fbpx

Brøndby – AGF

Forside Fora AGF Brøndby – AGF

Viser 25 svartråde
  • Forfatter
      Agadez
      Bruger

Lad os have en tråd hvor vi kan snakke om kampen, før og efter. Lige nu vil jeg bare gerne vide hvad I tænker, m.h.t vores skades situation. Kure blev skadet til træning i dag, og seneste udmelding om Howard er at han er ude nogen uger endnu. Hvad fanden gør vi på søndag nede bag i? Dan T. og Lumb er selvskrevet, men hvem skal vi have til at dække inde centralt? Krabbe tager nok højrebacken fra start, men håber AN får chancen hvis Krabbe løber rundt som en høne uden hoved som han har gjort nogen gange. Lidt ærgeligt med de skader i sådan en vigtig kamp..

Steffen

Krabbe – Gjesing – Dan – Lumb

Poulsen – Povlsen – Lucena – Feilhaber

Nando – Graulund

Rasmussen, Nielsen, Jackson, David, White, Dioh

jeg er optimistisk, kure bliver klar. Og Dan T spiller sin bedste kamp til dato.

salling23
      Bruger

Steffen

Krabbe – Dan -cKure – lumb

White – Feilhaber – Lucena – J. Poulsen

Nando – Graulund

resultat 0 – 2

AndersF
      Bruger

Jeg holder på
      Staff

Krabbe – Tometen – AK27 – Lumb

Duracell – Famerboy – Søvnig – Brazil/USA

Mr. AGF – Nando

Resultat: 0-3

zcml
      Bruger

AndersF skrev:
      Jeg holder på
      Staff

Mr. AGF – Nando

Mr. AGF Var det ikke Aage Rou?

Ok, kan regne de fleste ud, men hvem er "Famerboy" og "Søvnig"? (Gætter på det er Lucena og Povlsen du hentyder til, men hvem er hvem?)

AndersF
      Bruger

zcml skrev:

AndersF skrev:
      Jeg holder på
      Staff

Mr. AGF – Nando

Mr. AGF Var det ikke Aage Rou?

Ok, kan regne de fleste ud, men hvem er "Famerboy" og "Søvnig"? (Gætter på det er Lucena og Povlsen du hentyder til, men hvem er hvem?)

Johhh, men lige nu er Mr. AGF i mine øjne = Graulund.
      Famerboy = Povlsen
      Søvnig = Lucena

to billetter til kampen sælges nogle der vil købe?

salling
      Bruger

tag nu afsted selv i stedet for at sælge dine billetter sort .. længere er der ikke, det er lille Danmark.
      men du er vel typen der har fået et par billetter af en god ven, fordi han tror du vil med, som du så sælger videre.!

dannemand
      Bruger

salling skrev:
      tag nu afsted selv i stedet for at sælge dine billetter sort .. længere er der ikke, det er lille Danmark.
      men du er vel typen der har fået et par billetter af en god ven, fordi han tror du vil med, som du så sælger videre.!

Ehhhh?

agf-dresen
      Bruger

@dannemand

Se på tidspunktet, hvor salling skrev!!!! Han må have været fuld eller træt 😀

nej det er ikke lige sådan det er, jeg skal til Brøndby, men jeg har to ekstra billetter fordi jeg var med i en konkurrence om to billetter, og dem fik jeg så i går efter jeg havde købt billet fordi jeg fik afvide det kunne være der blev udsolgt

Henrik A
      Bruger

Fanklubben har stadig ledige pladser i busserne til Brøndby.
      Du kan tilmelde dig ved at sende en mail med dit navn, telefonnummer og eventuelle medlemsnummer til jan_superagf@email.dk

zcml
      Bruger

@ AndersF

Ja, blandt nuværende spillere er Graulund i hvert fald den, der kandiderer mest til titlen (Det var også mest som en joke jeg skrev det;))

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad du mener med Lucena="Søvnig"?, men jeg tror jeg har regnet Povlsens ud. Det er vel "Farmerboy" du mener?
      Det er også lidt kortere end at kalde ham "Morten Poulsen-junior"B)

Hvad angår opstillingen, er jeg lidt i tvivl om hvilken, der taktisk vil være bedst mod Brøndby, men vil helst se denne:

[center]Steffen[/center]
      [center]Krabbe – Dan T – Kure – Lumb[/center]
      [center]Poulsen-Feilhaber-Lucena-Davit[/center]
      [center]Graulund – Nando[/center]

Stoei
      Bruger

Vi skal bare vinde pleaaaaase!

