Billetter til Sønderjyske – AGF søges!

Forside Fora AGF Billetter til Sønderjyske – AGF søges!

Viser 18 svartråde
  • Forfatter
      EmilBS
      Bruger

Jeg står og mangler billetter til kampen på søndag, og alt er revet væk.

Hvis nogen har en billet tilovers, er jeg villig til at betale en rimelig pris for dem.

Send mig en Pb eller skriv på min mail emil_bs2@hotmail.com

Håber at høre fra nogen af jer..

Hatte
      Bruger

Mangler også billetter, to til AGFs område. Vil betale omkring det samme som priserne til normale hjemmekampe er.

Skriv PB.

Hatte
      Bruger

Men TTB det kunne være det lige gav det sidste i folk for at folk ville af med dem

CeresLover
      Bruger

Der er billetter i Hummel shoppen fra kl 17.00 i dag når der er autografskrivning med Krabbe og Gjesing.

guller
      Bruger

Det er rigtigt Cereslover.
      AFA og Galehuset har små 100 billetter til overs, som dukker op ved det arrangement.

Bohne
      Bruger

I skal lige huske på at det er ulovligt at sælge billetter til over pålydende værdi, så har i fået gratis billetter, så må i altså ikke tage penge for dem.

Personligt må jeg også indrømme at jeg intet har tilovers for folk der på den ene eller anden måde har hamstret gratis billetter og så kræver penge af andre for dem på trods af de intet selv har ud af dem.

Tag jer da sammen, det her gælder sgu da om at få så mange med til at støtte AGF som muligt, hvis i har for mange så lad da folk hente dem, det er sgu da ikke noget der koster jer den store arbejdsindsats.

Og nej, jeg hverken har eller vil have billetter til kampen, det er jeg heldigvis sikret ved at køre med galehuset til Hadderslev, og bare kald mig sur, men jeg synes sgu det er for lavt at ville have penge

millonario
      Bruger

Jeg har fået rigeligt med billetter efter en lille misforståelse.

Send en pb, så kan vi finde ud af noget. De er selvsagt gratis, men jeg bor uden for lands lov og ret, så det er nemmest at overdrage dem ved stadion på søndag.

Ellers kan man hente dem hos mig i Skanderborg-Horsens området, hvis man er lidt mobil.

Vi ses på søndag.

Kim

EmilBS
      Bruger

Hvorfor har I ikke sagt det noget før?!

Nu har jeg lige reseveret 4 billetter for 250 kroner [shock] – og det var sågar efter at have pruttet prisen ned.

Er det virkelig ulovligt at sælge billetter til overpris?

millonario
      Bruger

Hvor er det dog lavt at tjene penge på fribilletter. Og så lave sådan et nummer for 250 kr. tsk tsk tsk.

Nå, jeg har stadig gratis billetter. Jeg tager de sidste med til Haderslev, hvis jeg ikke kommer af med dem. Send bare en pb, hvis du har brug for en eller flere. Alle mand til Haderslev i morgen.

timjohnsen
      Bruger

kan forstå at folk vil have en fad på stadion, eller sådan… men sys 250 for 4 billetter er svineri… emilbs , sys du skal fucke det, og få billetter af millinario dernede hvis han har flere…

[cheers]

Driblekongen
      Bruger

timjohnsen…250 for 4 billetter til SønderjyskE – AGF er sq ikke svineri!;) …ja, det er mange penge, men det koster næsten 100 hvis ikke mere at tage på NRGI park hver søndag:@… lige meget hvem modstanderen er.. og hvis man er lidt god til hovedregning, så er 250 / 4 = 62,5 kr, så synes det er godt at du har reserveret billetter, og du er bestemt ikke blevet snydt;)… Det er endda billigere end hvis du skulle købe dem i HaderslevB).. Det har jo ikke været nemt at få gratis billetter, og selvfølgelig er det fedt hvis man kan skaffe det… Jeg har dog været så heldig at have fået 3 gratis billetter og gratis transport, så jeg er der på søndag, men hvis man ikke som mange andre ikke kunne skaffe en gratis billet, er det jo ikke dyrt med 62,5 kr pr. styk;), men det er svineri at du skulle prutte om prisen for at komme ned på 250,- :@…

Men jeg glæder mig mayn!
      Det bliver den vildeste away i den her sæson!!

Desuden, er det svineri at sælge gratis billetter for penge. Det er simpelt at synke for lavt..

