Dårlig bane – lorte undskyldning!

Forside Fora AGF Dårlig bane – lorte undskyldning!

Viser 15 svartråde
  • Forfatter

Jeg har fået nok!

Nok af altid at høre på professionelle(!) som klager over den elendige bane, som vanskeliggør spillet ved jorden. MIG I R*VEN[censored]

Når jeg spiller fodbold, hvilket er en serie 3-4 stykker, så har vi sgutte nogen problemer med at kombinere, for vi er vant til at banen er lidt bulet, og hvad med de steder i verden – her tænker jeg mest Afrika – hvor "profferne" spiller på noget der ligner Ulvefars baghave!? De klager ikke, de spiller bare!

Niks, jeg synes det er en latterlig undskyldning, KOM I GANG MED AT SPILLE FODbold, istedet for alt det bla. bla. og bolde i mutterficking 37. sals højde![think]

Hvis ikke vi rykker op, må flOVE finde sig et nyt job, eventuelt som vindues- og gloriepudser!

FØJ for fizzledizzle hvor er jeg sur!

Og sæt så Pleidrup på bænken og Jimmy med fra start!B)

Anders_agf
      Bruger

Fuldstændig enig. Det med banen er sgu en lorteundskyldning. Den holder bare ikke. Det lokale serie 2 hold her i torsted spiller på en lortebane som tit ikke engang er klippet. Og de spiller til tider mere fodbold end agf gør det.

RasmusT
      Bruger

Rastapopoulos skrev:

HAHA.. Kan da ikke tage seriøst at du efterlyser god fodbold, og samtidig opfordrer til at Høyer skal starte inde..

Lagde du mærke til solbrillen!?:D

Men helt seriøst, jeg kan godt lide Jimmy. Han fighter 100%, det er jo det eneste han kan! Og – hvis jeg må citere Bernd Schuster – hvis han var en kvinde, ville han være min kæreste![shock]

RasmusT
      Bruger

Haha det er god humor den med Schuster:p Jimmy er sikkert en fighter, men god bliver han aldrig.. Kan forresten også godt lide din udgave af Stolte AGF i hvid og blåB)[lol]

BOND-AGF
      Bruger

Banen var dårlig! der kom støv op af jord når de løb og den var knas tør og ujævn!
      så det var ingen dårlig undskyldning!

BOND-AGF: Du misser pointen her. Det drejer sig ikke om hvorvidt banen var dårligere end på NRGI, for det var den jo uden tvivl!

Det handler udelukkende om, at hvis et serie mandskab kan kombinere på en bane, der er mere tør end Piet Van Deurs, så burde man vel også kunne regne med, at et professionelt mandskab ville være i stand til det, synes du ikke?

zcml
      Bruger

Mindes også det danske landshold spille en kamp i Rumænien for nogle år siden (kval-kamp til VM 04), og selvom banen mest mindede om en grusbane (seriøst, den var ikke kun tør og hullet, men også småsten i meget af den jord som de havde fyldt i hullerne). Alligevel vandt vi (vistnok) 5-2. Ikke på flot poleret fodbold, men på at være effektive. Rommedahl var bl.a. et stort aktiv via sin hurtighed.
      Tror det var noget hen af det samme Ove stilede efter lørdag, men effektiviteten manglede:(

Studsede også engang, da jeg så opstillingen, men det gav egenligt mening (på de fleste pladser).

Aarhus Fremad er et hold vi skulle ha' slået, men vi må "op på hesten" igen. Heldigvis ligger vi stadig på 2. pladsen, og kan reelt stadig selv afgøre det.

Thomas K
      Bruger

Jeg synes også at undskyldningen om dårlig bane simpelthen er for tynd.

Hvordan kan det være, at stort set samtlige tilskuere samt Aarhus Stiftstidende synes Rune Friis var banens bedste?? Manden spiller på teknik – ikke fysik?! Var banen kun god i hans side, og byttede man ikke halvdel i pausen, så han kunne fortsætte det eneste gode område af banen?

Det er fint at være taktisk velovervejet, men med så mange andre ting her i livet, er det tit den lette løsning der er den bedste. Det havde i dette tilfælde nok været at holde fast i den opstilling vi tidligere havde haft succes med. Tror, desværre, at vores gode træner engang imellem overanalyserer situationerne.

Rastapopoulos skrev:
      BOND-AGF: Du misser pointen her. Det drejer sig ikke om hvorvidt banen var dårligere end på NRGI, for det var den jo uden tvivl!

Det handler udelukkende om, at hvis et serie mandskab kan kombinere på en bane, der er mere tør end Piet Van Deurs, så burde man vel også kunne regne med, at et professionelt mandskab ville være i stand til det, synes du ikke?

