fbpx

Anders Kure…

Forside Fora AGF Anders Kure…

Viser 16 svartråde
  • Forfatter
      Jesboy
      Bruger

Nu ved jeg ikke helt hvilken kamp mtac redaktion har set siden de kårer Anders Kure som kampens spiller mod FC Midtjylland!?!?!?

Udover den ufattelige langsomme reaktion ved selvmålet (for det var hvad det var. situationen var ALDRIG blevet farlig hvis Kure ikke havde stået der) spillede Kure endnu engang en katastrofal kamp… Udover hans manglende opfattelsesevne, mangler han også overblik, sans for hvor medspillerne befinder sig (igen utrolig mange situationer hvor han enten header eller afleverer til en modstander), dårlig sparketeknik, bakker ALT for meget når angriberne har front mod mål… og jeg kunne blive ved….

Det er så hvad det er: Manden er en piv-ringe fodboldspiller som intet har at gøre i en superligatrup (end ikke i 1. div som man så så tydeligt sidste år…) Men hvordan Ove P kan stille op med ham fra start går altså over min forstand, han HAR fået chancen så mange gange får og bare ikke været god nok…

Jeg plejer ellers ikke at ydre mig i dette forum men synes simpelthen at det her er under al kritik….:(

Så hvorfor blive ved med at spille ham??

Kasper
      Bruger

Jesboy skrev:
      plejer ellers ikke at ydre mig i dette forum men synes simpelthen at det her er under al kritik….:(

Kunne du ikke bare have holdt fast i det med ikke at "ydre" sig på dette forum, for dit indlæg er da så hamrende latterligt….. farvel!

chaje24
      Bruger

Kunne du ikke bare have holdt fast i det med ikke at "ydre" sig på dette forum, for dit indlæg er da så hamrende latterligt….. farvel!

Synes du virkelig det indlæg er latterlig.. Det kan du da ikke mene.. Anders Kure spillede virkelig dårligt i går. Og viste tegn på at han virkelig mangler meget for at kunne spille i suppen.. Som tidligere sagt, kan han jo hverken vurdere hvornår han skal frem eller tilbage. hvornår han skal hjællpe sin back, hvornår han skal blive på midten.. hvilket tit får ham til at komme på mellemhånd..
      Han mangler virkelig meget i både spilforståelse og placeringsevne.. Samtidig tror jeg heller ikke han har evnerne til at blive en rigtig god fodboldspiller.. Beklager.. Men synes ikke han tilfører vores trup noget..

Og emnestarter ligger fint op til debat. Så hvis du ikke vil diskutere emnet så lad være at skrive.. Blot min sølle mening..

Enig, ham var simpelhen piv dårlig!!!!

Og i følge fodbold reglerne defineres et selvmål (så vidt jeg husker):

[i]Hvis et skud der ikke har kurs i mod mål rettes af og går i mål, så er det et selvmål.[/i]

Nu har jeg ikke set tv billederne, men mener bestemt ikke at skudet havde kurs direkte imod mål. Ergo SELVMÅL!

Der udover er jeg enig i kritiken af Anders Kure og har belønnet ham med 1 stjerne (minimums karakter)

Hørt Hørt Hørt Hørt Hørt Hørt. . . . . . hvadså kure !!! næste stop Brabrand [think] ????

BenjiHP
      Bruger

Anders Kure er mindst et niveau over Kim Madsen når det gælder pladsen i midterforsvaret. Han roder sig ikke ud i nær så meget lort som Madsen gør, og selvom det måske ikke ser så elegant ud, så får han rent faktisk bolden ud af farezonen.

Folk har generelt et urealistisk dårligt indtryk af Kure. Personligt tror jeg at det skyldes hans tidligere fejlplacering på venstre back?? Der var han nemlig direkte elendig.

@Kasper :k

Jeg er helt enig med Jesboy, han var katastrofal ringe igår og har været det i stort set alle de førsteholdskampe han har spillet, afsted til Braband med ham. Mener at han burde være 6 valg til pladsen i midterforsvaret. O. Person, O. Budtz, K. Madsen, T. Hansen, F. Krabbe burde alle være foran ham.

DonDalle
      Bruger

Anders Kure bliver ALDRIG go' nok til superligaen…..Send ham til fremad og spar den løn.

kizz
      Bruger

Har heller aldrig forstået,hvad A.Kure (med al respekt) laver på AGF´s førstehold ????? Hans bror Kasper synes jeg faktisk var bedre…

Ato Vari
      Bruger

Jeg bliver også lidt irriteret over trådstarters indlæg. Det er ikke andet end et unuanceret vredesudbrud. Anders Kure var dårlig, men der var mindst tre andre spillere, der var langt ringere, og kun ganske få, der var bedre i går. Desuden kommer der aldrig noget godt ud af at svine unge spillere til, som er i udkanten af start-elveren.

