Bechmann hjem til sommer

Forside Fora AGF Bechmann hjem til sommer

Viser 18 svartråde
  • Forfatter
      farmand
      Bruger

Hvor mange procent sandsynlighed vil i give denne?

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/agf/article374986.ece

Henrik D
      Bruger

Jeg tror ikke han kommer hjem til sommer. I de udtalelser jeg har set fra ham lyder det til at han vil gøre meget for at blive i udlandet.

mta
      Bruger

20 % lige nu men kunne da være kanon at få ham til klubben. så har vi tre gode angribere når dioh kommer igang til sæson starten:D

kristjan
      Bruger

Synes det er en mærkeligt, men typisk, overskrift eb kommer med. De skriver at bechmann gerne vil hjem til agf – måske allerede til sommer. Men i deres artikel skriver de intet om hvorfor det lige skulle være til sommer!!! Dårlig journalistik som sædvanlig fra eb…

Lylle
      Bruger

10 % ..

tror simpelthen ikke på det .. ville gerne, men tror bare ikke han kommer til sommer .. ved ikke helt hvorfor ..

det ville dog være utroligt dejligt :k

zcml
      Bruger

Svært at sige[think]

Han vil jo helst blive i udlandet, hvis det rette tilbud kommer.
      Har han ikke udsigt til ret megen spilletid, tror jeg sagtens han ville vælge AGF i stedet for. Nå kræver det self. at vi ikke rykker ned igen (hvilket vi ikke gør), for så er sansynlighederne små.

Det er også et spørgsmål om GF vil hente ham hjem allerede?
      Det ser godt nok lidt skidt ud, hvis vi må undvære Graulund. Foldgast er ikke nær samme goalgetter type, og med en af de unge kan det gå begge veje, Anders Kaagh gjorde det jo godt, da han måtte tage over mod Esbjerg for et par år siden.
      Vi kan self. også håbe på at Dioh finder formen fra de første par kampe igen. For så skal der nok komme flere mål fra hans side.

Men jo, vi kunne godt bruge en spiller som Bechmann, men med 2 løntunge angribere i truppen i forvejen (nu ved jeg ikke om Dioh er så dyr i løn, men han var dyr at købe fri), så tror jeg ikke, at der er råd til Bechmann også.
      Så dog meget gerne som erstatning for Graulund, men for det første er det lidt svært at spå om, hvor mange år han har tilbage i sig endnu, og så er det jo ikke sikkert, at Bechmann er så interesseret til den tid.

Lars Elstrup
      Bruger

15-20 % herfra:k

Shortizme
      Bruger

15% tror han fortsætter i udlandet i stedet han har stadig nogle år endnu,,
      Hva Skete Der med Dioh?? han lavede et mål og så syntes jeg ikke man så mere til ham;)

zcml
      Bruger

Shortizme skrev:
      15% tror han fortsætter i udlandet i stedet han har stadig nogle år endnu,,
      Hva Skete Der med Dioh?? han lavede et mål og så syntes jeg ikke man så mere til ham;)

Han scorede som bekendt i sin debutkamp mod Randers, og var også tæt på mod FCN (mener det var hans anden), hvor han var rigtigt god i den periode, hvor vi havde det meste af spillet.

Så blev der godt nok lidt længere mellem snapsene, og han lod for mange chancer løbe ud i sandet ved at vælge det svære eller spille for meget Grahn (altso, at ville for meget selv, og overse medspillere). Tror dog ikke det er pga. samme ego som Grahn, men fordi han ville vise, at han er alle millionerne værd.

Det blev da også til et mål mod AaB i 3-5 kampen, men han røg på et tidspunkt plaget af sygdom, og måtte sidde ude nogle kampe.
      Mod slutningen af efteråret blev han så kampklar igen, men der manglede en del af det han viste i de første kampe.

Tror på vi nok skal få nogle lækkerier at se fra hans fod i foråret, hvor han burde være tilbage på 100% og er spillet ordenligt sammen med holdet.
      Ove (eller var det BSN?) udtalte godt nok, i forbindelse med købet, at han var en type som var let at integrere, modsat Valencia, som bl.a. har lidt under at skulle vænne sig til et nyt system, men der vil altid gå lidt tid før man som ny mand lærer sit nye hold at kende. Selvom han har spillet præcis samme system i sin gamle klub, er der bl.a. også de nye holdkammeraters løbemønstre han skal lære at kende.

Det kan let komme til at lyde som den helt store forsvarstale, men syn's folk er for hurtige til at afskrive spillerne!

