Brian sten's evne som sportschef !

Forside Fora AGF Brian sten's evne som sportschef !

Viser 46 svartråde
  • Forfatter
      Monradi
      Bruger

Er ved at midste troen på Brian Sten som Sportschef,
      Efter at han udtaler at vi har nok angriber . Hvis Gravlund Tulle & Vester er nok ! så må han da være blind !
      Hvis vi ikke har råd til at købe Hvad med at leje en Forslag(D.Williams -K.jensen-H.Toft-E.ukpai)

Replay
      Bruger

Williams ville være dumt når vi har Vester og de andre talenter. Høgh Bla.

Hellere noget ordenligt.

Ærgeligt at Kim C ikke kommer.

arsenal
      Bruger

hvis der ikke er penge til en ny angriber, må det siges at være en fadæse. Man køber en norsk fløj der ofte er skadet til 4 mio, selvom vi står og mangler en angriber med mål i støvlerne.
      Tulle er jo tåbelig at se på, han kæmper dog, men er født uden teknik. Graulund er alt for uskarp, har han været længe, og de unge spillere på angrebsposten som vester er langt fra gode nok.

Tror desværre vi må indstille os på endnu et ophold i 1 div, og det vil koste omkring 15 mio kr. Mon ikke en ny angriber kan fås billige end det??

TAG DIG SAMMEN BSNoller

Hvorfra ved du at Valencia har kostet 4 mio.?

arsenal
      Bruger

det var hvad man skønnede

C-Larsen
      Bruger

Arsenal, var der ikke tale om 3 millioner NORSKE kroner? Men stadig alt alt alt for meget, for endnu en elendige udlæninge

Kasper
      Bruger

Hans udtalelser omkring angriberne skal jo også se i et andet lys.
      Hvis der vitterligt ikke er penge til nye spillere, så er det jo bedre at bakke vores nuværende op i stedet. At gå og ud sige andet ville være tåbeligt i vores situation.
      Ligeledes presser det jo også prisen op på angribere, hvis BSN virker for ivrig. Det er nok ikke svært at se, at vi mangler en angriber. MEn hvis BSN også selv hyper det, så har de jo gode udgangspunkter i en forhandlingssituation.

Hvis det viser sig, at vi ikke har penge til en angriber, synes jeg også at diskussionen om hans evner er relevant. Det er der vist ingen tvivl om, men at folk himler op over hans udtalelser er altså for fjollet.
      Sportsfolk og dem omkring snakker bare lort – sådan er det

arsenal
      Bruger

måske er det mig der husker forkert, var nok kun 3 mio Nkr så

fanagf
      Bruger

lad nu vær at svine de "elendige udlændinge" til, og så forstå hvor de egentlige problemer ligger

Kasper
      Bruger

jamen fanagf, når du jo åbenbart ved det – vil du så ikke dele det med os andre ??

– og arsenal: jeg mener også bestemt, at der var tale om 3. mil

agfgas
      Bruger

Genial eller dum ?? Det er det store spørgsmål, vi alle kan tænke om BSN pt med de udtalelser og den ageren der har været på transfer markedt når man taler om GF..

Det er en kastastrofe – at gå ud og købe en wing til ca 3 mill norske kroner, hvis man allerede på daværende tidspunkt ved at så er det slut med at agere, medmindre BSN har noget i hatten ingen af os eller pressen får nys om, før det er en realitet, så er BSN genial, eller er han direkte stupid og burde fyres !!!

Det er jo ikke sikkert at Brian Steen har været klar over at der ikke var flere penge til forstærkninger, når han havde signet Alex. Hvem ved om baglandet der heletiden har meldt ud at de nok skulle finansiere holdets forstærkninger, pludselig er begyndt at komme med andre udmeldinger til sportschefen ? Således at der ikke alligevel er penge til at forstærke holdet.

Brian Steen har gjort det fremragende som sportschef indtil videre, og der skal mere en én tvivlsom situation til at ændre min opfattelse af ham som sportschef.

