fbpx

Anders Poulsen

Forside Fora AGF Anders Poulsen

Viser 41 svartråde
  • Forfatter
      GF karma
      Bruger

Fortæl mig hvad I vil sige til/ gøre ved Anders Poulsen og hans linievogtere, hvis I møder ham i midtbyen en mørk nat.
      Han dømmer ikke superliga næste weekend.
      Blinde fjog!

GF karma
      Bruger

Ingenvoldnaturligvis… Lige som han intet ansvar har, den blinde, korrupte nar!

BergMania
      Bruger

Fuck dig Anders!

augustgad
      Bruger

"Mål ændrer fodboldkampe.." – og dem havde vi fået 2 af, hvis det ikke var for det elendige dommerpar!

– Når det så er sagt, så var det en elendig kamp fra vores side!
      Håland, Eckersley, Sorin…

Phelps
      Bruger

elendig kamp og elendig dommer.. Vi havde ikke fortjent at vinde, men vi havde satme heller ikke fortjent det her. Den dommer kan komme med mig til serie 6 næste weekend… Røvhul

JeppeRC
      Bruger

Jeg er helt enig i at han var elendig.. men:
      Hvor er det pinligt at folk ikke fatter offsidereglen. Nr 2 offsidekendelse er jo tydeligt korrekt… (hvor der kun er 1 Horsensspiller mellem Søren Larsen og baglinien.

MRJ
      Bruger

JeppeRC skrev:
      Hvor er det pinligt at folk ikke fatter offsidereglen. Nr 2 offsidekendelse er jo tydeligt korrekt… (hvor der kun er 1 Horsensspiller mellem Søren Larsen og baglinien.

Jeg tror folk udmærket er klar over, at det er Veselovskys position, man skal tage efter. Men den var altså stadig snæver, og jeg den var i hvert fald ikke klokkeklar.

Stoei
      Bruger

Jeg ville nok kvittere med en snotter hvis jeg så ham, fuck ham så meget.

bangstar
      Bruger

Hvis han dømmer igen næste weekend så er det virkelig en syg verden vi lever i.

Fanoe
      Bruger

JeppeRC skrev:

Hehe ja jeg lagde også mærke til at kommentatorene heller ikke fangede den.

T-Knogle
      Bruger

Hvor mange Superliga kampe har den klovn egentlig på CVet? Er det i virkeligheden DBU der har fejlet med den dommerpåsætning, man sætter jo heller ikke en slagter til hjernekirurgi!

vieri
      Bruger

AP og den ene linjevogter leverede en af de ringeste præstationer nogensinde på NRGI Park . Jeg formoder de to må en tur ned og dømme 1 div de kommende uger .

vieri
      Bruger

i øvrigt mener jeg stadig at Søren Larsens andet mål faktisk er onside . Det er ihvertfald meget snævert hvis der i det hele taget er offside . Det mente kampens kommentatorer også efter nærmere eftersyn.

Navnet Anders Poulsen giver et par hundrede hits på Krak.dk, og det er sgu' nok meget godt, for det jeg har lyst til at fortælle ham i en evt. telefonsamtale er på kant med så megen forskellig lovgivning, at jeg slet ikke orker at remse det op.

BergMania
      Bruger

Jeg kendte ikke den dommer

Men, jeg har fået sms fra mine kammerater her i Odense der bl.a skriver

"Hold da kæft, der blev i satme bollet af røven af dommeren, vesolovski skulle have rødt der"

En time efter: "Hahaha, dommeren er efter jer, Søren Larsen er onside, tror dommeren skal med horsens bussen hjem"

GF karma
      Bruger

GraulundforPresident skrev:
      Navnet Anders Poulsen giver et par hundrede hits på Krak.dk, og det er sgu' nok meget godt, for det jeg har lyst til at fortælle ham i en evt. telefonsamtale er på kant med så megen forskellig lovgivning, at jeg slet ikke orker at remse det op.

Amen!

BergMania
      Bruger

Jeg håber det får konsekvenser for dommeren

Det er IKKE i orden at yde sådanne indsats..

