham. Kan ikke afvise at det var inden de fik fat i Rioch, som så muligvis forlænger deroppe….?

Nej, du har ingen troværdighed før du leverer en kilde eller et seriøst medie bekræfter dine rygter. Indtil da er det du har skrevet bare… rap, rap rap…

agfgas
      Bruger

Man er kun et absolut seriøst rygtesmed såfremt ens rygter holder !! Alt andet er gisninger og måske eller evt og hvis osv..

Replay
      Bruger

Kongen1986 skrev:
      De har været i dialog, muligvis er de blevet enige, ellers også kunne alle parter ikke stilles tilfreds.

Men Ole Budtz har forhandlet med FCN. Den var der mange herinde der heller ikke troede på.

Lad os nu se med Ove P. Den er vel stadig en smule åben..

Kom med etlink om budtz og FCN… Alle kan jo sige det der. Bare fordi der er en anden bruger der bakker dig op, behøves det ikke at passe.

Der var også en million der sagde at Jan K kom nu, men derfor bliver det ikke sandt.

Ud over det, og det pisse trættende med alle de "ny spiller idag eller imorgen" Og jeg har hørt.

Der er ikke en skid der holder vand her. Hvorfor lave et topic som dette? Det passede tydeligvis ikke, og næste gang tror jeg man skal skrive "I denne uge",, Så kan det være man GÆTTER rigtig.

Roster
      Bruger

Den forsvarsspiller jeg nævnte igår da jeg startet tråden igår har skrevet under med GF :k ,men han blir først præsenteret når de har en aftale i stand med en anden. De vil hellere præsentere 2 samtidigt har jeg fået af vide af min kilde idag…og min kilde er en fra AGF 😀

Replay
      Bruger

Roster skrev:
      Den forsvarsspiller jeg nævnte igår da jeg startet tråden igår har skrevet under med GF :k ,men han blir først præsenteret når de har en aftale i stand med en anden. De vil hellere præsentere 2 samtidigt har jeg fået af vide af min kilde idag…og min kilde er en fra AGF 😀

En fra AGF?

kristjan
      Bruger

Roster skrev:

pis og papir

kristjan skrev:

Roster skrev:

pis og papir

Tjaa, ved sgutte om det er pis og papir? [think][think] Måske lidt noget tis og pap ??[think][think]
      Ej spøg til side.. Jeg er ved at være dødtræt af tråde der popper op om folk der har kilder mig her og der. Sjovt nok så kender halvdelen af Århus en eller anden inde på direktionsgangen i Århus Elite, som de så åbenbart citerer som deres "kilde"

Kosmiske_maane skrev:
      Hvis Aab ringer til Ove og spørg om han vil til Aab, er det brud på transfer regler og ¨så burde GF sagsøge…. Tvivler stærkt på det er sket

Trænere er da ikke omfattet af de samme regler som spillere mig bekendt. Tager jeg fejl?

Eksempelvis har den nye tendes med at købe trænere fri været meget diskuteret..

@castro.. hvis det var ironi, så er du sgu dårlig til at bruge det imø 😀 hehe
      Der var intet der indikerede at det skulle være for sjov.

@Roster
      : Din kilde skulle vel aldrig være mig?? Jeg har skrevet om den teori flere gange… hehe

stolteAGF
      Bruger

@Roster

Hvornår forventer man så at præsenterer de to ny spillere ?

salling
      Bruger

hvis det passer, så har stoke stadig mulighed for at nå jan K!!:k

Roster
      Bruger

Jeg har ingen ide om hvornår de præsenterer de 2 spillere,jeg havde håbet det skete idag el igår men åbenbart ikke 🙁
      Om i tror på mig eller ej er jeg skam også ligeglad med,men når min kilde arbejder i AGF ( ik en spiller ) vælger jeg at tro på min kilde…og hvis kilden taler sandt,hvilket jeg vælger at tro på,så sir jeg :k:k til BSN

jj
      Bruger

Prøv nu at høre. Man er da ultra hjernelam, hvis man digter at man har insiderviden, og så bare selv finder på noget. A la jeg kender en der arbejder for AGF, der siger, at AGF er meget tæt på en kontrakt med Hjalte Bo eller hvem man lige kan finde på….

De fleste der kommer med rygter (om andre end Ronaldo) HAR jo hørt noget fra nogen. Det spændende er jo så bare hvor troværdigt den person er, og da man aldrig vil nævne kilder – af gode grunde – så bliver det hele lidt løst, men trods alt meget mere spændende end mandag – lørdag er normalt 🙂

Jeg mener nu stadig at mtac.dk burde lave et systematisk rygtesystem, så brugerne kan byde ind med rygter, der senere kan verificeres (lidt som når vi gætter resultater) Så kan vi bagefter afgøre, hvem der skal have mest streetkredit for sine rygter 🙂

Roster skrev:
      Jeg har ingen ide om hvornår de præsenterer de 2 spillere,jeg havde håbet det skete idag el igår men åbenbart ikke 🙁
      Om i tror på mig eller ej er jeg skam også ligeglad med,men når min kilde arbejder i AGF ( ik en spiller ) vælger jeg at tro på min kilde…og hvis kilden taler sandt,hvilket jeg vælger at tro på,så sir jeg :k:k til BSN

Den ene ER dan thomassen…..samme kilde som roster =)

siger bare : BRIAN STEEN :k:k:k

Replay
      Bruger

Okay, nu siger jeg også vi får ham. I har ikke en skid kilder… I har barelæst det på bold.dk

Nu siger jeg at vi får: Dan T og jan K.

Hvis vi får begge, har jeg 100% rigtig. Jeg har mine kilder…

lurifax
      Bruger

jyhne skrev:
      Prøv nu at høre. Man er da ultra hjernelam, hvis man digter at man har insiderviden

Ja, det skulle man tro. Men hvis du har bevæget dig blot en smule rundt på diverse internetfora, så ved du, at begrebet troll er ret udbredt. Det dækker kort sagt over folk, der tilsyneladende får et kick ud af at poste falske informationer, provokerende udsagn og den slags blot for at få en reaktion på deres indlæg.

STIIGAGF
      Bruger

Budtz The Man skrev:

Så vidt jeg husker sagde du også, at vi præsenterede Jan K i tirsdags – hvad blev der af det??

xhxn
      Bruger

Sjovt så mange kilder der er i AGF – måske de i samarbejde med Ceres skulle få lavet deres egen AGF kildevand…..[lol]

Tror de fleste af disse rygter bygger på rene gætterier – og i den forbindelse er Dan Thomasen eller f.eks. Jan K. da gode gæt. Et helt andet gæt kunne være Martin Albrechtsen som på fredag tilsyneladende offentliggør sin fremtid om ikke andet så i forhold til den kontrakt WB har tilbudt ham…….