Ja det ser underligt ud at hente Alex hvis økonomien sejler, men igen så kan BSN meget vel være blevet lovet flere penge end der rent faktisk er kommet. Måske har de store kursfald fået nogen til at ryste på hånden ?

agfgas
      Bruger

Fremragende ????? – hvilke transfers kan vi indvil videre kalde for fremragende i en sådan en grad at man kan se pågælde der er købt under BSN har gjort en forskel ????? Graulund Ja men hvem ellers – oplys mig tak !!!!! ..

Investorergruppen har hele tiden meldt ud at de ville finansiere evt. spillerkøb, men det ser ud som om de er vendt på en tallerken, det er vel ikke BSNs skyld.

Han har min fulde tillid.

Kari og Lucena har været fremragende.

Giv nu de andre en chance – Rom blev ikke bygget på en dag.

agfgas
      Bruger

At ville se et sandkorn på titusind meters afstand kan lade sig gøre sålænge man lader sig forblænde af sandkornet og blindt tror på det..

Beikes
      Bruger

Havde vi ikke købt Valencia, havde vi stået med en stor mangel på kanten. Men kan han ikke bruges i angrebet? Kunne det ikke tænkes han kunne være en forstærkning på toppen, og så spille med White og Salifu på kanterne? Jeg har ikke overværet træningen, så jeg aner ikke hvad der rører sig i trænerens hoved.. Men jeg stiller mig dog skeptisk, når han vælger Pleidrup istedet for alternativerne!

Selv min hund kan se vi mangler fylde og teknik i angrebet, så jeg nægter at tro på seriøsiteten i BSN's udtalelser.

Af fremragende inkøb vil jeg da meget gerne nævne Olaf som den klart vigtigste – hvilket du nok også ser når han kommer tilbage.

Jerry og Kari er også begge klasseforstærkninger som det slet ikke burde være muligt at lokke til Århus, når man tager AGF sidste 10 år med i betragtningen.

Når det går skidt, så er der nogen der gerne vil have en at skyde skylden på. Det er der ikke noget nyt i, men det gør det ikke mere rigtigt.

arsenal
      Bruger

oluf – ja hvis han kommer tilbage i form…

traad laast
      Bruger

er der nogen der ved hvordan det i det hele taget ser ud med oluf

arsenal
      Bruger

han er nok tilbage foråret eller næste efterår

Som det ser ud lige nu, skulle han vist være klar til forårssæsonnen.

At han bliver skadet før sin egentlige debyt er ikke Brian fejl. Han henter en klassespiller der nærmest aldrig tidligere har været skadet i sin karriere, og så er han ude i 1 år, nærmest straks efter sin ankomst. Der er bad luck – intet andet.

Brian Steen kan selvfølgelig godt se at der mangler en angriber i truppen, men han kan også se at han ikke får noget ud af at råbe op omkring det, hvis han alligevel har fået at vide at kassen er tom.

Werk
      Bruger

Scchh…. Ikke sig sådan noget… Folk herinde har gjort Tøffe og Brian Steen til helgener… Man må aldrig sige et ondt ord om dem… Man bliver revset for bare at se kritisk på dem[think]

anti-fogh
      Bruger

Tøffe er sgu da ikke en helt og vil da ikke kunne blive det igen. Hvis han havde orket at holde næverne tæt til egen krop, så havde AGF måske ikke rykket ned.!!!

agfgas
      Bruger

Oluf er vel først kampklar sådan rigtigt til marts – hvis han ikke forcere sin genoptrænning ??? [think]

vagabonden
      Bruger

jeg banker snart min thailanske kone hvis de ikke snart ser at der mangler sq forstærkning i angrebet [cheers][cheers][cheers]
      jeg følger kun på internettet og høre hvad der sker men dwt er da total nedrykning
      hilsen kim fra phuket
      til jer alle [cheers][jump]

Werk
      Bruger

hørte du det, BSN?

