Brøndby "fans" amok.

Forside Fora AGF Brøndby "fans" amok.

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      Maradona
      Bruger

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63188

Ifølge TV2-sporten, gik omkring 100 Brøndby fans, og jeg bruger termet "fans" meget løst, amok til gårsdagens træning og smadrede flere spilleres biler.
      Ikke at man kan andet end at fordømme den slags fjolser, er det lidt tankevækkende, at de reagere på den måde over lidt modgang.
      Overgreb på spillere, tilskuertallet falder og stemningen er på et minimum.
      Det sætter vores støtte lidt i relief, 10 års sportslig nedtur har medført sammenhold og fantastisk opbakning.

Klap jer selv på skulderen og glæd jer til op turen.

STIIGAGF
      Bruger

Her kan man også læse om det: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2006/11/25/141701.htm

Og jeg fatter ikke hvorfor Per Nielsen ligefrem støtter projektet og kun ser handlingen som en god støtte til klubben…?

Ligesom der bliver sagt at de godt kan forstå fansenes reaktion, for de elsker jo klubben meget…thumps up:k fremragende støtte til en kriseramt klub:k

CasperT
      Bruger

Hold da kæft mand de er forvente derovre. Skulle vi følge samme tankegang (eller mangel på samme) skulle vi jo brænde stadion ned som reaktion på de sidste års tilbagegang.

Hold da kæft en latterlig måde at håndtere det på.

Andre Jensen
      Bruger

Det er for dumt at nogle af dem har smadret biler, men trods alt vil jeg give dem den respekt at de tropper 100 mand op til træning og viser deres utilfredshed.
      Når vores krise har været størst, har vi alt for ofte brugt flosklen med at "spillerne bare skal have arbejdsro" – og den kører vi i øjeblikket med på 10. år, mens vi i øvrigt ligger i 1. divison, selvom spillerne fik masser af arbejdsro sidste år.[think]

AGF FOREVER
      Bruger

neej men alle bundby fansene og per nielsen og bundby generelt er bare en flok idioter hele bundet der bare ikke kan tåle en skid af noget som helst modgang hele bundby stadion burde nedlægges hele klubben burde nedlægges så må fansene selv afgøre hvor de så vil gå amok henne når de jo så ikke kan det overfor spillerne til træning..

Harboe
      Bruger

AGF FOREVER -> nu er du ikke bedre end alle dem med fordømme overfor AGF på grund af 30 "agffans" og en tankstation.
      Det er en gruppe på 100, som er idioter, det er langt fra alle. Der er nogle brøndbyfans som vil stå bag dem i modgang, ligesom vi gør for AGF.
      Men de bliver bare overskygget af dem som gør det til et galehus.

Andre Jensen -> jeg vil ikke sige vi bruger den med de skal have arbejdsro, sådan har jeg ihvertfald ikke tænkt på det. Men derimod lader det hele ske på stadion, hvor jeg synes det hører hjemme.
      Når de fleste af os træder ind på stadion bliver vi en anden, vi bliver en som vil råbe, skrige og synge. Der bliver der udtrykt, det hører ikke til ved træning.

AGF FOREVER
      Bruger

Harboe ->nej men nu var jeg jo så ikke med på turen til hik og jeg siger osse bare min mening..

AGF FOREVER
      Bruger

og nu handler denne tråd ikke om os AGF FANS men om bundby fansene fordi de har gået amok over fordi deres hold er i krise..

klykke
      Bruger

støtter du det her..? ville du også smadre en bager´s bil hvis du ikke kunne lide hans brød..? :k

MASK
      Bruger

Respekt for de 100 der troppede op. Ikke enig i at politi og biler skal have en omgang, men sku fedt at de viser deres utilfredshed med at spillerne ikke leverer det de er sat i verden til.:k

binzers
      Bruger

@André, hvis du tror det hjælper noget at møde op på stadion og råbe og skrige af spillerne imens de træner og bagefter smadrer nogle af spillernes biler og politiets ditto, så by all means, må du da bare samle nogle GF-fans sammen og efterlign de gule svin nede på Århus Stadion, istedet for at sidde her på et debat-forum og brokke dig over at AGF-fans'ne ikke viser deres utilfredshed nok…

Synes bare det er en tåbelig udmelding, at skrive at det skulle hjælpe noget at tage ned og udøve hærværk og demonstrere, bare fordi det stadig halter langt bagud i resultaterne…

Lav da et BANNER der udtrykker dine og andres frustrationer og vis det til næste hjemmekamp istedet! (ved godt at der er 4 måneder til, men det er bare dårlig timing…)

Op på hesten igen André… Det bliver en kold dag i helvede før jeg nogensinde begynder at opføre mig ligesom Bundby's idiotiske fans!

Andre Jensen
      Bruger

binzers skrev:
      @André, hvis du tror det hjælper noget at møde op på stadion og råbe og skrige af spillerne imens de træner og bagefter smadrer nogle af spillernes biler og politiets ditto, så by all means, må du da bare samle nogle GF-fans sammen og efterlign de gule svin nede på Århus Stadion, istedet for at sidde her på et debat-forum og brokke dig over at AGF-fans'ne ikke viser deres utilfredshed nok…

Synes bare det er en tåbelig udmelding, at skrive at det skulle hjælpe noget at tage ned og udøve hærværk og demonstrere, bare fordi det stadig halter langt bagud i resultaterne…

Lav da et BANNER der udtrykker dine og andres frustrationer og vis det til næste hjemmekamp istedet! (ved godt at der er 4 måneder til, men det er bare dårlig timing…)

Øøh, hvad er det i sætningen "[i]Det er for dumt at nogle af dem har smadret biler[/i]" som du ikke forstår Hr. Olsen?

Jeg vil da ønske at jeg tidligere hvor der har været brug for det "bare kunne have samlet nogle GF-fans" og givet en [i]verbal[/i] opsang, men som ThomasA også skriver i tråden, så bliver det aldrig til andet end fnidderfnadder snak, når nogle har bragt foreslaget på banen.

binzers
      Bruger

Andre Jensen skrev:

binzers skrev:

[/quote

Hør nu her André: Grunden til at jeg brokker mig er ikke at jeg tror du vil smadre en masse biler som en form for afreagering, kan godt se at det kom til at se sådan ud, det var en fejl… Mit problem med din tidligere udtalelse og den du lige har gjort udtryk for, er at dig og tilsyneladende mange andre, har fået den misforståelse at det hjælper noget at troppe frem til en af AGF's fodbold-træninger og råbe jeres frustrationer ud mod dem, fordi de ikke spiller godt nok i deres kamp… Og at i opfordrer til en slags fan-anarki hvor i bare chikanerer spillerne til træning hvis tingene ikke går jeres vej… Det ligner hooliganisme hvis du spørger mig og burde slet ikke kunne associeres med AGF, hvis vi AGF-fans vil gøre os forhåbninger om at blive respekteret lidt mere ude i landet og især i medierne, end vi har været før i tiden…

Jeg mener IKKE det er vejen at gå at lave den slags fan-demonstrationer ved fodbold-træningen på Fredensvang eller hvor i nu vil gøre det… Og jeg synes det er positivt og kun godt at det er blevet ved snakken på et internet forum, for den slags hører til på stadion og efter kampen når man begår sig ud i byen eller hjemme i privaten… Der må og bør alle brokke sig lige så meget de vil, det gør jeg selv, [u][color=red]men sq ikke til en fodboldtræning, der hører den slags simpelthen bare ikke hjemme[/color][/u] :@:@:@

binzers
      Bruger

ups.. se lige bort fra min quote, det var en fejl at den kom med

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.