Replay
      Bruger

jyhne skrev:
      Prøv nu at høre. Man er da ultra hjernelam, hvis man digter at man har insiderviden, og så bare selv finder på noget. A la jeg kender en der arbejder for AGF, der siger, at AGF er meget tæt på en kontrakt med Hjalte Bo eller hvem man lige kan finde på….

De fleste der kommer med rygter (om andre end Ronaldo) HAR jo hørt noget fra nogen. Det spændende er jo så bare hvor troværdigt den person er, og da man aldrig vil nævne kilder – af gode grunde – så bliver det hele lidt løst, men trods alt meget mere spændende end mandag – lørdag er normalt 🙂

Jeg mener nu stadig at mtac.dk burde lave et systematisk rygtesystem, så brugerne kan byde ind med rygter, der senere kan verificeres (lidt som når vi gætter resultater) Så kan vi bagefter afgøre, hvem der skal have mest streetkredit for sine rygter 🙂

Problemet er atfolk jo ikke har hørt noget, men bare gætter.

Hvis jeg nu siger jeg har hørt rygter om Jan K og Dan. T. Hvis vi signer disse, får jeg så street kredit.

hvis vi laver et "street kredit" system, vil det først gå helt galt herinde..

DoktorGF
      Bruger

Replay skrev:

jyhne skrev:

Problemet er atfolk jo ikke har hørt noget, men bare gætter.

Hvis jeg nu siger jeg har hørt rygter om Jan K og Dan. T. Hvis vi signer disse, får jeg så street kredit.

hvis vi laver et "street kredit" system, vil det først gå helt galt herinde..

Et system som det omtalte er da mega godt – om folk virkelig har kilder, eller om de er åndssvagt gode til at gætte, grænsende til det clairvoyante er da lige meget. Bare det man skriver i sidste ende passer. Man vil jo aldrig kunne skelne skidt fra kanel – jf. Stoke's evindelige "forhandler med… helgarderingslort" 😉

Frem med krystalkuglen, boys.

Well.. Det Replay er inde på er jo, at så vil folk jo netop begynde at gætte løs.. Uden at vide en skid.. I håb om at opnå "kredit"

Folk ville jo begynde at skyde med spredhagl.. Det er ikke tilstande vi ønsker. Vel? Så ville det jo svømme i åndssvage bug og rygter der ikke har noget som helst på sig, for "man kunne have ret"!!!??!!!

Så bliver det ren gætteleg er jeg ikke et sekund i tvivl om.. Så nej tak! Det er slemt nok i forvejen 🙁

DoktorGF
      Bruger

Well.. Det Replay er inde på er jo, at så vil folk jo netop begynde at gætte løs.. Uden at vide en skid.. I håb om at opnå "kredit"

Folk ville jo begynde at skyde med spredhagl.. Det er ikke tilstande vi ønsker. Vel? Så ville det jo svømme i åndssvage bug og rygter der ikke har noget som helst på sig, for "man kunne have ret"!!!??!!!

Så bliver det ren gætteleg er jeg ikke et sekund i tvivl om.. Så nej tak! Det er slemt nok i forvejen 🙁

Læs lige hvad du selv skriver – og hold det så op mod rygtedebatten gennem den sidste måned. Sammenlign derefter med navnene på GFs signings indtil nu.

Og fortæl mig til sidst hvordan dit scenarie adskiller sig fra den nuværende tilstand på mtac. 😉

Der er da ingen herinde, der ved en skid om noget som helst. Hvis du ikke tror på dén, er du måske interesseret i at vide at Eiffeltårnet netop er sat til salg… [lol]

vilslev
      Bruger

roster

kald mig naiv eller alt muligt andet. Jeg tror sku på dig om det er hjertet eller hjernen må stå hen i det uvisse. Kan du sige noget om den anden spiller.

Jeg læser, og giver stadig mig selv ret… 😀

Som det er nu, er det heldigvis stadig begrænset med Trolls og idiot-gætterier..

Hvis du laver en konkurrence om hvem der gætter flest, så bliver det sgu kun værre al den stund der vil blive gættet mere, og derfor også gættet mere forkert. Måske der er en der gætter rigtigt ved et lucky punch, men det skal vedkommende sku da ikke have street kredit for!!??

Det er logik i min verden, at dit forslag vil forværre tingene. (Bemærk venligst, at jeg skriver, at det allerede er slemt.. Jeg mener jo netop, at du foreslår et værre scenarie)

tsk tsk tsk

DoktorGF
      Bruger

Ja, det er nemt at få ret, når man kun hører sig selv tale…

Nævn ét transferrygte ud af de min. 30, der har været fremme på det sidste, som er blevet til virkelighed.

Du har dog ret i, at gætterierne vil blive flere. Så sandsynligvis et spring i kvantitet. Man stadig samme mangel på kvalitet.

Men det er jo underholdende.

DoktorGF
      Bruger

Desuden skal jeg ikke have kredit for forslaget om en gættekonkurrence. Ved ikke hvem der kom med det.

DoktorGF skrev:

Jeg hører ikke kun mig selv.. Jeg vurderer mig til at have ret. Der er forskel!

Nævn ét transferrygte ud af de min. 30, der har været at vende.

Butz, Ruud, Søren Jensen.. bla bla bla bla…

Du har dog ret i, at gætterierne vil blive flere. Så sandsynligvis et spring i kvantitet. Man stadig samme mangel på kvalitet…

Tak fordi du også selv giver mig ret..

Desuden skal jeg ikke have kredit for forslaget om en gættekonkurrence. Ved ikke hvem der kom med det.

Korrekt, men du får lige dele MIS-kredit for at bakke forslaget op B)

stolteAGF
      Bruger

@Roster
      Et eller andet sted vælger jeg os at tro på dig, sådan som du fremlægger det.

Lyder meget troværdig, og nu får vi jo se om det passer, håber det :k

Fanoe
      Bruger

Kan ikke se problemet i en gætteleg… Den startede jo allerede dengang det første rygte blev affyret.

Fanoe
      Bruger

stolteAGF skrev:

@Roster

Et eller andet sted vælger jeg os at tro på dig, sådan som du fremlægger det.

Lyder meget troværdig, og nu får vi jo se om det passer, håber det :k

Yeah Roster er vores nye Stoke[shock]

Fanoe skrev:
      Kan ikke se problemet i en gætteleg… Den startede jo allerede dengang det første rygte blev affyret.