Gør det i det mindste for Vagabondens kone 😀

Beikes
      Bruger

Tøffe ER en Gud! Indbegrebet af AGF i gode tider.. Hvad han laver udenfor banen kunne jeg ikke være mere ligeglad med.

gfaarhus
      Bruger

Det er skudt forbi at melde ud at investor gruppen er vendt på en tallerken.
      Sandheden er at investor gruppen har garanteret at den kommende emission vil indbringe ca. 40 mill. Det vil sige at hvis ingen andre investerer i aktierne så har investergruppen garanteret at købe aktier for 40 mill., som bl.a. skal bruges til investering i nye spillere.
      I min verden har investor gruppen altså udstedt en blanko check til
      ÅE på optil 40 mill.

anti-fogh skrev:
      Tøffe er sgu da ikke en helt og vil da ikke kunne blive det igen. Hvis han havde orket at holde næverne tæt til egen krop, så havde AGF måske ikke rykket ned.!!!

Tøffe er og bliver en helt, og havde dine venstreorienterede venner på Stiften ikke ment der skulle koges mere suppe på Tøffe var han måske aldrig blevet fyret, og så havde AGF måske aldrig rykket ned, så endnu et godt eksempel på din uni uddannelse har været spild af tid, og vores andres skatte penge… Ikke noget at sige til at mange med uni uddannelse ender i Netto og Aldi (undskyld de normale mennesker der arbejder de to steder)

Lykke
      Bruger

Jeg er helt vildt ærgerlig over anledningen (vores katastrofale start og den overhængende fare for at blive isoleret inden efteråret er slut) men jeg synes det er befriende at nogle endeligt "tør" kritisere BS. Man skal kun et par uger tilbage før der blev udlovet 'fatwa' mod én hvis man tillod sig at stille spørgsmål ved BS's evner udenfor banen.

Jeg synes ikke at BS har leveret varen som sportschef.

Han har fået afsat en masse spillere – hvilket var nødvendigt. Men vi fik ikke en krone for størsteparten og derfor mener jeg helt ærligt at enhver anden sportschef kunne have gjort det med samme resultat.

På indkøbssiden er der to lyspunkter – Kari og Lucena er klare forstærkninger, men sidstnævnte er da klart kommet pga Ove og ikke pga BS. Det efterlader et resultat på én succesfuld signing – ikke noget at råbe hurra for. Jeg nævner ikke Olof, da vi ikke har set ham spille en betydende kamp endnu (hvilket BS naturligvis ikke kan klandres for).

Kommunikationen igennem lokal-sprøjterne omkring angriber eller ej samt meldingen om at BS skam havde en løsning, som ledelsen/ejerkredsen dog ikke ville finansiere var hovedet på sømmet for mig. Super dårlig og iloyal kommunikations-strategi (hvis man da kan kalde den slingrekurs for en strategi!)

Og så glemte jeg næsten at nævne behandlingen af Thomas Hansen… Skidt personaleledelse! Som chef kan man ikke bare "nikke en skalle" til de medarbejdere som måske ikke er gjort af samme type beton, som chefen. Prøv med empati og motivation.

Jeg mener at pilen peger nedad. Og det ændres ikke hvis holdet vinder nogle kampe. Hvis vi skal i toppen skal der en sportschef i Jens Ørgaard klassen til!

JaXeGF
      Bruger

Ej nu må I ha spist søm.. Har I ikke set kampen i Ålborg?:o

Vi har seks 100% chancer.. Vi mangler bare lidt held og den sidste skarphed.

Og alt det snak om 1. Div. næste år er patetisk og uintelligent snak. Der er spillet fucking 5 runder!!!

"Taaaa jer sammen!!!!"

anti-fogh
      Bruger

Til Only White!

Jamen du har jo sådan en flot og anstændig måde at tale til folk på, måske du netop skulle have gået en tur på Uni for at lære almen pli.

