Censur

Forside Fora AGF Censur

Viser 19 svartråde
  • Forfatter
      lolo2110
      Bruger

Hvorfor skal en eller anden administrator bestemme hvornår et emne er uddebatteret? Jeg kan forstå at indlæg som indeholder stødende ord, skal slettes, men hvorfor skal i bestemme hvad der skal debatteres???
      hvis det kun er mig som er irriteret kan i jo lukke debatten…

Har vi brug for censurpoliti på en fansside???
      Det synes jeg sku ikke

Steffen
      Bruger

Hej Lolo,

Jeg syntes du har ret – Det er ikke en fri debat, hvis der er – hvis der er en eller flere der bestemmer hvornår en debat er slut. Vi lever ikke en diktatur stat – Lad censuren være for stater i mellemøsten og de varme lande…. IKKE HER!

Steffen

Emilfu
      Bruger

Ved udemærket hvem denne er møntet på. Det må da være tydeligt for enhver at Alex Valencia er et færdigt kapitel i AGF.

Manden slog ikke til, han blev solgt, og er væk. Hvorfor rive op i et 1 år gammelt indlæg? Der var jo en grund til indlægget var 1 år gammelt

Så må der heller ikke diskuteres Tøfting, Flo, M. Jørgensen, Heskjær, kong kurt og alle de andre mere?

Lad dog være med at lukke alt, men lad debatørerne beslutte hvor debatten er slut. Når emnet ikke længere er interessant dør debatten. Måske var Valencia debatten ikke interessant for dig Emilfu, men af en eller anden grund var den det for Moballe og fred være med det.

lolo2110
      Bruger

Det er langt fra det eneste indlæg i har lukket. Om du som administrator synes emnet er mindre spændende, burde ikke give dig ret til at lukke indlægget.
      Emnerne har en overskrift, og man kan lade være med at læse et indlæg hvis man finder det uinterressant.

Emilfu
      Bruger

Indlægget er åbent igen

lolo2110
      Bruger

Jeg er mega ligeglad med indlægget om Valencia, det er princippet i det.
      Jeg er enig med Thomas Damgaard, et debatindlæg lukkes af sig selv, altså når ingen længere gider at reagere på det.

Bergmania2
      Bruger

I kommer ingen steder med dette…

Hver evig eneste gang en af os beslutter sig for at låse en tråd skal flere klage…

Moballe har siddet og kedet sig, fundet en tråd ingen har skrevet i, over 1 år!

Det er unødvendigt at genoprette den tråd med det emne, og det er unødvendigt at klage over admins her på forum.. Skriv dog en pb til os i stedet…

Dette har intet med censur at gøre – Censur drejer som om konsekvent udelukkelse af visse ting – f.eks. ekstreme politiske holdninger.

Emilfu, Bergmania og jeg selv fungerer som administratorer og vi leverer en service, i dette tilfælde er et uddebatteret emne blevet lukket, ganske enkelt fordi vi arbejder for at holde forum så overskueligt og aktuelt som muligt – dette må være i alles interesse og der er derfor inget belæg for at råbe op om diverse magtliderlige forum bøhmænd som kun moderérer for at moderére.

Mvh.

Han set der kan være en tendens til det her, ja. Er selv admin på et forum, hvor der også jævnligt har været klaget over lukninger af emnerne.. Men det kan godt være svært at finde det punkt hvor alle er tilfredse 🙂 og det punkt kan sikkert aldrig nåes.
      Men på det forum er vi nået frem til at dem der oprettede emnet kunne skrive en besked når de havde fået svar på noget, og/eller det var uddebateret, ellers røg den bare i glemmeren, også er det også cool. Og den måde fungere fint, at vi på det forum så også lukker nogle debatter er noget andet, f.eks. limewire eller fildeling, ting der allerede er emner om osv.. xD

men ja, jeg skrev lige en masse uden det sikkert kan bruges til nået 😀

DoktorGF
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      Dette har intet med censur at gøre – Censur drejer som om konsekvent udelukkelse af visse ting – f.eks. ekstreme politiske holdninger.

Emilfu, Bergmania og jeg selv fungerer som administratorer og vi leverer en service, i dette tilfælde er et uddebatteret emne blevet lukket, ganske enkelt fordi vi arbejder for at holde forum så overskueligt og aktuelt som muligt – dette må være i alles interesse og der er derfor inget belæg for at råbe op om diverse magtliderlige forum bøhmænd som kun moderérer for at moderére.

Mvh.

Ja, bare i selv kan holde styr på hvordan i mener stilen skal være. Den ene dag lukkes en tråd fordi der er allerede er en 32 sider lang tråd omkring det nystartede emne. Og nu forsøger en debattør at starte/genåbne en debat ved netop at gøre dette. Men også det lukkes ned.

