Brugere – Bruger

Forside Fora Off-Topic Brugere – Bruger

Viser 10 svartråde
  • Forfatter

Hej Drenge!

I gør et godt stykke arbejde på siden her, men jeg efterlyser lidt bedre retstavning (ja, jeg er dén type:D)

PLEASE ret "brugere" til "Bruger", if you ligesom knows what i mean!?

Jonas S
      Bruger

Grunden til at der står "brugere", vil jeg tro er fordi man hører under den gruppe. Altså gruppen med "brugere".

Noosa
      Bruger

Og når vi nu er ved ordret bruger.

Er jeg den eneste der syntes at en sætning som "Information til brugere" lyder som et opslag på et værested? Jeg er da godt klar over at jeg rent teknisk bruger siden, men formuleringen bruger lugter lidt for meget af varmestue eller behandlingshjem.

Jeg vil hellere være læser, gæst, supporter eller lign.

[i]En mand som Anders Kure skal altid starte inde[/i]

MRJ
      Bruger

foreverGF skrev:
      Grunden til at der står "brugere", vil jeg tro er fordi man hører under den gruppe. Altså gruppen med "brugere".

Korrekt – det er nemlig navnet på den gruppe alle brugerne tilhører – så ingen grammatisk fejl.
      Dog kan jeg sagten se, at det nemt kan se sådan ud 🙂

Zuve
      Bruger

Kommer der nye grupper på et tidspunkt, man på den ene eller anden måde kan komme ind under?

Okay såB)

Det forklarer en del.

Ceres
      Bruger

Vejret skrev:

foreverGF skrev:

Korrekt – det er nemlig navnet på den gruppe alle brugerne tilhører – så ingen grammatisk fejl.
      Dog kan jeg sagten se, at det nemt kan se sådan ud 🙂

På ForeverAGF var der flere grupper af almindelige brugere (jeg havde bla. tittel som troværdig Rygtesmed) Men her på mtac er der vel ikke flere grupper end denne ene, så derfor kunne man vel lige så godt bruge betegnelsen 'bruger' ?
      .

MRJ
      Bruger

Zuve og Ceres: Din titel som troværdig rygtesmed var et eksperiment vi forsøgte os med for at hædre de rygtesmede, som rent faktisk vidste, havd de snakkede om. Desværre blev mange af de andre brugere fortørnede over disse så vi valgte at fjerne dem, så der ikke er forskel på brugerne. Derfor kan jeg næsten med sikkerhed sige, at der ikke vil komme nye titler eller grupper, som man kan høre ind under.

Og ja, Ceres, jeg kan ligeså godt omdøbe den til Bruger nu. Det er hermed gjort 🙂

Tommy B
      Bruger

@ Vejret…
      Hmm…
      Nu ikke for at være flueknepper, men er det ikke lidt bare et forsøg på at redde en grammatisk fejl?
      For hvis det betyder at man tilhører gruppen af brugere, betyder det vel også at der under dit nick skulle stå "Super Administratorer"?
      Eller det er måske der den grammatiske ligger? 😉

Nu kan den selvfølgelig reddes ved at fortælle os, at hos brugere er det gruppebetegnelsen der står under nick'et mens det hos Adm's og ejere er deres titel der står… 😉

For mig betyder det intet om der står det ene eller andet, bare siden levere den fantastiske service den er kendt for…

[cheers]

MRJ
      Bruger

Hehe Tommy, mange af jer har det med, at I gerne vil finde konspirations-teorier og cover-up-historier over det hele 😀 Men jeg må desværre skuffe dig; min forklaring er rigtig nok. Vi har ikke selv lavet den gruppe der hedder brugere og hvis du går hen på andre php-fusions-sider, så vil du kunne se, at der ligeledes står "brugere" 🙂
      Og jeg skal være ærlig og sige, at jeg egentlig ikke ved, hvorfor vores gruppe ikke står i flertal – ejernes titel står i ental, da denne titel er en vi selv har lavet.
      Det kan hænge sammen med, at der er sket en smutter hos oversætterne af php-fusion, da der står "member" på de engelsk-sprogede sider.

Tommy B
      Bruger

Laver skam ingen konsprationsteroier… Slet ikke mod jeres side!
      Som nævnt betyder det for mig intet.
      Jeg elsker siden om så der stod 'svin' under mit navn… 🙂

Og så tillykke med sejren i dag! [cheers]

Viser 10 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.