Benjamins tur i Parken

Forside Fora AGF Benjamins tur i Parken

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
      Spinner
      Bruger

Når vi har tid alle sammen ser vi gerne AGF kampe. Det er ikke blevet til så mange på det sidste, men der sker noget, når vi se endelig er langs.

F.eks. var vi i Sønderjyske for nogle år siden. Det var den første kamp jeg, som stor AGF-fan, havde taget familien med til.

Vi kom hurtigt bagud med 1-0. Ikke en god start, hvis man gerne vil have at familien skal dele samme passion.

Kort fortalt ender kampen 2-1 til AGF og min knægt Benjamin vil gerne have Anders Kures trøje. Nu er det sådan, at vi altid snakker om, at nogle spillere har blåt blod i årene, og derfor kunne lille Benjamin ikke forstå, at han ikke fik trøjen, da han også har blåt blod i sine årer – efter egen mening.

Han græd hele vejen hjem.

Det var en lidt skidt start, men efter lidt skriven frem og tilbage sender Anders minsandten en signeret trøje!

Lykken var ikke bare stor. Det var ubeskriveligt.

Nu var vi så oppe og se Sønderjyske kampen forleden…

Det ender med, at Benjamin får Kanstrups svedtrøje.

Benjamin græd af glæde!!

Det var faktisk anførerbindet han meget gerne ville have. Han spurgte Stage, men da det var Stages, kunne han ikke give det væk, og Kanstrup sagde at han jo skulle bruge det om fredagen (mod fck)

Da Benjamin kommer hjem skriver han til Stage og fortæller at han har blåt blod i årene. Det største var, at Stage svarede….

Hvor er det stort, at han tog sig tiden til det.

Det aftaler så at hvis AGF vinder og hvis Stage kan finde Benjamin finder Stage noget til Benjamin…

Tænk lige, at Benjamin der er 1.5 m høj/lav…., står og skriger Jens, Jens, Jens, mens alle spillere efter kampen får en velfortjent hyldest. 2500 fans råber….

Alligevel. Efter et nederlag på 4-1. Stikker Stage lappen frem og laver thumps op til Benjamin der står 100 meter væk.

Han har set ham….

Den gælde der kom frem der, var så stor, at man som far mister grebet.

Som du kan se på videoen, kommer Stage målrettet hen og giver Benjamin sine Adidas støvler!!!!

Benjamin var ved at tude af gælde.

Ydermere fik han Jovanovic målmandstrøje og endda Steffen Rasmussens træningstrøje.

Og som rosinen i pølseenden kom Kanstrup også forbi, og signerede den svedtrøje som han gav Benjamin Haderslev😊

Men Benjamins telefon var glødende. Alle skulle vide for stor en dag det var for knægten.

Det er intet der er så godt, som at se sine børn glade. Dette overgås næppe foreløbigt.

zcml
      Bruger

“Blåt blod i årene” – holder I med Lyngby?
      AGF er da mig bekendt ‘De hviie fra Fredensvang’ 😉

Spinner
      Bruger

Du er nok for ung, min ven…

AGF Horsens
      Bruger

Dejlig oplevelse for, og gør mig ekstra stolt af klubbens og vores spillere. Må I få mange gode oplevelser med AGF i fremtiden.

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?