A) Stiften er på ingen måde og har aldrig været en venstreorienteret avis. Hele deres grundlag er borgerligt.
      B) Det er hverken mig, Stiften eller nogen anden end Tøffe selv der slår løs på andre, både på træningsbanen og i diverse lysskryds.
      C) Eftersom jeg betaler en hel del i topskat, så skal du i løbet af de næste par år nok få dine skattepenge retur – altså hvis du betaler skat overhovedet?
      D) AGF kan ikke bruge spillere som Tøffe, når hans agenda blot er sig selv og netop ikke klubben, for så havde han vel holdt næverne nede – derfor skal han droppe sit tuderi når han ryger på porten.

El Mundo
      Bruger

Vil vente med at drage mine konklusioner til den 1/9, men lad mig med det samme slå fast at æren af at vi, sportsligt, er nået dertil hvor vi er nu, med fokus på vores egne talenter, succes for 2. holdet og en langsigtet plan for 1. holdet udelukkende tilfalder Ove.

At folk så ophøjer BSN til helgen fordi han får afskibet Lindrup, Riisholt og Christer for peanuts og pleaser folk med lidt lir omkring AGF får ikke mig til at falde på røven.

Men vil som sagt gerne vente til den 1/9 med at kræve Kurt tilbage, og give Ove stillingen som manager med ansvar for køb/salg.

El Mundo
      Bruger

C) Eftersom jeg betaler en hel del i topskat, så skal du i løbet af de næste par år nok få dine skattepenge retur – altså hvis du betaler skat overhovedet?

Det er ganske enkelt for tragisk når folk føler et behov for den slags kommentarer.

Beikes
      Bruger

anti-fogh skrev:
      Til Only White!

Jamen du har jo sådan en flot og anstændig måde at tale til folk på, måske du netop skulle have gået en tur på Uni for at lære almen pli.

A) Stiften er på ingen måde og har aldrig været en venstreorienteret avis. Hele deres grundlag er borgerligt.
      B) Det er hverken mig, Stiften eller nogen anden end Tøffe selv der slår løs på andre, både på træningsbanen og i diverse lysskryds.
      D) AGF kan ikke bruge spillere som Tøffe, når hans agenda blot er sig selv og netop ikke klubben, for så havde han vel holdt næverne nede – derfor skal han droppe sit tuderi når han ryger på porten.

Haha…lærer man nu pli og dannelse på Universitetet? [lol] Og hvor patetisk du udstiller dig selv, hvor dygtig du end er til at dele dit indlæg op i A-B-C, så ændrer det ikke ved dine mangelfulde argumenter.

Hvilket horn i siden på Tøfting har Du? Sidder du på moralens højborg, og danner dig en fodboldmæssig holdning, ud fra hvordan manden har opført sig udenfor banen?

Personligt synes jeg da også han har truffet nogle mere eller mindre heldige beslutninger i hans privatliv – men det har vi vel alle på et tidspunkt, og jeg kan absolut ikke forstå at der skal drages paralleller og konklusioner til hans professionelle karriere. Rollemodeller min røv…de er fodboldspillere, og mennesker! Politisk korrekthed kan jeg ikke bruge til ret meget. Jeg har ingen agenda.

Werk
      Bruger

Lykke skrev:
      Jeg er helt vildt ærgerlig over anledningen (vores katastrofale start og den overhængende fare for at blive isoleret inden efteråret er slut) men jeg synes det er befriende at nogle endeligt "tør" kritisere BS. Man skal kun et par uger tilbage før der blev udlovet 'fatwa' mod én hvis man tillod sig at stille spørgsmål ved BS's evner udenfor banen.

Jeg synes ikke at BS har leveret varen som sportschef.

Han har fået afsat en masse spillere – hvilket var nødvendigt. Men vi fik ikke en krone for størsteparten og derfor mener jeg helt ærligt at enhver anden sportschef kunne have gjort det med samme resultat.

På indkøbssiden er der to lyspunkter – Kari og Lucena er klare forstærkninger, men sidstnævnte er da klart kommet pga Ove og ikke pga BS. Det efterlader et resultat på én succesfuld signing – ikke noget at råbe hurra for. Jeg nævner ikke Olof, da vi ikke har set ham spille en betydende kamp endnu (hvilket BS naturligvis ikke kan klandres for).

