BSN vs. Tøffe

Forside Fora AGF BSN vs. Tøffe

Viser 16 svartråde
  • Forfatter
      Hoegh
      Bruger

Hehe læste lige Tøffes svar på BSN's "provokation" i EB i går, i forbindelse med, at han blev kåret til superligaens hårdeste spiller ever.

– Det må han da gerne mene. Nu kender jeg jo Brian, og jeg ved, at han ikke er nogen blærerøv. Så han har nok moret sig over at sige det. Og jeg kan jo ikke komme udenom, at han spillede flere landskampe end mig.
      – Til gengæld ved jeg jo også, hvem af os, der kan løbe i dag. Brian fortæller mig, at han får en fibersprængning hver gang, han er ude for at spille old boys. Det gør jeg da ikke.

Det er sgu da god lir, måske man burde arrangere en løbeduel mellem de to?? :k

Meloveyou
      Bruger

Ja en omgang omkring banen, når Rfc kommer på besøg i marts. God halvlegsunderholdning. Eller fylder midtercirklen med folk i fck-trøjer og se hvem af dem, der får sparket flest ud af cirklen:p

Meloveyou skrev:
      Ja en omgang omkring banen, når Rfc kommer på besøg i marts. God halvlegsunderholdning. Eller fylder midtercirklen med folk i fck-trøjer og se hvem af dem, der får sparket flest ud af cirklen:p

LOL!

Det er en monster idé:k

Hoegh
      Bruger

Hehehe det havde lige været noget for Galehuset at arrangere….. Nogen der har kontakt til enten BSN eller Tøffe, som kunne foreligge dem idéen?

fladmose
      Bruger

Man kan da nok finde BSN's mail på agffodbold.dk og sende ham en mail om det?

toreadore
      Bruger

Findes der noget mere anstrengende end de to tossers "sjove" verbale kamp. Den ene John mere usympatisk end den anden John, men begge repræsenterer de det allermest kedelige ved vores ellers fantastiske klub. Har virkelig aldrig forstået fascinationen ved Brian Steen.

J
      Bruger

@ Toreadore:

BLAAAAAH! TØS! TØS! TØS!

Ta dit sødsuppe pis andensteds hen!

Du er vel een af de hatte der synes æresporten for bunday var en god ide?

Shortizme
      Bruger

Findes der noget mere anstrengende end de to tossers "sjove" verbale kamp. Den ene John mere usympatisk end den anden John, men begge repræsenterer de det allermest kedelige ved vores ellers fantastiske klub. Har virkelig aldrig forstået fascinationen ved Brian Steen.

så er du da lige blevet vinder af en pose jord og æren af selv og grave lortet op ta det på fck side eller et andet sted som J sider

Dingoridder
      Bruger

@ J og shortizme

Gud hvor er i dumme at høre på! Er alle på denne side efterhånden 12 år? Manden har da lov til at have sin mening og at be ham tage den et andet sted hen, holder da intet sted, J! Hvad får dig til at tro at du har mere ret til at være her end andre. Hvis han ikke kan lide BSN, fred være med det, det er vi heldigvis andre der kan og længere er den vist ikke!

Lylle
      Bruger

@ Toreadore:

BLAAAAAH! TØS! TØS! TØS!

Ta dit sødsuppe pis andensteds hen!

Du er vel een af de hatte der synes æresporten for bunday var en god ide?

slap da af mand .. hvor gammel er det lige du er ? .. fatter ikke hvad der går gennem på hovedet på folk inden de sætter sig og skriver sådan et indlæg.. Hans indlæg ligger i høj grad op til at give manden et ordenligt svar

Fresh
      Bruger

toreadore skrev:
      Har virkelig aldrig forstået fascinationen ved Brian Steen.

BSN reddede os ene og alene fra nedrykning i den tid, han spillede som aktiv i den hvide trøje. Derudover gik han altid forrest og leverede 100 % hver evig eneste gang. Det er nok derfor, at han har mange fans.

For mig personligt er BSN den største AGF'er nogensinde.

