Casper Sloth på landsholdet?

Forside Fora AGF Casper Sloth på landsholdet?

• Dette emne har 43 svar og 26 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år siden af vieri.
Viser 43 svartråde
  • Forfatter
      EmilBS
      Bruger

Jeg har et væddemål med en kammerat, om hvorvidt Casper Sloth kommer på landsholdet inden for ubestemt tid. Det er jeg ikke i tvivl om, at han nok skal komme, hvis han ikke bliver ramt af skader. Men hvornår? Kan Casper Sloth komme i betragtning til VM2014?

Vi har pt. en landstræner, som knap kan se ud over den københavnske bymur, og tydeligvis forestrækker spillere fra FCN, Brøndby og FCK. Kan det blive et problem for Sloth? Og passer han bedre i et 4-4-2 system?

Som central midtbane skal Sloth konkurrere med spillere som Kvist, Zimling, Leon A, Thomas Kristensen, Jakob P og måske endda Delaney, Albæk eller Kusk. Umiddelbart ikke skræmmende, men jeg ser ham som bedre på den offensive midtbane.

Her skal han dog konkurrere med store spillere som Christian Eriksen, Lasse Schøne, Viktor Fischer, Christian Nørgaard fra HSV og evt. Aalborg-duoen Lukas Andersen og Kasper Kusk.

Hvordan vurderer i Sloths chancer for at få debut på landsholdet og evt. komme til VM2014 i Rio?

Pneets
      Bruger

Meget lille mulighed for at være aktuel til 2014 (hvor han vil være 22år), om han kan blive brugt i en testkamp KAN måske lade sig gøre. Kvist fik debut som 22årig på landsholdet, men spillede for FCK, tror MO og andre landstrænere skeler til hvor spilleren spiller henne.

Hvis du tager imod væddemålet om 2014 synes jeg du skal have et godt højt odds 🙂 – I kan evt. lave en ordning der går på at hvis han bliver solgt til en af de 5 store ligaer i Europa at oddset falder. Men sjovt væddemål bestemt 😀

Budtz4ever
      Bruger

Hvis han skifter til en Københavner klub og helst FCK, så skulle der være muligheder.. Tror ikke man skal regne med ham på landsholdet, mens han spiller i AGF før Morten Olsen er væk, eller han har rundet de 25-26 år 🙂

nettohunden
      Bruger

Det der med at MO ikke udtager andre end spillerene fra KBH-klubberne er noget fis. Hvem har vi der er aktuel til landsholdet? Og husker I ikke Jakob Poulsens gennembrud på landsholdet, som kom mens han spillede i AGF?

Budtz4ever
      Bruger

nettohunden skrev:
      Det der med at MO ikke udtager andre end spillerene fra KBH-klubberne er noget fis. Hvem har vi der er aktuel til landsholdet? Og husker I ikke Jakob Poulsens gennembrud på landsholdet, som kom mens han spillede i AGF?

Selvfølgelig gør han det, men man skal være exceptionelt god. Cornelius var aldrig blevet udtaget, hvis han havde spillet i AGF. Og medierne var samtidig ikke gået sådan amok over ham..

nettohunden
      Bruger

Budtz4ever skrev:

nettohunden skrev:

Selvfølgelig gør han det, men man skal være exceptionelt god. Cornelius var aldrig blevet udtaget, hvis han havde spillet i AGF. Og medierne var samtidig ikke gået sådan amok over ham..

Han er 17 år gammel og har taget superligaen med storm – selvfølgelig går pressen amok. Det ville de også have gjort hvis han havde præsteret det samme i AGF.

Du ser spøgelser…

Budtz4ever
      Bruger

nettohunden skrev:

Budtz4ever skrev:

nettohunden skrev:

Han er 17 år gammel og har taget superligaen med storm – selvfølgelig går pressen amok. Det ville de også have gjort hvis han havde præsteret det samme i AGF.