Staff
      Krabbe-Anders nielsen-Dan T-Lumb
      Poulsen-Feillhaber-Lucena-White
      Graulund-Nando

2-2

vieri
      Bruger

Jeg vil være yderst tilfreds med 1 point ude mod BIF . Men hvis det skal ske kræver det altså også at vi lige hæver niveauet fra de sidste par kampe en sådan ca 100 %. .

det er virkelig på tide at holdet leverer en brandkamp igen og det vil også være en sådan præstation vi skal levere hvis vi skal have 3 point som vi jo alle helst vil have . Men jeg vil nu som sagt være rigtig godt tilfreds med det ene point som udgangspunkt.

Agadez
      Bruger

Umiddelbare følelse jeg står med: god kamp med masser af fight, vi burde have fået mindst et point med hjem. Men det var bare stolpe ud for os i dag desværre. Men god kamp alligevel, er ikke skuffet for jeg synes vi spiller en god kamp. Feilhaber, Lumb, Staff, Lucena, JP, Kure og jeg kunne blive ved, der er virkelig mange gode præstationer på banen i dag! Ærgeligt, men lad os tag køerne hjemme næste weekend istedet,

lurifax
      Bruger

Jeg ved godt, at I sikkert også læser med derinde. Men inde på Sydsiden Brøndby-forum er der bred enighed om, at Brøndby var heldige, og at AGF spiller det bedste fodbold.

Agadez
      Bruger

kan ik finde rundt i deres pisgule forum

Brondby_IF
      Bruger

lurifax skrev:
      Jeg ved godt, at I sikkert også læser med derinde. Men inde på Sydsiden Brøndby-forum er der bred enighed om, at Brøndby var heldige, og at AGF spiller det bedste fodbold.

I lever jo i en osteklokke der er udformet af kravlenisser på coke!

Der er bred enig om Krabbe's kommentar var til grin. En god kamp, men at AGF spillede bedst og fortjener de 3 point er vist til diskussion.

Tak for kampen!

lurifax
      Bruger

Brondby_IF skrev:

lurifax skrev:

I lever jo i en osteklokke der er udformet af kravlenisser på coke!

Der er bred enig om Krabbe's kommentar var til grin. En god kamp, men at AGF spillede bedst og fortjener de 3 point er vist til diskussion.

Tak for kampen!

Ja, det er da til diskussion. Men på tidspunktet jeg læste tråden på sydsiden, like, en halv time siden, var den gængse opfattelse den af mig beskrevne.

Det er ikke til diskussion. Men tak for kampen – I gjorde det ok af et midterhold.

MBEjsing
      Bruger

Brøndby skabte store chancer i løbet af kampen, men de spillede ikke synderligt godt. Jeg synes stadig ikke at Brøndby har et vildt skræmmende hold. Målet er rigtig flot, men det er også Holmens eneste succesfulde aktion. Jeg mener han er meget overvurderet, og Onside kommentatorerne har da også stiv pik når den skallede svensker "løber rigtig flot". Bernburg er slet ikke på niveau og Duncans "assist" var vidst mere ment som et træk mod mål.

Der kommer et par store chancer efter dødbolde på baggrund af BiFs fysiske styrke og størrelse, hvilket er fint men primitivt. AGF spiller mere teknisk og seværdigt fodbold. Ud fra chancefordelingen skulle kampen nok have endt 2-2 hvilket havde været tilfredsstillende for begge hold. På den anden side var det nok også på tide at marginalerne var lidt imod AGF – vi har været småheldige i flere af efterårets kampe. Alt i alt har AGF meget ære af kampen – og som de spiller i dag får Esbjerg det utroligt svært om en uge. (især når man medregner at Køge er lige ved at få point og scorer 2 mål på Blue Water Arena.)

Mathis
      Bruger

Der er ikke noget at indvende mon en 1-0 sejr til bif, men kampen var så jævn at det lige så godt kunne have været 1-1 eller endda 1-2.

Agadez
      Bruger

MBEjsing vi skal spille mod kø lortene og ikke fiskekutteren i weekenden.

zcml
      Bruger

Hmm! Jeg vidste ikke, at der boede osteklokke-fremstillede kravlenisser i Brøndby, men de skal da have tak for den;)

Viser 25 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.