– Horsens fik lov til at slagte Martin Jørgensen.. Det er mig en gåde at Retov og Drachmann ikke fik advarsler for at slagte løs på midtbanen..

– Vesolovskis hands på bolden på Stephan Petersens friløber, det er ALT afgørende for kampen, de havde mistet en mand 20 min inde i kampen.. Det er helt sindsygt at dommeren INTET ser..

– De 2 offside kendelser hvor vi i den grad bliver bollet i røven, især kendelse nummer 1 hvor vi kunne have udlignet, er brutal..

Jeg har ALDRIG følt mig så bortdømt som efter dagens kamp

Medgangsfan
      Bruger

Føj.

BergMania
      Bruger

eg har sjældent været så skuffet over et AGF nederlag som idag.. Jeg syntes i den grad at det bliver afgørende at deres keeper ikke får det røde kort, og at vores mål til 1-1 ikke bliver godkendt.. Kampen var blevet helt anderledes.. Håber virkelig det får konsekvenser for den dommer

Krabben
      Bruger

Han burde fandme aldrig få lov til at dømme en kamp igen!

Balstrup
      Bruger

jeg foreslår en stille og rolig tifo næste weekend med en horsenstrøje hvor der står anders poulsen på…

Di Stefano
      Bruger

To kæmpe dommerfejl, der blev helt afgørende for kampens udvikling og resultat.
      Men også en meget ringe indsats i første halvleg. Efter godt 20 minutter burde både Larsen og Osama være skiftet ind i stedet for de to angribere, som har fået chancer nok i denne omgang. Mon ikke også Kasper P. skal have en kamp fra start nu.

T-Knogle
      Bruger

Som nævnt tidligere, så er det ikke Anders Poulsen og hans meddommere der er problemet, men DBU der skal vente med deres erhvervs praktikanter, til efter Superligaen er afgjort, og der ikke er mere at spille for. Det er fint med noget jobtræning, hvis bare det kommer på det rigtige tidspunkt.

vieri
      Bruger

Jeg er stadig rystet over dommerteamets præstation igår . Jeg har set mange dårlige dommer/linjevogterpræstationer i mit liv , men det her er alligevel noget af det mest ensidigt elendige jeg har oplevet i min levetid .

Dommeren og linjevogteren ødelægger simpelthen kampen for os intet mindre . Nok spiller vi ikke vores bedste kamp idag , men alligevel scorer vi 3 regulære mål men bliver snydt for de 2 . og dommeren frarøver os på bizar vis chancen for at spille 11 mod 10 i 65 min . Noget der selvfølgelig have resulteret i et helt andet kampforløb .

Pneets
      Bruger

Balstrup skrev:
      jeg foreslår en stille og rolig tifo næste weekend med en horsenstrøje hvor der står anders poulsen på…

Genialt!

BergMania
      Bruger

Jeg gider ikke bruge penge på det vamle navn

Det fortjener ikke at blive nævnt.. Han skal bare væk som superliga dommer.. Til 2 div med ham.. han fortjener satme ikke at være dommer i den danske superliga

Steen6372
      Bruger

Undskyld, hvis jeg bryder trenden i denne frustrationstråd, men jeg synes den tager prisen for noget af det mest umodne. Især oplægget, som jeg må tage afstand fra.

Som jeg ser det, kan vi berettiget ærgre os over to kendelser i kampen i går. Og i begge tilfælde var det først i langsom gengivelse og specielle vinkler at man med sikkerhed kunne sige at vi blev snydt.

Første gang jeg så Veselovskys fremløb troede jeg at han brugte hovedet og Larsens første mål var lidt en 50/50 situation, hvor linjevogterne ofte vinker, fordi forsvarsspilleren er på vej frem da afleveringen falder og Larsen pludselig er meget fri.

Det er skide ærgerligt at blive ramt at sådan et par fejlkendelser på vigtige tidspunkter i den samme kamp, men det er altså hvad der sker. Heldigvis kan jeg også huske eksempler på at vi har haft heldet i den slags situationer. Så jeg tror på at det udligner sig henover sæsonen.

