Benny Feilhaber

Forside Fora AGF Benny Feilhaber

Viser 40 svartråde
  • Forfatter
      ACDC
      Bruger

Jeg er såmænd bare ude på at høre, om nogen ved hvornår vi skal forvente Benny-drengen tilbage på banen??[think]

Notler
      Bruger
      Kari8
      Bruger

tror desværre AGF ophæver kontrakten med Feilhaber hen over vinteren og han må stoppe med at spille, det er der i hvert fald en del rygter om på gf-forum

håber det ikke fordi jeg havde ret store forventninger til ham, men ville ikke overraske mig hvis han aldrig mere kom på banen

henrika
      Bruger

Hvilket "gf-forum" er det, du omtaler?

Kari8
      Bruger

gf-forum….hmm er der flere der hedder det. http://www.gf-forum.dk ved ikke lige hvilken tråd det er men har også hørt det fra andre at hans skade er meget alvorlig

cf baumann
      Bruger
      Lylle
      Bruger

rygterne går vist på at der ikke er mere brusk tilbage i manden ben .. det går sku godt

mph
      Bruger

Det er godt nok et fesent rygte. indtil andet er bevist tror jeg ikke på, hvad en mand har hørt. Når der ikke er andre, der har hørt om det, er der næppe noget i historien…

ACDC
      Bruger

Jeg synes ikke jeg er blevet meget klogere…
      Stadig ingen der ved noget rigtigt??

Emilfu
      Bruger

Så vidt jeg har forstået på min kammerat der har overværet træningen 2 gange i denne uge, løber træner han, og er tilstede til træningerne. Så helt galt kan det vel ikke være.

Min overbevisning er dog at han ikke kommer i kamp før til foråret, og at grunden til at han er tilstede, blandt andet er for at integrere ham mere i truppen

ACDC
      Bruger

Tak emilfu! Det var bare det jeg efterspurgteB)

mathies
      Bruger

han er 100 % sikkert tilbage i foråret. har en god ven der spiller på 2. holdet derude og AGF nåde ikke at lave et ordenligt lægetjek på ham inden transforvinduede lukkede da det var i 11 time de signede ham var det ikke tid til et ordenligt lægetjek. og det koster kassen at ha ham skadet han får vist i omegnen af 200.000 om måneden 😮

Emilfu
      Bruger

200.000 er lige en del i overkanten, Men det er 100% sikkert at han tjener over 100.000

Stoei
      Bruger

200.000 er billigt om måneden hvis han kommer tilbage til foråret og laver kasser som denne http://www.youtube.com/watch?v=mcGA2W4d5_E 😀

mathies skrev:
      han er 100 % sikkert tilbage i foråret. har en god ven der spiller på 2. holdet derude og AGF nåde ikke at lave et ordenligt lægetjek på ham inden transforvinduede lukkede da det var i 11 time de signede ham var det ikke tid til et ordenligt lægetjek. og det koster kassen at ha ham skadet han får vist i omegnen af 200.000 om måneden 😮

I 11 time siger du, siden hvornår er 2 uger tilbage af transfervinduet blevet 11 time?? 🙂
      http://www.agffodbold.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=5614

anti-fogh
      Bruger

he he ja – fantastisk hvis AGF ikke kunne få fat i en læge på de 16 dage der var til transfervinduet lukkede!
      Selvom der er lægemangel, så tror jeg altså godt de kunne have fået en enkelt læge til lige at tjekke bentøjet, synet og hjertet 🙂

smd
      Bruger

Tror desværre at Benny og Dan T laver en Persson!!!!

Klemme
      Bruger

nu er spillerne jo forsikret, så mener ikke man skal gøre det værer end det er. Så signingen af Benny som spændene, men er ikke engang sikker på han ville gå direkte ind i startopstillingen.

mathies
      Bruger

Ikke for nået men han er ligesom AGFs dyreste spiller og han for for at være helt præcist 220.000 pr måned uden pis og det kan godt være det ikke var i 11 time men de fik under alle omstændigheder ikke lavet et ordenligt lægetjek hvilket vi også kan se.:k

zcml
      Bruger

mathies skrev:
      Ikke for nået men han er ligesom AGFs dyreste spiller og han for for at være helt præcist 220.000 pr måned uden pis og det kan godt være det ikke var i 11 time men de fik under alle omstændigheder ikke lavet et ordenligt lægetjek hvilket vi også kan se.:k

Og hvor ved du så det fra?

mathies
      Bruger

somsagt har jeg en ven der spiller på AGFs andethold og der bliver der snakkket ret meget om løningerne hos spillerne.:p

Kunne de så ikke tale lidt om lægetjek istedet, det var da noget mere interessant:D
      Har man virkelig ikke lavet et ordentlig lægetjek på ham eller har man taget chancen, da man nu fik tilbudt en spiller som man ellers ikke ville have haft mulighed for at få (sagt på en anden måde, både Benny, agenten osv. vidste der var problemer og man dermed ikke kunne finde en anden klub og så tog GF en kalkuleret risiko).

