Arghh!!!!!!!!!! nu må det stoppe!

Forside Fora AGF Arghh!!!!!!!!!! nu må det stoppe!

Viser 21 svartråde
  • Forfatter
      alpha232
      Bruger

Efter at have set kampen idag mod Aab samt de øvrige kampe i foråret, er jeg simpelt total uforstående overfor de spillere vi stiller til start med. Vores forsvar idag med Krabbe, Lindquiest, Kim Madsen, Howard er simpelthen SÅ dårligt at det fatter man ikke. Jeg vil gå så langt som at sige at Ulle koster os en kasse i dag ved det første mål. Hvordan f….. er det han dækker op?? Nu må det simpelthen snart få en ende med den klovn. Han er usikker i i alt hvad han foretager sig, hvilket ogsp kan siges om Kim Madsen. Prøv engang og se ved andet mål, hvor nemt han bliver sat af. De to samt krabbe i forsvaret skal ende med et nederlag. De kan ikke og det er med 110% sikkerhed, ikke komme på hverken viborg eller SIFs hold!

Jeg er frustreret ja men det er jo gang på gang vi ser hvordan alle vores knap så gode spillere koster os point. Gjessing,Povlsen, Høgh,krabbe hvad end de ellers hedder alle vores unge mænd ville jo ALDRIG være i betragtning til f.eks. horsens!

Det er simpelthen fyld på fyld på den midtbane. Hvad vi virkelig mangler er en boldflytter med overblik og som kan sætte lidt fart på og reelt sætte end mand.

Jeg ved sgu godt at mit indlæg ikke høre til i den positive ende men folk må forstå at med sådan et forsvar idag samt blank enmandsangreb, kommer vi ingen vegne!

Er så pisse træt af at se Lindquiest samt kim ødeløgge min søndag gang på gang- de kan jo IKKE spille fodbold!!

Sur Røv- Rutine JA TAK

Harlev IK
      Bruger

Kan ikke være mere enig!

Joo
      Bruger

Lige to ting
      – Kim Madsen startede ikke inde, kom ind pga skade
      – Kasper Povlsen var nok gf's bedste spiller i dag + hans 19 år = kæmpe talent og god nok allerede nu!!!!!

Men ellers meget enig….

Start dog med både Nando og PG på toppen, det skaber meget mere!!!

Replay
      Bruger

Få YOUNG GUNS tilbage nu!!!!!!

Hornbek
      Bruger

Du skyder da helt ved siden af mht Kasper Povlsen. Han gjorde det fremragende idag.
      Krabbe er kun en midlertidig løsning på ventreback. Han spiller kun på den plads fordi Lumb er skadet.
      Jeg forstår til gengæld ikke hvorfor ER sætter Sorin af holdet. Som ny spiller i klubben, plejer man at få lang snor. Det synes jeg bestemt ikke han har fået. Efter min mening har han heller ikke spillet sig af, i forhold til UL.

Sidst men ikke mindst, skal Nando og Graulund starte på toppen sammen. Èn angriber kører bare ikke for os

Jfen
      Bruger

Kasper Povlsen gjorde det rigtigt fint ja.

Lucena gjorde det også udemærket ift. de andre kampe.

White var til gengæld pivringe. Hans taktiske forståelse og indlæg er desværre røget tilbage på det niveau som det var på da Ove P. var her.

RasmusT
      Bruger

Nu ligger landet sådan at Nando ikke kan holde til en hel kamp, derfor starter han ude..

Stop hetzen mod Lindkvist og Madsen, de spiller begge en fin kamp idag, Aab er heldige og vi er igen igen for dårlige foran kassen idag..

Du søger rutine?? Her er Lindkvist og Madsen da præcis 2 af de mest rutinerede vi har..

Hvis alle mand er klar, så mener jeg dog heller ikke at hverken Madsen eller Lindkvist bør starte inde, men begge er med pga skader, og jeg synes de gør det fint efter omstændighederne, og af at de er reserver..

Sloth
      Bruger

jeg er ikke enig – jeg syntes Kasper Povlsen er pivringe i dag – Han har en go periode på 5 min omkring målet som han også flot lægger op til, ellers så vinder han ikke en eneste nærkamp, og til tider løber han rundt som en hund i et spil kegler sammen med Lucena.

Vores midtbane er undskyld udtrykket, PISSE DÅRLIG, og forsvaret er kun en lille my fra at nå den niveau – Jeg forstår simpelthen ikke at ledelsen i AGF i vinters sagde at truppen var tæt på komplet – Det hold der starter i dag er tæt på at være det ringeste jeg har set i mange år.

Og David Devadriani…….nej nej nej, det er sgu Eriks opfindelse og han har ligesom Krabbe, Povlsen, Lindkvist og til tider Lucena ikke sin berettigelse til det her hold.

Luke2000
      Bruger

Jeg tror at en del af problemet er at Erik har haft behov for at skabe sine "egne" spillere.