Du ser spøgelser…

Men det havde ikke fået ham på landsholdet. Netop det du siger med at han er 17, er grund nok til at man burde vente, når han ikke er bedre end han er..

Men det kan også være lige meget at diskutere, for vi finder aldrig ud af svaret, og vi bliver ikke enige i det med spillere fra jylland/fyn og så djævleøen.. Så for at tage sige det på en anden måde, så tror jeg ikke Casper Sloth kommer på landsholdet inden 2014, med mindre man sælger ham til udlandet nej 🙂

Sloth
      Bruger

jeg tror vi kan få et lille fingerprej om hvor Casper Sloth står når ligalandsholdet skal udpeges .

Forsætter Sloth sin flotte udvikling, og han IKKE kommer med ligalandsholdet, så tror jeg desværre ikke han er spiller der er inde i planerne.

Det man skal huske er at MO meget sjældet udtager spillere fra hold der spiller 4-4-2 …. tag sidste ligalandshold, der var overflod af spillere fra FCN og SIF.

nettohunden
      Bruger

Budtz4ever skrev:

nettohunden skrev:

Budtz4ever skrev:

nettohunden skrev:

Du ser spøgelser…

Men det havde ikke fået ham på landsholdet. Netop det du siger med at han er 17, er grund nok til at man burde vente, når han ikke er bedre end han er..

Men det kan også være lige meget at diskutere, for vi finder aldrig ud af svaret, og vi bliver ikke enige i det med spillere fra jylland/fyn og så djævleøen.. Så for at tage sige det på en anden måde, så tror jeg ikke Casper Sloth kommer på landsholdet inden 2014, med mindre man sælger ham til udlandet nej 🙂

Måske lige tidligt nok med landsholdet – kan jeg godt give dig ret i. Men kan ikke rigtig se alternativer – i hvert fald ikke i superligaen (udover Helenius som også var udtaget). Jeg ser MO´s udtagelse af ham som en fin investering – da jeg ikke er et sekund i tvivl om at han bliver rigtig stor. Om 5 år har han slået Bendtner af.

Mht til Sloth, så er det sindssygt svært at spå om, da hans udvikling jo kan gå i stå nu og her. På den anden side kan hans udvikling også fortsætte eller måske endda eksplodere – i det tilfælde tror jeg sagtens han kunne være i spil til VM 2014.

Amiwryno
      Bruger

Det er rigtigt, at MO ofte skeler lovlig meget til københavner-klubberne. Men det er noget fis at sige, at man ikke har de store chancer, hvis man spiller andetsteds.
      Han har for nylig haft Helenius, Juelsgaard og Vibe med (Er der flere???) . Falk fra OB har tilsyneladende været et emne. Det er sgu fair nok at han udtager dem, han tror mest på. (Er det ikke det, trænere skal??)

suneaamand
      Bruger

Cornelius er ikke 17. Han fyldte 19 helt tilbage i Marts, så helt ung er han heller ikke…

vieri
      Bruger

Casper Sloth har ikke de bedste muligheder for at komme i betragtning til en evt VM trup i 2014 , ihvertfald ikke hvis han bliver i AGF indtil sommeren 2014 . Bliver han derimod solgt til næste sommer til en klub i feks Frankrig ,Tyskland eller Holland og får fast spilletid der , så vil jeg mene at han er et godt bud ifht en VM trup.
      Og fortsætter Sloth sin positive udvikling i denne sæson , så er et sommersalg bestemt sandsynligt , hvis altså AGF kan få de 10-15 mill kr der kunne være en realistisk salgspris i 2013 .

Willow
      Bruger

Jeg tror at Sloth kan komme i betragtning på Kvists plads. Han er klart bedst der, hvor han kan deltage i det opbyggende spil. (iøvrigt var Kvist den der spillede dårligst i lørdags, især i 1. halvleg).
      Det er måske utopi at sige han er 5. valg efter Kvist, Zimling, Leon, Poulsen, når han endnu ikke har været i betragtning. til trods for det, er han muligvis en helt 5. type end de andre. Han er mere offensiv & kreativ end de andre.