Big D
      Bruger

Jamen for dælen det var jo offentligt kendt INDEN AGF skrev med ham at han havde haft en knæskade?! Jeg fatter simpelthen ikke det her! (Og nu ved jeg godt at Bergmania og de andre medicinere overfalder mig) Men hvor pisse-hamrende besværligt kan det være at få scannet de skide knæ inden man laver en kontrakt med manden? Alternativt, hvorfor laver man så ikke en klausul i kontrakten som omhandler den skade manden er på vej tilbage fra?

Nu har vi fået nye spillere, ny træner, ny bestyrelse, nye ejere, er det ikke snart på tide med en ny lægestab?! Der er simpelthen for mange skader i AGF og de er der simpelthen for tit. Hvis lægestaben virkeligt er så ringe som jeg forestiller mig undrer det mig også at der ikke skrives flere kontrakter med klausuler angående tidligere skader. Jeg har dårlig ryg og det influerer både på hvilke arbejdsgivere der vil ansætte mig og på mine forsikringer, hvorfor er det ikke sådan i AGF?! Har du som fodboldspiller haft en skade, så er det vel ikke bare relevant at undersøge det tidligere skadede område ekstra omhyggeligt, men måske også at lave en kontrakt der omhandler det tidligere skadede område?

Altid hvid

Anonym

mathies skrev:

Hvad er det for noget pis! Du ville aldrig kikkertundersøge et knæ hvis du ikke har en meget kraftig mistanke om at der er noget galt. Manden havde alligevel lige spillet OL uden problemer samt trænet det første lange stykke tid i klubben. Lægetjekket var sgu grundigt nok. Det er bare bad luck at operationen i USA fejlede og at reaktionen kommer så sent!

xhxn
      Bruger

Big D skrev:
      Jamen for dælen det var jo offentligt kendt INDEN AGF skrev med ham at han havde haft en knæskade?! Jeg fatter simpelthen ikke det her! (Og nu ved jeg godt at Bergmania og de andre medicinere overfalder mig) Men hvor pisse-hamrende besværligt kan det være at få scannet de skide knæ inden man laver en kontrakt med manden? Alternativt, hvorfor laver man så ikke en klausul i kontrakten som omhandler den skade manden er på vej tilbage fra?

Nu har vi fået nye spillere, ny træner, ny bestyrelse, nye ejere, er det ikke snart på tide med en ny lægestab?! Der er simpelthen for mange skader i AGF og de er der simpelthen for tit. Hvis lægestaben virkeligt er så ringe som jeg forestiller mig undrer det mig også at der ikke skrives flere kontrakter med klausuler angående tidligere skader. Jeg har dårlig ryg og det influerer både på hvilke arbejdsgivere der vil ansætte mig og på mine forsikringer, hvorfor er det ikke sådan i AGF?! Har du som fodboldspiller haft en skade, så er det vel ikke bare relevant at undersøge det tidligere skadede område ekstra omhyggeligt, men måske også at lave en kontrakt der omhandler det tidligere skadede område?

Altid hvid

Hvorfra kender du indholdet af spillerkontrakter i AGF?[think]

anti-fogh
      Bruger

……….og ja, når det kommer til stykket, så ved ingen af os herinde en pind…, men mange mener at vide! hmmmm!
      Det er sgu et havneuniversitet det her!

Big D
      Bruger

@ xhxn

Jamen det gør jeg da heller ikke?!? Siger jeg at jeg gør det?! I tilfældet Grahn blev det inden kontrakten blev underskrevet netop påpeget at Grahns sure tæer (storetæer) var omfattet af en klausul i kontrakten da han tidligere havde været skadet i netop tæerne. I tilfældet Feilhaber var han skadet indtil et par måneder før vi købte ham, hvorfor jeg blot ville formode at det ville være rimeligt at der var en klausul i Feilhabers kontrakt angående hans knæ, og at – set i lyset af åbenheden omkring Grahns kontrakt – AGF muligvis ville melde ud såfremt der fandtes sådan en klausul. HVIS der viser sig at være en sådan klausul, så kommer du bare ned til mig under en kamp (jeg pb'er dig hvor jeg sidder) og så får du dig bare en fad, ikke?