Kommunikationen igennem lokal-sprøjterne omkring angriber eller ej samt meldingen om at BS skam havde en løsning, som ledelsen/ejerkredsen dog ikke ville finansiere var hovedet på sømmet for mig. Super dårlig og iloyal kommunikations-strategi (hvis man da kan kalde den slingrekurs for en strategi!)

Og så glemte jeg næsten at nævne behandlingen af Thomas Hansen… Skidt personaleledelse! Som chef kan man ikke bare "nikke en skalle" til de medarbejdere som måske ikke er gjort af samme type beton, som chefen. Prøv med empati og motivation.

Jeg mener at pilen peger nedad. Og det ændres ikke hvis holdet vinder nogle kampe. Hvis vi skal i toppen skal der en sportschef i Jens Ørgaard klassen til!

Enig… Jeg sagde også noget lign…

Der mangler folk med din intellekt på det her forum…

Schjerning
      Bruger

Werk skrev:

Hmm… Sødt! … [think]:o

Jeg synes denne diskussion er pinlig… More than a club? Ja et fucking bitcher forum!! Der er fucking ingen klub følelse at spore!! Hvad sker der? Bak op om holdet! Alt det der mudderkastning, lad os vente med det til sæsonen er ovre! Hvad fanden skal vi overhovedet tage stilling til? Der er spillet så få runder?
      Hvem har den røde tusch? Hvem fanden er det der dagligt maler fanden på døren? DET ER FUCKING PINLIGT AT LÆSE DET HER FORUM!!

Hvad fuck har det at gøre med fodbold?

Der er så mange tudende/råbende fjolser som mener, at de er intellektuelle!! DET ER FODBOLD! FUCKING GAMLE SKØNNE FODBOLD!!

Brian Steen har måske ikke gjort det til ug og stjerner, men hold nu!
      Hvem snakkede om at vi fik peanuts for risholt og george? Peanuts? Den her klub kæmper med underskud? Peanuts? SHIT!!! 2,2 for christer … Hvad skulle … Nej fuck det!

Råbebjørne!! Små trætte drenge med alt for store fingre!!

Hurra for alle jer vendekåber som efter en smule modgang vender sig med sportsdirektøren og kalder ham inkompetent.

Det er virkelig flot – I er bare Danmarks bedste fans!!

LL86
      Bruger

Det her er til dato den mest barnlige og pinlige tråd på dette forum…

Det startede med et ok oplæg til debat, så stop nu med de latterlige angreb på hinanden, og diskuter det emnet handler om…

I kan evt. lave en "Arto-tråd" hvor i så kan sidde og svine hinanden til…

Nu til emnet:

Som jeg ser det er der 2 muligheder.

1) Brian Steen har rent faktisk penge til indkøb af ny angriber, men melder andet ud i pressen for at forbedre sin forhandlingssituation med eventuelle emner. Hvis dette er tilfældet, er det en genistreg af BS

2) Der er rent faktisk ikke flere penge til indkøb. I så fald har BS i mine øjne dummet sig gevaldigt ved at bruge alle pengene på en meget skuffende Valencia, når vi samtidig har White som et glimrende alternativ. Det kan muligvis skyldes at BS har fået uklare meldinger fra investorerne, hvilket jeg dog ikke tror er sandsynligt.. Mon ikke BS kender sit budget ned til mindste detalje?