Graulund blev dømt færdig, fordi han røg en i en måltørke, men han kom jo stærkt igen.
      Alex Valencia blev købt som en stor profil, og som sådan er han klart dumpet indtil videre. Dioh Williams har haft lidt mere held, men var også meget dyrere, så han har heller ikke bestået.
      Det er dog sjældent, at nye spillere bliver den helt store succes med det samme (ok. måske alligevel, men så er det også en helt anden klasse vi snakker om), og dem der gør forsvinder ofte lige så hurtigt igen. En af de få jeg kan komme i tanke om, som var en succes fra start og fortsat, er Berglund. Han havde også mindre gode perioder, men den tid han var i Esbjerg, var han konstant blandt de farligste angribere i ligaen. Han blev sådan set ikke mindre god efter skiftet til FCK, men af for mig uforståelige årsager, var han kun reserve.
      Bevares Allbäck har en tendens til at score vigtige mål, men Berglunds snit var noget højere. Og når man spiller 4-4-2 så kunne der nok ha' været plads til begge 2, men så brugte man bare en anden i stadet.

Agf-glis
      Bruger

han kommer hjem jeg er 90% sikker han er så giftig han er åben muglihed for gf:k:k:k:k

fladmose
      Bruger

———Steffen—————-

Lumb–Budtz–Persson–Lindkvist

—-Kari– Lucena–White——-

Dioh–Bechmann–Graulund

-Beklager hvis jeg har rykket lidt rundt på nogle positioner, kan aldrig huske de rigtige sider B)

zcml
      Bruger

fladmose skrev:
      ———Steffen—————-

Lumb–Budtz–Persson–Lindkvist

—-Kari– Lucena–White——-

Dioh–Bechmann–Graulund

-Beklager hvis jeg har rykket lidt rundt på nogle positioner, kan aldrig huske de rigtige sider B)

Nu er der jo bare det problem, at Ove spiller 4-4-2, og holdet er bygget op omkring det system, men hvis man leger lidt med tanken, kunne man jo lade Dioh ligge som hængende/flakkende angriber (a'la Jon Dahl på landsholdet), og så lade Graulund og Bechmann rotere mellem angreb og ben ene fløj, mener godt Bechmann kan spille wing.
      I Djurgården havde Åkeby succes med at de 3 forreste ikke spillede faste pladser, men roterede i løbet af kampene. Har godt nok lidt svært ved at se hvad nytte en tankcenterforward kan gøre på kanterne, men hverken Graulund eller Bechmann er store, tunge typer, og kan godt skabe ravage på kanterne. Det bliver dog ikke som traditionelle fløje, men mere direkte angribene af slagsen.

tommygf1206
      Bruger

Ja og Krabbe som venstre back! Han spiller bedre end Lindkvist for tiden så han skal have sin chance

Skotte_870
      Bruger

@ Fladmose;

Lumb er ve. back, Lindkvist og Krabbe (som jeg fortrækker) er hø. back.

Anonym

Så vidt jeg husker spillede beckmann højre fløj dengang Brøndby blev udraderet på hjemmebane af Esbjerg. Så fløj det kan han spille ! Så kunne man måske med succes måske rykke white modsat. Men Beckmann i AGF tanken er vist utopi pt.

JackTheAce
      Bruger

Med BSN udtalelser om at vi kun vil hente en angriber på halvårs lejekontrakt som backup tyder i mine øjne på at der er planer om at hente en angriber til sommer, da vi er for tyndt besat på toppen. Om det så er bechmann er jo så en helt anden historie, men pt. virker det som et varmt emne.

Ceres
      Bruger

JackTheAce skrev:
      Med BSN udtalelser om at vi kun vil hente en angriber på halvårs lejekontrakt som backup tyder i mine øjne på at der er planer om at hente en angriber til sommer.

Godt set…

Der er ingen tvivl om at Bechmann stadigvæk står øverst på OP's ønskeliste og vi har før været utroligt tæt på at lokke Bechmann til klubben. Det er derfor næppe helt tilfældigt at vi kun ønsker at leje en angriber ind til Bechmanns kontrakt udløber i Tyskland. Det har nemlig altid været meget imod OP og BSNs principper at hente spillere på lejebasis, så der må nødvendigvis være en bagtanke bag sådan en nødløsning..

Så kommer Bechmann til AGF til sommer ?… Jeg gir den 60% chance…hvis vi ikke rykker ned…. Der er jo fortsat en god mulighed for at han bliver i udlandet, men hvis Bechmann vender retur til Danmark så bliver det næsten stensikkert til AGF..
      .

Han vil gerne blive i udlandet i et par år mere også vil han måske komme til GF

zcml
      Bruger

Martin Palshede skrev:
      Han vil gerne blive i udlandet i et par år mere også vil han måske komme til GF

Forhåbenligt kommer det så til at passe sammen, at han tager et par år mere i udlandet, og Graulund stopper.

Viser 18 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?