@ anti-fogh
      Nej, selvfølgeligt ved vi ikke en pind, det er jo derfor vi sidder her og ikke på et kontor eller ude på banen i fredensvang?! Og ja, gu' er det et havneuniversitet. Velkommen til internettet.

Altid hvid, lige nu muggen

ForzaAGF
      Bruger

Hvad er status på Benny?? Nogle der ved hvordan det ser ud med skaden?

SeeS
      Bruger

Hvorfor melder klubben ingenting ud? Har de en dårlig sag? Det er nok en skandale under opsejling hvor BSN har brugt rigtig mange penge på endnu et glasben.

Jeg kan ikke se hvad problemet er i at give en status på hans skade som man har gjort på Butz og DT

vieri
      Bruger

SeeS skrev:
      Hvorfor melder klubben ingenting ud? Har de en dårlig sag? Det er nok en skandale under opsejling hvor BSN har brugt rigtig mange penge på endnu et glasben.

Jeg kan ikke se hvad problemet er i at give en status på hans skade som man har gjort på Butz og DT

Vil give dig fuldstændigt ret . Vi vil have en udmelding snart mht Feilhaber . Ikke flere Olof Persson forløb , hvor vi ingen info fik.

Guffe
      Bruger

Enig. Nu må de snart komme med noget nyt om ham.

Har vi i øvrigt ikke lavet forsikringer mod skader hos spillerne, så vi ikke sidder på en hulens masse månedslønninger i tilfælge af en masse langtidsskader på en gang…… samtidig med at vi ikke har råd til at skrive med nye. Men de er sikkert heller ikke gratis. Hmm.

GF-henrik
      Bruger

Jeg er venner med en amerikansk u-23 landsholdspiller på facebook, sasha kljestan, som er venner med feilhaber, og på billederne fra en vegastur er benny der. Det er jo ikke til at sige hvordan det går med hans knæ, men han er det i stand til at feste med en masse lækre tøser og de bedste unge fodboldspillere i usa[lol]

Kaad
      Bruger

Kanon.. vil jeg sgu også have gjort..
      party party in Vegas!!!!

tommygf1206
      Bruger

Det er altid et tydeligt tegn på forbedring når fodboldspillere tager til vegas med en masse unge foxy piger, og drikker sig stiv. Det er hvertfald mine erfaringer

Kaad
      Bruger

JA jeg plejer at gøre det sammen når jeg er ved at være klar igen 😀

JensMH
      Bruger

Det er da rart at vide, at han har noget at bruge sine mange lønkroner på. 😉

Groggster
      Bruger

Det har vist sig i 3,46 % af tilfældene at have en helende effekt på bruskskader at drikke sig fuld i netop Vegas. PIgerne er højst sandsynligt kun for hans egen fornøjelse.

mrvertigo
      Bruger

tommygf1206 skrev:
      Det er altid et tydeligt tegn på forbedring når fodboldspillere tager til vegas med en masse unge foxy piger, og drikker sig stiv. Det er hvertfald mine erfaringer

Det er vist det der i moderne fodboldterminologi hedder at lave en Adriano.

Og nej, det er ikke kropsfinte [lol]

Lucio
      Bruger

Er Benny-boy måske en lidt for stor partyabe? Har selv set ham flere gange i byen under sæsonen (også før han blev skadet), så måske er det ikke kun en spiller, der let bliver skadet men samtidig også en ung fyr, der har en lidt for stor hang til det søde liv og ikke prioriterer seriøs genoptræning tilstrækkeligt? Jeg ved det selvfølgelig overhovedet ikke og har ingen bagvedliggende viden om det. Men jeg tænker bare, om han mangler selvdisciplin? Og vil det i så fald ikke passe meget dårligt ifht. ER, som giver spillerne et meget stor personligt ansvar?[think]

det tror jeg du har fuldstændig ret i lucio
      desværre men nu har han jo fået konstateret at
      han mangler cirka 4 uger genoptræning
      og så må vi håber han holder sig på måtten
      det ville bare være skide ærgeligt hvis vi mister sådan en spiller pga
      manglende koncentrasion

håber det bedste for benny drengen

Viser 40 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.