Når man så ser bort fra de to kendelser, var vi simpelthen bare ikke gode nok i går. Vores stærke organisation hænger også sammen med at vi ikke investerer nok offensivt. Hvis vi skal hænge på toppen kræver det at vi har angribere som selv kan skabe chancer – og udnytte dem. Aron og Davit kæmper for sagen, men de har slet ikke superliganiveau som angribere endnu.

Sloth
      Bruger

Som jeg skrev i chatten, så valgte DBU i sæsonen 99/00 at dikterer omkamp mellem AGF-Esbjerg fordi dommeren havde direkte indflydelse på kampens udfald – Den dommerpræstation i går var langt langt værre end dengang, i går var jo en katastrofe af rang og uden linie

1. Vesselovsky tager bolden med hænderne uden for feltet, intet dømmes

2. Straffe til Horsens ok, men kort efter burde AGF også have fået straffe – Vesselovsky rammer Hjalte Bo før bolden, og i min verden giver det straffe.

3. Fejlagtigt underkendelse af Larsens 1-1 mål, 30 sek senere øger Horsens til 0-2

4. Endnu en meget diskutabel underkendelse af en AGF scoring, som der dog er delte meninger om.

forud for det, så får Hjalte Bo en advarsel for et ganske vist hårdt frispark, men at både Retov og Drachmann undgår kort for deres meget hårde spil er jo også helt vanvittigt – Ligesom der i første halvleg også meget fejlagtigt dømmes offside på Eckersley i en kontra hvor han havde fået frit løb ude på kanten.

Hvis det til sammen ikke giver en dommerpræstation der har indflydelse på kampens udfald, så ved jeg snart ikke – Jeg siger ikke der skal dømmes omkamp ligesom i 99/00, men dommertrion i går burde sendes tilbage til 1 division.

Nuvel, AGFs præstation i går var ikke god, men det er svært at vinde fodboldkampe når man er oppe imod 12 mand.

AGFchile
      Bruger

Rasmus Hornemann:
      du har til dels ret, men den største fejl er jo at der langtid før alt dette ikke gives rødtkort, hvilket 99% ville ændre kampen

Sloth
      Bruger

@ Hornemann

Kan du så ikke berige os med hvad en lovteknisk fejl er?

i 99 var det fordi bolden angivelig havde trillet en omgang, i går tog keeperen med hænder uden for feltet – er det ikke sidestillet med lovtekniske fejl?

anyway, jeg er ikke ude efter en omkamp som jeg skriver, det skal vi holde os for gode til – men langt hen af vejen omhandler debatten jo at dommerne ligeså vel som spillerne kan "sættes af" – og det burde dommeren i går.

ang. offside nr.2, der er jeg ikke enig – i min verden bliver bolden jo spillet på tværs i anden omgang, derfor giver det ikke meget mening – og ang. straffet, så bliver Hjalte ramt, så de ting jeg nævner er ikke noget jeg sidder og opfinder som du skriver det.

Og tråden burde da ikke slettes – det er et debatforum hvor folk debatterer kampens dommer, det har nu givet foreløbig 5 siders debat, så det er vel det der optager folk efter kampen……så om igen Hornemann for at dømme tråden for slettet

Steen6372
      Bruger

Sloth: Det lovtekniske bestod så vidt jeg husker i at der var dømt frispark, men at bolden aldrig blev lagt stille, men bare spillet frem i en situation der førte til mål.

En dommerfejl/overseelse er der intet lovteknisk i. Man kan vel ikke engang forestille sig at disciplinærudvalget kan gå ind at give en straf til Veselovsky, da dommeren sikkert mener at have "set" og vurderet situationen fra den position han stod i.

Steen6372
      Bruger

Sloth skrev:
      Og tråden burde da ikke slettes – det er et debatforum hvor folk debatterer kampens dommer

Bare fordi dette er et debatforum, giver det ikke nogen berettigelse til at skrive

GF karma skrev:
      Fortæl mig hvad I vil sige til/ gøre ved Anders Poulsen og hans linievogtere, hvis I møder ham i midtbyen en mørk nat.