Folk gætter allerede ja. Så lad os begrænse de hovedløse know-nothing/heard-nothing-bud i stedet for at begynde at honorere folk for at skyde løs.

Jeg anfægter at skulle lave en konkurrence..

Masada
      Bruger

Hej, så vil jeg sgu prøve mig ud i gætteri/kilde universet, med de kriterier BSN har nævnt, landskampe – ikke for gammel, dog rutineret – salgspotentiale osv. tror jeg ikke det er Dan T men derimod Martin Albrechtsen der bliver præsenteret, ska vi sige på fredag B)

DoktorGF
      Bruger

Helt ærligt… [lol]

Budtz er vel ikke bekræftet, de to andre har man kunnet læse på bold.dk inden de kom her.

Du er da håbøs. Det er vel transfers til GF vi taler om. Jeg er ihverfald ligeglad med OB. [lol]

Roster skrev:

HVAD BLIVER DEN FORSTÆRKNING AF DU LOVEDE… ROSTER

STIIGAGF skrev:

Budtz The Man skrev:

Så vidt jeg husker sagde du også, at vi præsenterede Jan K i tirsdags – hvad blev der af det??

@stiigagf
      : som du selv ved har du skrevet 6-7 PB til mig vedr. jan k? kan du huske hvad jeg skrev hvergang??? og især den sidste PB???

fint så tag en slapper ikk =)

jeg er sådan set ligeglad med hvad i tror på – jeg poster ikke noget for og skabe falske rygter eller noget…. det er ganske enkelt op til folk selv om de vil tro det eller ej….. det er bare ganske enkelt venlighed man deler det med jer…… men måske mtac skulle lave et forbud mod rygtetråde???

Masada
      Bruger

@BudtzTheMan
      Der skal sgu ikke være et forbud mod rygtetråde, det er jo dem der gør det sjovt i " the silly season" :k kom nu BSN gi os et par profiler

STIIGAGF
      Bruger

Budtz The Man skrev:

STIIGAGF skrev:

Budtz The Man skrev:

@stiigagf
      : som du selv ved har du skrevet 6-7 PB til mig vedr. jan k? kan du huske hvad jeg skrev hvergang??? og især den sidste PB???

fint så tag en slapper ikk =)

Ja det husker jeg da tydeligt – du skrev, at han blev præsenteret?
      – Du skrev det endda direkte i tråden. Det var ikke ment som et angreb, synes bare, at det er underligt, at du (og alle de andre der sendte Jan K til GF) den ene dag er 100% sikker på hans ankomst, og den anden ikke vil kommentere noget.

Hvad har dine kilder da sagt ift. Jan K på det seneste?

Det spørgsmål er der ingen rygtesmede, der har svaret på, sjovt nok…

DoktorGF skrev:

DoktorGF skrev:
      Helt ærligt… [lol]

Hvad griner du af? Jeg mener jeg har ret.. Det har sgu intet at gøre med, at jeg ikke gider læse hvad du skriver eller mener! Du lukker luft ud..

DoktorGF skrev:

Budtz er vel ikke bekræftet, de to andre har man kunnet læse på bold.dk inden de kom her.

Præcis, Butz var et eksempel på noget der ingen kilde er på, og iøvrigt ingen grund bag. Derveld er vel et andet bud på hvad jeg mener.. Eller Martin Albrichtsen..

Forskellen på rygtet om butz, derveld og Martin Albrechtsen er vel også, at dem der nævnte MA/Derveld bare gjorde folk opmærksomme på, at de var på vej væk fra deres respektive klubber.. Butz blev decideret rygtet væk..

DoktorGF skrev:

Du er da håbøs. Det er vel transfers til GF vi taler om. Jeg er ihverfald ligeglad med OB. [lol]

Hvad fanden snakker du om?? Søren Jensen blev da rygtet til AGF.. Hvorfor skulle jeg ellers nævne ham? Er du forvirret? Jeg er da også ligeglad med OB, hvor skriver jeg andet?

@STIIGAGF:

skrevet 4/6-2008:

han kommer =) han var i århus igår så mon ikk der sker noget =)

der siges også at pga. han ikke kan komme på forskerordning endnu så kommer han nok først til vinter… men tror vi blir overrasket

Kan man betale en spiller kompensationsløn for det halve år? Altså simpelthen betale Dan T./Jan K. beløbet for den ekstra skat i 6 måneder, og så lade dem gå på forskerordning umiddelbart efter? Eller skal de have været væk i 3 år uden at have været tilbage?

Bubber
      Bruger

Her er reglerne for forskerordningen:

Betingelser for at benytte ordningen

De vigtigste betingelser for at kunne anvende den særlige skatteordning er som hovedregel følgende:

a. Lønmodtageren har en løn, der udgør mindst 60.100 kr om måneden i 2007 (årsløn = 721.200 kr.) plus arbejdsmarkedsbidrag og ATP (SP er 0 pct. i 2006 og 2007). Vederlagskravet skal sikre, at skatteordningen rettes mod højt kvalificerede medarbejdere, som er vanskeligt at rekruttere.

b. Lønmodtageren bliver fuldt skattepligtig til Danmark i forbindelse med ansættelsesforholdets begyndelse, dvs. vedkommende skal flytte fra udlandet til Danmark.

c. Lønmodtageren må ikke indenfor de seneste tre år forud for ansættelsen have været fuldt eller begrænset skattepligtig af lønindkomst i Danmark. Dette indebærer, at ved eventuel flytning fra Danmark til udlandet med henblik på at optjene rettigheden til ordningen, skal udlandsopholdet overstige tre år.

d. Lønmodtageren må ikke indenfor de seneste fem år forud for ansættelsen have haft direkte eller indirekte del i ledelsen, kontrollen med eller kapitalen i den virksomhed, hvor vedkommende ansættes.

Det er vigtigt at bemærke, at ovenstående betingelser lempes for forskere. Forskere er således undtaget vederlagskravet (a), og desuden er begrænset skattepligt tilstrækkeligt for denne gruppe ( b ). For at blive omfattet af 25 pct.-skatteordningen skal forskeren godkendes af en forskningsinstitution eller et forskningsråd.

Så ja det skal han.