Indtil nu synes jeg at han har været en ok sportschef uden at være prangende… Specielt tilgangen af Kari må tale til hans fordel. Samtidig har flere af de nye spillere udtalt at BS's ageren har været medvirkende til deres skifte. Kommer der ikke nogen ny angriber inden 1. september får han dog nogle alvorlige ridser i lakken. Sammen med en midterforsvarer var angriber-positionen vel den mest kritiske plads at få udfyldt i løbet af sommerpausen…

vieri
      Bruger

BSN har været en super sportschef for AGF . Specielt imponeret over , at han kunne hente Kari og oluf da vi lå i 1 division og uden sikkerhed for at rykke op. Jeg synes det virker som om der er langt mere omtanke og langsigtet planlægning bag de transfers vi laver . Prikken over i'et ville være en superangriber og det har jeg fortsat håb om at BSN skaffer os.:k

Werk
      Bruger

Schjerning skrev:

Werk skrev:

Hmm… Sødt! … [think]:o

Jeg synes denne diskussion er pinlig… More than a club? Ja et fucking bitcher forum!! Der er fucking ingen klub følelse at spore!! Hvad sker der? Bak op om holdet! Alt det der mudderkastning, lad os vente med det til sæsonen er ovre! Hvad fanden skal vi overhovedet tage stilling til? Der er spillet så få runder?
      Hvem har den røde tusch? Hvem fanden er det der dagligt maler fanden på døren? DET ER FUCKING PINLIGT AT LÆSE DET HER FORUM!!

Hvad fuck har det at gøre med fodbold?

Der er så mange tudende/råbende fjolser som mener, at de er intellektuelle!! DET ER FODBOLD! FUCKING GAMLE SKØNNE FODBOLD!!

Brian Steen har måske ikke gjort det til ug og stjerner, men hold nu!
      Hvem snakkede om at vi fik peanuts for risholt og george? Peanuts? Den her klub kæmper med underskud? Peanuts? SHIT!!! 2,2 for christer … Hvad skulle … Nej fuck det!

Råbebjørne!! Små trætte drenge med alt for store fingre!!

Utroligt som du kan hidse dig op over kommentarer på et forum…

Vel er det fodbold, men de evigt fordummende kommentarer og naiviteten er jo utrolig. Hvad er det for en åndssvag ide at man ikke skal være kritisk overfor velbefindelsen af den klub man holder af?

Og de andre som kalder det vendekåbe-agtigt at kritisere BSN – jeg vil bare lade de kommentarer stå hen i larmende tavshed, da de siger nok om typen, der skriver dem…

Heimark
      Bruger

Har lige læst i dagens udgave af 24Timer at Brian er på udkik efter forstærkninger. [jump][cheers]:k

Heimark skrev:
      Har lige læst i dagens udgave af 24Timer at Brian er på udkik efter forstærkninger. [jump][cheers]:k

Han er da forhåbentlig altid på udkig efter forstærkninger ellers vil jeg da ikke mene han passer sit job:D:D:D[jump]

Husk nu lige at der godt kan blive sagt en ting i medierne samtidig med at man arbejder på noget andet, der er jo ingen grund til at hele DK kender til de ting man vil.

NiMB
      Bruger

Manden udtaler sig jo bare politisk korrekt, da det er et dårligt signal at sende til en mand som Tullberg.

Tullberg ridder på en bølge pt. og støtte fra sportscheffen kan løfte manden endnu højere.

Men bag kullisen spøger en angriber .. ingen tvivl om det.

Lund22
      Bruger

Jeg synes det er utroligt! herinde findes efterhånden ikke andet en kritik af klubben og hinanden!
      ting tager tid! det er hvis man ser på det nogle rigtig gode individuelle spillere vi har, men der er kommet nogle nye til, det tager tid at spille et hold sammen! Det hjælper ingenting ¨bare¨ at købe ind! ha lidt tålmodighed, og bak positivt op istedet…

Lykke
      Bruger

Naiv opbakning hjælper ikke nogen. Det er kun i Nordkorea, Cuba og lignendne regimer at man blindt følger lederen (OK – måske lige lidt ubalance i sammenligningen men jeg håber man forstår…B)).

Jeg støtter AGF 100% men lige præcis af den grund har jeg og andre fans al mulig grund til at være kritisk overfor ting, der ikke fungerer i og omkring klubben.

Til gengæld enig omkring person kritik – hold den slags på ARTO.

Viser 46 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.