Brøndby piver

Forside Fora AGF Brøndby piver

Viser 14 svartråde
  • Forfatter
      Hornbek
      Bruger

http://forza.dk/index.php/news/show/id=11359

– Hvor jeg fryder mig over, at det for en gangs skyld ikke SKAL være Brøndby, som bliver vist i TV.
      Lamme kommentarer de kommer med. Jeg synes personligt selv, at det skulle være Randers-Fenerbache det burde være 1. priortet da Fenerbache er så stort et hold som de er.

Er det fair at BIF ikke bliver vist i tv eller hva mener i?

Selvfølgelig er det da fair… vi ser mere end rigeligt på de pisgule svenskere i forvejen når der spilles i SAS-Ligaen…
      Jeg synes virkelig de piver… de må sQ da overleve ligesom os andre..

d0nN
      Bruger

Nu var jeg selv lidt tidligt ude med at poste selv samme adresse i Shoutboxen, men når jeg tænker en lille smule tilbage i tiden; Sådan var vi sq da også :k

Vi klagede da også gang på gang over ikke at blive vist i TV, og at de hele tiden sendte FCK's og Brøndbys kampe, så vi skal ikke spille alt for hellige, hvis vi skal indblande os i den her sag 🙂

Men det er jo som Hornbek siger, et spørgsmål om prioritering, og der synes jeg at OB-Hertha Berlin burde blive prioriteret højest, da jeg mener at Hertha Berlin er et stort (undervurderet) hold, og jeg tror godt de kan nå langt i UEFA-cuppen.

Anders_agf
      Bruger

men d0nN problemet er jo at de aldrig viser agf men altid brøndby og fck og derfor brokkede vi os jo

BOND-AGF
      Bruger

det er da helt i orden så længe det ikke er gfs kampe de ikke viser ude,!

GlaD FOR IKKE AT Skulle se på brøndby for en gangs skyld,
      så håber jeg at randers og OB begge gå videre så der bliver noget ordentlit at se på,
      brøndbys fans har ingen grund til at pive for deres kampe vises næmelig altid! og nu er der også andre og bedre hold at se på!!![censored][censored][censored]:@:@

så vis da for pokker de andre holds kampe!!!!

dksauron
      Bruger

Hvis AGF spillede i UEFA Cuppen ude, og kampen ikke blev vist på tv, ville vi da også være trætte af det.

Sikke dog en underlig ting at fryde sig over!

Har dit liv ikke mere indhold?

meng
      Bruger

Brøndby piver … … med rette.

Det er da en mindre skandale, at danske fodboldinteresserede ikke har mulighed for at følge minimum en af de danske kampe i aften.

Randers' kamp er ikke interessant nok, både pga. at det er Randers, og fordi det må forventes, at de bliver kørt over – af et hold, man ikke rigtigt har interesse i herhjemme.

Men både BIF og OB er oppe mod modstandere, der 'klinger' ganske fornuftigt, og de har begge muligheden for at komme hjem med et godt resultat.

Jeg vil ikke bidrage til den underskriftsindsamling, men jeg synes det er skuffende, at ingen af kampene kommer på dansk tv, og jeg synes det er dumt at more sig over BIF'fernes skuffelse, når man herinde ville opleve et falset-kor af teenagere, der hyler og skriger, hvis samme skæbne skulle overgå AGF.

NickoSTAR
      Bruger

HVAD er der INGEN!!!! AF KAMPENE DER VISES???? Hvis det er tilfældet er det da en skandale, kan jeg næsten ikke tro….:o

NiMB
      Bruger

Kig på de tyske kanaler .. der kommer meget sandsynligt… ZDF og ARD osv

NickoSTAR
      Bruger

DSF viser bege kampe i aften først ob kl 16 og senere BIF.. Men den er slet ikke med i de alm. kanal pakker!! OGså selvom man har den store pakke med 46 kanaler….. skod:@

whatslife
      Bruger

@ meng
      er Fenerbahce ikke et hold der ikke er interesse i???? det tror jeg der er en hel del herboende tyrkere og andre der vil være meget uenige i
      jeg mener at Randers har en mulighed for at vinde det har man altid som underdog.

at de ikke skulle vise bif der møder et Frankfurt der endnu ikke har vundet en kamp er vel næppe noget at tabe nattesøvn over

personligt vil jeg da langt hellere se Fenerbahce

hvis de nu havde mødt bif var de jo nok kåret til et KLASSE hold af pressen 😉

Det er da "træls" for dem! Men jeg er sikker på at OB, RFC, mener det samme, de ville nok også gerne se deres hold på TV. 😉

For at blive omkring det "Brøndby Piver"
      Nu er kampen jo færdig spillet og BIF fik en ordenlig lussing…

Men hvorfor skal Hr. Thorsten Jensen nu pive endnu mere over de to udvisninger? http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=194462

Første udvisning:
      Der er lidt klumpspil, Frankfurt ender med at kunne komme til skud, skyder, og Kildentoft lægger sig og redder bolden med hånden. Måske tilfældigt, men det ændrer ikke på det faktum at han fratager en oplagtscoringsmulighed da Ankergren ikke ville kunne redde den.
      Dette er korrekt Rødt kort.

Anden Udvisning:
      Sker i samme sekvens, hvor Mark Howard koger over og puffer en Franfurt spiller i brystet. Hvilket osse korrekt er rødt.

Hvorfor skal Onside altid tage forsvar for BIF og FCK ????

@Steffen
      Aaarrrhhhhh ret skal nu være ret. Havde det være GF havde du nok set anderledes på det.
      Som jeg ser de to udvisninger er de noget tynde. Umiddelbart syntes jeg ikke, det ser ud til at være bevidst han tager bolden med hånden og derfor berettiger det vel heller ikke til et rødt kort ( skal lige sige at jeg kun har set et hurtigt klip af situationen ).
      Mark Howard ryger ud, fordi tyskeren smider sig til jorden som en anden skuespiller fra Hollywood. I min verden burde der kunne straffes for den slags tendenser bagefter baseret på videooptagelser, så kunne det være vi kunne komme al den film til livs ( jeg syntes det ødelægger mange kampe ).

Mvh

Martinstranger

#Martin Stranger
      Jeg sad og så kampen og kommentatoren var enig i dommerens kendelse… Kildentoft falder og det ser , ja lidt tilfældigt ud, men ændrer ikke på hvad der sker.
      De billeder jeg så af Mark Howard var altså et puf i brystet om Tyskeren så overdriver er en helt anden sag…

Men onside burde se lidt mere objektivt på alt end hvad de gør, det er lidt pinligt at det er dem der skal tude over et Brøndby nederlag…
      Det er fair man gør det på BIF relaterede sider som denne er for AGF.
      Stiften skriver jo heller ikke i tude ord om nu tabte vi igen…

Viser 14 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?