Jeg synes måske også bare at folk skal tage en slapper – jeg elsker rygterne – tager dem ikke super seriøst, men de bringer varme følelser frem i løbet af en lang dags arbejde.
      Og dem der har "kilder" i direktionen – de kan jo sagtens have rat, for hvis der forhandles med flere, så er der vel også løse rygter mellem dem.
      De drømmer vel også 😉

Jeg håber på Jan, men jeg glæder mig bare til at se de forstærkninger der kommer! Elsker denne tid …

GFJS
      Bruger

jeg håber meget på at vi i dette transfervindue kan tilknytte jan K til truppen. men har hørt fra en tæt på klubben at vi desværre ikke står i første række til at signe ham. skulle eftersigende være efb der gør det. 🙁 håber ikke at det er således men bare hvad jeg har hørt.

Snurre Snup
      Bruger

Hvis vi antager, at Dan Tomassen kommer til AGF, hvilket´jeg efterhånden føler mig ret overbevist om, hvordan mener I så, han kan forstærke AGF?

Jeg må indrømme, at jeg er skeptisk i forhold til, hvorvidt han kan løfte holdet.

Nogen lederskikkelse er han ikke. Han spillede ikke fast i FCK og har vist heller ikke imponeret i Norge.

Han er 27 år, så altså ikke noget talent.

Håber, at min skepsis over for ham bygger på, at jeg ikke kender ham godt nok, men det, jeg har hørt og set, har ikke imponeret mig…

Mit spørgsmål er derfor konkret: Hvad kan Dan Tomassen tilbyde AGF, som vi ikke har i forvejen?

GRENES
      Bruger

Et mere stabilt forsvar … Er qua sim italieske skoling bedre end dem vi har der nede! (måske et lidt vandet argument, men ud over "den italienske skoling" mener jeg han er mere stabil.

Balder
      Bruger

Er Dan T. stabil???
      Ja gu fanden er han det, han er fast mand i Vålerengas bagkæde. Og hvis man følger lidt med deroppe, så er han en som fansne er klippefast på skal bliver der.

Forstærkning? JA!!!

/Balder

Har lige været forbi stadion og pressefolk fra tv øst var ved at gøre klar til et eller andet, måske sker der noget i dag!? Ved nogen hvad det ellers kan være?[shock]

OnlyAGF
      Bruger

Nu kan jeg høre der bliver diskuteret om hvorvidt Budtz gerne vil væk fra klubben.. Skal ærligt indrømme at jeg ikke ved det.. Min brormand fortalte bare at de havde forhørt sig på ham, bla med hans kontrakt, men var blevet skræmt af hans nuværende løn og AGF's prisskilt…

Acsadac
      Bruger

Har hørt at der bliver præsenteret 2 spillere idag. Arbejder med en, der er gode venner med en fra bestyrelsen.

Min kammerat snakkede med Lumb i weekenden, West Ham og Aston Villa har helt korrekt budt mellem 20-30 på ham, og han står og vælger imellem at forlænge sin kontrakt eller sige ja til at komme til PL

Roster
      Bruger

Fantastisk hvis Dan og en anden en blir præsenteret idag :k

2006
      Bruger

Acsadac skrev:
      Har hørt at der bliver præsenteret 2 spillere idag. Arbejder med en, der er gode venner med en fra bestyrelsen.

Min kammerat snakkede med Lumb i weekenden, West Ham og Aston Villa har helt korrekt budt mellem 20-30 på ham, og han står og vælger imellem at forlænge sin kontrakt eller sige ja til at komme til PL

Har lige nærlæst dine tidligere indlæg – du virker som en troværdig bruger. Hehe.. så vælger dig hermed som den nye Stoke.. haha.. [lol]

yoyochante
      Bruger

Vi m¨å vente til næste uge med spillerpræsenation, allertidligst lørdag-søndag.:(:(:(

😮

El Mundo
      Bruger

Acsadac skrev:
      Har hørt at der bliver præsenteret 2 spillere idag.
      Arbejder med en, der er gode venner med en fra bestyrelsen.

En der vil byde ind med noget vildere eller skal vi lade den her være højestbydende?

Ikke at det ikke kan passe, jeg ville bare mene at professionelle erhvervsfolk tager deres hverv en smule mere seriøst end at medvirke til det der potentielt kunne udvikle sig til insiderhandel.

Bergmania2
      Bruger

30 mio og det er fint …

Hmm… 😀

Tjaaa. men håber der bliver præsenteret 2 klasse spillere , så vi kan slappe af og holde sommerferie 😀

Roster
      Bruger

Det sjældent der blir pressemøde en lørdag/søndag,så idag el imorn el mandag må være budene…

Steen6372
      Bruger

I betragtning af at der er det der ol-halløj, som Århus Elite er indblandet i, er det nok ikke så sandsynligt at man også lige presser sådan en nyhed ind i dag. Det gælder jo også om at få max. opmærksomhed i forhold til presse og sponsorer.

Acsadac
      Bruger

2006 skrev:

Acsadac skrev:

Har lige nærlæst dine tidligere indlæg – du virker som en troværdig bruger. Hehe.. så vælger dig hermed som den nye Stoke.. haha.. [lol]

Takker for tilliden, håber jeg kan stole på mine kolleger.

Anonym

Acsadac skrev:

2006 skrev:

Acsadac skrev:

Det tror jeg vil alle håber på at du kan!

dksauron
      Bruger

Acsadac skrev:

Utroligt hvor mange mennesker, som kender en, eller kender en som kender en i AGF's bestyrelse. En bestyrelse som selvfølgelig bare ævler løs til venner og bekendte om, hvad og hvornår der sker noget i AGF.

Du arbejder ikke blot sammen med en, som kender en i AGF's bestyrelse, men din kammeret er sørme også venner med Lumb.

Du har da kontakterne i orden, må man sige.

Bergmania2
      Bruger

Arhhhhh.. Ja, det må man sige… :S

Øv, lyder ikke troværdigt mere :S

Castro-AGF
      Bruger

Jeg ER AGF!.. Så jeg ved ALT!.. Bare spørg mig om transfers.

Bergmania2
      Bruger

Okay, hvem skiftede Kern Lyhne til AGF fra? 😀

nettohunden
      Bruger

Ikast…:D

kristjan
      Bruger

Ja den var da nem, han er jo gammel hammerum-dreng, lorte forstad til herning/ikast!

hahaha jamen tillykke til viborg…. de rykker jo ikk op igen:o

Bergmania2
      Bruger

😀

Dagens nyhed, hader Viborg 😀 og e glad for han ikke kom til AGF 😉

2006
      Bruger

Acsadac skrev:

2006 skrev:

Acsadac skrev:

Hm.. Pædagogmøde ved stadionhallen? :k

Acsadac
      Bruger

dksauron skrev:

Acsadac skrev:

Utroligt hvor mange mennesker, som kender en, eller kender en som kender en i AGF's bestyrelse. En bestyrelse som selvfølgelig bare ævler løs til venner og bekendte om, hvad og hvornår der sker noget i AGF.