J
      Bruger

Kan huske Lynge Larsen sagde, da AAB blev mestre sidst, at det var fuldstændigt sindssygt, at Morder (han er morder) Olsen ikke udtog spillere fra AAB´s mester hold.

Men der må da være nogle stats på, hvor mange fra de forskellige hold, MO har udtaget de sidste 10-11 år…

Men jeg er generelt enig. MO udtager hellere en marginalspiller fra sjælland end en profil fra provinsen.

ACDC
      Bruger

Med de midtbanespillere, vi har på landsholdet, bliver Sloth ikke aktuel til 2014, men han har klart potentiale til landsholdsfodbold (og udlandskarriere) i fremtiden!!
      Morten Olsen udtager de bedste og/eller dem der passer ind i spillestilen. Ud over Poulsen og Jørgensen fra AGF, har han ofte udtaget FCM og OB spillere

Steen6372
      Bruger

Hold nu op med det forfølgelsesvanvid. Jeg kan slet ikke se noget forkert i de udtagelser Morten har gjort. Selv med de hvide briller på, synes jeg ikke at vi har haft nogen spillere der var kandidater til landsholdet.

Men Sloth er bestemt ved at udvikle sig til at være et emne, ligesom Kasper P. var det på det her tidspunkt sidste år. Det næste naturlige skridt er at blive udtaget til ligalandsholdet, hvor Morten så kan så flere nye kandidater an. Kan Sloth bare så nogenlunde holde sin nuværende form, vil han være en oplagt kandidat til ligalandsholdet denne gang. Det var også på den måde Jakob Poulsen fik sit gennembrud til landsholdet.

J
      Bruger

@ AC/DC

Nu går debatten jo på Sloth på landsholdet inden for en år-række. Samtidig debatteres det om MO fortrinsvist ser mod øst når han udtager. Debatten går ikke på at vi pt. har nogen der skal på landsholdet…..

Schmidt
      Bruger

Der er to pladser til forhandling på DKs landshold. Den ene er den plads Casper kan spille, den anden er VB. Den plads Casper har er han ikke god nok endnu. Hans direkte konkurenter hedder Leon, Zimling op Poulsen. Poulsen ville han nok godt kunne matche, men ikke de to andre. Hvis vi får Casper at se på landsholdet er det tidligst i 2016.

vestpeder
      Bruger

Det med, at spillere, der i deres klubber ikke spiller samme system som landsholdet, er simpelthen det latterligste argument, jeg længe har hørt (selvom det er sådan Morten Olsen agerer)!

En målmand er en målmand, en back en back, en angriber en angriber. Hvorvidt Sloth (eller en anden spiller for den sags skyld) er god nok, burde simpelthen ikke afgøres af om han spiller i en klub, der til dagligt spiller 4-4-2, 4-3-3 eller 6-2-2!

Schmidt
      Bruger

Nej det er nok en lille fordel hvis det er samme system, men systemer betyder mindre, da de reelt ikke siger noget om spillerens rolle. Der er jo også en del FCKere selv om FCK spiller 4-4-2.

mph
      Bruger

EmilBS skrev:Vi har pt. en landstræner, som knap kan se ud over den københavnske bymur, og tydeligvis forestrækker spillere fra FCN, Brøndby og FCK. Kan det blive et problem for Sloth? Og passer han bedre i et 4-4-2 system?

Det er simpelthen noget pjat, det der. MO vælger spillere, som har præsteret på højt niveau – de bedre ligaer i Europa eller EL/CL. Det er så primært FCK-spillere, og derfor er det også fair nok, at en fast plads og gode præstationer hos FCK giver større chance for landsholdsudtagelse end fast plads og gode præstationer hos AGF.

Cornelius har netop præsteret i CL-kval mod gode hold, mens Sloth sad på bænken mod Dila Gori (Sloth har siden løftet sit spil og er fast mand hos os nu).

