fbpx

Christian Sivebæk

Forside Fora AGF Christian Sivebæk

Viser 18 svartråde
  • Forfatter
      Agadez
      Bruger
      Christiano
      Bruger

Hvis Jakob Poulsen bliver skudt af til vinter eller endnu bedre efter sommerens VM (som forhåbentlig har dansk deltagelse), og White samtidig ikke får sin kontrakt forlænget, så ville han være absolut være interessant.

Sivebæks hurtighed er sammenlignelig med netop White, men dertil har han langt mere fysik, aggressivitet og beslutsomhed i sit spil. Plus han kender ER fra deres fælles tid i FCM.

Det ville være giftigt på længere sigt med Stephan Petersen på venstrekanten og Christian Sivebæk på den modsatte.

Endelig gør det vel ikke noget at farmand har spillet i klubben for år tilbage 😉

Samuel
      Bruger

I de kampe jeg har set ham, har jeg været meget imponeret. Han har hurtigheden og teknikken til at slå igennem i suppen, det er jeg ikke i tvivl om. Spørgsmålet er om hvornår han har kontraktudløb, men uanset hvad, er han i mine øjne en rigtig god investering.

Di Stefano
      Bruger

En Sivebæk må sgi da kunne spille en habil højre back 😉

Raul
      Bruger

Kunne han ikke også være spændende som højreback??? Han er hurtig, kropsstærk og teknisk god. Synes han kan bruges på mange pladser.

Raul
      Bruger

Der var du lidt hurtigere end mig Di Stefano:D

MrLarsen86
      Bruger

Jeg husker altså også Sivebæk mere som højre back end som højre midt.

Men under alle omstændigheder lyder han spændende.

frederikh
      Bruger

sivebæk, du er velkommen!

MrLarsen86
      Bruger

http://www.black-wolves.com/b/1/91837.html?p=92144

Ifl. denne bonderøvs side har Sivebæk kontrakt til dec 2010.

Dvs. vintervinduet er formentlig sidste chance for at tjene på ham.

Agadez
      Bruger

Læste et sted at Vejle flirter med tanken om at hente ham, men det tror jeg ikke han gider. Ser ham gerne i GF trøjen uanset hvad det er helt sikkert.

Både Sivebæk og juelsgård vil kunne være en langsigtet forstærkning med ER ved roret.
      De har den fysiske formåen og kan sikkert ved lidt tilvænning læres noget teknik(og boldkunnen som ER fordrer)
      Jeg kan kun håbe at man vil forsøge at hente dem begge i vinterpausen, med henblik på at spille dem ind som 2 kommende backs, når Lumb ryger til Barca 😉

Agadez
      Bruger

Hvis vi hentede dem begge ville jeg græde af lykke.

Sylvester
      Bruger

PROBLEM-BARN!!!!

Fedepeden
      Bruger

Øhhh what???

jan_F
      Bruger

Fantastisk talentfuld spiller – men umiddelbart tror jeg ikke at AGF pt har råd til at hente en sådan spiller (selvfølgeligt afhængigt af kontraktens længde). Jeg fatter ingenting af at han ikke er i start 11'eren i FCM…

Han er helt sikkert et super spiller med et stort potentiale.

Utzon
      Bruger

Hvorfor er det folk tror at Christian Sivebæk er højreback?
      Det var bare John Sivebæk (hans far) der var det, han er selv højre fløj.

Nu fulgte jeg ham ret tæt, da han var lejet ud til Skive, og jeg vil sige at han er en fantastisk dejlig spillertype, der spiller flot og seværdig fodbold, som virkelig også er effektivt. Han er rigtig hurtig, har en kanon teknik, og han er typen der kan gå ind og vende en kamp fuldstændig fordi han er så chanceskabende. Han er kommende landsholdspiller, og det kan jeg godt love. Jeg har altid ELSKET Sivebæk, og jeg så gerne ham og Martin Svensson fra Silkeborg i vores klub. Det ville være et drømmescenarie, men jeg tror bare ikke at det kommer til at ske :/

Superskurk
      Bruger

Martin Svensson kunne være super fed i AGF, ja! Så hellere ham i klubben end Christian Sivebæk – Men okay, Sivebæk har et stort potentiale, og kunne være meget god at få, hvis han ka fås billigt.. Jeg håber personligt at BSN er obs på Martin Svensson hvis Silkeborg rykker ned – ikk at jeg tror de gør det..

Utzon
      Bruger

Endelig en anden end mig der ser et lys i Svensson 😀

Viser 18 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.