Bendtner VS Adebayor

Forside Fora Off-Topic Bendtner VS Adebayor

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      Mads_agf
      Bruger

Hvad skete der lige for Adebayor den augante nar..hvilken disiplinær straf tror i Adebayor får og eventuelt Bendtner..

Kan dette betyde at Bendtner er færdig i Arsenal?? I såfald skal han være velkommen i AGF:D

Mads_agf
      Bruger

Her kan man se hvad der sker, desvære kan man ikke høre hvad de sige til hinanden …. http://www.youtube.com/watch?v=w6V9QScDaL8

Adebayor en nar!? Hvis der er nogen, som er arrogant og mega nar, så er det sku Bendtner![shock]
      Hold da kæft jeg hader ham! aaaaaaarrrgggh:| Han har fandme godt af at blive sat på plads af de andre, jeg håber dælme han får en på hovedet engang…

.. Det var rart at komme af med. (:

morten b
      Bruger

han har jo lige fået en på hovedet:D

Kasper
      Bruger

TheWhiteChamps skrev:
      Adebayor en nar!? Hvis der er nogen, som er arrogant og mega nar, så er det sku Bendtner![shock]
      Hold da kæft jeg hader ham! aaaaaaarrrgggh:| Han har fandme godt af at blive sat på plads af de andre, jeg håber dælme han får en på hovedet engang…

Aaaarh, sikke da en dejlig nuanceret kommentar!
      Ja, Bendtner er da arrogant, men han har satme også noget af have det i. At du så ligefrem ønsker, at drengen skal "ha en på hovedet" siger sku mere om dig end Bendtners optræden gør om ham….
      Bendtner har i den grad noget af den attitude, som DK har savnet. Manden tror på sig selv og er ikke bange for at sige det, men det er åbenbart for meget for visse dele af befolkningen…

Men ingen tvivl om, at det er en tåbelig situation og ærgeligt at se, at Ade åbenbart ikke besidder overskuddet eller hovedet til at hjælpe de yngre angrebskolleager, selvom han selv sprudler af selvtilid og målfarlighed…
      Nu skal denne strid bare begraves, så Newcastle kan flæskes ned på lørdag!!

hinge88
      Bruger

Bendtner har i den grad noget af den attitude, som DK har savnet. Manden tror på sig selv og er ikke bange for at sige det, men det er åbenbart for meget for visse dele af befolkningen…

Ingen tvivl om at Bendtner kan et eller andet siden han render rundt ovre i Arsenal, og jeg er tildels enig med dig.
      Det er fint han tror på sig selv og må også gerne sige det.
      Det er bare måden han siger det på!!!! Det er i orden at være arrogant, men man skal ikke føle sig hævet over sine holdkammerater og det har han vist gang på gang at han gør

dokkic
      Bruger

Ville nu ikke ha' noget imod at se ham smutte fra Arsenal, det er især Bendtners far der er provokerende at høre på og har forsøgt at presse Arsenal til at gi' ham mere spille samt har talt "nedladende" om hans angrebskollegaer.

fladmose
      Bruger

Er det bare mig, eller går videoen i fuck omkring 0:52?

Lylle
      Bruger

Ville nu ikke ha' noget imod at se ham smutte fra Arsenal, det er især Bendtners far der er provokerende at høre på og har forsøgt at presse Arsenal til at gi' ham mere spille samt har talt "nedladende" om hans angrebskollegaer.

har du noget meteriale med hans far? har hørt fra mange forskellige at han skulle være et røvhul af grad .. men har aldrig set et interview eller noget med ham

Beikes
      Bruger

Spiller de i AGF? Nå, så rager de mig..

Kasper skrev:

TheWhiteChamps skrev:

Aaaarh, sikke da en dejlig nuanceret kommentar!
      Ja, Bendtner er da arrogant, men han har satme også noget af have det i. At du så ligefrem ønsker, at drengen skal "ha en på hovedet" siger sku mere om dig end Bendtners optræden gør om ham….

Men ingen tvivl om, at det er en tåbelig situation og ærgeligt at se, at Ade åbenbart ikke besidder overskuddet eller hovedet til at hjælpe de yngre angrebskolleager, selvom han selv sprudler af selvtilid og målfarlighed…
      Nu skal denne strid bare begraves, så Newcastle kan flæskes ned på lørdag!!

Ja, han er en fremragende fodboldspiller, men jeg hader ham som pesten! (:
      Jeg har ikke noget imod hans fodboldspil på nogen måde, for han er netop noget af det DK har manglet i laaang tid, så jeg håber han bliver en vigtig brik i kval. til VM (:
      Men hans personliged kan få mit pis i kog! Og sådan er det bare (:

andersstein
      Bruger

Kan ikke selv helt finde ud af om jeg kan lide eller hader Bendter. Jeg har på den ene side respekt for hans ærlig- og selvtillid og har noget som en dansk fodboldspiller stortset aldrig har set, men så kan jeg til tider simpelthen bare grine af manden fx som da han spillede i Birmingham, hvor de er klart foran og han har scoret og spillet godt, kommer i klammeri over, hvem der skal tage et straffespark. Så er man satme også for meget!

Harboe
      Bruger

Jeg har været en af de personer som virkelig ikke har brudt sig om Bendtners personlighed, men jeg synes det lader til han er modnet.

Han er altid, og jeg mener ALTID, den første henne og lykkeønske sine medspillere efter de har scoret.
      Derimod lader han ikke til at brokke sig så meget over han ikke starter inde hver kamp, tror ikke han er den helt store stjerne og er heller ikke nogen egotripper på banen.
      Han er stadig arrogant, men mener ikke længere det er i sådan en grad man er ved at brække sig over det.

Det røde kort mod Everton er en urutineret fejl, som så mange unge kan gøre. Bare se vores egen Gjesing mod Lyngby.
      Kan godt forstå hvis Bendtner er frustreret sidst i kampen mod Tottenham, for den kamp var han aldeles uheldig i, men mener klart det var Adebayor og ikke Bendtner som skal klandres i den situation.
      At Adebayor ikke får nogen straf fra forbundet er virkelig en gåde for mig.
      Bare se her:

http://img169.imageshack.us/img169/217/arsemaniaslowsy2.gif

Det er jo tydeligt at manden slår bendtner.

Henrik D
      Bruger

Jeg har i denne uge læst at Bendtner har haft problemer med sin attitude alle steder han har været. Det er selvfølgelig ikke til at vide om historien holder vand, men jeg har ikke problemer med at tro på det pga tidligere problemer omkring U21-landsholdet.

Det er i orden at være på kæk og pågående, men det lader til at Bendtner har et problem med ikke at være i toppen af hierakiet straks han kommer et nyt sted. Kald mig bare gammeldags, men jeg mener det er på sin plads at bevise at man hører til deroppe før man gør krav på noget som helst.

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?