Anders
      Bruger

Hvis man tager i betragtning, at CS har været fast mand på ALLE ungdomslandshold fra U17, så mener jeg at han har fine muligheder for landsholdsfodbold i fremtiden. For det første, betyder det at MO kender ham. DBU's filosofi om en rød tråd, der er gennemgående på alle dets landshold, betyder nemlig, at MO holder øje med hvilke spillere der begår sig vel i hans fodboldfilosofi. For det andet, betyder det, at CS, uanset 4-4-2 i AGF, er hjemmevant i det spilsystem som A-landsholdet praktiserer. Dette er jo netop konsekvensen af, at alle landshold spiller samme system.

Med dette i tankerne, er præmissen om, at MO kun udtager spillere fra Sjælland, uden betydning for CS's muligheder. (Jeg mener i øvrigt, at den betragtning er nonsens i det hele taget – de sjællandske hold har igennem 00'erne og 10'erne notorisk præsteret bedre, hvorfor man kan argumentere for at de også har haft de bedste spillere)

Hvis CS oven i købet udtages til næste ligalandshold, tror jeg vi vil se ham, få chancen på A-landsholdet efterfølgende. Om han er med i 2014 tvivler jeg på, men hvis han kan udvikle sine defensive færdigheder, så han bliver en bedre balance spiller, tror jeg han har rigtig gode chancer. Pladsen bag ved Bendtner, på off. midt. er solgt på forhånd til Christian Eriksen, Fischer, Lucas Andersen eller Rasmus Falk i 2014.

Willow
      Bruger

Anders skrev:
      Hvis man tager i betragtning, at CS har været fast mand på ALLE ungdomslandshold fra U17, så mener jeg at han har fine muligheder for landsholdsfodbold i fremtiden. For det første, betyder det at MO kender ham. DBU's filosofi om en rød tråd, der er gennemgående på alle dets landshold, betyder nemlig, at MO holder øje med hvilke spillere der begår sig vel i hans fodboldfilosofi. For det andet, betyder det, at CS, uanset 4-4-2 i AGF, er hjemmevant i det spilsystem som A-landsholdet praktiserer. Dette er jo netop konsekvensen af, at alle landshold spiller samme system.

Med dette i tankerne, er præmissen om, at MO kun udtager spillere fra Sjælland, uden betydning for CS's muligheder. (Jeg mener i øvrigt, at den betragtning er nonsens i det hele taget – de sjællandske hold har igennem 00'erne og 10'erne notorisk præsteret bedre, hvorfor man kan argumentere for at de også har haft de bedste spillere)

Hvis CS oven i købet udtages til næste ligalandshold, tror jeg vi vil se ham, få chancen på A-landsholdet efterfølgende. Om han er med i 2014 tvivler jeg på, men hvis han kan udvikle sine defensive færdigheder, så han bliver en bedre balance spiller, tror jeg han har rigtig gode chancer. Pladsen bag ved Bendtner, på off. midt. er solgt på forhånd til Christian Eriksen, Fischer, Lucas Andersen eller Rasmus Falk i 2014.

Enig!

Jakobbs
      Bruger

At det er lettere at komme på landsholdet som FCK' er er ikke et egentligt debatemne, det er derimod et faktum:

http://www.bold.dk/nyt/Olsen-Kortere-vej-hvis-man-spiller-i-FCK

Så kan i jo godt skrive at det er noget fis, eller at det er noget pjat, at hævde at det er sådan det foregår.

Men faktum er at Morten Olsen selv siger at det er sådan det er.

Willow
      Bruger

Jakobbs skrev:
      At det er lettere at komme på landsholdet som FCK' er er ikke et egentligt debatemne, det er derimod et faktum:

http://www.bold.dk/nyt/Olsen-Kortere-vej-hvis-man-spiller-i-FCK

Så kan i jo godt skrive at det er noget fis, eller at det er noget pjat, at hævde at det er sådan det foregår.

