Ã~lstykkes vagter ?

Forside Fora AGF Ã~lstykkes vagter ?

Viser 5 svartråde
  • Forfatter
      C-Larsen
      Bruger

… De havde vidst ikke helt styr på os ? …

Til jer der var i Ølstykke…

Vagtnerne/politiet, De havde da ikke helt styr på os ? Det var som om de blev sure over de ikke kunne se hvem der tændte det ene eller andet, det resulterede i at flere og flere bare blev taget til side og blev tjekkede overalt. Men, jeg synes, det var hovedsagligt folk der ikke stod helt inde i"kernen", ret mig hvis jeg tager fejl ?…

Jeg var på vej over til "kiosken" for at købe noget, men blev stoppet af politiet, der var overbevidste om jeg havde romerlys nede i strømpen, de fik hurtig fat i mit navn og adresse og så begyndte de, "Det er det romerlys du har nede i strømpen det handler om". Og jeg havde Intet i strømpen…

Andre der var ude for det samme? jeg så selv en mange der blev tjekkede og smidt ud, især når man tænker på det er 1. division!

Og synes i også at vagterne/politiet tog mange "forkerte" beslutninger osv.

Nax
      Bruger

tror ikke helt de var klar over at folk tog så mange lys med ind.. og ølstykkes vagter virkede heller ikke som om de vidste hvad de skulle stille op..

havde det været i århus var vagterne gået helt amok mens de i ølstykke nærmest bare så på..

jeg ved ikke så meget om dem som blev trukket til side.. så godt at nogle blev det men ikke om de blev smidt ud eller hvad det endte med..

Jeg så vist også nogle, der fik bøde for at stå og pisse nede bag tribunen/volden ved hegnet. Kan det passe?

For kunne ikke lige umiddelbart se, hvor de ellers kunne komme af det drikkelse, de havde indtaget.

Toilettet over ved pølsemanden var vist konstant fyldt

Zyxel
      Bruger

De var nogle fjolser!! og hold kæft hvor er det let og smugle noget ind på det stadion der 😮 :k:k 😀

Hvis man ville have en granat med ind så ville det ikke være noget sag! eller andet..

zcml
      Bruger

Bjorn Pedersen Due skrev:
      Jeg så vist også nogle, der fik bøde for at stå og pisse nede bag tribunen/volden ved hegnet. Kan det passe?

For kunne ikke lige umiddelbart se, hvor de ellers kunne komme af det drikkelse, de havde indtaget.

Toilettet over ved pølsemanden var vist konstant fyldt

Ikke desto mindre er det ikke lovligt, men det er jo begrænset hvor lang tid man kan holde sig.

Så hvis mængden af toiletter ikke levede op til det antal mennesker man havde lukket ind, så syn's jeg dem, der fik en bøde skal sende den videre til de ansvarlige på Ølstykke stadion, for det er jo så deres skyld man fik bøden (med mindre man bare ikke gad stå i kø).

Bjarne V
      Bruger

Synes nu også de fine mænd i uniform, var meget tolerente i forhold til, at lade vandet ved hegnet…
      Umiddelbart efter kampen var slut, og folk begav fra "stadionet", stod 4 gutter og ladede vandet ved hegnet, lige foran næsen på 2 politi folk, som bare så til – om det var af frygten for, at skabe ond stemning ved jeg ikke, men notatbogen blev hvertfakd i lommen.

Viser 5 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.