Spillere som Devadriani & Lindkvist han ville sikkert vise at der er sket noget og ikke bare køre i samme spor som Ove… Det samme ser man på jacob Poulsen som er blevet flyttet.

Problemet er bare at Ove havde format til at sætte et hold efter modstanderen, Erik har (som jeg ser det) ikke samme taktiske formåen og må sætte sit hold alene efter sit egen hoved… Som jeg ser det var Ove bare en bedre træner.

Stoei
      Bruger

Enig i noget af kritikken, men Kasper Povlsen synes jeg satme gør det godt 🙂 Ser gerne ham med Feilhaber hvis Feilhaber altså er så god som man tror.

MBEjsing
      Bruger

Jeg synes at Kasper Povlsen gør det ok idag. Jeg er dog i høj grad enig i mange af de ting der bliver sagt. Kim Madsen har ingen beretigelse til at spille på det her hold, og han holder sig selv for nar hvis han tror at han kan gøre det bedre end howard,kure og dan T. Den spiller jeg er mest skuffet over i dag er Lucena, han bør være den erfarne, jeg sad bare og drømte om at have en Johansson ligesom AaB har, han fylder meget på midtbanen.

Luke2000: Du har en god pointe mht til Erik der ønsker at skabe sine "egne" spillere. Han bliver nødt til at prøve at gå tilbage til en 4-4-2 med 2 angribere. Og hvis Nando ikke kan spille en hel kamp, så smid da bare Høegh ind, selvom han stinker, så kan Nando komme ind og redde dagen senere. Jeg tror også Davit ville have godt af at starte ude for en gang skyld, han var god de første par kampe, men jeg tror han er bedre som indhopper, hvor folk er lidt trætte.

Afslutningsvis: I skal allesammen lige huske at AGF altså var det bedste hold. Det var jo tyveri ved højlys dag. Men man gør de altså svært for sig selv ved at lukke 1-3 mål ind pr. kamp [shock] !! Please lidt færre fejl! (lindkvist)

zcml
      Bruger

Lindkvist var da ringe idag!
      Ud over, at han var involveret i begge mål, så fik han også lige begået nogle rimeligt dumme frispark.

Han minder mig meget om Niclas Jensen på landsholdet. God i det offensive, men elendig når det kommer tilat forsvare, hvilket bare ikke holder, når man spiller i bagerste kæde.

anti-fogh
      Bruger

…hvem pokker kan sige at Lindkvist spiller fint mod Aab?
      Det er sgu da ham i begge situationer der ikke dækker op – altså skyld i to mål.
      han laver de underligste ting i en kamp – rammer aldrig en medspiller på sine afleveringer – ud med ham!!!

Di Stefano
      Bruger

Prøv med dette hold mod Horsens, Erik:

Staff
      Sorin – Howard – Kure – Krabbe
      White – Poulsen -Gjesing – J. Poulsen
      Nando – Graulund

3 point. Men ikke så mange sjove luftbolde fra Lindquist:D.

alpha232
      Bruger

Money-Thomsen skrev:

Stop hetzen mod Lindkvist og Madsen, de spiller begge en fin kamp idag, Aab er heldige og vi er igen igen for dårlige foran kassen idag..

Du søger rutine?? Her er Lindkvist og Madsen da præcis 2 af de mest rutinerede vi har..

Hvad er det lige for en fodboldkamp du har set!! Sådan en udtalelese her er grunden til jeg ikke har skrevet på dette forum i lang tid. Du må, undskyld jeg siger det Ingen fosrstand have på fodbold hvis du siger sådan noget vrøvl!

Det er jo så tydeligt at se hvordan de 2 ingen teknik har eller noget. Se lindquiest sætte en mand frmad-aldrig
      se lindquiest gå til baglinien og slå et godt indlæg- aldrig
      En moderne back skal kunne spille fodbold idag- ikke som i gamle dage kun forsvare og Ulle kan ingen af delene- det er direkte pinligt at se på ham vælte rundt sammen med MADSEN som burde spille 2 div i brabrand

RasmusT
      Bruger

alpha232 skrev:

Money-Thomsen skrev:

Hvad er det lige for en fodboldkamp du har set!! Sådan en udtalelese her er grunden til jeg ikke har skrevet på dette forum i lang tid. Du må, undskyld jeg siger det Ingen fosrstand have på fodbold hvis du siger sådan noget vrøvl!

Det er jo så tydeligt at se hvordan de 2 ingen teknik har eller noget. Se lindquiest sætte en mand frmad-aldrig
      En moderne back skal kunne spille fodbold idag- ikke som i gamle dage kun forsvare og Ulle kan ingen af delene- det er direkte pinligt at se på ham vælte rundt sammen med MADSEN som burde spille 2 div i brabrand

Jeg kan da lige tilføje at jeg idag både har læst BT og EB og begge er enige med mig i at Lindkvist spiller en fin kamp igår.. Og de ser vel mere objektivt på det end du og jeg.. Men de har måske heller ikke forstand på fodbold..

