Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /var/www/morethanaclub.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307

Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /var/www/morethanaclub.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307
Anders Kure - sang - Morethanaclub.dk

Anders Kure – sang

Forside Fora TIFO/Fanscenen Anders Kure – sang

Viser 4 svartråde
  • Forfatter
      Heeman
      Bruger

Hej,

Igen idag synes jeg Anders Kure spiller en rigtig god kamp, og han har manifesteret sig som en central spiller på vores forholdsvis unge hold.

Til indlæggets kerne – er der nogle, der kan nedpensle sangen om ham her? Den starter med "Åh, Anders Kure…"

djjohn
      Bruger

Heeman skrev:
      Hej,

Igen idag synes jeg Anders Kure spiller en rigtig god kamp, og han har manifesteret sig som en central spiller på vores forholdsvis unge hold.

Til indlæggets kerne – er der nogle, der kan nedpensle sangen om ham her? Den starter med "Åh, Anders Kure…"

Som jeg også har skrevet i replikboksen, så går den vist sådan her:-"Åååh Anders Kure, du er min livskærlighed.. Åh Anders Kure, du gjorde min kæreste gravid.. Åh Anders Kure, gid jeg var lig'som dig!" Melodien kan jeg desværre ikke lige hjælpe dig med..

Balstrup
      Bruger

Ååååh Anders Kure, Du er mit livs kærlighed
      Ååååh Anders Kure, Gør bare min kæreste gravid
      Ååååh Anders Kure, Bare jeg var lig'som diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!

Superskurk
      Bruger

Og så er sangen slet ikke inspireret af Newcastle-fansenes sang til Coloccini 😉

laursen90
      Bruger

Heeman skrev:
      Hej,

Melodien er: can't take my eyes off you

Viser 4 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.