Stoei skrev:
      Jeg ville nok kvittere med en snotter hvis jeg så ham, fuck ham så meget.

GraulundforPresident skrev:

Agadez
      Bruger

Det første mål skulle selvfølgelig ikke fløjtes for offside, og det er vildt ærgerligt. Men det er nu engang sådan noget der sker, så det kan jeg godt acceptere i det lange løb. Men det der er helt udenfor min fatteevne er, at deres keeper hamrer bolden væk med begge hænder udenfor feltet, og tilmed står dommeren 2 meter væk fra hvor det sker.

zcml
      Bruger

Annulleringen af det 2. underkendte mål så ud til at være god nok. Og der så heller ikke ud til at være straffe da Hjalte blev væltet i feltet, men begge var hårfine. Og når en velplaceret dommer ikke kan se at målmanden klart tager med hænderne udenfor feltet, hvordan kan han så se, at samme senere når at få hænderne på bolden inden han fælder en modspiller?

I øvrigt undre det mig at Thomas Thomasberg under drøftelsen af hands-situationen i pausen mente at han nok ville ha' nøjes med at give Veselovsky gult, da Lodberg (mener jeg) var så tæt på, at han var i tvivl om det var en oplagt målchance.
      Hør her! Veselovsky var eneste mand mellem Stephan og målet, og som bagerste mand tager fratager han på ulovlig vis en målchance. Og så kan forsvaret ellers ligge nok så tæt på! De var bagved, og derfor må det betrægtes som en oplagt målchance.

Jeg savner sgu Poul Hansen som medvært/fodboldekspert på TV2 Sport.
      Og det går jo heller ikke så godt i OB (så kan man vurdere, hvor meget PH kan klandres for det, men han har holdt hånden over træneren. Og ikke hentet spillere ind, hvor det var åbenlyst at de manglede), så måske han skulle overveje at vende tilbage?

T-Knogle
      Bruger

Det første mål skulle selvfølgelig ikke fløjtes for offside, og det er vildt ærgerligt. Men det er nu engang sådan noget der sker, så det kan jeg godt acceptere i det lange løb.

Der er jeg nok tilbøjelig til at give Peter Sørensen ret, man skal se en offside for at kunne dømme den iflg. Reglerne, det er ikke OK at vinke en offside man ikke har set, og er man i tvivl skal man lade spillet køre. Derfor er det meget klare fejlkendelser når liniedommeren flere gange vinker offsides der ikke er der, og en liniedommer der ikke er i stand til at følge med i det tempo, må øve sig i et lavere tempo (2.div) før han kan blive klar til superligaen igen. Det ville dog klæde dommerudvalget hvis de erkendte at det var en klar fejl at påsætte de tre klovne, til en kamp på det her niveau, det er efter min opfattelse i dommerudvalget at det primære ansvar ligger, som når PS tager ansvaret for nederlaget, men der er sgu en helt anden kultur i DBU.

Steen6372
      Bruger

T-Knogle: Jeg er ret sikker på at liniedommeren mente at der var offside, når nu han vinkede for det.

Jeg må indrømme at jeg har det sådan, at det er en større og mere afgørende fejl at overse en offside end at overse en onside. Det værste er, når forsvaret står som det skal og modstanderne får lov at score uberettiget. Derfor synes jeg at liniedommeren skal vinke, når hans fornemmellse siger ham at der er offside. Det er klart, at hvis han tydeligt kan se at spillerne står på linje, så skal der ikke flages, men det går sindssygt hurtigt i de her situationer og man bliver i en vis grad nødt til at stole på sin mavefornemmelse som liniedommer. Man skal altså også være lidt skeløjet for at have et skarpt øje på både ham der lægger afleveringen og selve offsidelinjen.

