Berisha til HSV

Forside Fora AGF Berisha til HSV

Viser 7 svartråde
  • Forfatter

Besart Berisha har lige skiftet Horsens-trøjen ud med Hamborg-trøjen.
      Utrolig flot at han har kæmpet sig dertil. Som jeg forstår det har han tidligere spillet for dem og vender åbenbart tilbage. Men jeg tror ikke Horsens får noget for ham, det fremgår i hvert fald ikke af Onsides nyhed.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=176676

Allanamin
      Bruger

han var kun på lejeaftale i horsens.

Bjarne V
      Bruger

Synes uden tvivl han har fortjent det! Det er i mine øjne en kæmpe præsentation, at score 11 SAS – liga mål, for en klub som 0-0 Horsens…! Alt held og lykke herfra…

Ja, okay. Kunne heller ikke forstå hvis han skulle have været lejet ud fra Horsens til AaB :p

Men ja uden tvivl en kæmpe præstation, og han skal da have lykønskninger herfra.:k

Harboe
      Bruger

ja meget flot spillet af ham og flot at han har scoret de mål, MEN han kan sgu være meget svinsk en gang imellem.
      Hvis nogen laver en tackling på ham kan han godt flippe ud, bare tag træningskampen mellem Horsens og AGF hvor han nikkede Sarr en skalle.
      Da Horsens mødte FCK var han lige ved at gøre det samme ved Jakobsen, men så at dommer var lige ved så han brokkede sig istedet.
      Men de ting er vel meget gode at have i en liga som Tyskland's.

Og nej det er ikke fordi han scorede mod Agf eller noget, mere fakta, men alligevel mange Lykønskninger til ham og meget flot præstation af ham

zcml
      Bruger

Jeg bryder mig ikke om ham, men han var da en af hovedårsagerne til at Horsens blev i ligaen, så skal de overleve næste sæson, må de nok ud og hente en ny angriber.

Johnny
      Bruger

zcml skrev:
      Jeg bryder mig ikke om ham, men han var da en af hovedårsagerne til at Horsens blev i ligaen, så skal de overleve næste sæson, må de nok ud og hente en ny angriber.

Jeg kan heller ikke li' ham. Han virker for mig, selvglad, snobbet og tror han er noget.

Johnny
      Bruger

fejl

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.