Ps du har i hvert fald forstand på fodbold, jeg synes faktisk du burde være træner..:k

tuk
      Bruger

Er mere og mere overbevist om at TryllEriks motiv for at være i AGF er at sørge for at de hvii får så få point som muligt. Een gang ulv altid ulv 🙁

bjalde
      Bruger

Money-Thomsen skrev:

alpha232 skrev:

Money-Thomsen skrev:

Jeg kan da lige tilføje at jeg idag både har læst BT og EB og begge er enige med mig i at Lindkvist spiller en fin kamp igår.. Og de ser vel mere objektivt på det end du og jeg.. Men de har måske heller ikke forstand på fodbold..

Ps du har i hvert fald forstand på fodbold, jeg synes faktisk du burde være træner..:k

WAUW!! Det står i BT og EB, så må det jo være sandt…
      Fatter slet ikke at både du og de to sladderblade kan sige at Lindqvist spiller en fin kamp, han er direkte skyld i det første mål da han ikke dækker Johansson ordentlig op og mål nummer to kommer også i hans side hvor der står to ÅBspillere fuldstændig fri. Så kan man tale nok så meget om sort uheld og manglende skardhed foran kassen, men faktum er at Ulle kostede mindst et mål i søndags og havde han ikke gjort det havde vi fordoblet pointhøsten i foråret

alpha232
      Bruger

Det er simpelthen helt i skoven det du siger MONEYTHOMSEN
      Mangel på fodboldforståelse skal man sgu lede længe efter! Har du ikke selv set kampen for fanden da?? Så kan du vel også direkte se hvordan den mand er skyld i hvert fald det første mål-

Er så pisse træt af AGF fans der ikke kan se hvor dårlige enkelte spillere er, af den simple grund at de spiller i AGF. ULLE er så pivringe men ikke ifølge dig.

Få dog de objektive briller på og se tingene i et større perspektiv! Hvordan f….. du kan sige at ulle og madsen spillede en fin kamp er mig en gåde. Gul kort, tossede frispark, skyld i en kasse,
      ÍNtet kommer fra den mand andet end fejl!

SÅ åben dog for fanden øjnene- det er derfor du har dem

humlemand
      Bruger

Når vi nu er i gang med at svine spillerne til, vil jeg lige bemærke, at Devadarani bestemt ikker er uden skyld i det første mål… Han var med nede for at støtte op i højre side af forsvaret og selvom han er i nærheden gør han intet for at forhindre indlægget. Total anonym.

Det kan være Ulrik L. er ringe, men har altid respekteret ham for hans fight…

RasmusT
      Bruger

Først vil jeg lige takke for de fine ord.. Dernæst må jeg krybe til korset og indrømme at jeg rent faktisk så kampen i søndags.. Jeg mener jeg er meget objektiv hvad dette angår, normalt er jeg ellers ekstremt farvet..

Men jeg kan sagtens indrømme at før end at vi kan spille med i toppen, så skal vi af med spillere som Madsen og Lindkvist.
      Men når det så er sagt, så synes jeg begge spillere er fine bredde spillere på vores nuværende hold med vores nuværende ambitioner.

At Lindkvist skal klandres for de to mål i søndags forstår jeg simpelthen ikke.. Vil du også mene at Michael Beauchamp koster Aab et mål??
      Bare fordi angriberen i situationen er bedre, mener jeg ikke at man er skyld i et mål, og alle mål bliver altså ikke scoret fordi en forsvar laver en fejl.. Bruno Alves fra Porto kostede en kasse igår det kan vi blive enige om..

Og at Lindkvist ikke er blandt vores bedste kan vi også blive enige om, men jeg synes Aab kampen er den forkerte kamp at svine efter, men det virker til meget vrede har hobet sig op hos jer igennem nogle kampe, og det er så Lindkvist skyld..

Rent faktisk mener jeg at det er vores angribere der skal til at tage sig gevaldigt sammen, og Nando må sgu til at vise han er en mand, 90 minutter imorgen tak!!

Det er ikke et succeskriterier alene at man fighter. Uden evner til at bakke det op, hjælper det ikke.

Jeg synes det begynder at lugte an en Bruce Rioch det her. Det ser ud til at ER har stirret sig blind på én løsning og anvender den uden situationsfornemmelse.

Det kan godt være Lindkvist kæmper og fighter, men nu prøvede jeg igår at følge med i hvad han lavede. Og indrømmet han laver lidt fremadrettet, men overordnet set synes jeg han sejler rundt, laver tåbelig frispark i nærheden af feltet og sparker hovedløst til bolden når den er inden for rækkevidde.

At der så i går også er andre der ikke præstere er jeg enig i, men stabilitet i forsvaret mener jeg ikke vi får ved hovedløst at holde fast i de samme – hvis de koger rundt som de gjorde i går. Vi har stadig lidt hul til bunden, prøv dog de andre spillere (Fx. Sorin) der er tilrådighed.

Og ps. synes egentlig at K. Poulsen alder taget i betragtning gør det kanon – der er sq potentiale i knægten.

Viser 21 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.