Angående mtac tv

Forside Fora AGF Angående mtac tv

Viser 11 svartråde
  • Forfatter
      CasperT
      Bruger

Dette er primært til Alsgaard, tror jeg:

Jeg er vild med jeres tv-service. Det er jo en fantastisk mulighed for dem af os i udlandet til at se noget omkring kampe etc., men jeg har nu alligevel en lille bøn: Kunne det være muligt at vælge kvalitet på filmklippene? Det tager mig ofte 1/2-1 time at downloade 5 minutters klip, når jeg befinder mig på internetsteder med dårlige forbindelser, hvilket jeg ret ofte gør i forbindelse med arbejde. Derudover er noget af det jeg savner mest at mærke stemningen omkring scoringer. Jeres 'stemning i Haderslev'-klip var fantastisk, men det kunne være fint med nogle jubelbrøl omkring vores mål. Jeg ved ikke om det er i konflikt med reglerne for hvad I må vise, men hvis det kan lade sig gøre kunne det være fedt!

Takker!

Noosa
      Bruger

@CasperT

Er det ikke bare et spørgsmål om du lige sætter en Assia-Pacific mirror server op. Sådan en kan da ikke koste mange kroner i Kinaland, jeg lover dig at jeg vil være være næsten daglig gæst.

….men ellers kan jeg godt bakke op om dit forslag angående mtacTV.

Willow
      Bruger

Det tager altså også mig minimum en ½ time at hente 3-5 min. Så det er meget sjældent at jeg benytter mig af den service desværre. Jeg har heller ikke den vilde netforbindelse (256/128).

Stev
      Bruger

Jeg plejer bare at starte filmen og så sætte den på pause, så den der grå linje kan blive kørt igennem, og jeg troede da at min netforbindelse var glimrende.

Jeg har ihvertfald aldrig problemer på youtube.com fx…

CasperT
      Bruger

@Noosa: det forstod jeg ikke meget af, men jeg er også komplet computer-idiot. Kan du forklare nærmere?

Men som Willow er inde på er det nok noget med forbindelsen. Herhjemme går det ok, måske 6-7 minutter om at hente et 5-minutters klip, men problemerne opstår når jeg er på tur. Kors det tager tid.

Men altså, jeg kan vel ikke klage, det er jo mere end jeg havde at se på før. Synes bare det er surt at skulle fravælge en masse – sikkert fede – videoklip fordi jeg ikke har syv timer til at hente det hele.

Willow
      Bruger

Stev skrev:
      Jeg plejer bare at starte filmen og så sætte den på pause, så den der grå linje kan blive kørt igennem, og jeg troede da at min netforbindelse var glimrende.

Jeg har ihvertfald aldrig problemer på youtube.com fx…

Se, det gør jeg også, men gider sjældent sidde og vente 1 ½ time på det bliver færdigt. Mens man gør det kan man jo stort set ikke bruge nettet imens…

CasperT
      Bruger

Ros skal der også være plads til. Nu har jeg lige set de to klip fra kampen igår, og jeg var glad for at se at der var stemning omkring målet med. Netop hvad jeg efterlyste i det originale indlæg. Men gerne mere af det 🙂 Lidt grådig skal man jo være… hehe

JeppeRC
      Bruger

@Alsgaard.
      Af ren nysgerrighed, har i så søgt om lov hos viasat sport(tv2 sport??) om at vise målene? Tv2 OJ gør det jo 🙂

Ato Vari
      Bruger

Er det kun på min computer at inslagene hakker i det? Altså selvom jeg har pauset indslaget, indtil det er færdigloadet.

En anden lille ting, der irriterer mig, er, at den autmatisk kører videre til næste indslag, når den er færdig. Så er man nødt til at vente på at næste indslag er hentet ind, før man kan gå væk fra siden. Ellers riskerer man at crashe Explorer.

Men det vigtigste er trods alt indslagenes kvalitet, og den er 100% i orden. Hvem er reporteren? Han er dygtig.

Tommy B
      Bruger

Det hakker ikke på min maskine… Det kører godt.

Men til gengæld kan jeg tilslutte mig irritationen over at der automatisk hoppes til næste (som jo i virkeligheden er forrige…) indlæg…

CasperT
      Bruger

@Alsgaard: tak for svaret, og sorry at jeg stilede det til dig som ikke har med det at gøre 🙂

Men ja, der var mere jubel med fra AB-kampen, og det var fedt. Jeg synes også det var rigtigt godt at man så lidt fra sidelinien med trænernes reaktioner på begivenheder på banen. Det er sådan noget jeg savner, for selvom det også er dejligt at se interviewene, så er det trods alt noget man kan læse sig til i en af artiklerne. Man kan ikke læse sig til den stemning der er på tribunerne.

CasperT
      Bruger

Hehe, ja, sæt dem endelig igang! 😀

Nu kan det også godt være jeg går lidt for højt op i det her med tv-delen, men det er jo simpelthen guds gave til dem af os som ikke ser kampene, eller noget som helst andet for den sags skyld. Og jeg kunne se på chatten forleden under kampen at der er mange brugere som bor i udlandet, og som er glade for denne service.

Viser 11 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?