Men faktum er at Morten Olsen selv siger at det er sådan det er.

Ja, man kan så vælge at bare læse adressen der eller læse indlægget.

"Landstræner Morten Olsen erkender, at der er kortere vej til landsholdet, hvis man spiller i en stor dansk klub. "

Det kan vel næppe komme bag på en han scouter spillere der spiller i de største klubber, da de som regel er bedre end dem der spiller i søllerød/vedbæk f.eks.

"Assistenttræner Peter Bonde fortæller dog, at der bliver holdt øje med Kim Christensen og at han ikke er så langt fra landsholdet endda"

Lyder som de holder øje med andre også?
      Så har jeg slet ikke nævnt at artiklen er 4år gammel….

Jakobbs
      Bruger

Willow skrev:

Ja, man kan så vælge at bare læse adressen der eller læse indlægget.

"Landstræner Morten Olsen erkender, at der er kortere vej til landsholdet, hvis man spiller i en stor dansk klub. "

Det kan vel næppe komme bag på en han scouter spillere der spiller i de største klubber, da de som regel er bedre end dem der spiller i søllerød/vedbæk f.eks.

"Assistenttræner Peter Bonde fortæller dog, at der bliver holdt øje med Kim Christensen og at han ikke er så langt fra landsholdet endda"

Lyder som de holder øje med andre også?
      Så har jeg slet ikke nævnt at artiklen er 4år gammel….

Man kan også vælge at læse hele artiklen og ikke abre underoverskriften

– Det er da indlysende. Til FC Københavns kampe kigger vi jo ikke kun på målmanden, men typisk på en tre- fire andre. Derfor bliver der nok lagt mere mærke til en, hvis man står på mål der, end hvis man står på mål for IFK Gøteborg, siger Morten Olsen til spn.dk.

Af citatet fremgår det at det er nemmere at blive opdaget hvis man spiller i en større klub.

Jeg mener at når dbu har to fuldtidsansatte trænere der har samling ganske få samlinger på et år, så burde de have tid til at tilegne sig nok kendskab til de danske spillere til at de kan udtage på et oplyst grundlag.

Men sådan er det ikke, og en spiller fra de store klubber, eg. FC København har nemmere ved at blive opdaget og dermed udtaget.

Det kan sagtens være at nogle kan se det rimelige i det, det er fair nok med mig. Men lad da blot være med at hævde at det ikke er nemmere at blive udtaget hvis man spiller for FCK.

At artiklen er 4 år gammel er underordnet, det er samme landstræner, og jeg kan ikke se hvad der skulle have ændret sig siden da.

Willow
      Bruger

Jakobbs, jeg mener du finder det i artiklen som underbygger din teori uden tanke for hvad den måtte have handlet om.

Der står f.eks. :"Til FC Københavns kampe kigger vi jo ikke kun på målmanden"

Til fcks kampe. (intet nævnt om andre klubber).
      Dvs (i min verden) At hvis MO vælger at se f.eks. Cornelius an, så kan han ikke undgå at lægge mærke til de andre på holdet.
      Der er flest spillere på de gode hold, som er værd at holde sig orienteret om, dermed ser MO sikkert flere fck kampe.
      Det gør det nemmere at blive opdaget/udtaget.
      Jeg er også overbevist om at Mo er ganske oplyst om de spillere der er relevante.
      I artiklen tager de udgangspunkt i en "målmandsfight" & jeg tror det er derfor den er skrevet på den måde som den nu er. Hvis man spørger MO til artiklen nu, vil han nok sige det er atget ud af sammenhængen…

EmilBS
      Bruger

mph skrev:

EmilBS skrev:Vi har pt. en landstræner, som knap kan se ud over den københavnske bymur, og tydeligvis forestrækker spillere fra FCN, Brøndby og FCK. Kan det blive et problem for Sloth? Og passer han bedre i et 4-4-2 system?