Men du er selvfølgelig i din gode ret til at have en anden mening. 🙂

anderssch
      Bruger

elsker BSN lige så meget som jeg hader fck.
      – en del.

fladmose
      Bruger

J! For helvede knægt, spænd nu lige hjælmen.

Og BSN er konge:K:K

Damme
      Bruger

Fedt at man kan tage lidt pis på hinanden i pressen. Viser da at de begge har humor og tør vise det, trods deres respektive proffesioner.

Meloveyou:

Kunne i hvert fald være bedre underholdning end GF Sisters eller den "underholdning" vi har nu (et par sponsor-biler som kører rundt om banen).

Kasper
      Bruger

BSN er kongen, og selvom J's indlæg måske er en anelse usaglig formuleret, så må jeg sku egentlig erkende, at jeg er helt på linje med ham…!
      At kalde BSN for "John" og nedgøre en af de største GF'ere i nyere tid er bare så hamrende latterligt og oser i den grad af manglende indsigt og forståelse for BSN's betydning i vores elskede klub. For min skyld må du gerne kalde ham usympatisk, men at kalde ham tosse er bare fladt, og jeg bakker derfor 110 % op om J's tone… Det var selv bedt om det!

Og jeg synes faktisk ikke, at BSN er den største bisse… Seks gule kort i 66 landskampe er da ingenting, ligesom han jo heller ikke skrabede bunker af gule kort sammen i ligaen. Der blev gået til strgen – og nogle gange lidt over – men der findes sku større bisser herhjemme…

toreadore
      Bruger

Jeg undskylder den provokerende tone i mit indlæg om Brian Steen. Det var selvsagt ikke min mening at lægge mig ud med så stor en del af AGF's tilhængere. Det ændrer dog ikke på mit syn på manden, måske tilhører jeg blot en anden generation af AGF-tilhængere, der grundlagde sit fodboldsyn i en tid hvor Brian Steen var en primitiv Vejle- eller OB-spiller og var en man skældte ud på, når han kom på banen for landsholdet i Ricardo-dagene, lidt i samme kategori som Jacob Friis og Jens Risager. Dette hænger måske sammen med at jeg pga. bopæl i København ikke havde fast gang på stadion i hans angivelige GF-heydays. Jeg kommer nok aldrig til at elske ham, men fint for mig I gør.

Big D
      Bruger

@ toreador

Jeg er er delvis enig med dig: BSN og Tøffe repræsenterer den destruktive … undskyld DEFENSIVE midtbane type kendt som "Spoileren". Det er en type der ALDRIG bliver populær, med mindre han spiller for "dit" hold hvor han i så fald er konge. Objektivitet er en sjov størrelse.. Men nej, de er sjældent så fede at kigge på som midtbane-kreatøren. De spiller ofte til kanten og resten af tiden langt over kanten – hov, der kom Christian Poulsen – og det er aldrig rart at se på at de saver en bold-ekvilibrist midt over og bagefter råber at han filmer. Nogen af dem er kendt for at være lettere intellektuelt udfordret, noget der giver masser af vand på fordomsmøllen.

MEN…

Det er altså en spillertype der altid har været – og sikkert også altid vil være nødvendige: Hvor var Kaka / Schevschenko uden Gattuso? Hvor var Mark Hughes uden Paul Ince? Hvor var Laudrup uden Faxe? Osv. Osv. Den løbestærke, hårdtarbejdende og tænderraslende tacklende spoiler er ham der skaber luften for de andre og slår luften ud af modstanderen. Og når han, som Tøffe og BSN gjorde gav 110% weekend efter weekend, uanset om det var mod F.CK eller Ydre Omsing, så hyler jeg med de ulve jeg er iblandt: Dejligt med en der KNOKLER for holdet!!!

BSN eller Tøffes mentale eller verbale formåen må hver enkelt vurdere som han vil, men deres indsats i den hvide trøje kan vist ikke betvivles…

Hvid

PS: Jeg er osse en af de gamle ho'der der osse har grint af Risager og Friis, men hvorfor nævner du ikke Stampe eller Bjørn Kristensen?! 😉

Viser 16 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?