Det er en i mine øjne en fuldstændig forrykt linie der er lagt i dette forum, med hensyn til styring af debatten. Det er den direkte årsag til, at indtil flere hidtil aktive debattører har fundet andre steder at drive debat. Inkl. mig selv. Hvad der er endnu mere forrykt er, at I som moderatorer ikke lytter til hvad brugerne siger. Det er jo ikke noget folk påpeger for at genere jer personligt. Det er da fordi det er mega belastende.

Moderatorer flytter indlæg til rette subforum, giver advarsler til folk som truer, sviner eller på anden måde ikke opfører sig ordentligt. De skal s.. ikke bestemme noget som helst om HVAD, der skal debatteres. Punktum.

Just my two cents.

fladmose
      Bruger

Okay okay rooolig nu folkens.
      Adminsne yder, som Rasta siger, en service. Som faktisk er forbedret markant på det seneste. Der var en lille periode med kraftige udsving men dette er blevet rettet godt op og siden køre som den skal.

At et emne er låst er ikke en gyldig grund til at råbe 'anarki' og påstå vi bleiver censureret i hoved og røv. Den må i sgu længere ud på landet med 😉

@Fladmose
      Jeg trykker lige på enig knappen som jeg ikke har fået lavet endnu! *TRYK*

Synes der er sket meget herinde de sidste par måneder..! :k

[think] er ikkeb første gang en admin er herinde udøver magt , og nok ikke sidste

Josef Olesen
      Bruger

Udøver magt, diktaturstater og andet bræk? – Kom nu ind i kampen folkens, der er lavet nogen regler og de skal overholdes, og de bliver oprethævet af en gruppe admins. Om man er enig eller ej, så har de trods alt sidste ord at skulle have sagt, og synes at de for det meste ligger en fin linie. Den vender jeg lige tilbage til.

At de udøver en service gratis kan man overhovedet ikke bruge som undskyldning, de har selv valgt det og folk må klage så meget de vil, og det må de finde sig i. Men hvis folk føler sig uretfærdig behandlet, så klager man til rette instans (ikke her), rette instans er direkte til admins selv, og ikke som et emne det respektive forum – men nu da den er åben.
      For at vende tilbage til emnet før – jeg synes en god linie er at man opretholder en 0-tolerance politik overfor one-liners og ligegyldige svar som indeholder en stor mængde ligegyldigt lort som fx:
      AMEN JEG ER TOTALT ENIG!!! [lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol] SE PÅ MIG!!..
      Man giver fodboldfans lov til at være fodboldfans og ikke er så skide politiske korrekte (som der desværre har været en tendens til) – et godt eksempel var den sang en 10-årig havde skrevet som blev lukket af EmilFU fordi han var bange for at den kunne bruges af nogen andre, forstil dig nu lige at alle TV-programmer som måske kunne misforståes eller give ideer til andre blev lukket ned, fandme noget kedeligt TV… Minder utrolig meget om dengang en forfærdigelig afholdsgruppe som fik fjernet CERES fra AGF's trøjer tilbage i 96, lad nu fodbold være fodbold, en idiot for en idiot og god gammel omgangstone med mange bandeord for god stil 😉

Sande
      Bruger

Kan ikke se nogen grund til at admins skal låse debatter når de mener de er uddebateret. Hvis dette er tilfældet "dør" de jo igen, hvis ikke går der lidt længere tid inden de forsvinder, hvad er problemet? Synes egentlig admins gør det fint, men de burde da bare nøjes med at slette hvis der bliver truet eller anden måde dårlig tone…
      en debat dør når ingen har mere at sige, ikke når en admin synes "nu er det nok"..

Forstår ærlig talt ikke hvad i brokker jer for. Nogle skal jo holde styr på det. Ellers bliver det ligesom fæstningen blev tidligere (det var godt på vej herinde også, men det ser ud til at være vendt), selvom jeg har hørt det er blevet bedre. Men jeg bruger det sku ikke mere.

@Sande
      hvis de sidste 20 indlæg har været one-liners med intern snak så er det vel i orden? Hvilket i øvrigt ikke er noget sjældent syn herinde.

Andreassen
      Bruger

Bergmania skrev:
      og det er unødvendigt at klage over admins her på forum..

Må man ikke klage over admins? [shock]. Hej Nordkorea!

Tåbelig kommentar fra en admin

agfgas
      Bruger

Om der bliver udøvet udnødvendig censur eller ej, det er vel en smags sag. Men faktum er at som der blev skrevet tidligere i denne debat, flere og flere søger væk fra MTAC, og den status som MTAC/FOREVER AGF havde i sin tid, er ved at fordufte, jeg tror der skal noget ekstraordinært til, for at hive brugerene tilbage, ellers er mit gæt at inden for en meget kort årrække, såfremt utilfredsheden forsætter, så ser vi stille og roligt en side som dør !![think]

[center]Jeg lukker denne tråd!
      Er der yderligere bedes folk henvende sig direkte til admins eller mig, tak..[/center]

Viser 19 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.