Du arbejder ikke blot sammen med en, som kender en i AGF's bestyrelse, men din kammeret er sørme også venner med Lumb.

Min kammerat har spillet fodbold i GF med Lumb, Krabbe osv., og de mødtes i weekenden. Og snakkede self om hvorvidt Lumb var på vej væk.

Bestyrelsen og spillerne i GF har faktisk venner 😉

m selmer
      Bruger

glæder mig bare til at der sker noget for AGF igen der er så mange rygter man ved sku ikke helt hvem man skal stole på [think]

dksauron
      Bruger

Acsadac skrev:

dksauron skrev:

Acsadac skrev:

Min kammerat har spillet fodbold i GF med Lumb, Krabbe osv., og de mødtes i weekenden. Og snakkede self om hvorvidt Lumb var på vej væk.

Bestyrelsen og spillerne i GF har faktisk venner 😉

Jeg stiller så bare spørgsmålstegn ved, om bestyrelsesmedlemmer virkeligt ævler løs til venner og bekendte om, hvad der sker i AGF.
      Da du jo bestemt ikke er den første, som har liret et ligende rygte af om, at du kender en, som kender en – så stiller jeg bare spørgsmålstegn ved dit rygtes troværdighed…

Acsadac
      Bruger

m selmer skrev:
      glæder mig bare til at der sker noget for AGF igen der er så mange rygter man ved sku ikke helt hvem man skal stole på [think]

Korrekt.

Stoler da heller ikk 100% på min kollega der har fået at vide det er idag det sker. Men han er en meget troværdig mand, så tog chancen og postede det.

Men rygtet med Lumb er 100% sikkert, det står mellem Villa, West Ham og en forlængelse.

Eraticator
      Bruger

Tror bare jeg lader være med at håbe mere indtil der er noget mere konkret.. Synes samtlige rygtesmede, (inkl. Stoke), på denne side er utroværige! Medmindre der selvfølgelig sker noget i dag eller i morgen så skal jeg gerne æde mine ord i mig

dksauron
      Bruger

Eraticator skrev:
      Tror bare jeg lader være med at håbe mere indtil der er noget mere konkret.. Synes samtlige rygtesmede, (inkl. Stoke), på denne side er utroværige! Medmindre der selvfølgelig sker noget i dag eller i morgen så skal jeg gerne æde mine ord i mig

Well said…

Acsadac
      Bruger

Eraticator skrev:

Æder også mine ord hvis der intet er sket når ugen er omme..

Men ja, man skal sq være forsigtig, men alle må komme med bud, det tråden er til for, bare irriterende at nogle negative væsner aldrig kan overse et indlæg de ikke kan li, men føler sig tvunget til en negativ kommentar. Ikke til dig Eraticator..

Eraticator
      Bruger

Acsadac skrev:
      [

Æder også mine ord hvis der intet er sket når ugen er omme..

Men ja, man skal sq være forsigtig, men alle må komme med bud, det tråden er til for, bare irriterende at nogle negative væsner aldrig kan overse et indlæg de ikke kan li, men føler sig tvunget til en negativ kommentar. Ikke til dig Eraticator..

Det lyder godt. Med risiko for at blive sablet ned af diverse brugere, lægger du hovedet på blokken. Håber der er hold i de udmeldinger du er kommet med, men som sagt er jeg bare blevet skuffet mange gange før. Eksempelvis med Jan K rygtet om at han skulle skrive med gf tirsdag

dksauron
      Bruger

Acsadac skrev:

Til mig måske? 😉

mikkermann
      Bruger

hvad med en som Bo Svensson? er han en som der kan komme ind og gøre en forskel?

Eraticator
      Bruger

mikkermann skrev:
      hvad med en som Bo Svensson? er han en som der kan komme ind og gøre en forskel?

Ja han kan gøre vores centrale fosvar endnu mere elendigt! NEJ TAK

kristjan
      Bruger

KØB NU BARE EN SPILLER!!! min F5 knap er ved at blive slidt!!!

Gfihjertet
      Bruger

Stor ros til BSN, tror reelt på, at når der endelig lander er forstærkning, så er det en klassespiller! Det er sgu nice, at se hvordan der er is i maven på ledelsen!

Der er trods alt laaang tid til, at transfervinduet lukker, så selvom ikke alle forstækninger er på til mandag 8 dage, så går det nok!

Heller vente 3 uger mere, end se mange af de spillere, som nogen herinde fra, som kender gud og hver man i AGF, blive præsenteret i den hvide trøje!

agfgas
      Bruger

Hehe de diverse rygtesmede herinde er satme ringe i år.. Ingen så komme at BSN hentede Rafanando og nu gættes der mere i øst og vest end at være konkret !!… Kommentarer som der kommer en spiller idag eller imorgen øh ja eller om 14 dage eller en måned – hva tror du selv !!…

HamDenStivE
      Bruger

Nu hvor man sidder og læser alle de rygter fra nogle som kender nogle, så bliver jeg nød til at tvivle på AGFs bestyrelse. For hvis det er sandt at de (bestyrelsen) er så åbenmundet, så er det godt nok dårligt bestyrelsesarbejde. Man må jo ikke gå ud og sprede rygter som så kan påvirke aktiekursen.

Vantage
      Bruger

Nu hvor man sidder og læser alle de rygter fra nogle som kender nogle, så bliver jeg nød til at tvivle på AGFs bestyrelse. For hvis det er sandt at de (bestyrelsen) er så åbenmundet, så er det godt nok dårligt bestyrelsesarbejde. Man må jo ikke gå ud og sprede rygter som så kan påvirke aktiekursen.

Så er det jo godt at det ene rygte nærmest har været mere usandt end det andet 🙂

grind88
      Bruger

Gi mig en forstærkning….jeg blir ved med at sige det, indtil der sker noget!!!

Bergmania2
      Bruger

Hjalte Bo 😀

Jan K 😀

farmand
      Bruger

Hvorfra kommer dette såkaldte rygte om hjalte Bo.?

Hvem har fundet på dette?

Ras88
      Bruger

farmand skrev:
      Hvorfra kommer dette såkaldte rygte om hjalte K.?

Hvem har fundet på dette,?

Det er vist kun fordi hans kæreste skal/vil til Århus.