Nu synes jeg ikke folk skal gå helt op i sømmene over at folk ønsker at sælge fribilletter. For det første var det jo EmilBS2 der henvente sig for at købe, og nok ikke så smart at sige at man er villig til at betale, det åbner jo for svage sjæle, Plus der var jo ingen der tvang EmilBS2 til at købe..

At det så er forkert at forlange 250 kr for 4 fribilletter er noget andet, en øl på stadion burde kunne gøre det.

Håber du får dine 4 billetter uden at skulle betale for dem.

Ka-Bang
      Bruger

Jeg søger 2 fribilletter til kampen i morgen. Gerne fra en der kan overdrage dem dernede ved stadion i Haderslev. Send en PB. 😉

schade
      Bruger

jeg har to billetter i overskud til kampen.

er du interesseret, så send mig en pb.

er allerede i sønderjylland, så hvis vi skal aftale noget så er det ude på stadion imorgen.

Naturligvis tager jeg ikke noget for dem 🙂

Ka-Bang
      Bruger

schade skrev:
      jeg har to billetter i overskud til kampen.

er du interesseret, så send mig en pb.

er allerede i sønderjylland, så hvis vi skal aftale noget så er det ude på stadion imorgen.

Naturligvis tager jeg ikke noget for dem 🙂

En sand GF'er. PB sendt! :k

millonario
      Bruger

Jeg har ikke været meget på nettet i dag, så jeg har først nu læst en del af de beskeder, jeg har fået.

Der er lige nu 1-4 billetter til overs, og jeg skal nok svare de første i orgen tidlig, når der er helt styr på, hvor mange billetter, der er tilbage.

Det vigtigste er dog, at der tilsyneladende stadig er en del billetter i omløb, og at alle kan komme ind uanset billetsituationen, (http://www.soenderjyske.dk/page.asp?objectid=8071&zcs=11 Selvom der er udleveret billetter til mange mennesker, understreger eventkoordinator Hans Rurup fra SønderjyskE, at der naturligvis er mulighed for at komme ind OGSÅ UDEN BILLET – så længe der er plads på Stadion vel at mærke:

– De mennesker, der kommer med en billet, bliver naturligvis også lukket ind først. Men selvfølgelig er alle andre også velkomne – og naturligvis hjælper vi folk ind, så længe der overhovedet er plads på Haderslev Fodboldstadion. Vi glæder os utroligt meget til at få mange gæster, lover Hans Rurup, der dog må understrege én begrænsning:

– Afsnittet til udeholdenes fans kan rumme 2000 mennesker, og derudover bliver vi desværre nødt til at afvise AGF-supportere. Af hensyn til sikkerheden kan vi kun have 2000 gæster samlet i ét område, understreger Hans Rurup.)

så det er bare med at komme af sted i morgen

EmilBS
      Bruger

Only White skrev:
      Nu synes jeg ikke folk skal gå helt op i sømmene over at folk ønsker at sælge fribilletter. For det første var det jo EmilBS2 der henvente sig for at købe, og nok ikke så smart at sige at man er villig til at betale, det åbner jo for svage sjæle, Plus der var jo ingen der tvang EmilBS2 til at købe..

At det så er forkert at forlange 250 kr for 4 fribilletter er noget andet, en øl på stadion burde kunne gøre det.

Jeg bebrejder ikke nogen for at sælge mig billetter til "overpris". Jeg har selv fået billetterne gratis nu og er klar til imorgen.

Jeg har snakket med personen der ville sælge dem for 250. Han vil selvfølgelig også kun have at der kommer mange mennesker imorgen, og forærer også sine billetter gratis væk.

EmilBS skrev:

Only White skrev:

Jeg bebrejder ikke nogen for at sælge mig billetter til "overpris". Jeg har selv fået billetterne gratis nu og er klar til imorgen.

Jeg har snakket med personen der ville sælge dem for 250. Han vil selvfølgelig også kun have at der kommer mange mennesker imorgen, og forærer også sine billetter gratis væk.

Nu var det heller ikke lige dig jeg hentydede til men mere de andre, men for ikke at blive misforstået synes jeg heller ikke det er smart at tage penge for billetter man har fået gratis.

Steffen25
      Bruger

Jeg har 4 gratis billetter efter en misforståelse…
      Jeg ved, det er sent, men jeg håber nogle folk kan bruge dem. Jeg bor i Aarhus C
      Kan afhentes når som helst
      Ring 60 89 73 61

Viser 18 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?