Billetsalg online

Forside Fora AGF Billetsalg online

Viser 21 svartråde
  • Forfatter
      jelle
      Bruger

Er der nogen som ved, hvornår det bliver muligt at købe billetter til hjemmekampene, online?
      Som jeg havde forstået det, og det er osse hvad der står på agf's hjemmeside, så skulle det være muligt fra og med forårssæsonen. Hvilket må betyde nu..? Eller hva? [think]

smd
      Bruger
      Champ
      Bruger

Ja, det er jo så lige præcis det link, Jelle hentyder til, så det bliver vi ikk meget klogere af.
      Jeg vil også gerne vide, om det bliver muligt at købe online inden Randers kampen, eller om de ikke har taget sig sammen endnu og først får systemet til at fungere senere på foråret.

vieri
      Bruger

Jeg håber godt nok de får det system op og køre snart. Et system hvor man kan vælge sin plads præcis der hvor man ønsker det , og hvor der er ledige pladser selvfølgelig. Men synes det er for dårligt , hvis ikke man får det op og køre inden Randerskampen . Det burde faktisk forlængst have været muligt at købe billetter online og printe dem ud efterfølgende , da teknologien har eksisteret længe.

Agadez
      Bruger

Jeg er enig med Vieri der, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man ikke har opdateret systemet endnu.

—–> SÆSONKORT <—–

h-aaen
      Bruger

Jeg tror svaret på hvorfor det ikke har været muligt tidligere har været sikkerhed.

Det giver jo større mulighed for at udefans køber billet til andre steder en hjemmesektionen.

Jeg tror det har været AGFs grund. Dog kan jeg ikke se meningen med det. Hvis folk vil sidde det forkerte sted og lave ballade gør de det sku lige meget om de kan købe billetter online eller ej.

Og med online salg ved de da hvem der sidder i hvor.

Alsgaard
      Bruger

Systemet testes i øjeblikket hos Århus Elite. De forventer det kommer op at køre i næste uge, ifølge Bo Jensen fra AGF.

jelle
      Bruger

Nice nok. Synes dog at det er alt for sent at få op at køre i forhold til salg til randers kampen.

Feta Bob
      Bruger

Gad vide om det bliver muligt via online bookingsystemet at følge med i hvor mange billetter, der bliver solgt op til de enkelte kampe (lige som i biografen). Der bliver jo tit her på siden, forespurgt/gætte på hvor mange der kommer til kampene.

grind88
      Bruger

Jeg har på fornemmelsen, at der blir godt pakket på søndag. 15.000. Det blir i øvrigt fedt at kunne printe billetterne ud hjemmefra.

jullexb
      Bruger

er der nogen der ved hvor man kan købe billetter til kampen, tæt ved bruuns galleri, har hørt man kan i salling, men er det rigtig ? .

Anders-Agf
      Bruger

http://www.agffodbold.dk/Content.asp?id=33

Der kan du se udsalgsstederne 😉

jullexb
      Bruger

tak B)

Driblekongen
      Bruger

Jeg sælger forresten 2 billetter til AGF vs Rendos. Billetterne er til C9 øvre række 21 plads 13-15. Billetterne er åbenbart kommet i overskud og i stedet for bare at smide dem ud, vil jeg jo hellere glæde en anden fan med at komme ud og se derbyet;)
      Jeg sælger dem for 50 kr stk og vil helst gerne sælge dem samlet. Men hvis du kun er interesseret i 1 billet, kan vi nok også godt finde ud af noget B)

Så hvis du er interesseret, så send mig lige en PB B)

jelle
      Bruger
      Notler
      Bruger

ja, man må sku sige de er hurtige til at få det testet og bragt iorden…:k

hautho
      Bruger

Tja, det bliver nok heller ikke mod AAB at det kommer til at virke!!!

Det er bare ikke godt nok

Der må da være nogen som er ansvarlige, det fungerer andre steder, det er ikke en ny opfindelse

smd
      Bruger

Jf. bagsiden af Tribune kan man købe onlibe på billet.dk. Prøv lige det 😉

Tveen
      Bruger

hautho skrev:
      Tja, det bliver nok heller ikke mod AAB at det kommer til at virke!!!

Det er bare ikke godt nok

Der må da være nogen som er ansvarlige, det fungerer andre steder, det er ikke en ny opfindelse

Det er sikkert heller ikke selve systemet der er problemer med. Som regel er det integration der driller. I dette tilfælde kunne det være integration til det bestående billetsystem. Det er bare gætteri…

smd
      Bruger

Sidste nyt fra agf-fodbold.dk!!!

Integrationen af det nye online billetsystem volder stadig problemer. Vi håber, at problemet snarest er løst, så det bliver muligt at købe billetter online.

Indtil da kan billetterne købes hos følgende udsalgssteder – og naturligvis i billetboderne på kampdagen.

Mikkel_b
      Bruger

hold kæft hvor er det bare amatør agtigt, det er så typisk GF, prøver at være smarte, og så fejler de totalt!!!:k

Viser 21 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?