Masada
      Bruger

@Ras88
      Rygtet startede på F*CKs forum og forhåbentligt er det kun et rygte, kom nu BSN vildere VILDERE

Pingvinho
      Bruger

Nogen der ved om vi er med i kapløbet om Farnerud(erne) eller om det bare har været løse rygter herinde fordi at der stod at de måske skulle til sas ligaen og så har tolket det som at det var til AGF? eller er der egentlig nogen der har en pålidelig kilde på det rygte?[think]

Ras88
      Bruger

Masada skrev:

@Ras88

Rygtet startede på F*CKs forum og forhåbentligt er det kun et rygte, kom nu BSN vildere VILDERE

Ja okay. Men det er stadig noget med hans kæreste:D

ttimme
      Bruger

der er faktisk ikke ét eneste rygte i denne tråd… ja på denne side som har vist sig at være sandt endnu….

RasmusT
      Bruger

Pingvinho skrev:
      Nogen der ved om vi er med i kapløbet om Farnerud(erne) eller om det bare har været løse rygter herinde fordi at der stod at de måske skulle til sas ligaen og så har tolket det som at det var til AGF? eller er der egentlig nogen der har en pålidelig kilde på det rygte?[think]

Der er tydeligvis ingen herinde der har pålidelige kilder..

tmj-allstar
      Bruger

Money-Thomsen skrev:

Pingvinho skrev:

Der er tydeligvis ingen herinde der har pålidelige kilder..

Lige mine ord… Hvis man reelt koger denne debat ned, så er der kun mundhuggeri tilbage – og "Stoke-wannabees" … Sikke en trend der er gået i at sige at ens kamerat kender en som lige pludselig var i samme bus som nogen som havde hørt at en ven havde…. fuck det, i ved sikkert hvad jeg mener…. Kunne måske genopfinde en debat i denne tråd som kunne nærme sig en debat om rygter og mulige spillere til vores elskede klub:

Jeg tror det Dan T.rygte er god nok – BSN har været i Norge, og stiften har berettet om det… Så måske er forsvarspladsen besat der, men mon BSN vælger at hente 4 profiler i stedet for en? Når nu Rafael kom til at gå op med Lyng kunne det godt være at han køber ekstra ind? Nogle bud om evt. strategier?

El Mundo
      Bruger

Roster skrev:
      AGF ventes at præsenterer en væsentlig forstærkning idag eller imorgen, en rigtig god forsvarsspiller som er kendt i SAS Ligaen . Flot arbejde bsn :k:k:k
      og ja kilden vil jeg ikke ud med….:D

Forstår dig udemærket. 17 sider formåede du at få folk med på, det er da i grunden ret flot.

Ballantines
      Bruger

Hjalte Bo har skrevet undet. De mangler bare at offentliggøre det. Fik det bekræftiget her til aften.

kristjan
      Bruger

Roster skrev:

Hvorfor skulle man vælge at gøre som du her beskriver?

I starten af tråden skriver du noget med profil, og hvis det er en profil, hvorfor skulle man så vente med at præsentere? Venter man måske på et virkelig godt billede af Dan, ham Hvidovre-drenge og Brian Steen, fordi det ville se godt ud på hjemmesiden? og BSN har ikke fået ligeså meget sol som Dan (han har jo været på fjeldet)?

Eller er det for at spare på nyhederne på agffodbold.dk? For der står jo i forvejen kun STORE nyheder… og at spilde folks tid med at lave to nyheder om to nye AGF-spillere, ja det ville jo være træls for alle parter. Skribenten af hjemmesiden, brugerne af hjemmesiden for ikke at tale om de nye spillere, der jo nødigt skulle få en artikel kun om dem – nej ingen er større end holdet, eller noget….

Bla bla bla, jeg syntes du er en hat, og du lyver, bla bla bla

kristjan
      Bruger

Ballantines skrev:
      Hjalte Bo har skrevet undet. De mangler bare at offentliggøre det. Fik det bekræftiget her til aften.

Igen, hvorfor vælger man ikke bare at offentliggøre det? Nu har de jo ifølge flere rygtesmede faktisk været på plads det meste af ugen, så må redaktionen på agffodbold.dk da lige få fingeren ud og få lagt noget online… NOT!

Kan nogen forklare mig hvad der sker, fra man har skrevet under, til at det bliver offentliggjort?

Hvis du lyver, syntes jeg du skulle hænges op i dine boller!

nettohunden
      Bruger

Ballantines skrev:

Kilde? Ja jeg tror på alle rygter…:D

Det er miget simpelt egentligt. (:

De venter med at præsentere Dan T, fordi der er en større profil(læs: Jan K) de skal have signet med først, og præsenteret samtidigt. :k:kB)

kristjan
      Bruger

TheWhiteChamps skrev:
      Det er miget simpelt egentligt. (:

De venter med at præsentere Dan T, fordi der er en større profil(læs: Jan K) de skal have signet med først, og præsenteret samtidigt. :k:kB)

Hvorfor?

Er Dan ikke stor nok til at kunne udtale noget til hjemmesiden?

?

salling
      Bruger

@thewhitechamps

er det en joke, eller noget du ved

@Kim
      C. og Steen + flere

Hvis I ikke ønsker at høre på rygter, så må i simpelthen lade være med at læse med i tråde med rygter..

Alt der ikke er officielt kommenteret BSN er jo rygter. Hvis BSN kommenterer positivt på det, er det reel interesse! Men så længe der ikke meldes noget officielt ud, så må vi sludre lidt for en sladder…

nice sagt:k

Thomas K
      Bruger

Tror desværre at der går lidt inden AGF præsentere den næste forstærkning.

kristjan
      Bruger

Der må da næsten være hold i et af rygterne…..

-Dan T, ja han har jo skrevet under og vi venter bare på at det bliver offentliggjort (igår eller forgårs)

-Hjalte Bo, ja han har jo også skrevet under, så….

-Jan K – han har vel nærmest lavet en form for forhåndskontrakt med os, og vi venter kun på at han indser, at der kun kommer bud på ham fra 3. bundesliga!

-Stefan Hansen fra Hvidovre, han venter kun på at AGF køber en spiller, så han har en at blive præsenteret sammen med……

@AGF
      /BSN- Lad nu være med at smide alle bomberne på en gang, det kunne være rart med 1 signing fredag, 1 mandag, 1 tirsdag og 1 torsdag, fx. Bare et forslag!