I siituationen i går forstår jeg egentlig godt fejldommen, for Larsen er jo klart i en offside-position et splitsekund efter afleveringen er sendt afsted. Bittert for os, men det er altså noget lettere, når man har en slow gentagelse af situationen at se på. Selv Søren Larsen var også i tvivl om han var offside eller ej.

Steen6372 skrev:
      Jeg må indrømme at jeg har det sådan, at det er en større og mere afgørende fejl at overse en offside end at overse en onside. Det værste er, når forsvaret står som det skal og modstanderne får lov at score uberettiget. Derfor synes jeg at liniedommeren skal vinke, når hans fornemmellse siger ham at der er offside. Det er klart, at hvis han tydeligt kan se at spillerne står på linje, så skal der ikke flages, men det går sindssygt hurtigt i de her situationer og man bliver i en vis grad nødt til at stole på sin mavefornemmelse som liniedommer. Man skal altså også være lidt skeløjet for at have et skarpt øje på både ham der lægger afleveringen og selve offsidelinjen.

I siituationen i går forstår jeg egentlig godt fejldommen, for Larsen er jo klart i en offside-position et splitsekund efter afleveringen er sendt afsted. Bittert for os, men det er altså noget lettere, når man har en slow gentagelse af situationen at se på. Selv Søren Larsen var også i tvivl om han var offside eller ej.

Jamen det er da fint at du har dine egne fodboldregler du gerne vil indvi os i, men hvad er det nu de officielle fodboldregler siger om offside og tvivlstilfælde?

Steen6372
      Bruger

Det er muligt at det ikke blev formuleret klart, men jeg mener at der er forskel på hvad et kamera opfatter som tvivlstilfælde og hvad den menneskelige opfattelsesevne gør. I de der situationer hvor der er modsatrettede bevægelser i kæden samtidig med at afleveringen falder, bliver man let snydt til at tro at man ikke er i tvivl.

sonnybws
      Bruger

enig med Jeppe.

dog ville kampen jo nok have set en del anderledes ud hvis vi spillede med en mand i overtal i 65 min .. så den kendelse syntes jeg er endnu vigtigere end målet.

det er så stor en fadæse at jeg ( ufatteligt naivt ) håber at dbu indser deres brøler i at sætte en dommer på amatør niveau til at dømme en superliga kamp og melder at der skal spilles omkamp .. jeg rasede i flere timer efter og bliver stadig harm når jeg ser stilling, indslag og generelt skal man bare komme ind på fodbold før jeg er klar til at råbe ..

anders poulsen, hvad jeg ville gøre ved ham .. ??
      gå efter ham med min iphone på http://onside.dk/fodbold-video/superligaen/agf-horsens-1-3-se-tvivlsdomme-og-retovs-perle
      og tvinge ham til at se sin lorte præstation gang på gang på gang mens jeg sværter ham .. råbe og råbe og råbe .. :@:@:@:@:@:@:@:@

sonnybws
      Bruger

står der desuden ikke at hvis linie vogteren er i tvivl om offside skal han give angriberen tvivlen til gode ?? det mener jeg vist

zcml
      Bruger

sonnybws skrev:
      står der desuden ikke at hvis linie vogteren er i tvivl om offside skal han give angriberen tvivlen til gode ?? det mener jeg vist

Sådan var det i hvert fald engang, men man ser mange situationer, hvor det ikke bliver overholdt.
      Omvendt ser man også tilfælde, hvor det må ha' gjort sig gældende, da man efterfølgende kan se at der var offside.
      Men det er self. frustrerende når et mål fejlagtigt bliver annulleret for offside.

stjernen
      Bruger

Det er ikke mere end et år eller to siden at debatten om professionelle dommere var på tale sidst, kan huske at der var et langt indslag i Onside hvor man interviewede flere dommere, der selv var uforstående over for alle de anstrengelser ikke gav en ordenlig løn. (og troede faktisk at problemet var løst)
      DBU burde lave en pulje som klubberne og DBU smidder et vist beløb i hver måned, som dækker løn udgiften til 6 profesionelle dommere.
      Det er peanuts i forhold til de lønninger klubberne har i forvejen.

Viser 41 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.