Det er simpelthen noget pjat, det der. MO vælger spillere, som har præsteret på højt niveau – de bedre ligaer i Europa eller EL/CL. Det er så primært FCK-spillere, og derfor er det også fair nok, at en fast plads og gode præstationer hos FCK giver større chance for landsholdsudtagelse end fast plads og gode præstationer hos AGF.

Cornelius har netop præsteret i CL-kval mod gode hold, mens Sloth sad på bænken mod Dila Gori (Sloth har siden løftet sit spil og er fast mand hos os nu).

Det er nu engang også nemmere for en ung spiller som Cornelius (og Jørgensen) at gå ind og præsterere, når man spiller sammen med så mange stærke spillere og er angriber for et hold som dominerer alle kampe og skaber masser af chancer. Helenius (eller Sloth) har slet ikke de samme arbejdsbetingelser. Derfor undrer jeg mig over, hvorfor han ikke startede inde mod Tjekkiet, og hvorfor Cornelius overhovedet blev udtagtet.

Og nej, jeg holder fast i at MO foretrække sjællandske spillere:
      – Cornelius fremfor Helenius
      – Thomas Kristensen fremfor Leon.
      – Rommedahl og Krohn-Dehli (ved godt han lige er skiftet) altid selvskrevet selvom de ikke præsererer for BIF.

For ikke at nævne tidligere grinagtige udtagelser af spillere som Anders Randrup, Stockholm og Jesper Hansen.

Har i øvrigt aldrig nævnt, at AGF har nogle spillere landsholdsaktuelle spillere pt.

jj
      Bruger

Lad os se på fakta:

Medaljerne i superligaen er siden 99/00 uddelt 13 gange
      0 medaljer til SJ/KBH: 0 gange
      1 medalje til SJ/KBH: 2 gange
      2 medaljer til SJ/KBH: 9 gange
      3 medaljer til SJ/KBH: 2 gange

Så det er ikke så mærkeligt, at han foretrækker SJ/KBH spillere, de SJ/KBH hold er bedre end os andre 🙂

EmilBS
      Bruger

Det handler jo ikke om, hvem der vinder medaljer. Det handler om, hvem der er de bedste danske spillere. Bare fordi FCN vinder guld, så skal Jesper Hansen jo heller ikke udtages til ligalandsholdet, når både Lasse Heinze, Jesper Christiansen og Steffen Rasmussen er bedre. Og nej, Jesper Hansen er IKKE god med fødderne, bare fordi FCN spiller med mange pasninger og ingen lange bolde.

@EmilBS: 100 pct. enig!

Steffen blev forbigået til seneste ligalandshold med den begrundelse, at man ville satse på fremtidens folk. Men MO holder sig ikke for god til at udtage 53-årige Nikolaj Stokholm til den sidste forberedelseskamp inden VM-kvalen. At Steffen oven i købet blev distanceret af f.eks. Jonas Lössl, som notorisk dropper i hver hver anden runde er så helt, helt til grin.

Ingen påstår, at MO skal udtage jyder bare på grund af, at de er jyder. Men der foregår en tydelig og bevidst favorisering af navnlig Brøndbyspillere – og det har stået på i 10 år, med Anders Randrups skandaløse udtagelse som det foreløbige (anti)klimaks.

Jeg tør vædde 15 liter hammerdyr liter 95 oktan på, at Michael Tørnæs – den personificerede middelmådighed – står foran Steffen i køen til (liga)landsholdet p.t…

Jurfy
      Bruger

Tillykke med væddemålet, omend det kom i hus måske et par år for tidligt :). Men kan ikke andet end at glæde mig over det på Sloth's og GF's vegne…. Synes det er fuld fortjent!!