Må sige at Rastapopoulos fangede essensen af problemet mod fremad.
      Banen er ens for begge, og hvis man har forhåbninger om at rykke op i SAS ligaen igen, så er det sgu for sygt, at ændre hele spillestilen, fordi man skal spille på en knoldet bane.

Forsvaret skulle blot forstå vigtigheden af, at sende bolden ud på Risvangs Allé, hvis de kom i problemer og undgå unødvendige tværpasninger over hele banens bredde. Det kan selv lilleputter forstå!

nr27
      Bruger

Rastapopoulos skrev:

Hvis ikke vi rykker op, må flOVE finde sig et nyt job, eventuelt som vindues- og gloriepudser!

FØJ for fizzledizzle hvor er jeg sur!

Er tildels enig..
      at et AGF hold derpå papiret er så stærkt i forhold til Aarhus Bagud skal uden tvivl vinde den kamp! om den så spilles på jord! vi dækker også for dårligt op (synes dog at Anders Kure spillede en pragtkamp), og spiller ikk bredt nok..

ang. fyring af Ove hvis vi ikk rykker op mener jeg er helt hen i vejret! nægter at tro at vi kan finde en bedre træner hvis vi ligger i 1. division..

Den sidste med Jimmy Høyer vælger jeg at kommentere på den her måde: [lol][lol][lol][lol][lol] – lad dog manden spille DS.. kan være han kan samle noget selvtillid der 😉

Men hvem har brugt den undskyldning, Ove har blot sagt at det var grunden til at de spillede lange bolde – ikke at de ikk vandt?

Nr27- (er'et dig Emil?)

Bemærkningen ang. Ove skal tages med et gran salt, jeg var dælme sur;)

Vedr. Jimmy må jeg endnu en gang henvise til til både solbrille-smileyen, men samtidig elsker jeg den mand, (jvf. Schuster udtalelsen) og hvis du/i nogen sinde ser/hører (navnlig hører) en brovten ungersvend omkring de 24, på øvre med en øl i den ene hånd, og en underberg i den anden, som råber JIMMÆÆÆÆÆÆ, ja så er det migB)

Der er så vidt jeg ved ingen der decideret brugte det som undskyldning for resultatet, jeg mener bare generelt, at profspillere tuder ALT for meget over banernes beskaffenhed.

/Forza Anders Kure! (Og Dennis Høegh!)

nr27
      Bruger

@Rasta.. hehe.. nææ, det er æ Emil, til gengæld er det Frederik.. B)

jeg tager det med et gran salt 😀

jeg vil slå ørene ud næste gang jeg hører et JIMMÆÆÆÆ på stadion 🙂
      hører du til gengæld et råb fra en knægt der nærmer sig de 18 med en øl i den ene hånd og en storeclaus i den anden råbe noget hen ad: Nnnn'ders Küüüre, oppe fra c3, tjoooe.. så er det med garanti mig.. (navnligt hvis han derefter råber: "Nej for he'vede Kure, du ska ikk spille Høyer – det går jo galt!" 😉 [lol])

Du har ret.. banen var dog også skidt.. men den undskyldning holder ikk!

Anders_agf
      Bruger

Alsgaard skrev:

@Anders_agf
      : Du mener ikke Hatting Stadion vel, for det er fanme en lortebane – det vil jeg godt medgive dig! Vi spillede mod Horsens fS på den for ca. 3 uger siden. Skal også møde Hatting/Torsted 😀

nope. Torsted stadion.. er næsten 100 på at i skal spille det hvis det er imod hatting/torsted 😀

Norden
      Bruger

På en knoldet bane skal modstanderne stresses oppe på deres egen banehalvdel. De høje bolde er nemme at cleare og derfor blev kampen som den blev.

Et angreb med Tulle og Graulund, Kari og Sand på Midten hvor Sand med sin aggr. kunne støtte presspillet.

Det ville gøre fremad usikre og dermed kunne AGF have erobret bolden højere oppe på banen, og det er som bekendt farligst at erobre bolden tæt på modtsanderens mål

Hornbek
      Bruger

Banerne over hele danmark er en gang lort for tiden. Der er kæmpe forskel for kvaliteten! Jeg mener godt man kan bruge banerne som en lille undskyldning.

Selvfølgelig er der et par situationer fx, den med Sarr, hvor bolden hopper over foden på ham. Og banen på Riisvangen er heller ikke god nok. Husk nu, at det er 1. division. Alt er ikke i top. Det er vores spil sgu heller ikke.

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.