MrZacHo
      Bruger

lyder godt kristjan (; hvis det passer selvfølgelig

Ballantines
      Bruger

@ kristjan

Jamen det er en aftale så…

Jeg stoler på min kilde, som der overhovedet ikke er nogen grund til jeg afslører. Gutten åbner ikke munden med mindre han ved hvad han snakker om. Både jeg og de nosser du vil hænge mig op på, stoler på ham.

jake81
      Bruger

Roster skriver at vi har skrevet under med en forsvarsspiller (Dan T) men at han først bliver præsenteret når vi har skrevet med en mere.

Så skriver Ballantines at vi har skrevet under med hjalte bo, som jo bestemt ikke er forsvarsspiller.

Dvs. at vi har skrevet under med to spillere som ikke er blevet præsenteret. Måske de vil op på fire inden de præsenterer eller hva[think]

Kaad
      Bruger

Ved ikke om andre har skrevet det, gider ikke læse alle 17 sider igennem, men vil næsten æde min gamle hat på at der ikk bliver præsenteret flere spillere før EM er ovre!!! B)

STIIGAGF
      Bruger

jake81 skrev:

Dvs. at vi har skrevet under med to spillere som ikke er blevet præsenteret. Måske de vil op på fire inden de præsenterer eller hva[think]

Nu holder man jo ikke pressemøde kl. 23:00? 😉

nettohunden
      Bruger

Kaad skrev:
      Ved ikke om andre har skrevet det, gider ikke læse alle 17 sider igennem, men vil næsten æde min gamle hat på at der ikk bliver præsenteret flere spillere før EM er ovre!!! B)

Det er et bet. 😉 BSN har udtalt at truppen er på plads til træningsstart d. 23. – og der er EM da ikk slut vel?

Anonym

Hmm. Gad vide om det her er stilheden før stormen. Rygterne om Dan T. og Hjalte har godt nok været vedholdende, og er, sammen men Jan K., vel nærmest de eneste der har florere herinde i den sidste uge Kunne være to rigtig gode forstærkninger – især hvis vi også får Jan K. med i hatten til venstre fløjen. Mon ikke de bliver præsenteret i morgen op til en dejlig weekend, selvom jeg kan have min skepsis da vi er blevet lovet spillere næsten hver dag i denne uge!

Angående rygtet om at Hjaltes kæreste skal læse i århus – hvordan kan man vide det inden KOT er blevet offentliggjort? Er det en overflyttelse oder was?

Er jeg ellers den eneste der kan undre mig over at vi ikke har set FCK, BIF, FCM eller Aab på markedet endnu?

Replay
      Bruger

Det tætteste folk kommer på "kilde" herinde, er kildevand!

grind88
      Bruger

Gi mig en forstærkning, ellers dør jeg! [shock]

Lylle
      Bruger

Det tætteste folk kommer på "kilde" herinde, er kildevand!

tror nu at størstedelen af folk der har hørt noget herinde har noget de selv anser for en solid "kilde".. problemet er så bare at det kan være alt fra en agent der er inde i miljøet eller en kammerat der har overhørt noget på den lokale pub ..

Men jeg vil da personligt hellere have at folk skriver hvad de har hørt fra deres kilde, end at de bare fortier det. At det som de har annonceret ikke altid bliver til noget er vel bare en del af rygte-gamet.

Uden rygter, bliver denne tid uden (gf) fodbold sku alt for lang ..

Lars Elstrup
      Bruger

grind88 skrev:
      Gi mig en forstærkning, ellers dør jeg! [shock]

Noget af en udmelding;)

Lylle
      Bruger

IP-adresse:

grind88 skrev:
      Gi mig en forstærkning, ellers dør jeg! shock

Noget af en udmeldingwink

en fan fra eller til .. tror næppe BSN giver noget for det 😉

grind88
      Bruger

Jeg synes ikke jeg forlanger for meget. Bare en lille forstærkning til at forsøde mit liv med. Og BSN vil ik ha på samvittigheden, at jeg kreperer fordi han ik er hurtig nok med at melde noget ud.

Kom nu Brian, gør mit liv godt igen. 😐

agfgas
      Bruger

Tror sg BSN har valgt at stoppe indkøbene pga Windfeld hellere vil holde en sommerfest for hele lederstaben i Djurssommerland [lol] Eller også virker GFs fax maskine ikke, og derfor svæver Jan K´s underskrift et eller sted imellen Nürnberg og Aarhus :k

Bergmania2
      Bruger

suk, du lukker lort ud her til morgen…

Slap nu af..

Brøndby, Aab, FCK, Randers, FCN, FCM, Esbjerg, Horsens og Tyskland har ikke købt ind endnu…

Vi har trods alt fået Nando

Replay
      Bruger

Bergmania skrev:
      suk, du lukker lort ud her til morgen…

Slap nu af..

Brøndby, Aab, FCK, Randers, FCN, FCM, Esbjerg, Horsens og Tyskland har ikke købt ind endnu…

Vi har trods alt fået Nando

Horsens har købt 2, FCM har købt 1 (Califf), Randers har købt 1.

Kaad
      Bruger

nettohunden skrev:

Kaad skrev:

Det er et bet. 😉 BSN har udtalt at truppen er på plads til træningsstart d. 23. – og der er EM da ikk slut vel?

Ja, ok[lol] der må jeg give dig ret, men tror først der kommer en på en af de dage hvor der ikke spilles kampe ved EM så [think]

Anonym

Kaad skrev:

nettohunden skrev:

Kaad skrev:

Ja, ok[lol] der må jeg give dig ret, men tror først der kommer en på en af de dage hvor der ikke spilles kampe ved EM så [think]

Hvorfor skulle man vente med at præsentere indtil der ikke spilles EM. Jeg tror presseopdækningen vil være mindst lige så stor, samt alle danske mænd kan side foran fjernere i weekenden og diskutere den fantastisk spiller vi nu har købt. Jeg tror det drejer sig om at vi bare ikke har signet en endnu men følger op på en masse tråde…

mondrup
      Bruger

Jeg kan ikke forestille mig vi får nyt kvæg i folden idag.

Med klubbens historie i mente, så vil det næsten være at spille petanque med døden, at præsentere nye spillere på dags dato…

Eraticator
      Bruger

mondrup skrev:
      Jeg kan ikke forestille mig vi får nyt kvæg i folden idag.

