ALDRIG gir vi op.

Forside Fora AGF ALDRIG gir vi op.

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      Lasseh
      Bruger

Jaja. Nej hvor er jeg skuffet efter idag. Det var simpelthen utroligt ved ( kan ikke huske om det var 1-0 eller 2-0 målet). Hvorfor løber Rasmussen og sherrif ikke efter Junker i stedet for at markere for offside?..

Resten af kampen har jeg simpelthen ikke noget at sige til, til trods for jeg mener der var 4 lyspunkter.
      Risholt.
      Gjesing.
      Lumb.
      George.

Tværtimod er jeg godt træt at Duncans attitude.

Jeg mener nu målet må være at få hente 4-6 point i de sidste kampe her..

Men.
      MÅSKE – Har vi ligaens ringeste hold.
      MÅSKE – Rykker vi ned.
      MÅSKE – Er A.Kure fuldstændig talentløs.
      MÅSKE – Dommerne imod os *HOST* Svendsen.
      MÅSKE – Har vi 100 skader.
      MÅSKE – Er vi allerede på vej ud af ligaen..

MEN FORHELVED HVOR ER STØTETN I FØRSTE HALVLEG GOD IDAG.
      Der var sq gang i den i Speakers.
      Med samme stemning mod SIF, blæser vi dem ud af banen.

KOM SÅ DE HVII !!

Aller
      Bruger

Danilo-Arrieta skrev:
      MEN FORHELVED HVOR ER STØTETN I FØRSTE HALVLEG GOD IDAG.
      Der var sq gang i den i Speakers.

Til gengæld var det pinligt i 2. halvleg.

Lasseh
      Bruger

Vi var nogen der prøvede at starte. Men . Det er latterligt med sange som " Ta jer sammen " ..

Maradona
      Bruger

Jeg fatter det simpelthen ikke, jeg mener vi har spillerne til top 6. Ved godt det lyder mærkelig, når vi spiller så ækelt ringe for tiden, så dog ikke kampen idag, men som jeg kan forstå, var det ikke helt godt.
      Jeg vil dog stadig mene, at vi spiller for spiller er bedre end sønderjyske, h0-0rsens, silkehår og f.king nordsjælland.
      Derfor fatter jeg heller hvorfor vi så spiller som en sæk kartofler.

Corsair
      Bruger

Resten af kampen har jeg simpelthen ikke noget at sige til, til trods for jeg mener der var 4 lyspunkter.
      Risholt.
      Gjesing.
      Lumb.
      George.

Er helt enig i at de var de bedste idag. Dog var George den ringeste af de fire

Hatte
      Bruger

Siger i der var god stemning:
      Tifoen ja.
      Men der ver ingen der tog intertiv, i de første 5 min. var der ingen sang, det var som om der lå et tyk sky over, de sange der kom i gang varede højest et minut og der var ikke nogen ved det.

Hatte
      Bruger

Nej der var en dreng der tog den med op bagved efter 15 min. hvor den ikke havde været i gang

NJJ
      Bruger

jeg må sige at det så meget slemt ud i dag.
      De første 10 min. Spillede vi godt, og kom ud over kanterne og lavet noget godt opbyggede spil generelt.
      Men hvad er det lige der sker, for den spillestil som de pludselig begynder at spille efter 1-0 målet?!

Jeg ved godt det er hårdt, som et bundhold at komme bagud, men fra at spille godt opbygnings spil, spiller de jo drillo bold. Kæft hvor var det ynkeligt.

Med hensyn til spillerne giver jeg Danilo-Arrieta ret, men hensyn til de 4 nævnte spillere.

Risholt- Banens bedste. Han bliver guld værd, når han får noget mere spilletid. Det er den indstilling vi har brug for lige nu. Fight, Fight.

Gjesing- Han går en stor fremtid i møde. Man kan allerede se, at han er blevet mere moden, på de kampe han har fået. Fighter godt idag.

Lumb- Jeg synes han gør godt, som indhopper, hans alder taget i betragtning. Fighter også godt. Thumbs up

George- Var meget iøjenfaldene i 1. halvleg, med flere forsøg og selvfølgelig en god scoring.

Banens dårligtste- Anders Kure. Med sådan en spiller på holdet bliver det meget svært, at overleve. Man kunne tydligt godt se, at Johnny Petersen havde sagt til sine spillere, at de skulle spille sig igennem i AGF's venstre side. Han bliver snydt gang på gang, og når han får bolden smider han den væk med det samme.

Ja, jeg skulle lige ud med min mening om kampen.

MTAC.nu
      Bruger

Stemningen var da totalt skod i Speakers……vi var helt væk HELE kampen.

Hvorfor skulle det første mål blive annulleret, det havde været sån en kanon start – for satan!!!

BSP
      Bruger

Var der offside ved det første mål?? Jeg så ikke lige Onside i går….

Men Duncan skal vist lige træne lidt i at løbe rigtigt i forhold til forsvaret – hold op han blev dømt offside mange gange!!

Corsair
      Bruger

Ja han var også offside ved første mål

Jeg så ikke kampen igår da jeg var til noget gensyns noget på min gamle efterskole… Jeg hørte bare resultatet, og hold kæft hvor var jeg gal… Det er jeg ikke længere, efter jeg har læst nyhederne efter kampen er jeg skuffet.. Vi HAR altså spillerne til at ligge på mindst en 9. plads i år… H0-0RSENS, Silkeborg, SønderjyskE er i hvert fald ringere end os! Det er utroligt og frustrende at vi ligger og roder rundt helt hernede.. Det er er hermed en rendyrket lorte-dag.. og det kan bare ikke ændres! sådan en omgang lort! hvor er spilernes FIGHTERVILJE??? JEg savner det gamle AGF hold vi havde for nogle år siden ikke i de gyldne 90'ere, men også bare for få år siden.. Holdet var måske ikke perfekt, men vi havde spillere der KÆMPEDE og sled røven ud af bukserne hver søndag, det ser desværre ud som om de er forduftet, med enkelte undtagelser!

FLOVE AGF I HVID OG BLÅ
      FLOVE AGF I HVID OG BLÅ!
      FLOVE SOM FÅ!
      FLOVE SOM FÅ!
      FLOVE AGF I HVID OG BLÅ! :(:(

@Maradona
      Jeg mener også vi har et hold til top 6, men det er fandeme svært at nå med så fandens mange spillere. Jeg har hørt at Frederik Krabbe sansynligvis bliver udtaget mod FCK. Det er ikke fordi jeg har noget imod unge spillere, men jeg tror bare ikke at en 17-årig er klar til SAS-Liga bold.

Stemningen var okay i forhold til stillingen og jeg synes det er fantastisk at det ikke endte med at alle sang ta' jer sammen. Jeg hørte godt at der var enkelte, men det plejer vel at være de fleste ;b

Doc
      Bruger

Jeg har sQ oplevet så mange nederlag med GF at jeg efterhånden er blevet imun!!

Der er bare lige ÆN ting der bekymrer mig ganske alvorligt, som de også skrev i JP+ idag, at spillerne faktisk kæmpede igår…

"[i]Jamen, hvorfor bekymrer det dig at de kæmper?[/i]" -fordi de alligevel taber… STORT! Jeg finder det ganske alvorligt, at FCN er klasser bedre end AGF! -hvordan kommer det her til at ende?

/Doc

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?