fbpx

Billetpriser for udeholdet

Forside Fora AGF Billetpriser for udeholdet

Viser 4 svartråde
  • Forfatter
      Aarhus_1000
      Bruger

Jeg var i Rendos i går og stod selvfølgelig på deres udebaneafsnit. Deres udebaneafsnit er jo ikke det bedste. Hverken mht. stemning eller faciliteter. Men det er da trods alt ståpladser. For dem der ikke kender det, kan man sige at det er en smule bedre end Silkeborg, men stadig ringe.
      Nå, det jeg ville frem til var billetprisen. Det kostede 130 at komme ind og stå under åben himmel og pisse i en skurvogn. Jeg var i Aalborg i sidste uge. Her kostede det 115 at stå på en overdækket tribune med alm. faciliteter. Hvad fik jeg for de sidste 15 kr i går? Ved godt at Rendos helt selv kan bestemme prisen, men lidt skelen til andre stadions kunne da anbefales.

En anden ting jeg undres over er til GF-Bundby kampen. Her koster det som sædvanlig op til 150 for de hvide. Men udeholdet skal slippe 160 http://www.agffodbold.dk/news.asp?id=6595. Man kan sige at det er fedt at udeholdet skal betale mere end os, men syntes måske jeg har svært ved at se rimeligheden? Jeg ville i alle tilfælde blive sur, hvis det var mod, os at de differencerede billetpriserne.

Ved godt at vi er nede i småbeløb og at 10-20 kr ikke gør den store forskel. Det er mere det principielle i de to ovenstående eksempler jeg ønsker at smide ud til debat.

Aarhus_1000
      Bruger

Sorry. Kan se at jeg har smidt den i det forkerte forum. Ved ikke lige hvordan man flytter tråden?

LL86
      Bruger

Synes det er fint at limsnifferne skal betale lidt ekstra… Der skal jo også være penge til at erstatte alle de øl-boder, stolesæder osv. der med garanti bliver smadret.

Emilfu
      Bruger

Udebane-pladserne koster ligesom hjemmebane-pladserne 140kr i forsalg.

Klik jer evt videre ind på Billetnets hjemmeside. Tror bare det er en tastefejl fra AGF's side.

Aarhus_1000
      Bruger

Hvis det er en tastefejl er den nu også på ekstra bladet: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/agf/article1171694.ece

Viser 4 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.