Med klubbens historie i mente, så vil det næsten være at spille petanque med døden, at præsentere nye spillere på dags dato…

Der har du helt klar en pointe:k

Roster
      Bruger

Til alle dem der ikke troede på mig og Budtz The Man som bekræftede at Dan snart blev præsenteret,og som mente det var noget pis og papir vi fyrte af,bør i :k:k af os nu 😀

whatslife
      Bruger

hvorfor dog det? han er jo ikke præsenteret endnu 😉

kristjan
      Bruger

Roster skrev:
      Til alle dem der ikke troede på mig og Budtz The Man som bekræftede at Dan snart blev præsenteret,og som mente det var noget pis og papir vi fyrte af,bør i :k:k af os nu 😀

Så skulle han da været præsenteret tirsdag eller onsdag! Fatter dig ik, og forstår heller ikke hvorfor du kommer så meget i bukserne når folk klapper af dig! Slap af:k

sebniel2
      Bruger

Kristjan*

Såså.. Rolig nu..

Roster skrev:

Jeg klapper helt vildt indædt… over at I tilsyneladende evner at læse Århus Stiftstidende ligesom alle andre.

Replay
      Bruger

GraulundforPresident skrev:

Roster skrev:

Jeg klapper helt vildt indædt… over at I tilsyneladende evner at læse Århus Stiftstidende ligesom alle andre.

Nemlig!!!!! Det har jo længe været en offentlig hemmelighed at Dan Thomassen kom.

Ifølge mine kilder, skriver vi med Sorin. Den er god nok, jeg ved det! Tror sku' jeg starter en tråd om at han kommer. Så skriver jeg inden for de næste 3 uger. Jeg er bare "The shit"

kristjan
      Bruger

Replay skrev:

GraulundforPresident skrev:

Roster skrev:

Nemlig!!!!! Det har jo længe været en offentlig hemmelighed at Dan Thomassen kom.

Ifølge mine kilder, skriver vi med Sorin. Den er god nok, jeg ved det! Tror sku' jeg starter en tråd om at han kommer. Så skriver jeg inden for de næste 3 uger. Jeg er bare "The shit"

Nej nej, Roster har jo en "kilde"… Så man skal altså høre det fra én (som har læst det i stiften)…. Så nu starter jeg et rygte om Sorin, og min kilde er dig….

dksauron
      Bruger

Roster skrev:

Ja du er virkeligt velinformeret – ingen tvivl om det.

Hvad blev der i grunden af Duncan, som du så flot sagde, vi ville hente til klubben?

Replay
      Bruger

dksauron skrev:

Roster skrev:

Ja du er virkeligt velinformeret – ingen tvivl om det.

Hvad blev der i grunden af Duncan, som du så flot sagde, vi ville hente til klubben?

Han kommer! Idag eller imorgen!

salling
      Bruger

ja med løg med på.
      [shock]

dksauron
      Bruger

Ja angrebet er sgu også lige stedet, vi skal fortsætte med at forstærke os 😉

Flanhardt
      Bruger

Jeg mener personligt at det er en fejl af AGF at koebe alle de spillere. Jeg har besluttet at tro paa alle rygter, og det lader til at vores trup bliver ENORM!

Dan T
      Duncan
      Sorin
      Jan k
      Hjalte Bo
      Martin J
      Krohn Deli
      Christian Olesen
      Rurik Gislason
      Dan Anton
      Tobias Grahn
      Kenneth perez
      Gustavo Cabrera

Jeg er rimeligt sikker paa at jeg ikke har faaet dem alle med, men med Nando er det altsaa 15 nyindkoeb, og selv om det er godt med bredde i truppen tror jeg sgu det bliver for dyrt i loenninger at have alle dem rendende rundt!

Bergmania2
      Bruger

Øhm??? Meningsløst indlæg ja

Dan T, Sorin, Jan K, Hjalte Bo, Gustavo…..

Tror ikke på Perez, Martin J, Krohn Delhi….

VIL IKKE HAVE, DUNCAN, RURIK, CHRISTIAN O, GRAHN, DANTON..

Replay
      Bruger

Bergmania skrev:
      Øhm??? Meningsløst indlæg ja

Dan T, Sorin, Jan K, Hjalte Bo, Gustavo…..

Tror ikke på Perez, Martin J, Krohn Delhi….

VIL IKKE HAVE, DUNCAN, RURIK, CHRISTIAN O, GRAHN, DANTON..

Jeg har hørt seriøse rygter om, at vi signer Sammy her en af dagene. Jeg vil ikk' ud med min kilde ;):p

(Der skal nok være nogle der tror jeg mener det)

stolteAGF
      Bruger

Dan T, Hjalte Bo og Arthur Sorin :k

Det lyder altså som nogle fremragende forstærkninger og så er BSN gud hvis han henter dem 😀

Bergmania2
      Bruger

Jan K ej at forglemme 😀

Anonym

Bergmania skrev:
      Jan K ej at forglemme 😀

Ja, for umiddelbart synes jeg vi er svagere på venstre fløjen end centralt – selvom jeg med glæde både så Jan K og Hjalte i klubben, sammen med Sorin og Dan T.
      Tror dog ikke Hjalte kommer hvis vi får Sorin – i så fald er der i hvertfald nogle spillere der skal sælges!

leroy
      Bruger

Thomas Damgaard skrev:
      @ Leroy – Hvad skete der med OVE P. til AAB og alle de andre rygter du kom frem med???[think]

de passer skam stadig…

Enig selvom der køre nogenlunde her i efteråret er det nu sjovest at være gf fan i transfervinduet[lol]

Anders K
      Bruger

Det sjoveste er helt klart dem, der endnu ikke har stiftet bekendskab med ironi og sarkasme. De kan virkelig kører en debat af sporet:D

Flere transfervinduer!!!!

askoe
      Bruger

askoe skrev:

JA!!!!! hehe

[lol] den der ler sidst!!

Emilfu
      Bruger

Ej altså,- Så ser man overskriften "Ny Spiller idag eller imorgen"

Åbner indlægget og ser at det drejer sig om Dan Thomassen 🙁 Øv havde sgu lige håbet på et mindre "julemirakel" for at tage glæderne på forskud

Af samme årsag ændrer jeg lige overskriften

BergMania
      Bruger

og tak fordi tråden blev åbnet påny til dig askoe 😀

Det er fint, men fatter bare ikke dit indlæg 😀

askoe
      Bruger

BergMania skrev:
      og tak fordi tråden blev åbnet påny til dig askoe 😀

Det er fint, men fatter bare ikke dit indlæg 😀

Jeg prøvede såmænd bare at give mig selv lidt kredit, ved at henlede opmærksomheden på at jeg inden sæsonstarten, havde stor fidus til Anders Kure. hvor andre havde travlt med at nedgøre ham. Derfor citerede jeg et indlæg skrevet af undertegnede inden sæsonstart, sammen med et af de sarkastiske svar det afstedkom. Og ja jeg ved godt jeg er barnlig:D

Viser 363 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.