Af en eller anden grund foretrækker langt hovedparten herinde at koncentrere sig om, det der går dårligt, fremfor det der går godt. Samt at fokusere mere på, hvem der ikke skal spille, end hvem der skal spille. Det er hamrende destruktivt, og stensikkert ikke vejen til at løfte præstationerne. Tdiligere virkede det lidt som om, der var den samme ånd i selve organisationen AGF, men det har tilsyneladende ændret sig. Heldigvis. For AGF bliver ikke genetableret som storklub ved blive ved at rive ned, men ved at bygge op.

Roger
      Bruger

jeppestaerk skrev:
      Enig, ham var simpelhen piv dårlig!!!!

Og i følge fodbold reglerne defineres et selvmål (så vidt jeg husker):

[i]Hvis et skud der ikke har kurs i mod mål rettes af og går i mål, så er det et selvmål.[/i]

Nu har jeg ikke set tv billederne, men mener bestemt ikke at skudet havde kurs direkte imod mål. Ergo SELVMÅL!

Der udover er jeg enig i kritiken af Anders Kure og har belønnet ham med 1 stjerne (minimums karakter)

Kampen var på matchen hos Tipstjenesten, og de har sat udfaldet af 1. målscorer som selvmål…

Kure var blot med som reserve for Kim madsen, når Persson og T. Hansen (forhåbentligt) er klar efter vinterpausen ryger han nok endnu længere tilbage i "fødekæden". Synes dog ikke at Kure var det største problembarn igår, han gjorde hvad han kunne, men derimod fik vi da konstateret hvem der IKKE skal spille på toppen med Dioh på lørdag. Jeg ser en opstilling med White på toppen og Valencia på kanten som den p.t. mindst ringe opstilling. Alternativt må vi grave Foldgast eller Sand frem…

grind88
      Bruger

Jeg tror Kim Madsen får de sidste fire kampe i suppen. Salifu skal vi nok ikke regne med at se igen på højeste niveau. Kure bliver nok 3. eller 4. valg eftervinterpausen. Krabbe er 2. valg, når Lindkvist bliver klar (han bakker for meget og snydes for let). Arnason på midten har større betydning end jeg lige troede. Hans bundniveau falder ikke så langt, som det Gjesing præsterede i går. Lucena og Dioh er pissegode men kan ikke skabe en kamp, når de er omgivet er nervøse drengebørn. Graulunds tilstedeværelse på banen har åbenbart enorm betydning, uanset om han scorer eller ej. Blicher skal langsomt indlemmes i truppen, men han skal nok ikke ha en hel halveg ad gangen til at starte med. White skal blive ude i højre siden. Når han mister den på midten bliver det farligt, fordi hans store fremdrift gør, at han ikke når med tilbage. Steffen laver ingen fejl og skal derfor blive på sin pind.
      Vi burde købe lidt bredde til truppen i vinterpausen. Var der ikke noget med 40 mill. eller har de kastet det hele efter frihedens skydetelte? Rutine og bredde er stadig en mangelvare, efter min mening. For min skyld må de gerne kigge sig om efter en højre back, en offensiv midt og en angriber…i den rækkefølge. Flere af 88'erne mangler rutine og overblik.

alpha232
      Bruger

Hverken KUre eller madsen har noget som helst at gøre i suppen. 2 div vil passe bedre. De er SÅ hamrende ringe!

Kasper
      Bruger

alpha232 skrev:
      Hverken KUre eller madsen har noget som helst at gøre i suppen. 2 div vil passe bedre. De er SÅ hamrende ringe!

Ja, smid den af helvede til. Vi vælter os jo i alternativer….
      og der er andre fans som stadig kalder GF's for landets dummeste. I wonder why

SteenWhite
      Bruger

Ja Kasper det er nok fordi sådan nogen som dig skriver her på siden.

Om Kure kan siges at han altid arbejder hårdt, men han er total uden evner og virket som om han er bange for at have bolden. Måske derfor han altid losser den alle mulig mærkelige steder hen.

Ole2
      Bruger

Att. Ato Vari

Generelt er jeg meget enig i dine synspunkter, men hvis du lige læser det første indlæg igen, så er problemstillingen jo ikke Kures evner, men derimod MTACs evne til at vurdere spillerne efter kampen, og evt den journalistiske standard på siden.

nr27
      Bruger

SteenWhite skrev:
      Ja Kasper det er nok fordi sådan nogen som dig skriver her på siden.

Om Kure kan siges at han altid arbejder hårdt, men han er total uden evner og virket som om han er bange for at have bolden. Måske derfor han altid losser den alle mulig mærkelige steder hen.

Alle vores spillere virker som om de er bange for at have bolden! Lad mig minde dig om at Kure spiller central midterforsvar – det er ikke lige just ham der skal holde på bolden. Hans job er at losse bolden væk, at det så er alle mulige mærkelige steder er sku da bedre end han tager chancer, specielt mod et hold der ligger nr. 1 i superligaen!
      Han er sku en af dem man kan være sikker på kæmper røven ud af bukserne HVER gang!
      Forstår dog heller ikk han bliver kåret til dagens AGFer – synes det burde være budtz.
      Det var ikke lige din dag Anders, op på hesten igen!!

Aaaanders Kuuuure!! :k

Viser 16 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.