Snow
      Bruger

Mange gange tillykke til jer begge, dog en smule mere tillykke til Sloth han har været outstanding de første 11 kampe. Han er uden tvivl et kæmpe talent og har chancer for at nå skyerne, hvis han vælger rigtig i hans karrierer. Jeg håber han bliver ved med at bygge på hans spil, for han mangler uden tvivl nogle væsentlige facetter i sit spil, så som mål.

Unknown99
      Bruger

ja tillykke med væddemålet.. 😛

Schmidt
      Bruger

Morten O har nok også hørt kritikken af at man skal spille på sjælland for at blive udtaget. Det var også på tide han vågnede op. Sloth, Kusk, Helenius etc. Der er mange at vælge i mellem fra fastlandet, når man blot åbner øjnene 🙂

zytex92
      Bruger

tillykke til dig og selvf også til slotty :p

vieri
      Bruger

Absolut fortjent at Sloth bliver udtaget men det kommer nu lidt bag på mig at MO allerede udtager ham nu . MO har så vidt jeg ved aldrig været på Nrgi Park for at se AGF spille men mon ikke Sloth's imponerende spil på u21 holdet har været med til at overbevise ham om Slot's klasse .

Jeg tror dog ikke at vi kan forvente os at se Sloth få spilletid i denne omgang , men bare det at han får lov at komme med landsholdet i de 2 uger er fantastisk lærerigt for en ung spiller som ham. Og det øger også hans potentielle salgsværdi for AGF betydeligt , hvilket vi heller ikke må glemme.

agfafterdark
      Bruger

er det godt for dansk fodbold hvis sloth kun bliver udtaget for at sidde på bænken hvor han ingen glæde kan gøre , når der spille kval u21 hvor han var sikre på spiletid ???jeg skal på samme tid udtale min stor glæde for at han velfortjent er blevet udtaget til a holdet., var kun ment som en tanke .

Schmidt
      Bruger

Det er helt fint for Danmark, da U-landsholdene er til for A-landsholdet, og ikke omvendt.

EmilBS
      Bruger

Skal nok lige skynde mig at sige, at jeg har formuleret mig lidt forkert. Jeg vinder først væddemålet, hvis/når han får debut. Men tak alligevel! Det har vel øget mulighederne for en debut markant.

OT: Så synes jeg sgu egentlig det er fortjent. Især taget i betragtning, at MO gerne vil bygge på fremtiden. Det er da helt bestemt noget, der giver Sloth hår på brystet. Og vel også noget der øger hans markedsværdi?

Henze05
      Bruger

Det er helt sikkert fortjent. Der er ingen tvivl om Casper Sloth's åbenlyse talent og nu kommer han ind og får snust lidt til holdet. Han får trænet med de "store" og kommer nok ikke til andet, end at sidde på bænken. Tror næppe han bringer ham i spil mod Bulgarien, med mindre han imponerer helt vildt til træningen.

Men hvis Sloth holder sig skadesfri, så er han helt sikkert på Ligalandsholdet til Januar og så tror jeg ikke der er langt til debut ! 🙂

vieri
      Bruger

EmilBS skrev:
      Skal nok lige skynde mig at sige, at jeg har formuleret mig lidt forkert. Jeg vinder først væddemålet, hvis/når han får debut. Men tak alligevel! Det har vel øget mulighederne for en debut markant.

OT: Så synes jeg sgu egentlig det er fortjent. Især taget i betragtning, at MO gerne vil bygge på fremtiden. Det er da helt bestemt noget, der giver Sloth hår på brystet. Og vel også noget der øger hans markedsværdi?

Det er helt sikkert noget der øger hans markedsværdi markant især hvis han skulle få spilletid. At blive udtaget til A landsholdet er jo den ultimative blåstempling man kan få som dansk fodboldspiller .

ace
      Bruger

Det er sgu fedt.

vieri
      Bruger

Nu skal Sloth bare nyde sin landholdsoplevelse og suge til sig af gode råd fra MO og de rutinerede landholdsfolk . Og så selvfølgelig sørge for at komme hjem til AGF igen uden skader 🙂 .

Viser 43 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?